***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

:flower: :flower: Aamuiset onnittelut plussanneille/haamun saaneille! :heart: Ihanaa, kun edes joillakin "elämä hymyilee". Minäpä täällä fiilistelen kun saan lähipäivinä ukon kotiin, ovikset sun muut ovat jo ohitse menneet, mutta kai sitä ukkoa voi kaivata muutenkin ;) :whistle: :p

Oliko se pikkumyy joka häitä suunnitteli? Osui vain nopealla lukaisulla silmään, kun itsekin tässä loppuvuodeksi häitä puuhastelen :heart: Kyllä on kivaa touhua tämäkin :D (tosin rahanmeno hirvittää :eek: )

 
Nyt tuli onneksi nukuttua lisää, melkein 3 tuntia :D , nyt on siis teeaika, en viitsinyt kahvia laittaa, ettei karvastele kurkussa;=)

Niin joku sanoi huimailusta, minuakin huimannut, ei yleensä kylläkään.

Niin ja minähän niistä vihkimisistä puhuin..maistaraatissa kylläkin, mutta kunnon kahvitukset herkkuineen, kyllä myös. Sanoinkin miehelle, että jos silleen olisi käynyt ja toiset vieraat, jotka iltaa viettävät kanssamme, alkavat ihmetteleen , jos mie en alkoholiin koske ollenkaan, mitäköhän pystyn selittään, *siinäpä pulma*..Mutta katsotaan nyt onko aihetta selittelyyn , tämä ja seuraava kierto aikaa, vauvautua ennen häitä. :D

Aurinkokin äsken pilkisti, mutta meni nopiasti piiloon;=)

Olenkohan ainoa täällä pinossa jonka kohdalla, tästä haaveestamme tietää aika moni? :heart: + :heart:

Heippati ja plussausonnea, oliko se niin että nelonenkin tekee testiä ja varmaan moni muukin?

Onnea hirmu paljon nyt kaikille testaajille! :flower: :flower: :flower:


:D , :wave:
 
Kaa
Olen töissä ja viime yön tuskien jälkeen oli pakko ottaa itsestäni verikokeet ja pissanäyte. Hieman rajumpaa pissatulehdusta siis epäilen... Otin sitten siinä samalla HCG:tä vartenkin näytteen. Työkaveri tuolla niitä tekee, kohta saa tietää onko HCG alle vai yli sen 25... Hui!

En millään malttaisi tehdä töitä kun odotan noita vastauksia... Tänään siis kp 30/31.
 
Mulla oli eilen todella kova päänsärky ja nyt tänä aamuna lämmöt nousi. Eli epäilen, että se ovis olikin vasta eilen. Vielä vähän paikat kosteena, mut ei pahasti. Mäki imetän vielä noin 2-4 kertaa päivässä. Kuinka vanha sun vauva on? Meillä tyttö 7,5kk. Onks sulla tissit kipeet? Anteeks nyt kauhee utelu. Mulla on vähän sellaset särkevät jo ollu varmaan kuukauden. Sen takia olin viimekierrossa ihan varma, että tärppäs. Mutta menkat tuli ja rintojen särky jäi.
 
Juu yritän tänään testata, jos testi tulee. Vitsi kun jännittää, ihan kauheasti. Tuntuu kyllä, että niin vaan tipun hyvin nopeasti maan pinnalle ajatuksineni, ei tää nyt näin helppoa voi olla kun ei ennenkään ole heti tärpännyt.

Kattelin eilen sit kivan dokkarin; riskitapaukset. Voi veljet kun muistui synnytykset mieleen vahvana! Etenkin, kun viime kerralla tein sen ihan täysin luomuna, en tosin omasta tahdostani, vaan siitä, ettei mitään ehditty antamaan.
Kyllä se maar sattu, arvaahan tuon. Ja taas samaan ryhtymässä B) Ei näköjään olekaan tarpeeksi muistissa :D
Kauheesti kyllä nyt jännittää, erilailla kuin aikaisemmista. Kai sitä alkaa tajuamaan, että tää olis meidän viimeinen vauva sitten ja se ahdistaa jotenkin jo valmiiksi.
Himmottii mietteitä täällä.




Testi näytti negaa ja lilypien jana ei anna laittaa lisää päiviä kiertoon :D
Viime kierto kun oli mulla 40 päivää. Tyhmä taas olin kun piti testata, musta tuntuu et ovis oli vasta viime viikolla :D
Noo, nyt ei asia vielä selvinnyt. Menkkaoireita ei ole edelleenkään joten ei auta kuin ootella taaaaas.
 
Huomenia!

Täällä ei mitään uutta, eilen vähän vatsa jomotteli menkkamaisti, mutta ei sen kummempaa. Koko perhe edelleen flunssan kourissa, antibiotitkaan ei ole vielä purreet tautiin kiinni. Lauantaina töihin *huoh*, ei yhtään huvita kun olo on edelleen kuin jyrän alle jääneellä.

