***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Kaa
Pitäisi varmaan aloittaa tuo lämpöjuttu minunkin, jos seuraava kierto tulee. Mittasin itseltäni tuota lämpöä kainalosta pari viikkoa ovikseen asti ja sitten luin, että lämpö kannattaisi mitata suusta, suolesta tai (!!) emättimestä. Ei siis kainalosta. Joten aloitin sitten muutaman kerran viikossa mittailemaan suusta. Tänä aamuna lämpö oli 36.7, aivan kuin monen muuna aamuna oviksen jälkeen. Kainalosta mitattaessa se oli ennen ovista noin 35.6 C. Nyt en vaan voi verrata tuota mitenkään tuon oviksen jälkeiseen lämpöön. Pyh. Seuraavassa kierrossa mittaan sitten koko homman suusta. Tai sitten en...
 
Älä murehdi.. se voi vielä sieltä tulla. Mullakin EHKÄ oli viime kierrossa vasta kp 24 ja menkat siihen verrattaessa normaaliin aikaan. Ja niinkun täällä joku jo kirjotteli niin joka kierrossa ei ovulaatioo tapahdu ja se on ihan normaalia naisilla. Toi on vaan niin raskas vaihe ootella, ymmärrän.. mutta sitten kun taas pääsee yrityksen alkuun niin kyllä se siitä.. Uskon että se vielä sieltä tulee..

Itsekin olin niiiiin kärsimätön ekan luomukierron lopussa mutta sitten kun menkat alko niin johan rauhottu ja tuli hyvä mieli. Nyt vasta kp 5 joten kyllä se jännitys tästä vielä nousee, varsinkin kun en ovista tikuilla saanut bongattua viimeksi niin nyt aion onnistua :D onnistutaan vaikka yhdessä!!
 
eikös toi ovisjuttu mee niin että just ennen ovista lämpö laskee pari kymmenystä ja sitten kun se nousee niin ovis on jo ohi.. Ja niin ainakin sanotaan että ei kainalosta kun ei oo niin tarkka ja puhutaan vaan muutamista kymmenyksistä. Aamuisin toi olis hyvä juttu, pitääkin laittaa kello soittamaan 5minsaa aiemmin!
 
Meikäläinen taas keksi uuden olemattoman oireen; mie syön jatkuvasti!
Kaa, miten oikeassa olet, minäkin oireilen juuri kuvailemallasi tavalla :LOL: Vohvelit kunniaan!
Ja lopuksi hauska lainaus meille kaikille naisille, sen ihanuudesta ja vaikeudesta:
> Jos panet lapsesi päiväkotiin, olet julmuriäiti.
> Jos jäät itse kotiin, elät miehen siivellä.
> Jos teet paljon töitä, menetät viehätysvoimasi.
> Jos teet vähän töitä, menetät työpaikkasi.
> Jos käytät meikkiä, kuljet sotamaalauksessa.
> Jos et käytä, laiminlyöt ulkoisen olemuksen hoitamisen.
> Jos teet vaatimatonta työtä, sinua syytetään kunnianhimon puutteesta.
> Jos suoritat vaativia tehtäviä, olet työsi kanssa naimisissa oleva pyrkyri.
> Jos näytät tunteesi, olet itkupilli.
> Jos hillitset itsesi, olet jäävuori.
> Jos olet vielä 25-vuotiaana naimaton, et kai enää saa ketään.
> Jos menit naimisiin nuorena, sinun oli kai pakko mennä.
> Jos olet auttavainen, sinua käytetään hyväksi.
> Jos välität vain itsestäsi, olet kylmä ihminen, joka ei pysty yhteistyöhön.
> Jos olet puoleensavetävä, viet ystäviesi miehet ja mielenrauhan.
> Jos et näytä miltään, kukaan ei välitä sinusta.
> Jos olet älykäs, älä vain näytä sitä.Jos et, niin sinun on oltava vähintään
> viehättävä
>
> Eikö olekin loistavaa olla nainen?!?

> Naisellista päivänjatkoa, leidit!
 
rypäle elä luovuta.. mullakin oli vast eilen plussa testissä ja oli kp18.. siis se voi hyvinkin tulla sulle vielä.. ja tuleekin..

juu niin mäki oon tajunnu et just ennen ovista lämmöt laskee hiukan ja ovis on jo ohi kun lämmöt on koholla..

Di toi lista kyllä pitää niin paikkaansa..
 
aamulla ilmoittaa taas ihania plussauutisia, kiva on aina lueskella niitä, on ne sitten ovis tai raskaustestiplussia! :heart:

Onnea nyt kaikille kierronkohtaan katsomatta!

