***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

ihanaa kuulla että muillakin on hikoilu ongelmia!! työkaverit oli viemässä mua jo sydänfilmiin ja vaikka minne ku olin niin tuskissani.. nyt tytöt peukut pystyyn että tää joshtus raskaudesta meillä kaikilla!! joo illalla tosiaan paleltaa ja päivällä yhtä äkkiä hiki virtaa.. tuskallista jos tää ei olekkaan raskaudesta johtuvaa.. kiva palvella asiakkaita letti märkänä.. :kieh:
 
luulen kyllä että ei toi testi tosta plussaks muutu... :( on jotenki semmonen fiilis ettei tärpänny.. toi lörtty kohdunnipukka masentaa mut ku hymyilee suu leveänä ku naantalin aurinko.. alhaalla ja löysänä..

saitko muuten pixie ovistestiin koko testiviivan tummemmaks ku kontrolli viiva? vai oliko sullakin vaan reuna tummempi?
 
Kaa
Pixie, ajattelin odotella viikonloppuun saakka. Tätin pitäisi tulla perjantain tai lauantain aikana, oviksesta laskien. Jos täti ei ole tullut sunnuntaihin mennessä, testaan sitten. En vaan tiedä mihin aikaan päivästä sen teen... Olen tuttavilla kylässä yötä la-su ja tulen kotiin vasta su-iltana. Maanantaina on sitten töitä klo 13->. Eli maanantaiaamu olisi otollisin aika, jos tätiä ei kuulu.

Ja niistä oireista sitten; nyt ei ole oikein mitään. Viime viikolla nipisteli useampana päivänä vatsasta ja oli huono olo. Ja tietysti tuo hikoilu. Väsynyt olen jatkuvasti. Mutta kaikille noille olen keksinyt jonkun muun selityksen kuin mahdollinen raskaus. :D

Katsellaan nyt. En nosta turhia toiveita itsessäni.
 
Heipsan! Hooaahh..väsyttää.Eilisiltana töistä kotona vasta 22 ja aamulla piti olla 6.30 töissä.Yöllä en nukkunut silmäystäkään!!

Täällä valkkista tuhrun sijaan (toistaseks ainaki),alamahaa jomottelee ja nippailee ajoittain,ei menkkamaisesti (!) :snotty: ja jotain ihmeen hormooninäppyjä noussu nenänpieleen,ei finnejä vaikka ovatkin samannäköisiä,mutta superpieniä!!Hiiihh,toivossa on taas hyvä elää!!!
Stemiä kaikille!! :heart:

Onnea ovisplussanneille!! :D :flower:
 
Kaa:
Pixie, sinullahan on jo päivät täynnä. Jännää...
Juu, jännittää... =) Mulla oli ovis vaan tällä kertaa tosi myöhään, joten oletan, että kierto venyy tosta 24 päivästä ehkä viikolla. Siksi pihtaan vielä sen testaamisen kanssa. Tänään on kai 7 päivää oviksesta.
 
nea:
saitko muuten pixie ovistestiin koko testiviivan tummemmaks ku kontrolli viiva? vai oliko sullakin vaan reuna tummempi?
Reuna vaan oli tummempi. Muu osa viivasta oli yhtä tumma ku kontrolliviiva. Ja ovisoireet tuli seuraavana päivänä niin vahvoina, että eiköhän se ovis sillon ollut. Mun mielestä ovistestissä plussaks riittää, että kotrolliviiva on yhtä tumma? Eiks se oo selvä positiivinen, jos on lisäks vielä reuna paljon tummempi?
 
kyllä sulla varmasti oli ovistesti positiivinen.. mullaki oli vaan reuna tummempi.. kaipa se mullaki oli positiivinen.. onneks ei ole testejä millä testata..muuten tekisin varmasti testin taas huomenna.. testit tulee varmaan vasta torstaina.. siekö pixie testaat torstaina sit?

onko muita jotka testaa täl viikolla?
 
nea85:
siekö pixie testaat torstaina sit?
Juu, torstaina testaan. Testaaks mun kaa? =) Uusintatestin teen sitten vasta tiistaina. Hui. Siihen on kyllä pitkä aika. Pääsiski sinne asti. Mulle olis puoli voittoa jo se, että kierto pitenis ja varsinkin luteaalivaihe. Vaikkei plussaa sitten tulisikaan... Mutta olishan sekin ihana juttu!
 
Plussatuulia kaikille pian testaaville.
nea85 uutta testiä vaan parin päivän päästä kehiin.

