***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Mua vaan itkettää ja pelottaa ja oon halkeemaisillani! saa kai sitä onnitellakin =) Vaikka en oo paljon täällä kirjotellu niin toivon sydämestäni että tuutte kaikki perässä pian!! Miten sitä tuntu niin luontevalta testata tänään vaikka menkat loppuikin eilen vasta. Tää ruokahalun puute on mulle niin uus oire :LOL:

Voi, miten oikein uskallan kertoa miehelle!!! vinkkejä näin ekakertalaiselle???
Mutta ihanaa päivää kaikille ja erityisesti sulle pikkumyy42 kun jaksat täällä aina kaikkia piristää :hug:
 
Syksyinen haave: Ihanaa!! Todella paljon Onnea!!!! :hug: :hug:
Siirränkö sinut plussanneisiin? Siirrän, kun tulen töistä kotio.


Pitää tästä lähtee. Heräsin 15 min sitten.. Hiukan väsyttävä reissu oli näköjään eilen.. Pitäisköhän tänään nukkua päikkärit.. Mutta miten..

Plussatuulia!! :whistle:
 
Syksyinen haave: onnea
niin sitä pitää!

kaikki on varmasti hyvin :hug:


).:) alamasu vihlonta alkoi eilen, edellisessä raskaudessa oli sitä myös. sitten näin unta että tein positiivisen testin. ei se kuitenkaan oo...joten ihan tyhymää että elimistö tekee näitä oireita. mulla on siis ihan sikakipeet tissit, välillä kuumottaa ja kihelmöi ja välillä taas koskee kovasti, vasenta puolen alamahaa nippailee ja häpyluun päältä vihloo, alaselkää jomottaa, ja olin eilen pyörtyä (eikä oltu ees kotona ) huippas ihan mielenä...
Mitähän nää on...
mie olin malttamaton ja tein testin, ja näytti negaa...


kohta aukee kuitennii niin yläpään ku alapäänki hanat...joten


tää on ihan tuskaista...monta kuukautta ja miksi ei voi tulla raskaaksi...
 
Niin ja pitäiskä sykyisen haaveen yk muuttaa kuitenkin 1? vai miten?

Minä olen todella kateellinen.. Meidän lista lyhenee uhkaavasti..
Onneksi on näitä positiivisia uutisia tullut todella paljon.

Mie en jaksa, jos joudun siirtyy yk. 5 puolelle.. Eikä..

Mutta se jää nähtäväx. Nyt töihin. :wave:
 
Täällähän plussaillaan hurjaa vauhtia, onnea vain kaikille tasapuolisesti & hurjasti tarrasukkia!!
Taidan olla täällä kohta ainut, joka on kevätvauva-haaveilijoista siirtynyt... :ashamed: Tarvii varmaan kohta tottua ajatukseen, että pitää siirtyä syysvauvasta haaveilijoihin.
Menkat on tosi runsaat, tulee varmaan näiden kaikkien edestä, mitä jäi väliin.. huh... Sais loppua, että pääsis taas hommiin.. Itselläni on tuo ovis jotenkin sillain, etten huomaa itse sitä lainkaan, eikä ole kierron puolivälissä. Esikoista kun yritettiin, niin tikkujen mukaan en löytänyt ovista ollenkaan.. jepsus, tällaista tällä kertaa.. nyt täytyy jatkaa töitä.
 
..siis kaikille onnitteluista! Oon tosi sekavin mielin liikkeellä koska oli tosiaan ne menkatkin vielä.. Tuntuu että en pysy housuissani!!!

En oo vielä kertonu miehelle kun sillä on tänään työhaastattelu ja saa ensin jännittää sitä. Tää on niin epätodellista.

Eli tosiaan yk1 onnistu ja tänään olikin kp44 eikä 7. En silti uskalla vielä ilmottautua sinne kesävauvaa odottaviin. Toivottavasti tää luo toivoa muille joilla ollu epämääräsiä menkkoja tai syöny pitkään pillereitä tai ollu kuukautisten kanssa ongelmia.

Sitten oireet jos kiinnostaa: tosiaan luulin jo pari viikkoa sitten että ei voi muuta olla kun oireita oli vaikka kuinka mutta sitten luovuin jo toivosta kun tuli menkat. Eli arvioidun oviksen kp24 jälkeen heti kunnon huimausta jota kesti viikon verran. Päänsärkyä ja lämmöt oli koholla (yli 37) sellanen olo että tulee flunssa mutta ei tullutkaan. Kävin siellä terkkarissakin ottamassa pissatestit kun oli hassu olo alapäässä ja selkä kipeenä. ne otti samalla HcG:n pissasta vaikka toivoin että verestä kun olin just käyny vessassa. se oli nega. Painontunnetta oli vatsalla ennen menkkojen alkua mutta kaikki nään oireet sitten laitoin menkkojen piikkiin kun ne alko. Vuoto oli alkuun ihan normaalia veristä vuotoa mutta se mikä tuntu heti alkuun omituiselta oli se että mulla ei ollu mitään kipuja, ei vihlasuja ei mitään. Odotin sitä kunnon vanhaa vuotopäivää kun limakalvot tulee jne mutta sitä ei tullu perästäkään ja se jäi ihmetyttämään. Kun olin vielä juonut litrakaupalla greippimehuakin niin ajattelin että sieltä tulee limakalvoja vähintään kilo. Iltaisin oon ollu jo viikon aivan turvoksissa mutta senkin ajattelin vain johtuvan menkoista. Yks mikä itseä ihmetytti oli ruokahaluttomuus, varsinkin aamuisin. Ei oksettavaa oloa, ei kuvotusta varsinaisesti. Mutta eilen illalla olin ihan pallo vaikka mikään ei oikein maistunut illalla. Hain suklaatakin kaupasta mutta sekään ei maistunu miltään. Se on mun kohdalla huolestuttavaa. Kn on ollut menkkojen ajan aika kova mutta auki. Eilen illalla tuntu menneen enemmän kiinni mutta tänään plussan jälkeen koitin niin se olikin ihan kadoksissa ja niin supussa ettei suusta ollut tietoakaan. Että tässä tämä pitkä lista..

