***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

On se vaan taas jännää, jännittää tätä viimeistä piinaviikkoa;=)



Mitäs oireita muilla suunnilleen kierron samassa vaiheessa olevilla on?

Mukavaa pvän alkua , tänään siis menen iltavuoroon ja taian lähteä sauvakävelylle, jotta saa jo heti aamusta vähän raikasta ilmaa :D

Plussakimppuja lentoon taas! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: ..Nuuih! :D

heippa :wave:
 
Red: En mää luovutakkaan B) Nyt nippailee mahassa kummasti. Mää aattelin testata viikonlopuna, sillon on ainaki nii paljo kp:ä kasassa että kumma jos ei plussaa :whistle: :saint: Mä en osaa pitää jalkojani maassa tän asian kanssa. Eilen illallakin masennuin heti ja menin nukkumaan. Painajaisia koko yö...Turhaa stressiä ottaa aina kaikesta :x
 
Onnea Kylli :hug: Tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Minä liityn siihen viimeisenä täällä roikkuvaan sakkiin:) Kyllä sen verran epätoivoista tämä meidän yritys on, että ihmetellä pitää, jos ylipäätään ikinä enää plussataan. Miehen lomautusuhka peruuntui ja työt jatkuu. Ihan hyvä sinällään. Mut se toinen puoli sitä kakkua...työaika on niiiiin mukava, että pupuilu tuskin enää jaksaa kiinnostaa pekän väsymyksen takia :/ Aamulla seiskaan töihin, tarkoittaa kuudelta kotoa lähtöä ja viideltä heräämistä. Sit kotiin joskus kuuden-seitsemän pintaan aikasintaan. voi P*****e! Sit syömään ja sohvalle muka kattoon telkkaria, vaikka zetaa se siinä vetelee. Sit iltapalaa ja kaatuu sänkyyn. Ihmettelee korkeintaan miten ei saa nukahdettua, höh, tää muka kärsii univaikeuksista jos uni ei tuu minuutin sisällä :eek:

Seuraava ovisaika on keskellä viikkoo, joten eipä taida oikein ukko jaksaa puuhastella edes jokatoinen päivä periaatteella. Eilen piti tädin lähtöä juhlistaa ja pupuilu oli mielessä ja mieleen se vain jäikin. tyhmä pesin hampaat ennen kun kaaduin petiin ja se oli sitten siinä. Ukko kuorsaa kovaa vauhtia ja minä ajattelin hieman herätellä, mutta tämä kääntää kylkee ja murisee jotain....että se siitä.

Aamulla käväisin nakkaamas isännäntöihin, et sain auton. Kamalan pimee ilma ja sataa, niin märkä tie imi kaiken valon. Kiukus siinä ajelin kotia päin ja kävin aamulla labrassa. Puolen päivän aikaan on lääkäri ja tulokset pitäis olla valmiina. Toivottavasti tulehdus on pois.

No, marinat sikeen....jännitän täällä tuleeko uusia plussauutisia pikapuoliin :) Plussamyrskyä kaikille :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Tuli sauvakävelylenkki tehtyä! =) Kauhia kun nyt kyllä väsyttäis, mutta ei sitä nyt enää voi torkkua, muuten ois töissä pää sekasin iltavrn aikana. *myy istuu kylmissään täkin sisällä* :D muita palelevaisia paikalla myös?

Noo nyt selailen muita pinoja vähän...Ai niin söin juuri herkkuani:vähän monivärimakaroneja-herne-maissi-paprika-sipuli sekoitusta, olipa hyvää! :p

:D , :wave:
 
Pikkumyy42:
Mitäs oireita muilla suunnilleen kierron samassa vaiheessa olevilla on?
Mä palelen kans ihan hirveesti. Tänään kp. 27/24-?. Dpo on vissiin 6.
Mahaa on nipistellyt pari päivää yhdestä samasta kohdasta tosta alavatsalta vasemmalta puolelta. Välillä vihloo ihan pirusti. Ei oikeestaan muuta... Tissien kuvittelen välillä olevan kipeät, mutta eipä ne taida oikeesti olla. Kunhan haaveilen ;) Niin ja kn on harvinaisen kova. Mutta ei kovin ylhäällä. Lämmöt on vielä koholla mistä toi palelu vissiin johtuu. Testasin tänä aamuna piruuttaan ovulaatiotestillä ja siihen tuli ihan haalea viiva. Joka ei tarkoita tietysti mittään, mutta pitipähän johonkin tikkuun pissata kun tekis niin mieli jo tehdä raskaustesti. :D Valkkaria ei tuu yhtään, niinku ei yleensäkään tässä kierron vaiheessa.