Yllätyin oikein tänään kun kattelin noita listoja, luulin että ois ollu pari päivää vähemmän, mutta iloisesti huomasin että ollaan jo kp 32:n kohilla.. Aattelin jännäillä ens viikolle, ainakin keskiviikolle jos täti ei kurvaa paikalle aikasemmin..

LadyDi:lle paljon onnea ja sukkaliimaa pikkuiselle.. :flower:



 
aamulämpö 37,03...hmm...outoa...ovis viel ole, ehkä huomenna...kauheeta ku valuu kunnolla kirkasta valkkaria pöksyihin, joskus tuntuu tosi pahalta...hm..


niin ja rinnat on todella arat...en voi olla ilman rintsikoita ku paita ottaa niin kipeetä niihin..mutta näin mulla oli viimekskin ennen ovista...ja alavatsaa nippaili menkkoihin asti..
 
Listan päivittäjä, viitsitkö muuttaa vielä mun päivät kohilleen...varmaan jäänyt huomaamatta tämä mun viesti eli nyt on sitte 5/33-36(47)

Kiitos tosi paljon!!!

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille!

Pikaisesti ilmoitan vain että nyt on menossa sitten kp3 eli kyllä ne menkat sieltä alko ja nyt tutkimukset pääsee etenemään, sinänsä hyvät fiilikset...oli niin pirun piinaavaa vaan oottaa...
 
Tädin kylään saaneille :hug: Hilbertille tosin onnittelut tädistä, sillä tuon tauon jälkeen sitä viittii jo muutaman päivän pitääkkin :)

Tänään siivouspäivä ja viikonlopuks mökille laittaan paikkoja palvikuntoon. Voi kun ei satais koko viikonloppua, niin sain jotain tehtyäkin. Syyslomalla sinne ei ehditä, kun lapsilla on menoa jos jonnekkin. Pojalla on matkapahoinvointia, joten jo ihan "ilolla" odotan reissua. Monta kymmentä kilometriä möykkyistä ja mäkistä teitä satoine mutkineen. jiihaa...No, ainakaan siellä ei netissä kukaan roiuku, kun nettiä ei ole. Sähköt sentään, mutta siihen ne hienoudet sitten loppukin. Mut ei niitä siellä edes kaipaa, tekemistä riittää muutenkin.

Nyt siivouspuuhiin....
 
huoah!
Lapset on päikkäreillä...


ja nyt on aikaa vähän kirjoittaa... =)

käytiin mll-kerhossa kävellen, tai siis lapset istui suurimman osan matkasta rattaissa ja mie työnsin, siis kaksosten rattaissa 3 lasta...oujee...
patti kasvaa... :LOL:


taas sitä rusehtavaa tulee...ja tissit, oujee tosiaan, kauhian kipeet ja tuntuu että jotain valuis vaikkei mitää tuu... :eek:


Pikkumyy: milloin teillä on
 
Sydänkäpynen, mulla oli siis viime kierto 30pv (vai oiskohan se pitäny laskee 29...) ja silloin oli ovis kipujen perusteella kp14 tai 15, ennen sitä en asiaa seurannu, mut kierrot oli silloin lähemmäs 35 (alkaa vuoto aina illalla, paitsi viimeks ja kerran 14v:nä ). Nyt aloin varmuuden vuoks tikuttamaan (eka testi-kierto siis) jo kp11, mut en o viel saanu mitään tulosta. Tää on tosi raastavaa! Tiedän ettei aina kaikki joka kierros ovuloi, mut ei se lohduta sitte yhtään. ARGH. Nyt on siis kp19 eikä testissä näkyny mitään. Limojakaan en oikeen osaa analysoida, vaik kuinka yritän... :headwall:
 
Kaa
Nyt ei tartte sitten haaveilla nauttivansa sitä kylmää siideriä, mikä jääkaapissa odottaa... :/ Veritesti antoi siis hyvinkin positiivisen tuloksen, eli plussa pärähti. =) Ollaan kuitenkin vielä pari viikkoa ihan hissukseen ja varovaisia, kaikkea voi sattua. Sen siitä saa kun sairaalassa töissä, alkaa olla skeptinen tämänkin suhteen. :D
 
ihan upee juttu että sait plussan!!!! mulla oli kone koko eilisen illan tiltissä eli en päässy kiittämään pixietä kauniista sanoista.. eli kiitos nyt jälkeenpäin. ja di:mun nipukka on taas ihan levällään ja alhaalla.. sain negan taas tänään eli kyllä se täti sieltä on tulossa varmasti ku toi nipukkakin on ihan auki. mut onneks työ muut plussaatte täällä tiuhaan tahtiin

pixielle nautinnollisia patikointihetkiä :heart:
 

Yhteistyössä