Kaikki on niin alussa että mitä vaan voi sattua mutta nyt yritän olla rauhallisesti. Tietäis vaan mitä tehdä? Pitää varmaan varmistaa verestä ennen kun soitan neuvolaan?

Mukavaa päivää kaikille! Oon täällä varmaan koko päivän kun en osaa muutakaan tehdä.. :saint:
 
mikäs se siellä liihottaa...täti vaan odottaa sopivaa laskeutumisaikaa....

missä vaiheessa ovulaatiosta tulee mahdolliset kiinnittymiskivut???
ihan uteliaisuuttani vaan kyselen...
että josko olis vielä jotain toivoa tässä kierrossa, niin on juvelaa toi vihlonta...
 
ONNEA plussanneille! :hug: :flower: :flower:
mulla on ollu mieli maassa pari päivää, en oo tännekään viittiny tulla. ukko on ollu äkänen ja haluton jo tovin ja mua on alkanu se ärsyttää! :( voishan sitä peuhata vaikka vaan toisen iloks...
oviksesta en oo ollenkaan omalta osalta selvillä, oli noi viimeset menkat sen verran myöhässä että en enää tiiä missä mennään. on alkanu masentaa tää vauva intoilu ku ei se näemmä oo miehen puolelta samanlaista.. ainakaa se ei näytä sitä. noh aika näyttää koska saan melaa mekkoon.
ja anteeks. piti purkautua jonnekki ku on pidety tää "intoilu" salassa...
 
rapu: miehet on sitten ihmeellisiä, meillä kans välillä näyttää että olen ainut joka sitä
oikeesti haluaa...mutta sitten välillä kuitennii ku puhun asiasta niin sanoo että kyllä haluaa ja kovastikin, mutta tuntee riittämättömyyttä kun ei saa mua raskaaksi, ja se masentaa...


mutta toi sun ilmaus "melaa mekkoon" sai mut nauraa..vitsit mikä tokaisu...
 
Onnea syksyinenhaave :flower: Voi että, joskus voi käydä noinkin :heart:

Hilbert, minäkin "jo" kevätvauvasta haaveilin. Huhti-toukokuussa tämä meidän "projekti" virallisesti käynnistyi, tuntuu että siitä on jo pieni ikuisuus, mutta todellisuudessahan vielä ei ole edes syytä huolestua :heart: (joudun tätä päivittäin itselleni hokemaan)

Minä täällä odottelen tätiä saapuvaksi. Arvon leidi viimeksi saapui niiiin myöhässä, vasta kp61! Saisi sitten tulla tällä kertaa ajallaan, raskaanakaan tuskin olen, kun miestä talossa on näkynyt vain viikonloppuisin :headwall:

Toisaalta täytyy vuodenvaihteessa mahtua jo valmiiksi mitoitettuun hääpukuun, joten sitä raskautumista voi vielä odotella rauhassa senkin puolesta muutaman kuukauden :heart: Tottakai mieluiten olisin raskaana nyt ja heti, mutta...

Täytyypä tästä siirtyä muihin puuhiin, kuten


ja


Jotta illalla kun tuo ukko saapuu niin voidaan



ja mahdollisesti
 
tosi erikoinen olo kun kävin työterveyshoitajalta pyytämässä testiä. Pissasta otti ja tulokset tulee iltapäivällä. Oli vähän töykee kyllä ja tiedän mitä toivo mutta.. itse oon vielä toiveikas kun oireitakin on. Vähän pelottaa se että plussa näkyi vasta nyt eli jos on kohdunulkoinen, tuulimuna tms. Mutta kai tää kaikki huoli on normaalia tässä vaiheessa..

Sen verran toiveikas olen että jos joku haluaa ovistestejä (tuli eilen postissa 10kpl) niin voin lähettää, laita vaikka yv:tä.. Ne on advancen 25..jotain..

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua! Jos joku vielä kertois että miten nyt lasken missä mennään kun viimeiset oikeat menkat alko jo 22.8. Kiitos!!
 
SyksyinenhaaveOnnea paljon :hug:

Tuolla paljon ennemmin vai oliko toisessa pinossa kerroin siitä, et menkkojen jälkeen kaikki samat oireet jatkuu mitä oli oviksen jälkeen viime kierrossa, niin arvatkaapa vaan, mitä mielessä liikkuu :LOL: Ei sitten yhtään enempää enää vois tehdä mieli testata ihan vaan vaikka huvin vuoksi B) Ei vaan, uskottava se kai on, että mä kuvittelen vaan kaikki mahdolliset oireet aina vaan. Eikä siinä lääkärin tekemässä ultrassakaan näkyny mitään muuta, kuin hyytynyttä verta kohdussa sen tulehduksen jäljiltä, tosin yleislääkäri oli joka kattoi.

Alan tikutella ovista vkl aikaan ja kattoo nyt, jospa sen vaikka löytäis. Aina se ei ole ainakaan tikussa näkyny.

Pitää kai alkaa pakata tavaraa autoon, et päästään lähteen sinne mökille. Jospa vaikka tää luulotauti saa siellä edes vähän kenkää ahteriin.

Plussatuulia :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä