***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

tää on meille eka niin oon ihan sekaisin kaikesta. Mulla alko vuoto ns normaalisti ja ihan kirkasta verta tuli melkein 5päivää mutta tarkotus ei oo elätellä turhia toiveita kuitenkaan. Ensi kierrosta tuut mukaan vauhdilla, pidän sormet ja varpaat pystyssä kaikille!!
 
..niin ja se tän päivänen pissanäyte oli positiivinen ja ihana labratäti soitti oikein mulle tulokset ja ilmotti että kuule, sinä oot raskaana että mitä suurimmat onnittelut ja ohjas vielä neuvolat jne.. Kiva tunne tuli, kai se on uskottava..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Valkkailin niitä äsken, mutta miten saan toimiin? Mistä ne sitten löytää..

nim. avuton koneiden kanssa... :ashamed:


painat sen kuvan päällä jonka haluat ja siihen näytön alareunaan tulee se "linkki" sitten painat hiiren oikeanpuoleista näppäintä sen päällä ja painat "kopioi" ja liität sitten omaan viestiisi...

oliko liian vaikeasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syksyinen haave:
..niin ja se tän päivänen pissanäyte oli positiivinen ja ihana labratäti soitti oikein mulle tulokset ja ilmotti että kuule, sinä oot raskaana että mitä suurimmat onnittelut ja ohjas vielä neuvolat jne.. Kiva tunne tuli, kai se on uskottava..

oih! ihan kylymät väreet kulki...soittaispa joku mullekin tuollaisen puhelun...tosin pitäis varmaan ensin mennä käymään labrassa taijotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Valkkailin niitä äsken, mutta miten saan toimiin? Mistä ne sitten löytää..

nim. avuton koneiden kanssa... :ashamed:


painat sen kuvan päällä jonka haluat ja siihen näytön alareunaan tulee se "linkki" sitten painat hiiren oikeanpuoleista näppäintä sen päällä ja painat "kopioi" ja liität sitten omaan viestiisi...

oliko liian vaikeasti?
Ei mulla toimi...
http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e040.gif

Miks siis mullei tuu tuota hymiötä vaan toi linkki?

 
Onnea syksyinen haave .Ihan itku tuli kun luin viestejäsi. Ihanaa odotusaikaa ja tarrasukkia pikkuiselle.

nea85 :hug:


).( Jos se ovis oli mulla sunnuntaina ,niin oireita alkaa tulla...huimaa, flunssaa pukkaa, selkää ja hartioita särkee. Mitä oudointa ,aamulla juon ensimmäiseksi aina 6 kuppia kahvia. Olen siis melkoinen lipittäjä :D . Mutta tänään en voinnut vuoda kuin neljä kuppia ja sekin teki tiukkaa. Esikon kohdalla selvin raskausoire oli tuo kahvin tökkiminen. Mutta ne lämmöt on edelleen alhaalla :( . Jos tässä kierrossa tipun ,kun korkealta tipun =) . On vaan niin kiva oireita tutkailla. Nyt ne on niin selviä ,että ei niitä voi olla huomaamatta.

Pitää vielä kertoa ,että näin viime yönä unen ,jossa olin synnyttämässä. Uni oli niin todellinen. Synnytys oli ihana niinkuin oli esikoltakin. Se ero siinä oli ,että oli 7 cm auki ,kun menimme sairaalaa ,kun esikolta olin 6 cm. Kun olin synnyttänyt sain vauvan kapaloituna syliin ja lähdin kävelemään osastolle ,jossa mieheni oli jo varannut meille saman perhehuoneen kuin viimeksi. Esikkomme oli hoidossa hieman hassussa paikassa ,kun se oli mieheni yhdella kaverilla ,joka on poikamies =) .
Uni oli niin ihana ,että aamulla pitkää muistelin sitä. Niin ja se vauva oli tyttö myöskin ja se hymyili =)
 
Ihanaa perjantai alkuiltaa kaikille! :heart:


Onnea lady di ja syksyinen haave vieläkin! :flower: :flower:

Lady Di minä tulisin kanssa mieluusti teidän jokaisen plussaavan mukaan tuonne kesävauvelipuolelle :heart:

Taas alakaneet wcreissut, että joka kerta katsoo pyyhkiessä, ettei vaan näy punaista!Nyt 14-15pvää oviksesta..huh,huh kun jännittää :eek:

:D , :wave:
 

miten nopeesti sen hormooniarvon luulis nousevan jos sitä on??
eli tänä aamuna nega jollain apteekin testillä..joten ei varmaan vielä huomen aamulla kannata kokeilla...ajattelin kyllä käyä ostamassa sen clear blue testin tai parikin..eiks siinä ollu se että JOPA 3pv ennen oletettuja menkkoja...??
 
vatsakivut ja vuoto alkoi just. se tais olla siinä tällä kertaa. Nyt vähän harmittaa kun menin testaamaan just tänään. En oikein osaa muuta sanoa vielä. Di:lle parempia tarrasukkia, meillä taisi olla halpahallista.. tsemppiä kaikille. Palaan kun asiat selkenee. Päivityksiä ei tarvii vielä muuttaa, ilmoittelen sitten.
 
Syksyinen haave pidän täällä peukkuja pystyssä sinulle. Joskus on ihan normaalia, että raskaana tulee noita vuotoja, juuri itse koin vastaavan. Toivotaan, että sinulla kaikki oikein hyvin.

Ja plussatuulia kaikille.

mä ja masukki 8+2
 
Noiden menkkojen jälkeen vaan tunne aika epävarma ja kun kn on nyt pehmeä ja auki niin.. mutta ei sille voi mitään joten ei auta murehtia. Odotan vaan että mies tulee kotiin niin halaus korjaa kaiken, tuli mitä tuli.. toivotaan että esikoinen =) kaikille muille mukavaa viikonloppua ja plussatuulia!!!
 

Yhteistyössä