Ihanat oli tanssitreenini :heart:
Kun kerroin eräälle rouvalle, että tulin kotiin eilen 22.00, nukahin 22.30 ja kello soi 5.00 ja taas töihin 6.00 polkemaan.Hän oli kauhuissaan, kuka lasten hampaat pesi ja luki iltasadut*virnistää*
16 v poika kyllä pesi illalla ihan itse jo hampaansa*myyllä taitaa olla taitava poika* :LOL: .Rouva luuli , että lapseni ovat noin 10-12 vuotiaita-juu kivaltahan se tuntui, kun oli aivan tosissaan hän =)

Itse olin tossa eilen ja tänäänkin välillä niin itkuherkkä, että oikein nolotti, uutta pmsoiretta siis;=)

Mukavat illanjatkot taas kaikille!
Plussakimppuja jälleen!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
:D , :wave:
 
Kaikilla muilla paitsi minulla on muutama päivä enää testaukseen.. Ja mulla on ovis vasta tuloillaan. Olen malttamaton tosiaan..

Ja mie väsähdin yhtäkkiä.. Ei jaksais yhtään mitään..

Kissanpentu ajoi sit koiruliinin nurkkaan.. Toinen on häntä koipien välissä.. Kissa sähähtää, jos vähänkin tulee lähelle. Esikoinen on kissanpennusta haltioissaan. Kanteli vesikupin ja ruokakupin väliä ja vei vessaan =).

Väsyttää!!! Neiditkin nukahti kiltisti.
 
Moikka!

Nyt voi taas kuumeilu jatkua :) Täti tuli piiiiiiiiitkän odottelun jälkeen kylään ja nyt olis sit menossa kp5/24-70 ja yk7, en ookkaan koskaan aikasemmin ollu näin ilonen tädin saapumisesta... Kauheesti en oo kerenny lueskella et mitä teille tänne kuuluu mutta toivottavasti pääsen taas mukaan... Plussia oli ainakin tullut vanhoille tutuille joten onnea!! :flower:
 
Nyt huomasin, että Hempukalla ja HenLai:lla on jotenkin väärin nuo päivät.. Olenko vahingossa vaihtanut heidän paikkojaan vai onko jommalla kummalla väärin päivät. Tarkistakaa! ja ilmoittakaa minulle mitkä on oikeat päivät, että saan korjata päivät oikein!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kaikilla muilla paitsi minulla on muutama päivä enää testaukseen.. Ja mulla on ovis vasta tuloillaan. Olen malttamaton tosiaan..

Ja mie väsähdin yhtäkkiä.. Ei jaksais yhtään mitään..

Kissanpentu ajoi sit koiruliinin nurkkaan.. Toinen on häntä koipien välissä.. Kissa sähähtää, jos vähänkin tulee lähelle. Esikoinen on kissanpennusta haltioissaan. Kanteli vesikupin ja ruokakupin väliä ja vei vessaan =).

Väsyttää!!! Neiditkin nukahti kiltisti.
Elähän nyt Red, täällon kuule toinen... ja sulla sentään on asiat hyvin verrattuna meikkikseen! Terot lopetin sunnuntaina, eikä vieläkään tätiä...
 
Hellou!!!

Tulinpas kertomaan kuulumisia pitkästä aikaa. Eli testailuja odotellaan... Ajattelin perjantaina tai lauantaina testata. Saas nähdä miten käy. Masua on tänään nippaillut ja valkoista tulee urakalla... liekö täti kuitenkin tulossa, kun ei arista noita rintojakaan...

Mutta joo... Red Dragon;Oot tehnyt tosi ihanan listan poissaollessani. Kiitos, kun jaksat päivitellä noita päiviä ja muita juttuja. Jos viitsit, niin mulle voi laittaa yrityskerraksi 2 ja kp on 27/??. Synnäri on PHKS.

Nyt taidan lähteä tutilullaa ja tulla sitten vaikka huomenna lukemaan paremmin teidän kuulumisia. Öitä! |O

T:J
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Hellou!!!

Tulinpas kertomaan kuulumisia pitkästä aikaa. Eli testailuja odotellaan... Ajattelin perjantaina tai lauantaina testata. Saas nähdä miten käy. Masua on tänään nippaillut ja valkoista tulee urakalla... liekö täti kuitenkin tulossa, kun ei arista noita rintojakaan...

Mutta joo... Red Dragon;Oot tehnyt tosi ihanan listan poissaollessani. Kiitos, kun jaksat päivitellä noita päiviä ja muita juttuja. Jos viitsit, niin mulle voi laittaa yrityskerraksi 2 ja kp on 27/??. Synnäri on PHKS.

Nyt taidan lähteä tutilullaa ja tulla sitten vaikka huomenna lukemaan paremmin teidän kuulumisia. Öitä! |O

T:J
Kiitos sinulle kommentista. Tiedot päivitetty.

Mutta nyt kahtoo numerot.. Ja sit nukkumaan ja aamulla pitkästä, pitkästä aikaa kouluun.



