***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Kylli-täti! :heart: + :heart:

Nyt niitä plussia toivottavasti alkaa sadella, hyvä avaus ainakin tehty jo kun venla,alakelmi ja sinä nyt viimoseksi sen plussan sait! :flower:

Itsellä 10 pvää huomanna oviksesta, mutta testaa en :D
Mies tuossa juuri huikkasi, kyllä me vielä se plussa saadaan! :heart:

Miulla ollut nyt illalla vähän huono olo, mutta syystä en tiedä.
Kiva tytär avomiehensä kanssa varmaan pian tulevat käymään!

Kaikille raskaustestejä lähipäivinä tekeville sydämelliset peukkujen ylhäällä pidot, jotta paljon tuilisi jo kesäkuun vauveleita! :heart:
Ei olisi silloin vielä niin kuumakaan, kuin heinäkuussa;=)

Itse, jos sattumoisin saisin sen plussan tästä kierrosta, saattaisi se pienokainen nähdä maailman jo toukokuun lopulla.

Nyt täytyy vaan odotella ja odotella ja odotella;=) :heart:

Millainenkohan miun tulevasta vklopusta tullee töissä*ihmettellee* wc:hen ei ainakaan pääse kuin muutaman kerran työpvn aikana, vilkasee näkyykö punaista, toivon hartaasti ettei näkyisi! :D

Heippahei taas!

=) , :wave:
 
Kyllille oikein suuret onnittelut! :heart:

Ja myös muille plussanneille!

Minäpä täällä vielä roikun, ja varmaan pitkään :headwall: Tuntuu, että kaikki ne joiden kanssa jo keväällä jännäiltiin ovat plussanneet :heart: Haikea olo, kun yksi toisensa jälkeen siirtyy odotuspuolelle :'(

Eilen tuli oltua viihteellä ja tänään onkin podettu kunnon jälkitautia :LOL: Järkyttävät alavatsakivut olivat viime yönä kotiin tullessa ja heti tietysti mielessä, että mitäs nyt? Ovistestin tein viime tiistaina, näytti plussalta. Pari testiä tuon jälkeisinä päivinä olivat vahvoja haamuja, eli ei siis niin voimakkaita viivoja kuin tiistaina. Mies olikin sitten satojen kilometrien päässä tuolloin tiistaina, niin eipä taida meitä tällä kertaa lykästää :|

Mutta hengessä silti mukana täällä! Ihana kun voi lukea teidän muiden kuulumisia ja jännäillä toisten puolesta! :heart:

Piti vielä testata osasinko tehdä tuollaisen:

 
Vois tehä oikein makoisat vohvelit tässä vielä pisteeksi iin päälle, kun on tänään ollu muutenki ihan kiva päivä. Käytiin pitsabuffetissa ja pupuiltiin :heart: :kieh: Turvonneeseen oloon auttaa vain vohvelit!! :p :wave:
 
Onnea hurjasti Kyllille!! Mahtava juttu. :flower: :flower: :flower:

Meikäläiselllä ei ole mitään oireita, kp taitaa olla 20/29. En usko että tärppäsi, ei jotenkaan tee mieli edes odotella että koska vois testata. Ensi kuussa olen sitten itse sopivasti just oletetun oviksen aikaan työmatkalla...Meillä on nyt huono tuuri näiden työmatkojen ajoitusten kanssa!

Viikonloppu meni lapipuolten kanssa, vanhimmalla (12v.) alkaa olla murrosikä ja on tosi vaikea. Nuorimmat (6 ja kohta 8) seuraavat isosiskoaan sokeasti, joten meillä on lisäksi sitten 2 wannabe-murkkua! Mahtavaa...Kyllä sitä monesti ajattelee, että olispa oma lapsi, niin saisi jotenkin tasapainotettua tätä tilannetta. Miehellä siis 3 lasta edellisestä liitosta, he ovat meillä joka toinen viikonloppu. On joskus aika raskasta, mutta minkäs teet. No, eipä tullut liiaksi ajateltua tätä raskautumis-projektia, kun lapset vei kaiken ajan ja huomion.

