***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

nojuu, kai se on sit uskottava...

Mutta kertokaa!!! Siis onko ovis kun ovis limat tulee???Vai onko ovis sit ohi kun limat tuli???Vai voiko ovislimat tulla vaikkei ovista tapahtunu??

Mulla meni ihan pasmat sekaisin tässä ovis homma teoriassa...hmm :|
 
:heart: :heart: :heart:

Omaa napaa sen verran että testasin aamulla ja en viitsi sanoa mikä tuli,harmittaa..olo on niin varma että ois raskaana,mutta,mutta en vielä heitä kirvestä kaivoon sillä:
- en oikeesti tiä mun kiertoni oikeaa pituutta joten se saattaa olla pidempi kuin tuo 28 jotenka taidan testata myöhemmin uudestaan :/
-ja muissa raskauksissa olen tehnyt testin vasta kun menkat reilun viikon myöhässä,joten mulla saattaa tuo hormoonikin nousta niin hiljaa ettei testi viä sitä havannoi
- ja mikäänhän ei ole varmaa ennenkuin menkat lorisee tai testi plussaa joten odotellaan...

Millonkahan mun ois järkevintä testata uudestaan?
Mulla on toi kotitestin herkkä testi....

Olo on kuin raskaana,kannatinkivut ovat kovat kun nousee nopeesti,maha turvoksissa,rinnat arat ja turvoksissa...väsyttää ja mitän ei tee mieli syödä...

Aika näyttää....odottavan aika on piiiitkä.... =)
 
Onnea haamut ja plussat!! :heart: :flower:

Tekis mieli jotestata, vaan eipä ole testiä :kieh:
Kummallisia tuntemuksia kieltämättä on eikä ne ole menkkamaisia :whistle:
Koko ajan lisäilen päivä tähän janaani...
Tuolta toisesta pinosta lainasin linkkiä, eli tän nyt sit tilasin:
http://www.chpartners.fi/vilja/?gclid=CNPExe7t744CFQJoXgod_FyjLA)

 
minnuu syöpötyttää koko ajan...siis karkkia tekkee mieli..olen yrittänyt <-- huom YRITTÄNYT olla sokerilakossa mutta ei nyt oikein onnistu...
täti sieltä kolkuttelee jo karkin takaa.. :(
selekää juilii ja masua välillä...
selevät tätioireet... :( :/
 
ihanaa ku te plussailette nyt oikein urakalla täällä, tulee niin hyvä mieli.
mulle tuli testit tänään, tein jo yhden äsken, nega tottakai. nyt olen 99prossan varma ettei tärpänny tässä kierrossa, kohdunnipukka on ihan auki ja alhaalla.. mut eipä pidä masentua, uudella tarmolla sit uuteen kiertoon. mulla ei ole ollu tissit enää kipeet, tai oikeestaan toinen nänni on arka.. :eek: .. toinen ei ollenkaan.. mikä lie nyt tämäkin oire taas.. eilen oli aamulämpö suusta 36.7 eli tosi korkea mulle aamulla mitattuna.. toivottavasti täti tulee ajallaan ettei tarvii tuskailla, lauantainahan sen pitäs tulla..

mitkä fiilikset pixiellä?
 
Minulla alkoi mieletön päänsärky :( . Ihanaa olla koulussa..
Tylsää.. Ammattiviestintää.. Tää piru on samanlaista ku helkutin tekstinkäsittelykin! Samaa juttua ainakin ollut nytten.. Ja mitä ovat viime viikol tehneet, ku olin poissa..

H4 sain asiakaspalvelun ja markkinoinnin kurssista. Olen tosi tyytyväinen.
 
Di Jospa varovasti onnittelisin ja tarrasukkia paketti :heart:

Tuossa eilisen makoilin sohvalla, kun nyrjäytin nilkkani sen verran mukavasti, ettei paljon viittiny liikkua. Siinä oloani tutkiskelin ja mietin, miksi kaikki typerät oireet pukkaa jo ennen ovista :eek: Viluttaa, mahaa nippaa, rinnat kun pallot, närästää, lähes kaikki etoo ja hajut ottaa nenään. Enhän mä voi olla raskaana ja noi oireet sen kun pahenee. Mikä iesus mulla oikein on? Liikaa ajatellu kai kaikkia oireita, niin ne alkaa jo tuntua todelta oli menkat just ollu tai ei :LOL:

Löysin laatikonpojalta täs kuussa vanhaks menevän ovistikun ja ajattelin aikani kuluks käydä sen kastelemassa. Varmaan ovisnegan ajattelin läytää, mutta mokomaan tuli heikko haamu jo nyt. Kuitenkin sellainen, et sen hyvin erotti. Ompa kumma. Ei näin aikaises vaihees kiertoo ole kyllä ennemmin mitään ovishaamuja pukannu. Tänään en kyllä tikuttele, vaan päivän parin päästä uudelleen. Josko vaikka sitten alkais oikeesti metsästää ovista. Tai sitten se tikku oli jo sen verran vanha, et näytti mitä sattuu.

