***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***




).( mulla mahaan nippailee samalla lailla kuin alkais menkat,mitä ei tee ennen menkkoja oikeestaan...uskaltaiskohan jo huomenna testata herkällä...(kp23)huh

Syksyinen haave: Pidetään peukkuja että menee hyvin..


 
iltaa...

ja taitaa se niin olla että
siis täti voitti tänkin erän...

kokeilin kn ja oli tullu alas, pehmeempi ja sormeen jäi veristä vuotoa... huomenna siis varmaan kp1...


noin se taas imaisi mun haaveet ja toiveet...

liekö ikinä saa enää


olo on aika synkkä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Yritystä pelissä, saa nähdä tärppääkö. Esikoinen siis suunnitteilla :)
Tervetuloa joukkoon! Lisään siut listaamme. Annatko tärkeimmät tiedot: synnytyssairaalat, kuukautiskierto ja yrityskerta. Niin saan lisättyä nekin siihen listaan.

BTW: Oisko mahdollista, että tunnettais toisemme? :whistle:
 
Heips!

:wave:
Ilmottaudun mukaan haaveilemaan kesävauvasta, menkkoja odottelen alkavaksi heti tossa ens viikolla ja sitten....

niin sitten alkaa se jännitys!!

sit saa tulla jos tulee...
kääk!

me haaveillaan kolmosesta...joka toivottavasti ihanalla tavalla sekottaa koko perheemme.
:heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
Heips!

:wave:
Ilmottaudun mukaan haaveilemaan kesävauvasta, menkkoja odottelen alkavaksi heti tossa ens viikolla ja sitten....

niin sitten alkaa se jännitys!!

sit saa tulla jos tulee...
kääk!

me haaveillaan kolmosesta...joka toivottavasti ihanalla tavalla sekottaa koko perheemme.
:heart:
Tervetuloa Joukkoomme! Ilmoitaha siekii tarkemmat tiedot. Niin voin lisätä sinutkin meidän listalle! Eli kuukautiskierto, yrityskerta ja sit synnytyssairaala.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
Heips!

:wave:
Ilmottaudun mukaan haaveilemaan kesävauvasta, menkkoja odottelen alkavaksi heti tossa ens viikolla ja sitten....

niin sitten alkaa se jännitys!!

sit saa tulla jos tulee...
kääk!

me haaveillaan kolmosesta...joka toivottavasti ihanalla tavalla sekottaa koko perheemme.
:heart:
Tervetuloa Joukkoomme! Ilmoitaha siekii tarkemmat tiedot. Niin voin lisätä sinutkin meidän listalle! Eli kuukautiskierto, yrityskerta ja sit synnytyssairaala.
tattista vaan!
kivaa olla "taas" täällä
=)

eli nyt ollaan kp26/28 ja se varsinainen yritys alkamassa vasta!
heh harjoteltuhan tässä jo on...
ja sit jos toivottavasti plussaan ja vaavi tulee maailmaan niin syntynee tuolla KOKSissa.

 
Syksyinen haave iso :hug: ja toivotaan parasta!! Hurjasti tarrasukkia!!

:wave: kaikki uudet. Kiva ,kun uutta porukkaa tulee mukaan ,kun niin moni on upeasti siirtynyt odotus puolelle.

Täällä olo kuin olisi katujyrän alle jäännyt. Joka lihasta kolottaa, erityisesti alaselkää ja myös häpyluuta sekä oikeaa polvea :whistle: . No nyt ne lämmöt ovat tämän flussan johdosta nousseet. Uskon ,että tämä on normi flussa ,eikä raskausoire ,kun on niin selvä. Toisaalta tässä vaiheessa on niin ihana haaveilla hetken olevansa raskaana, vaikka se pudotus sitten tuliskin. Meinaan oviksen tikutusta jatkaa nyt viikonlopun ja alkuviikon. Sitten ensi viikon lopulla voisi siirtyä herkkiin raskaustesteihin . Miten niin olen testausriipuvainen :LOL:

aurinkoenergiaa :hug: ja häädä se täti pois !!!
 
Iltaa!! ONNEA DI plussasta :flower: :flower:
tulin piipahtamaan ennen nukkumaan menoa.. mulla on jo parempi mieli. mies oli tänää ihana ku kerettii näkeen hetki, mulla on vuorotyö ni ei aina oikeen kohtaa meiän aikataulut mut tänään kerettiin jopa pikasesti pöllyttämään peittoa :kieh: harmi vaan ku en oo viel selvillä mun kierrosta, mut ehkä mä jaksan vielä tuurilla yrittää ennen ku alan tikutteleen :LOL: '
nyt pehkuihin että huomenna taas jaksaa 12h duunia :|
Kiitos lohduttajalle :hug:
 
O
jopas oli ihanaa :p

Täytyy viel se sanoo, että kun kävin suihkussa ennen rakastelua, ni kn oli jonkin verran auki :whistle: .

On se vain jännä, kun tietää, ettei seuraavana päivänä oo minnekään menoa.. Jotenkin ihmeesti häviää väsymys.. Eilen oli sellainen väsymys, että hyvä, ku pysyin tolpillani.. Enkä meinannu aamulla saada itseäni ylös..

