***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Käytii sit ajelulla.. Kivan reitin ukko sit laitto mut ajaa :D .
Sain pyykit laitettua nätisti kaappiin ja vaihettua kuopukselle puhtaat petivaatteet, ku neiti pissii yöllä sen verran paljon, että vaippa antaa läpi..

Jäi kukkien laitto sit huomiselle, ku pitäis hakee porakone, että sais kukkaruukut irti seinästä.. Tulee siis seinälle nuo kukat.
Katsotaan miten käy perhosorkidean kanssa.. Sille laitettii sit ihan oma lamppu :D . Edellinen orkidea (ei kyl ollu perhosorkidea, kai) kuoli, ku joku unohti kastella :whistle: . Liian vaikea kasvi mun hoidettavaksi.. Mutta tuo on niin kaunis kukka. Jospa mie nyt onnistuisin. On mulla ainakin haastetta.

Venlalle paljon onnea! :flower:

Tulis itselläni ees se ovis.. Plääh.. Inhottaa odottaa ja odottaa, ku mitää ei tapahu.

Haluaako sitä varmasti sen kolmannen, ku nuo kax ei siis millään halua ruveta nukkumaan. Hirveä riehuminen kuuluu tälläkin hetkellä huoneesta. :headwall:
Monta vuotta ovat opetelleet ruveta nukkuu yhdessä.. Mutta ei näytä koskaan onnistuvan.. Hyvin harvoin ainoastaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Red Dragon säähän kuulostat reippailleen =) Voi kun jaksais itekki. Töiden jälkeen ei oo energiaa tehä mitään. Lepoasento vois tehdä tässä vaiheessa terää.

Oli ihan pakko tehä jotain.. Viikolla en oo jaksanu tehä yhtään mitään! Maanantaina olin vain kolmisen tuntia koulussa, jonka jälkeen lähin polille, sain sairaslomaa.. Ja sit eilen olin sit taas töissä.. Meni vain nukkuessa oikeastaan koko viikko.. Tai no, tapetoitiinhan me ukon kans siis se mun anopin olohuone..

Ja nyt tuntuu sit energiaa olevan.. Kahtoo onko huomenna :LOL: Pitäis nimittäin nuo kukat viel saada istutettua.. Ja jos ens viikolla alkais pesee noita ikkunoita.. Ja kahden viikon päästä ois ihana Serena reissu. Ja sit käydään myös Hesassa.
 
Myy: Käypäs kurkkaa sivut: http://www.maistraatti.fi/ ja sieltä vihkiminen - lyhyesti - perustiedot.

Noista saat jo hyvin tietoa ja siellä on myös lomakkeet-kohdassa valmiina: Pyyntö avioliiton esteiden tutkinnasta -lomake, jonka voitte täyttää valmiiksi ja antaa sen samalla, jos vaikka käytte paikan päällä maistraatissa varaamassa vihkimisaikaa ja suunnittelemassa tulevaa tapahtumaa. Mutta sen voi myös lähettää.

Me mentiin naimisiin maistraatin kautta 18.8.06. Ei meidän tarvinnut kuin tuo lomake täyttää ja viedä. Varata aika. Saimme sen minkä halusimmekin. Ja teimme vielä niin törkeästi, että halusimme mennä naimisiin kahdestaan eli ei sukulaisia / tuttavia paikalla. Oli vain vihkijä + kaksi todistajaa, jotka tuli siis talon puolelta.

Ainoastaan anoppi ties tapahtumasta, koska kerroimme hänelle pari päivää aikaisemmin, jotta kahtoi lapsukaisia sen aikaa. Kesti vaivaiset 2 minuuttia!!!

Mutta sitäkin voi suunnitella sen vihkijän kanssa.. Varsinkin jos on tulossa kunnolla porukkaa.. Ja voi kuunnella musiikkia yms..

Ja jälkeenpäin kuopuksen 1-vuotissynttäreillä oli ns. kakkukahvit jokaiselle..
 
rypäle mulla vähän alavatsaa kipuilee menkkamaisesti et jokohan se ovis pikkuhiljaa rupeis kolkuttelee ovia.. tuntuis vähän siltä.. hmm.. jospa jospa.. oikeesti ollaan taidettu missata ovis aina ennen ku se on näin myöhään :headwall: tai myöhään ja myöhään mut ku aattelee et ois sen 14pvää ennen menkkoja ja jos sen laskee siitä kp26 mukaa ni ois myöhää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
rypäle mulla vähän alavatsaa kipuilee menkkamaisesti et jokohan se ovis pikkuhiljaa rupeis kolkuttelee ovia.. tuntuis vähän siltä.. hmm.. jospa jospa.. oikeesti ollaan taidettu missata ovis aina ennen ku se on näin myöhään :headwall: tai myöhään ja myöhään mut ku aattelee et ois sen 14pvää ennen menkkoja ja jos sen laskee siitä kp26 mukaa ni ois myöhää..
Hyvä hyvä! Tää on nyt se kierto! Oispa meilläki...
 