Plussatuulia nyt kaikille, seurataan me muut plussanneiden perässä mahd. pian! :flower: =)
 
Kylli-täti Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle :heart: :flower:
Ihanaa ,kun plussia suorastaan ropisee.

Täällä alkaa viivaa pukata ovistikkuun. Ihana huomata ,että ovis tulossa. Limoissa myös oikeat muutokset. Nyt vaan peitot heilumaan ja sitten jännätään. Hui, mua alkoi jo nyt jännittään ihan kauheesti.

Plussatuulia kaikille +++++++++++

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Oli varmaan kätilöillä paniikki päällä. Kuin ne uskals jättää sut yksin?

Sitä minä en kyl tiiä, miten uskalsivat jättää, koska mie olin aika väsyksissä jo siinä itse synnytyksen loppu vaiheessa.. Ponnistusvaihe kesti 4 minuuttia. Olin puoli konttausasennossa eli selkänoja pystyssä ja nojasin siihen.. Paikat ei meinannu auveta ja kätilöt joutui lopussa auttaa aukeamaan.. Ei mitää paniikkia ollut tai mitää sellaista..

Mutta, kun tyttö syntyi.. Kätilöt toistivat ja toistivat sitä, että: "tyttö syntyi"..
Mie olin, että joo joo.. En jaksanu mitää sanoa.. Ja oli jo vaikiaa kääntyä selälleen =)..

Joten jo tuossa vaiheessa ei mikään paras olo ollut.. Mutta kokemus tuokin..
 
Nyt on kukat nätisti laitettu seinälle. Ihanan pitkä on jo toinen =). Kahdella seinällä. Toivottavasti kasvaa pian. Ja sitten kynin myös kukkapenkkiä vähän.. Tai no, kokonaan revin kesän kukat pois.. Ja pitäis istutella sit noita sipuleita.. Ostaa eka multaa ja sit auringonkukat repiä kans pois..

Kesken kaiken rupes repäs mahasta. Mieletön kipukohtaus. Oli pakko nousta ylös.

Mutta nyt sisko viemää kotio.
 
Onnea Kylli!! Wau! Toivottavasti tullaan muut perässä. :)

ON:Täällä ovis oli ilmeisesti nyt viikonloppuna; tikuttelin viime viikon, ja pe tuli tikkuun kaksi selvää viivaa. Aiemmat päivät oli näyttäny kontrolliviivan lisäks vaan hailakkaa viivaa.
Niinpä peuhattiin pe ja la, ja tänään aamulla olin huomaavinani ovislimat. Tosin jäin miettimään, miten erottaa muut "touhunesteet" ovislimoista..? Vinkkejä?
Tänään autossa tuli jotenki tosi huono olo, jota on ollu pitkin päivää. En tiiä, mitä se oli.. Ja rinnat on vähän aran ja painavan tuntuiset. Hyvin voin kyllä kuvitellakin kaikki oireet; ei olis eka kerta...
Kovasti elättelen toiveita plussasta, mutta toisaalta järki sanoo, ettei kuitenkaan oo tärppä käynyt.
 
weiss
IHANAA KYLLI!! Vihdoinkin!!! Paljon onnen toivotus haleja ja tarrasukkia matkaan!!! :heart: :heart: :flower: :flower: Nyt kaikille muillekin plussatuulia puhaltelen täältä!!!
weiss ja pompula 8+0
 
Moikka!Pitkän hiljaiselon jälkeen taas vilkuilen tänne ja ilosia uutisia onkin saanut lukea!Onnea sylintäydeltä kaikille plussanneille!! :hug:

Olin siellä kreikassa,sikäli mikäli kukaan sattui mun hehkutusta silloi lukemaan ja ketä se sattuu kiinnostamaan.
Mulla kai kp 20/13-29 nyt? Ovis tais olla viime su-ma ja tiistaina harjoteltiin.
Voihan taas kerran olla, että meni mönkään...
Niin ja mä oon se joka täällä viimesenä roikkuu..Vedänhän pohjat jo yk:ssa,mutta kaipa se meidänkin vuoro tulee joskus..

