***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Hääkyselijöille häät ovat maistaraatissa 23.11.-07 jonka jälkeen meillä kyllä kahvitarjoilut, ym herkut...
Kävin tänään asian sopimassa ja voi kun noloa, kun pääsin autoon aloin itkeä pillittää :headwall: , ajoin sitten autoa silmät kyynelissä.. :D
Mulla toiveita edelleen että vois- ehkä- kenties olla plussavissa :ashamed:
Mutta sitten jos en ole,´ei sitten muuta kuin uutta kiertoa aloittamaan. :heart:

Mie alan käydä kanssa kuumana jo testaamisen suhteen, mutta en anna itselle lupaa! :D

Plussia lissää paljon paljon jokaiselle! :heart: :heart: :heart:

:D , :wave:
 
Kaa paljon onnea :heart: :flower:

Emilija Mun on kovin vaikea arvioida tissien kipeyttä ,kun tuo tytteli niitä sen verran vielä imuttelee ,että ovat lähes koko ajan arat. Mulla edelleen lämmöt normi tasoa. Paljonko sulla nousu ne lämmöt? Mua huolettaa tuo oletettu ovis ,kun ei tikkuun selvää plussaa saannut, vaikka tuntemukset oli niin selvät. Pakko jatkaa vielä tikutusta. Viime kierrossakin ovis kp 35 tienoilla, kun kierto venyi. En kyllä tikuttanut silloin ,mutta limat passas.
 
Kaa
Heips, laitan oireistoni vielä tännekkin:

Oireita: noin viikko oviksen jälkeen alkoi nipistellä vatsaa, etenkin munasarjojen/kohdun reunojen kohdalla. Väsymys lisääntyi, ruokahalu lisääntyi ja vessassa juoksin jatkuvasti. Pari päivää sitten alkoi alaselkäkipu. Tuon vessassajuoksun ja alaselkäkivun vuoksi luulin, että minulla on pissatulehdus. Mutta eipä olekkaan. Muita oireita ei oikein ole. Ei ole etovaa oloa, ei päänsärkyä, ei rintojen kipeyttä. Ja olo on koko ajan ollut vaan sellainen tyyni ja onnellinen. "Idioottihymy" päällä jo pari viikkoa. Yleensä tuskastun ja raivostun asiasta kuin asiasta ennen tätiä, nyt olen ollut oikein tyyni. :D
 
Aluksi, onnea hirmuisesti KAA!!

Ja sitten tähän valitukseen... (anteeksi jo etukäteen kun tänne purkaan)

Eli siis, ollaan ukon kanssa jo pidempään haikailtu uuden (tai siis vanhan, mutta meille uuden) auton perään, ja tulimme siihen tulokseen että meidän taloudellisen tilanteen huomioiden, auton täytyisi olla saman hintainen kun edellinen, ellei halvempikin. Etsimme siis suurempaa auoa mahdollisen perheenlisäyksen (heti kun tärppi tulee)johdosta. Mutta, mitäs ukko päättääkään tehdä?!? Noh, hän menee ja luaputuu ostamaan käytetyn auton joka on monta tuhatta kalliimpi kuin nykyinen auto ja vieläpä epäluotettavalta taholta!!! Myönnettäköön, että kyseinen auto olisi farmari mallinen että toisaalta se olisi prempi auto meille, mutta mielummin ostaisin samanlaisen liikkeestä, halvemmalla ja takuulla, että auto toimii.

Olemme myös miettineet isomman lainan ottamista, jotta pääsisimme eroon kaikkien pienemien laskujen ja luottojen maksamisesta, käytnnössä siis maksaisimme kaikki nuo pienet pois sillä isolla lainalla, jolloin jäisi vain tuon isomman lainan lyhennykset vuokran ja muiden kuukausittaisten laskujen lisäksi, laskimme että jäisi monta sataa enemmän rahaa kouraan.
MUTTA, koska isäntä päätti tuon auton ostaa, emme saa isompaa lainaa, koska auto rahoitus tulisi olemaan niin suuri. Olisimme sis maksaneet nykyisenkin automme pois kokonaan tuolla isolla lainalla.