Eli oireet on ihan samaa luokkaa kuin noissa edellisissäkin floppikierroissa. Ainoana erona, että mulla on jostain syystä tosi vahva tunne että nyt olis tärpännyt. Ihan niinkuin en olis yksin tässä kropassa. Johtuu varmaan siitä, että saatiin ajotus kerrankin kohdalleen niin toiveet on tosi korkeella. Ja unet mulla on kans ihan omituisia. Kauheita painajaisia. Taidan ottaa vähän stressiä tosta testaamisesta ja ne tulee uniin. Viime yönä näin kyllä ihanankin unen. Mä vartosin poikaa ja mun kaveri kaksosia samaan aikaan! :heart:

Niin joo, ja maha on ihan litteä. Ei oo kyllä yhtään sitä menkkaturvotusta, joka kaiken järjen mukaan pitäs olla jo.

Testata aion torstaina jos sinne asti päästään...
 
Olipa nopea lääkärikäynti. Kättely ja housut alas :LOL: Nopeaa vilkaisi ja totes, et kaikki ok. Tulehdus on pois eikä lääkekuuria tarvi jatkaa. Ei sitten muuta kuin ovista bongaamaan ja uutta yritystä kehiin. Jos vaan saa sen ukon vielä hereillä saman peiton alle, niin hyvä
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Olipa nopea lääkärikäynti. Kättely ja housut alas :LOL: Nopeaa vilkaisi ja totes, et kaikki ok. Tulehdus on pois eikä lääkekuuria tarvi jatkaa. Ei sitten muuta kuin ovista bongaamaan ja uutta yritystä kehiin. Jos vaan saa sen ukon vielä hereillä saman peiton alle, niin hyvä
=)
Mukavaa, että oot saanut lääkäriltä hyviä uutisia.

Piät miehen vaan sen verran hereillä, että pystyt olee päällä, ja hoidat homman ;)
 
Dragon, niitä kissanpentuja kannattaa kysyä kissataloista. En nyt muista missäpäin asuit, mut ainaki Lahdesta löytyy. Kissanpentuja on näin kesän jäljiltä ihan hirveenä, mut ei niitä kannata ihan mistä sattuu ottaa. Kissatalosta/eläinsuojeluyhdistykseltä saat lääkärin tarkastamia ja rokotettuja pentuja ja rahat menee hyvään tarkotuksen. Jos ottaa jostain randomina valitusta maalaistalosta tai lehti-ilmotuksesta tukee lähinnä ihmisten laiskuutta leikkauttaa kissojaan ja kesäkissanpentujen hankintaa. Mistä sitte kissan otatki, muistathan että kissan luovutusikä on suomen eläinsuojeluyhdistyksen ja kissaliiton määräysten mukaan 12viikkoa, ei alle! Kissan on opittava kissaks ennen äidistään eroamista, vaikka se olis kuinka söpö nuorenpanaki. Lycka till! :)

(.) Mulla hirvee v*tutus vieläki. Ovistikut ei kerro mulle mitään, eikä miehestäkään saa mitään irti. Oltiin kaupassa ja katoin vauvanvaatteita ja mies kielsi ostamasta! Ja kyseessä siis oli ihan mun omat rahat, ei yhteiset tai miehen. Että ottaa päähän!
 
rypäle: Juu, tuo me tiedetään, että 12 viikkoa on luovutusikä.. Meillä oli kissa, joka lähti tielle tietämättömille, eikä olla löydetty, vaikka ollaan etsittykin.

Täällä ei oo kissataloa. On sen verran pieni paikkakunta.

 
Lumi-Marja: Lady Di:llä oli se loistava taktiikka missä mies makaa sohvalla ja siihen vaan hypätään päälle, hop! Toimii! :D
Mäkin käytin sitä tekniikkaa viime viikolla kun mies valitti väsymystään. Kehtaskin kun näin niin hirveeeen vaivan et tikuttelin sitä ovista ja lopultakin löysin sen!