Mutta mie painun nyt maate. Huomenna taas uudet kujeet! :wave:
 
Mulle tuli tänäaamuna haamu!! :heart: :heart: :heart:
Eka kysymys,voinko luottaa siihen? :/

tein kotitestin herkällä testillä ja keskiviikkona tuli pelkkä nega(joka harmitti ja sen vuoksi oon tausatillut vaan)mutta tänään tuli selvä
haamu =)

Luulen että uskallan vasta ens keskiviikkona testata uudemman kerran joten kertokaa mulle mikä testi ja mistä löytys, ois herkkä ja luotettava millä uskaltaisin testailla sit?netistä siis tilaisin :/

Aiemmissa raskauksissa oon testannut vasta kun menkat reilun viikon myöhässä niin mulla varmaan hormoonit nousee hitaammin...
Toivotaan että se kunnon plussakin sieltä viä pärähtää :)

Oon ollu kuitenkin aikas varma plussa olosta:
-kiinnittymisen aikaan kovia kipuja kohdussa
-väsyttäääää |O
-ei ole ruokahalua
-pissattaa
-paleltaa
-rinnat arat ja turvonneet
-kohtu tuntuu turvonneelta
-flunssaa
-kannatinkipuja kun nousee
-janottaa
-kohnunipukka kivikovana ja karannut jonnekin ylös ulottumattomiin

piti viä kysyä että oon otanut multitabsia (raskaana oleville jne.)tarkotettuja vitamiineja aina kaksi päivässä...mites te muut?riittäiskö vaan yksi?Sen foolihapon tarpeen vuoksi aloin ottaan kahta..mielipiteitä?

Joten kiitos kaikille etukäteen neuvoista ja tsemppiä kaikille!
Onnea haamuiljoiolle ja plussanneille :flower: :flower: :flower:
Ja isot halit :hug: tädin vieraille...

Luulen että mut voi laittaa haamuilijoihin,eiköhän se =) ihan plussaa tarkoita
 
kiwaa ku porukka saa haamuja, itse haluisin niiiin kovaa kanss haamun nähdä omassa rask.testissä!!...enpä oo sellasta ikinä nähny omassa tikussa..kai se aika sit koittaa joskus..
niin juu, ovis tais mennä yöllä,kun mun aamulämpö vaan 36,80..illalla oli saman verran, aamuyöllä pupuiltiin kun mulla nuo halut oli aivan ...niin mahtavat ;)

 
jeps, täällä vietetään koko vklopun ajan laatuaikaa mieheni kanssa kun mulla on vaan joka kolmas vkloppu vapaa...Tänään syödään tacoja ja löhöillään kotona, Huomenna olis tiedossa lapsimielinen päivä, uimahallille katsomaan pellehyppyjä ja illalla leffateatteriin katsomaan kauhuleffa Paranoi...

Ja täytyy kertoa että eilen kyllä mun kohtu hyppäs voltin kun sain töissä kokeilla meidän työntekijän masua, tunsin kun sielä liikkui pieni vaavi, hänellä la on 5.12, siirtyy pian mammalomalle...oih...oli kyllä niin ihanaa :heart:
Ja sit viel eilen kävin moikkaas yhtä toista työkaveria, joka on siis nyt mammalomalla, tyttö on puoli vuotias, todella ihana sellainen... =)

Elikkä vauvarikasta vkloppua kaikille, voiko niin sanoa, hmm...noh kumminki, rakastelkaa ja silleen, ottakaa rennosti...palailen maanantaina...
 
Täällähän plussaillaa kovaa vauhtia! Onnea nyt kaikille ja paljon vauvaliimaa! Ja pidetään Syksyiselle haaveelle kaikki peukut ja varpaat pystyssä, eiks ni?

(.) (<-toi on (.) eikä ).( ihan vaan kiitos ystäväni fazerin ja maraboun, ei mitään ilosia uutisia siis. ;) ) Eli omaa napaa; ostin eilen aconin ovistestejä, ku meni usko noitten mammaksin liuskojen kaa. Ja johan heti tuli haamu! Tiedän, et ovis-haamu on sama ku nega, mut anto se toivoa kuitenki, et saattais se ovis olla tulossa sittenki! Ja koko testi oli aika hailakka, ku en pysty niin kauaa pidätää. Nyt vaa oikeen odotan, et olis jo iltapäivä ja et voisin taas testata. :p
 
jaaha teksti katosi..noo onnea haamuiljoille siis! :heart: ++++++++++ :heart:

Itse joak kerran wcreissulla ekaksi tarkastus, että ei kai punaista, toiv pysyisi poissa!

Omaa oireistoa, kaikki närästyttää..jalat ja milloin kädet puutuu vähän väliä, ja itkettää ainakin kerran päivässä, viimeksi eilen illalla, mies on vähän ymmällään..jos nää on uusia pmsoireita, toiv ei! :D

:D , :wave:
 
Paljon Onnea plussanneille! :flower:

Ihan mieletöntä vauhtia tyhjentyy meidän lista!

Kunpa minullakin tärppäis tästä kierrosta.. Mutta tuskin.

Herättii klo 11. Ja nyt olen menossa ukon kanssa tapetoimaan sit anopin makuuhuoneen.

Aamulla oli verenmaku suussa.. tai kun hengitti sisäänpäin, ni tuli verenmaku suuhun.. Ja vasen sierain ihan tukossa..

Sain tänää imuroitua, pestyä pyykkiä ja vietyä roskat.

Mut nyt pitää mennä. Moikka! :wave:
 

Yhteistyössä