Noi tän hetkisen olotilan oireilut pudotti pohjan ainakin mun kohdalla kaikista raskausoireista ja voin siis kaikessa rauhassa oviksen jälkeen jäädä odottelemaan tätiä vaikka mitä oireita pukkais. Ne ei mun kohdalla nähtävästi tarkoita yhtään mitään.

Aika monella täällä jännät paikat, plussaonnea teille :flower: :flower: :flower: :flower:

AnnaManna
Sekaan mahtuu, tervetuloa :hug:
 
Onnea Di, toivottavasti parin päivän päästä testiin pärähtää selkeä plussa!

Omista tuntemuksista sen verran, ettei niitä juuri ole... :|
Odottelen tässä nyt tätiä kylään reilun viikon päästä ja odottavan aika on kyllä pitkä. Olen melkoisen varma ettei tässä kierrossa tärpännyt. Harmittaa jo etukäteen ensi kiertokin, kun oon just oviksen aikaan matkalla. No, täytyy ottaa se positiivisesti ja oppia tuntemaan lisää omaa kroppaansa, tarkkailla limoja yms. Että sitten tietää seuraavan kierron aikana olla skarppina!

Tsemppiä kaikille testaajille, toivotaan plussia nyt mahdollisimman monelle!
:flower: :flower: :flower: :hug:
 
Heippa kaikille! Ovis testi näytti aamulla plussaa.
Nyt ketuttaa ovis on 6 pvä myöhässä, olis sit ollu vaik perjantaihin asti myöhässä. Isäntä työreisussa et voi vvvv. Tulee vasta pe kotio. Onko kellään kokemusta et onko se sit jo myöhäistä pe.
 
mie tuossa mietin noista r-oireista..kun viimeks ku plussasin ni EI mulla kyllä mitään oireita ollu..siis olin apteekissa muilla asioilla ja kaveri osti testin ja mie aattelin että ostanpa itekin ja ostin sen 11? testin muuten vaan..kotona mietin että ei mulla kyllä menkat myöhässä ees ole ja vielä mitin vessassa että kannattaakohan näin kallista testiä huvikseen sotkea...ja pissasin kuitenkin, ja ohhoh plussa tuli heti...joten ILMAN oireita tuli plussa ja nyt sitten kun on oireita niin EI varmasti tule plussaa...

Mie oon niin kovasti päättänyt etten tee mitään testejä tässä kuussa..odottelen vaan kiltisti tätiä..mutta mutta kun noita teidän kirjoituksianne lukee..niin kyllä se testin tekeminen kovasti mietityttää...

Senkin.... :kieh: :kieh:
 
nea: Onhan sulla päiviä vielä jäljellä, äläs nyt vielä luovuta :hug:

nea:
mitkä fiilikset pixiellä?
Enpä oikein tiedä... Oon itse asiassa melko varma, että oon raskaana, mutta oonhan mä ennenkin ollut väärässä. Mene ja tiedä sitten. Huomenna sen näkkee.

Mullakin on aiemmissa kierroissa "muka"oireet ollut just tollasia kun Lumi-Marja sanoi, että on tarvinnut maata sohvalla ja oikein etsiä huomatakseen ne. Lisäksi ne on tulleet ja menneet miten sattuu. Joinain päivinä niitä on ja toisina taas ei. Nyt tässä kierrossa ne on kyllä vahvistuneet parin viimisen päivän aikana ihan selvästi, eikä tarvii käyttää mielikuvitustaan huomatakseen niitä. Aamulla lennätin melkein laattaa vedet silmissä kun vaihdoin esikoisen kakkavaippoja. Ja ulkoillessakin kaikki hajut otti nenään silleen, että mahan pohjassa kourasi. Oon koko ajan ihan jäässä ja rinnatkin on turvonneet. Mutta onhan mulla vilkas mielikuvitus. On se mua ennenkin huijannut.

Esikoista kun aloin vartoon niin oireita tuli myös ennen plussaa. Olin sillon niin varma, ettei olis ees testiä tarvinnut tehdä. Nyt en oikein tiiä mitä ajattelisin... Luin vanhoja päiväkirjoja ja etin sieltä mitä oireita mulla oli sillon, niin eipä ne kovin kummosia ollut. Kauhee jano ja pissahätä vaan kokoajan. Mutta jostain syystä olin silti vaan ihan varma.