Onnea kaikille!Nyt koirulin kaa ulos!Palaan taas!:wave:
 
Ihanaa saada plussatuulia :hug:
Olitkos nyt sitten jo kolmas meidän kesäpinoomme,kyllä me muutkin perässä tullaan!

Mie testaan ke-aamuna..jännittää...Onkos muita ke-testailijoita??

Red Dragon,kuule sulle aiemminkin jo kyselin että ootkos testaillu että jos oisit raskaana??Sulla tuntuu nimittäin kaikkia oireita olevan ja ne viime menkat oli niin oudot eikös vain??

Jos testi ei näytä plussaa ni soita terveyskeskukseen ja tarkastakoon asian,sillä toisillahan näkyy hormonit testissä vasta tosi myöhään.Nyt testiä peliin ja tänne kertoon!!Innokkaana odotellaan =) :heart: :flower:

Syökös muut muuten vitamiineja,mulla ois noita multitabs raskauden aikaisia.....otanko niitä 1 vai 2 tabua,miten muut tekee???

Kirjoitellaan taasen kuulumisia :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu80:
Ihanaa saada plussatuulia :hug:
Olitkos nyt sitten jo kolmas meidän kesäpinoomme,kyllä me muutkin perässä tullaan!

Mie testaan ke-aamuna..jännittää...Onkos muita ke-testailijoita??

Red Dragon,kuule sulle aiemminkin jo kyselin että ootkos testaillu että jos oisit raskaana??Sulla tuntuu nimittäin kaikkia oireita olevan ja ne viime menkat oli niin oudot eikös vain??

Jos testi ei näytä plussaa ni soita terveyskeskukseen ja tarkastakoon asian,sillä toisillahan näkyy hormonit testissä vasta tosi myöhään.Nyt testiä peliin ja tänne kertoon!!Innokkaana odotellaan =) :heart: :flower:

Syökös muut muuten vitamiineja,mulla ois noita multitabs raskauden aikaisia.....otanko niitä 1 vai 2 tabua,miten muut tekee???

Kirjoitellaan taasen kuulumisia :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Mie mietin sellaista, että jos tällä viikolla joku päivä testaisin.. Mutta tiedän, että negaa se näyttää. Mutta kieltämättä erilaiset menkat oli kuin aikoihin. Yleensä ensimmäisenä päivänä on vuotanut mielettömästi.. Ni nyt sit selvisin pikkuhousun suojilla.. Toisena päivänä sai käyttää sidettä.. Mutta sekin meni nopiaa ohi.. Mutta i dont`t think so.. Että oisin muka raskaana..

Mutta mie tärppään tästä kierrosta.. Kylläpäs sitä oon ainakin itse varma! :LOL: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mä oon täällä aivan varmasti viimeisenä haaveilemassa. Uskokaa pois vaan. :ashamed: :whistle:
Etkä oo! Minä olen. Tai jos oot, ni me kaksi ollaan viimeisiä!
Vilinäiti & Red Älkäähän nyt! Eiköhän mekin kohta päästä tuonne plussanneisiin, vaikkakin täälläkin epätoivo alkaa iskeen vastaan :( Ensin kevätvauvojen haaveilijoista porukkaa tippui ropisemalla ja nyt tuntuu täälläkin porukka hurjaa vauhtia plussailevan (siis älkää käsittäkö väärin, oon aivan SUPER ONNELLINEN teidän kaikkien plussanneiden puolesta, se on mahtavaa!!) ja ittellä ei tapahdu minkäänlaista edistystä :kieh:
 

Yhteistyössä