Ei tunnu miehen päähän menevän että jos ja kun raskaudun, on hänen tuloillaan maksettava kaikki laskut jne, kuten myös vaipat, ruoka ja tuon uuden auton huollot (jos siis on epäkuntoinen).

Onko kellään muulla ollut "valtataistelua" suhteessa rahasta? Rupeaa tämä raskauden toivominenkin tuntua puulta jos raha-asiat on näin vaikeita selvittää.. Olemma kuitenkin asuneet saman katon alla jo useamman vuoden, ja rahat ovat olleen yhteisiä aina. Pitäisikö nyt erotella "mun rahat" ja "sun rahat"?

Anteeksi tämä litania, mutta v*tuttaa..

Äityli kp 32/30-41 yk 13 (=epäonnenkierto)
 
Tänne on ihan mielettömästi tullut tekstiä sillä aikaa, kun oon ollut poissa.

Päivän olin töissä.. Ei kiirettä ollut, mutta tekemistä oli, ettei koneella kerenny olla..
Ja töistä lähin puol tuntii aiemmin, jotta kerkeen kerhoo ohjaamaan..
Tehtiin kerhon retki kodalle.. Sisko lähti kerholaisten kanssa kävellen sinne (oisko noin 1,5km).. Ja mie menin sinne sit jo eeltä..

En kyl hirveästi edeltä kerenny.. Enkä kerenny saada nuotiota syttymään.. Oli hirveitä kalikoita, enkä muistanut/älynnyt ottaa sytykkeitä mukaan.. Kirves ois ollu hyvä olla mukana..

Kerholaiset tuli.. Joita oli jopa 10!!! Viime keväänä, ku tehtiin hiihtoreissu kyseiselle kodalle, kerholaisia oli vain 2!!

Kerholaiset oli hyvin luottavaisia meihin: "Ei tuo syty" Ette te saa tuota syttymään"

Ja yksi kerholaisista: "lyödäänkö satasesta vetoo, ettette onnistu" Mie sit, että lyödään vaan.. Koska kyl me saadaan se jollain keinol sytytettyä.

Saatiin kuin saatiinkin syttymään ja paistettiin makkarat..Enemmän he odottivat sitä, että saivat paistaa vaahtokarkkeja. :p

Kerho meni muuten mukavasti. Sisko kävi heidät saattaa takas koululle ja käveli viel takas kodalle mun seurax =). Paistettii viel yhet makkarat ja syötii karkkii ja juotii mehua.. Odotettii, että nuotio sammuu=).

Mutta nyt lapset laittaa nukkuu, että pystyn tulee tarkemmin lukemaan!
 
Mun kädet tärisee ja itkettää ja vaikka mitä!!! töihin pitäis lähteä mutta tuli niin huono olo kun heräsin että!! eilen illallakin oli kuvottava olo ja oon ihmetelly kun ei ruoka oikein maistu ja illalla vatsa on aivan turvoksissa. Mulla oli siis menkat kunnolla 5päivää, mutta vain veristä vuotoa, ei klimppejä niin kuin normaalisti joka vähän ihmetytti. Tosin ekat luomumenkat ja päätty eilen..

OON RASKAANA! tein testin aamulla kun oli niin hassu olo ja kun illalla pitäis lähteä juhlimaan.. Advancen testissä on 2viivaa, ei ihan yhtä vahva kun toinen mutta kuitenkin ihan selvät viivat!

Eli mun kp on tänään kuitenkin 44.. Pelottaa ihan hirveästi että mikä siellä vuotaa jne kun kerran menkatkin tuli.. pitäis kai ottaa nyt rauhallisesti eikä tosiaan murehtia mistään liikaa. Älkää vielä onnitelko kauheesti kun ensin saisin kerrottua tolle miehellekin ja katsotaan miten käy muutenkin.. vitsit, nyt ymmärrän teitä jotka haluaa hengata täällä, liian pelottavaa siirtyä odottaviin :ashamed:
 

Yhteistyössä