Herttinen sentään, kun täällä ollaan plussailtu, mahtavasti onnea kaikille plussanneille!! Itse olin ihan ihmeissäni eilen, kun tuli vähän punaista ja sitten rusehtavaa vuotoa! Enpä ole moista nähnyt sitten heinäkuun! No, huomenna otan vielä teron ja sitten pitäisi piakkoin tädin kurvata kunnolla paikanpäälle ja päästäisiin taas kunnolla hommiin. Joskos sitä kanssa vaikka saisi kesänyytin...
 
Katsoinpas sit nauhalta plan goes huuma -ohjelman..
Itse haluaisin kummiksi. Olisi niin ihana tehdä hyväntekeväisyyttä.
Tippa tuli linssiin, kun katsoi sitä filmiä, kun se nainen oli käynyt kahtoo omaa kummipoikaansa.

Ja sitten ne Heikin ja Loren tanssit oli kyl huippuja! Enemmän tykkäsin Heikin esityksestä.. Luultavasti juuri sen takia, että ei ihan tainnut mennä niin miten oikeasti pitäisi mennä :whistle: .

Mitähän itämaisia tansseja täällä voi harrastaa.. Ihteäni alkoi kiinnostaa. En kyl osaa tanssia yhtään.
 
hmm.. viel ois tuon laskurin mukaan ois 6 päivää ovulaatioon..
Elikkäs pitäiskö just tuona 6. päivänä rakastella vai ennen ovulaatiota.. Vai miten se oikein menee?

Kellokin on jo noin hurjasti.. Pitäis mennä sänkyyn, mutta ei väsytä pätkääkään.. Mutta onnex järki voittaa ja lähden tästä nukkumaan =).

Hyvää yötä kaikille!

Ja hyvää huomenta jo etukäteen, koska mie luultavasti heräilen vasta puolilta päivin :whistle:

:wave: :wave:
 
Heipsan!
Ei o tullu taas vähään aikaan kirjoteltua..
Onnea plussanneille!!! :flower:
Juu...kävin 10päviän ultrassa ja siellä oli pari pientä rakkulaa kehittynyt. Taas olivat niin pieniä että lääkäri sanoi etei välttämättä ovuloi...pitäkää peukkuja!! Keskiviikkona pitäis alottaa ovistestit..hee.
Vähän kahden vaiheilla että meniskö inssiin vai ei. Viimeksi kun ei mitään meinannut tulla pupuiluista paineen alla..hö. Että tällaista tänne!
 
Kaikille paljon ovisnappailutuulia :flower:

Hilbert: tulispa se täti nyt sieltä, ni saisit kierron taas tasaantumaan :heart:

Red Dragon: myö otettiin ainakin varman päälle, ja alotettiin pupuilut kp11 ja siitä sitten joka toinen päivä melkein kierron loppuun asti. Ja jalat ylös aina pupuilun jälkeen, suosittelen. Näin meillä ainakin nyt onnisti :heart:
 




Kiitokset dragonille päivityksestä taas ja maistraattiohjeista myös! :flower:

Heräsin eka kerran 4.00 wchätään ja nyt kauhiaan nälkään, kun enhän mie näin kauan koskaan ole ilman ruokaa :D , :p

Nyt puuroa!

Onnea kaikille oviksiin ja raskaustestejen tekoon! :heart:

Plussiiaa... :heart: +++++++++++++++++++++++++++++ :heart:


:D , :wave:
 
myy tuli pieni lukihäiriö mulle äske kun luin tota sun Heräsin eka kerran 4.00 wchätään ku siinä ei ollu viivaa välis ni rupesin tavailee et mitä ihmettä se nyt oikein yrittää sanoa ennenku hoksasin et vessahätähän sillä myyllä on ollu :LOL: mekin ostettiin monitoimikone ja valokuvia oon nyt innoissani tehny :)

d.b nyt se ovistestin viiva on tummentunu taas :) voi kun se tulis yhtä tummaks ku testiviiva.. muuten tuli mieleen et kun niissä testeissä on se max kohta ni onkohan sillä väliä onko se melkein siihen max viivaan asti pissassa vai vähän vaan? mä rupesin miettii et jos se ois parempi et ois isommassa määrässä lillumassa.. siis ku mulla fertest (osoittautunu hyväks) ni siinä täytyy pitää sitä tikkua pissakupissa 5min.. ni sen takia mietiskelen..
 
:D , juu miulla on noita hassuja kirjuutuksia :kieh: . Niin ja voi se ehkä olla hyvä pitää sitä tikkua maxiin asti, varmuudeksi.