 
Myy täältä taas toivottelee :D

Saapi nähdä alkaako menkat kuitenkin, kun olin eilen samalla tavalla kiukku tai jotain?..kuin ennen menkkoja joskus pms aikaan =)

Katsellaan..ei oikeen jännitäkkään-odottelua,odottelua jne :heart:

Ihanaa plussantäyteistä pvää kaikille kuitenkin!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


ps ossaako joku muukin olla silleen kiukkunen, ettei edes mies huomaa*iso hymy*..siis eilistä tarkoitin, univelkakin alkaa laittaa kyllä ärsyttään, mutta huomenna se vapaa...jeeeeee! :heart:

Heippa taas!

 
Huomenia!

pikkumyy: meillä kyllä mies huomaa sen kiukun...kommentoikin aina että "taitaa olla kuukautiset tulossa" kun hermoon ja se ärrrrrrrsyttääääää vielä enemmän...

näin ihan kummallista unta tai sitten olin ihan oikiasti kipiä tuon alamasuni kanssa... :eek:

Tulleekohan palijon plussia tänä aamuna??

Nyt pittää mennä keittään puuroa...vaikka ei mulla tee yhtään mieli aamuisin syyä nykyään... :x yök.
lapsille ja hoitolapsille... :) tulevat hoitolapset kohta...

 
Heips,

Nyt kyllä heti kerrotte, että mitä tää oikein meinaa. Sain eilen aamupäivällä ovistestiin erittäin vahvan plussan. Suunnilleen samaan aikaan myös tuli ovislimat vähän niinku kerralla. Sitte illalla muutaman tunnin sattu vatsaan oikealle puolelle niin paljon, etten pystyny suorassa seisomaan. Eli itse oletin, että ovulaatio oli sillon illalla. Nyt kuitenki aamulämmöt vaan 0,1 astetta enemmän ku edellisenä aamuna ja valkkaria siis sellasta maitomaista tulee vieläki ihan lorisemalla. Pitäiskö paikkojen kuivua heti oviksen jälkeen ja lämpöjen nousta paljon? Jos ei sillä kivulla yhtä ovulaatiota saanu mun sisin aikaan niin Jessus.

No ainaki ollaan miehen kanssa peuhailtu joka päivä, että tuskin se mahdollinen tärppihetki hukkaan on menny. Mutta vähänkö ärsyttää, ettei sellasta testiä kotikäyttöön ookkaan, joka varmasti sanoo, että ovuloiko.

Anteeks vuodatus, on vaan niin ärsyttävää.

Tosi monella nyt testailupaikat. Tsemppiä ihan mielettömästi ja tuhannesti plussatuulia.++++++
 
nyt hämmenyin ku kerroitte että lämpö laskee ennen ovista...mulla se ei mee niin...nyt aamu lämpö kunnolla koholla 36,77...mä kyllä tiedän että onko mun ovis menny vai ei, ja kun nuo ovis limat ei ole tullut, luulen et huomenna...ja mua pupuiluttaa ihan helv:sti...eli kai tuokin on yksilöllistä miten lämmöt menee ovis aikaan...en tiedä...
Tiedän vaan sen että kun ovislimat tulee niin silloin mulla on ovis, viimeks kun pupuiltiin just oikeaan aikaan, eli just silloin kun limat tuli..mutta tärppiä ei tullut...mutta jos nyt vaikka... =)
 
Huomenta!

Sydänkäpynen: Noin mäkin oon kuullut, että lämmöt laskee ennen ovista ja kun ne nousee ovis on ohi jo. Ja ainakin nuo verkkoläkärit sannoo, että lämpöjen mittailu on niin epätarkka menetelmä oviksen löytämiseksi, ettei sitä kannattais harrastaa lainkaan. Tekee kuulemma turhaa stressiä vaan. Lämpöihin vaikuttaa niin moni muukin asia kuin ovis.

Mutta kyllä mäkin niitä silti mittailen. Ja vieläpä kainalosta! Eli taitaa olla ihan yhtä tyhjän kanssa. Viime kuussa täti kyllä tuli just sinä päivänä ku lämmöt laski. Tänä aamuna ne on taas 0,2 astetta alempana, joten täti saattais olla tulossa. Mulla on kyllä kurkku kähee ja nenä tukossa, joten flunssa vaikuttaa varmasti myös lämpöihin. Ja huonosti nukuttu yö! Näin taas ihan järkyttäviä painajaisia. Hiestä märkänä koko yö...

Muuten tuntemukset samat ku ennenki. Odotellaan...

emilja: Saattaisko ovis olla kuitenkin vielä tuloillaan? Ovistestiplussasta pitäis mennä ainaki vuorokausi ovikseen. Limoja saattaa tulla monena päivänä. Ymmärtääkseni ne pitäs loppua ku seinään ku ovis on ohi. Mulla sellasta juoksevaa tulee ainaki just päivää ennen ovista. Ja niin paljon, että pöksyt märkänä saa kulkea... :x

OOoooh! Onnea Di! Ja tarrasukkia! :heart:
 

Yhteistyössä