Ovistestauksesta kysymys. Mulla kp 18 haalea haamu, kp 19 tummempi haamu, kp 20 ja 21 haalenee taas. Kp 19 limat oikean laisia, paljon nippailuja ,mutta lämmöt normaali tasolla. Mittaan korva mitarilla ja norm 35.9-36.2. No tikutus ja touhuilu jtp. jatkuu, mutta olikohan ovis kp 19 .Sellaista mietin ,että voiko sellainen vaikuttaa viivaan ,kun mulla on tavattoman vilkas aineenvaihdunta niin kerkiääkö hormoonia erittyä virtsaan riittävästi ,että se näkyisi testissä siten ,että plussa olisi selvä ? Sekavaa pohdintaa :eek: . Mielenkiinnolla odotan mitä jatkossa tikkuihin tulee. Onneksi tikkuja kaapissa vielä 15 kpl .Nyt muuten ei juuri mitään limoja. :/
 
testataan vaan yhdessä.. :D .. vaikka mulle ne testit tulee varmaan vasta päivällä sit torstaina postissa eli aamuvirtsasta en voi testata.. jotenki on semmonen fiilis et täti kyl tulee pian.. kiva että pixie sun kierto venähti. ja sie vaan höpöttelit että sun lutaalivaihe ois liian lyhyt. höpö höpö. nyt ku pari päivää viel on täti sulta poissa niin sun lutaalivaihe on just passelin pitunen.

poni:mie en kyl tohon aineenvaihdunta juttuun osaa sanoo mitään.. onko sulla semmosia testejä missä testiviivan pitäs olla yhtä tumma ku kontrolliviiva?
 
poni se voi olla hyvinkin mahdollista että sulla vaan ei se plussa näkynyt.. mulla kun on nyt noita mitkä saa aamupissasta tehä ni sain selkeen plussan.. sillon ku tein sellasilla mitä ei saanu aamupissasta tehä ni en saanu selkeetä plussaa ollenkaa.. mä juon aika paljon enkä jaksa pidätellä kovin kauaa vessassa käyntiä ni ei varmaan ees sitä hormoonia tarpeeks sit.. suosittelen noita testejä kyl jos mahollisuus aina aamupissasta tehä..
 
moi! tää kaksplussan sivut tökkii mulla...monta päivää jääny väliin ku ei vaan toimi... :(

Onnex nyt sitten...
mie taas kippee....nyt vaan nippailee tuonne vasemmalle alas...auuutzzis...
ja ihme "näköhäiriöitä" meinaa olla...

outoa...
mutta onnex kohta ollaan kierron lopussa, ei tarvii kauan piinata itseään olemattomilla raskausoireilla... :LOL: :LOL:

 
Mä oon suunnitellu että jos viikonloppuna testais. Ois noita testejä kyllä 2 kipaletta, että toisen vois käyttää aiemminki, mutta onko järkeä.. Enkä mä usko että tulee ees tarvetta käyttää kun menkat tulee kait huomena. Tai torstaina viimestään.

 
Kylläpä on piinaavaa tää kuukautisten ootto tai siis toivo ettei niitä tulis. Vielä viikko pitäs jaksaa jännätä.

Hei, te jotka olette jo plussanneet tai yleensäkin muut. Miten raskauden alkaminen vaikuttaa kohdunnipukkaan? Siis onko se jotenkin erilainen kun ovulaation jälkeen muuten?
 
Kaa
Meikäläinen taas keksi uuden olemattoman oireen; mie syön jatkuvasti! Tänäänkin tein kahta eri suolaista piirakkaan, joita söin neljältä ja kuudelta isot palat. Nyt mussutan ohraleipää. Normaalisti olen hyvin pieniruokainen. Ja taas syytän tätä syysilmaa, pimeyttä ja sadetta... tapahtuis nyt jotain, jotta voisi joko oikeuttaa tuon syömisen tai yrittää vähentää sitä!

 
Rupee jo masentamaan... Nyt on jo kp17 eikä ovistestit näytä vieläkää MITÄÄN! Oon varma et viime kierros oli ovis n kp15, mut nyt ei kuulu eikä näy... Ja viime kierros ei edes yritetty, mut nyt ku mieski olis jotenkuten mukana ja ehkä jopa vähän innossaan, ni ovis on kadonnu ku tuhka tuuleen. Että tää on rasittavaa! Eihän tässä silleen panikkia, mut ois ollu vähän paineita onnistua ihan näin alkuunsa, ku sit jää yrittäminen taas vähäks aikaa... Tää ei o hyvä päivä, eikä viikko, eikä kuukaus, eikä kierto... :(
 

Yhteistyössä