Itse täällä pohdin kuin mahtoi ämmän käydä tässä kierrossa , kun ennen ovista pöllyteltiin runsaasti, myös edeltävänä iltana, mutta pe se ovis, sen jälkeen vasta su aamuna, kun olimme molemmat siinä ihmeellisessä päänsärkykohtauksessa.

Mutta viikon päästähän sen näkkee, kuin mein kävi. sitten jos ei tärpännyt. Niin harjuutus jatkuu;=)

Tuolla pedin puolella nyt ei ole ollut liioin vilskettä :kieh: , mies tokasi kun ovista ennen oli sellainen tunne, että pian saa laittaa tulitikut jo tueksi :LOL: .Voi mies parkaa;=) :heart:

Juuh valokuvien teko on tosi kivaa meillä oli ja on edelleenkin sellainen tulostinkone, millä voi faksata,tulostaa, ym. Mutta tuo eilinen hankinta sellainen mihin työnnetään muistikortti sissään ja sitten vaan muokkaamaan ja valitsemaan kokoa,ym, mie en sitä ossaa oikein käyttää, mutta mies kyllä;=)
Siellä minun kotisivuilla nyt myykin ja mies komeilee kuvagalleriassa, tosin aika nuorina. Ja kiitos dragonin siellä nyt vihkimisasiaa! :heart:

Heippatiheissan nyt! :D , :wave:
 
Onnittelut plussanneille :flower: :flower: :heart: :heart: :D

Oma napa (.) ei menkkoja. En oo myöskään testannut. Yritän olla ressaamatta :whistle:

Eilen vietettiin pojan 2 vuotis synttäreitä. Kaikilla oli hauskaa ja uni maistuikin sitten juhlien jälkeen. Ekan kerran kahteen vuoteen nukuttiin koko perhe jopa lähes kymmeneen :D
Tänään jatketaan kun mun isoveli avokkeineen tulevat mun vanhempien luokse (meil kissoja ja avokki allerginen) .

P.s tänään oli sitten turun sanomissa pojan onnittelukuva. Oli ensimmäinen kuva heti Onnittelut otsikon alla =)
 
Hyvää huomenta!

Täälläpäs herättiin 11.30 =). Minähän sanoin, että menee varmaankin puoleen päivään. Sit lähin hakee siskon kylään.

Jospa sitä rupeis tekee ruokaa.. Kokeilis tuota uutta paistokasaria ja tekis jauhelihakastiketta ja sit lisäkkeex perunamuussia :p .

Vilinäiti: Paljon Onnea poitsulle! :flower:

Bayan Fare: Pahoittelut negasta.. Mutta ens viikolla sit uudestaan! :hug:

Myy: Ole hyvä! Toivottavasti siel oli tarvittavat tiedot =).

Venla: No, me nyt ollaan oikeastaan joka toinen päivä.. Tai joskus jopa joka päivä.. Ja en mie kyl oo jalkoja ylös nostanu, ku en oo niin tehny edellisissäkään raskauksissa :whistle: . Jääny vain hetkex pötköttelee sänkyyn. Tästä kierrosta pitää tärpätä tai mie lopetan koko homman.. :snotty:
 
Huomenta!

Venla-05 Sama täällä, aloitettiin pupuilut kp 12 ja joka toinen päivä jaksettiin. Koivet kattoon ja kaviot ristiin... siitä se ajatus sitten lähti =)

Katselin tuota taulukkoa niin siellä alkaa monella olemaan jännät paikat. Toivottavasti saamme pian seuraa. PLUSSIA ++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
mulla ja kierukka kyllä ilmeisesti sotki hommat, vaikka näin nopeesti sitte loppuen lopuks plussasin. Kyllä kait sit pitäis vaan kortsuilla pelata, ni vois olla helpompaa? :/
mulla alkoi paino nousee, enkä ois jaksanu enää kolmea kuukautta sitä tiputteluvuotoa.. Ja, kun mulle ei mitkään pillerit oo käyneet.. Ni ajattelin tuota kierukkaa kokeilla.

Muttta jospa se joskus tärppäis, ainakin ennen kuin täytän 30 vuotta..
 
Kyllähän tässä hermot rupee menemään itse kullakin... Eilen luulin, et ovistestis olis jo ollu joku haaleenhaalee viivanalku, mut tänään ei mitään. Eilinen oli haalee muutenki ja nyt pelkään, et mitä jos mahikset meni jo? Eikä isäntä tietenkää o eilen, perjantaina eikä tänään mitään suostunu tekemään vauva-asian eteen. Mihin ihmeen tarkotukseenkohan sitä ikinä mitään pillereitä söi, ku miehellä näyttää olevan joku alitajunen vaisto, et ku mulla alkaa olla ovisaika se ei päästää housunnappien lähellekkään ja mieluiten häipyy jonneki kavereilleen. Luontaista ehkäsyä. Helkutti!
 

Yhteistyössä