Jooh... Huomenna tipahdetaan taas... :headwall:

kotiäiti32: Jos ovistesti näytti tänään plussaa, niin ovishan saattaa olla vasta perjantaina. Ja munasolu on 24 tuntia hedelmöityskykyinen. Joten perjantaina vois vielä hyvinkin ehtiä. Peitot heilumaan vaan! :heart:
 
autsis....mulla sattuu tisseihin aivan mielenä ja maha paisuu...joku siellä turvottaa..kaipa se täti jölkyttelee... :kieh:
rusehtavaa valkkaria on esiintyny tänään...mitä ei yleensä ainakaan mulla oo ennen mensuja...mutta mutta...

Anteeksi oireiluvalitus...
:ashamed:
 
Varovainen onnittelu DI :flower: :flower: :hug:

Niin se minullakin alkoi =) ei siihen tikkuun mitään viivaa tule jos ei ole hormonia!! Ja tosiaan mäkin tihrustin sitä haamuani kaiken valon alla, että onko se, ei se oo, on se, ei se oo.. OLI SE!
Tarrasukkasia matkaan.
Mulla neuvola vasta 8.11. Että nyt alkoi tämmöinen odottelu :kieh:
Haluis niin tietää että kaikki ok.
Mahaa vihloo aikas kovaakin välillä ja illalla paleltaa. Muuten jaksanu ihan ok. Tänään en oo tarttenu ees päikkäreitä. Muina päivinä nukahtanu melkein töiden jälkeen ulko-oven kynnykselle :LOL:

Plussatuulia +++++++++++ :whistle: ja kärsivällisyyttä! :wave:
 
Täällä voidaan hyvin ja ilman menkkaoireita edelleenkin, hyvä niin!
Kaa ja aurinkoenergiaa älkäähän nyt päästäkö tätiä lähelle edes tätä pinoamme! :heart: +++++++++++++ :heart: , plussatuulahduksia kaikille edelleenkin :whistle:

Ja kiva kun käyt kylli-täti moikkaamassa meitä, olen minäkin käynyt vakoilemassa teitä siellä kesävauvoissa :D

Onnea Di haamusta, voipa kun miekin saisin;=)
omaa oloa paleltaa ja rinnat palelee pyöräillessä =) :heart:

:heart: ja repäisyjä alavatsalla edelleen on välillä, oudon tuntusia.

Kukakohan testaa ensi tiistaiaamuna , jos sinne asti selvitään *ehjin nahoin*?
Voitais testata, *toiveena kimppaplussaus* :heart:

:D , :wave:
 
Heips!

Onnea haamuille kamalasti!

Viittiskö joku kiltti päivittää mun osalta listaa...Eli kp 1/33 yk2.
Hyvillä mielin porskutellaan etiäpäin, ku ei tarvinu ootella toisia menkkoja pilsujen lopetuksen jälkee ylipitkää aikaa.
Ja toinen hyvä seikka ku alkovat: Ollaan lähössä pe laivalle kavereitten kanssa, ni voin hyvällä omalla tunnolla ottaa reissussa alkomahoolia. B)

Meillä poju TAAS kuumeessa. Ollu su-ma välisestä yöstä asti. Kuume pysyy koko ajan korkeella, vähintää 38 vaikka saa lääkettä. Huomena mentävä uudestaa ja ottavat toivottavasti kokeita... :(

Nyt lähettävä suihkuun, että kerkee kattoo Salkkarit. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Heips!

Onnea haamuille kamalasti!

Viittiskö joku kiltti päivittää mun osalta listaa...Eli kp 1/33 yk2.
Hyvillä mielin porskutellaan etiäpäin, ku ei tarvinu ootella toisia menkkoja pilsujen lopetuksen jälkee ylipitkää aikaa.
Ja toinen hyvä seikka ku alkovat: Ollaan lähössä pe laivalle kavereitten kanssa, ni voin hyvällä omalla tunnolla ottaa reissussa alkomahoolia. B)

Meillä poju TAAS kuumeessa. Ollu su-ma välisestä yöstä asti. Kuume pysyy koko ajan korkeella, vähintää 38 vaikka saa lääkettä. Huomena mentävä uudestaa ja ottavat toivottavasti kokeita... :(

Nyt lähettävä suihkuun, että kerkee kattoo Salkkarit. :D
Pahoittelut myös sinulle tädistä :hug: . Nyt sitten vain yrittää uuteen kiertoon paremmalla onnilla. Kyl se siitä viel tärppää.

 
Itsellä on nyt tullut jonkin verran valkkarii.. Eli mitä se nyt oikein tarkoittaa? Onko ovis tuloillaan, menossa vai jo menos ohi? Ja tänään varmaankin kannattais rakastella, ku eilen ei ollut aikaa :whistle:

Mutta nyt salkkareiden pariin.
 
Kaa
Red; eikös se ollut ennen ovista, kun valkkari on runsaampaa. Oviksen jälkeen pitäisi tulla se "kuiva kausi", mitä mulla ei tässä kierrossa tainnut tulla. Ei ainakaan vielä ole tullut. Katsellaas nyt.
 

Yhteistyössä