Olo on kuin krapulassa... :x Närästää ja väsyttää. Riekuin kyllä baarissa lauantaina tappiin asti, mutta join pelkkää vettä. Suuri osa krapulasta tulee näköjään siitä unirytmin heitosta eikä niinkään alkoholista... Oon kyllä yökyöpeli muutenkin ja valvon kotonakin usein kolmeen, mutta ei siitä tällasta oloa saa. Kai se unirytmi menee sitten vielä enemmän sekasin jos tanssii baarissa kauheessa adrenaliiniryöpyssä sen sijaan, et lukee kotona rauhassa vaikka kirjaa tai kattelee leffoja pikkutunneille...
 
Red ja Pixie :LOL: noita vois kokeilla :D En tosin tiedä minne muksut laittais siks aikaa, kun kokeilis sohvarodeota :D Meinasin neidin kans ulos, mutta mokoma kömpi omaan sänkyyn ja nukahti heti. No, käy se niinkin. Eskari näkyy olevan munaskuita myöden rapaojassa kahlaamassa :eek: nauttikoon nyt hetken, mut pian meen huuteleen pojan sisälle vaihtaan kuravaatteisiin, muuten tuloo pian yskä takas. Mokomakin sottapytty, mutta niin ihana :saint:
 
Huomenta huomenta

Kävin aamulla kaupoilla, enkä malttanut olla ostamatta ensimmäisiä vauvan vaatteita ;) Mukaan tarttui yöpuku ja pari bodya. Ja tietysti tutti (sininen). Toivon niinkovasti poikaa,kun nyt on jo tyttö, mutta eihän sillä loppujen lopuksi väliä ole, kunhan terve olis. Ja voihan tyttökin syödä sinistä tuttia :LOL:

Nyt alkaa monella olla jännät testi-hetket! Onnea ja pinon jatkoksi vaan tuonne kesävauvojen odottajiin.

Meidän esikoinen oli niin innoissaan uutisesta, että sitä oli ihanaa katsella. Mutta lisäsi vielä ettei kuitenkaan aio jakaa huonettaan minkään rääpäleen kanssa :LOL:

 
nyt tajuun...tai siis luulen...että ovis vaikuttaa aikas paljon tuohon kuinka stressaa raskaaks tulemista...niinku näin..
kun menkat tuli masensi.
kun menkat loppui niin oli parempi fiilis ja uutta yritystä päälle, ei stressiä.
kun ovis aika tulee niin alkaa heti stressaan et jospa olisinkin...
oviksesta sitten alkaa mielikuvitus laukkaan täysillä...kaikki oireet löytyy... :LOL:

hmm...sen takia kun mulla oli viimeks about kaikki oireet ni, nyt tiedän että jos samat oireet ni se on normia..
 
ihanasti on plussailtu =) onnea kaikille uusille odottajille :hug:
meillä on ollu aika hiljasta makuuhuoneen puolella. oon ollu pitkiä päiviä töissä ja ukko auton alla. oli mielessä pikapano ennen töihin lähtöä mut unen näin. tai siis tuollahan se mies ite niitä hirsiä vetelee |O kuulemma sit illalla vasta :p :p
en oo mitään ovistikkuja vieläkään ostanu. aattelin et yritetään vielä ilman minkäänlaisia apuja. vaikka oon tyyppiä kaikkitännehetinyt :LOL:
laitoin sulle DI yv:n =)
huomiseen sisaret :hug: plussatuulia ja peitoille kyytiä :heart: :heart: :heart:
 
eipä mulle uutta kuulu.. nännit edelleen kipeet vähän, muita oireita ei ole. paitsi kauhea väsymys mutta johtuu syksystä.. yritän säästää testauksen keskiviikolle jos vaan maltan, jos ei täti tule ennen sitä.. kohdun nipukka edelleen aika auki ja alhaalla.. ei tainnu tärpätä vieläkään.
lupasin etten tilaa enää testejä... mutta vahingossa tilasin äsken 3 testiä.. :kieh: aion nyt leikata ne kahtia niinku pixie neuvoi niin voin sit testailla PALJON.. olen testaus riippuvainen.. aivan hullua touhua..
 

Yhteistyössä