***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Kiitos kaikille haamuonnitteluista, minä en todellakaan uskalla silti vielä siirtyä edes haamuilijoihin. Pelottaa että tipahtaa sitten kovaa ja korkealta, pettyy ja masentuu. Varovaisesti koitan toivoa että siellä se olisi masussa! Just toi mitä Kyllitäti (kirjotin eka Kullitäti! hah :LOL: ) sanoi että onko se, ei se oo, no on se, eipäs ole....tihrustin sitä kylppärin valossa ja eteisen valossa...
Välillä tulee semmonen riemunsekainen olo että jes, mä saatan oikeesti olla raskaana, mutta samalla koittaa laittaa jäitä hattuun. Mää en malttais oottaa mikä on totuus :headwall:

Bayan fare :hug: tädistä...
Annamanna tervetuloa joukkoon :wave:

Soitin jo terveydenhoitajallekin tänään, saapa nähdä joutuuko ajanvarauksen perumaan mikäli se penteleen täti tulee kuitenkin.
 
Eipähän tarvii huomenna testailla. Mulle voi siis myös päivittää kp.1 :headwall:

Valeoireet vei mua taas ihan 6-0.... Ja nyt selvisi se mitä oon epäillyt, luteaalivaihe oli vaivaiset 7 päivää! Ihan liian lyhyt. Oon voinu olla vaikka joka kierrossa raskaana, mutta eihän se ehdi kun just kiinnittymään kun limakalvot rapistuu jo. :(

Noh, mutta eteenpäin mennään. Nukuin pari tuntia ja söin levyn suklaata ja olo helpottaa jo! :D Mulla on kaapissa se keltarauhashormonikuuri resepti, taidan hakee sen ja syödä tässä kierrossa, vaikka pitikin odotella sen kanssa pitempään. Mitä sitä turhaan sitten pitkittämään kun tilanne on mikä on. Alotetaan siitä. Vaikkei kesäkuun vauvaa tullutkaan, niin onhan sen jälkeen vielä kesää jäljellä. Kyllä me se vauva vielä saadaan, eiks jeh!

Plussatuulia! :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Eipähän tarvii huomenna testailla. Mulle voi siis myös päivittää kp.1 :headwall:

Valeoireet vei mua taas ihan 6-0.... Ja nyt selvisi se mitä oon epäillyt, luteaalivaihe oli vaivaiset 7 päivää! Ihan liian lyhyt. Oon voinu olla vaikka joka kierrossa raskaana, mutta eihän se ehdi kun just kiinnittymään ja limakalvot rapistuu jo. :(

Noh, mutta eteenpäin mennään. Nukuin pari tuntia ja söin levyn suklaata ja olo helpottaa jo! :D Mulla on kaapissa se keltarauhashormonikuuri resepti, taidan hakee sen ja syödä tässä kierrossa, vaikka pitikin odotella sen kanssa pitempään. Mitä sitä turhaan sitten pitkittämään kun tilanne on mikä on. Alotetaan siitä. Vaikkei kesäkuun vauvaa tullutkaan, niin onhan sen jälkeen vielä kesää jäljellä. Kyllä me se vauva vielä saadaan, eiks jeh!

Plussatuulia! :heart: :heart: :heart:
Voimahalit tädin puolesta :hug:

 
Kiitos nea, Di ja Red!

Ota sä nea se plussa kuitenkin, vaikka sun seura onkin niin mukavaa!

Nyt ryhdistäydyn tästä ja alan pakkaamaan. Ollaan lähdössä huomen illalla Kuusamoon patikoimaan. Hrrr... Siellä on varmaan kylmä. Muuten odotan reissua ihan innolla, mutta tädin pirulaista en olis tarvinnut matkakaveriks. Eihän siellä mettän keskellä pääse edes käsiä pesemään... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Kiitos nea, Di ja Red!

Ota sä nea se plussa kuitenkin, vaikka sun seura onkin niin mukavaa!

Nyt ryhdistäydyn tästä ja alan pakkaamaan. Ollaan lähdössä huomen illalla Kuusamoon patikoimaan. Hrrr... Siellä on varmaan kylmä. Muuten odotan reissua ihan innolla, mutta tädin pirulaista en olis tarvinnut matkakaveriks. Eihän siellä mettän keskellä pääse edes käsiä pesemään... :/
Mukavaa patikointireissua!

Itsekin kyl haluis joskus patikoimaan ihan kunnolla.. Ei kyl oo varusteita, eikä kunnollisia vaatteitakaan. Mutta enköhän mie joskus pääse patikoimaan.
 
Taitaa jäädä tästäkin kierrosta tärppäämättä..
Ukolla ei oo kiinnostusta / jaksamista..

Ja mikä noita neitejä oikein vaivaa, että ne eivät opi koskaan ruveta nukkuu kiltisti, ku ovat samas huoneessa.. En mie jaksa tuollaista..
Muutenkin olen väsynyt.

Haluis joskus hetken olla yksin.. Ihan vain yksin.. Mutta siihen minulla ei ole mahdollisuutta.. Ukon mielestä, kun mie oon päivät poissa (töissä ja koulussa).. ni silloin mie oon tarpeeksi rauhassa. Vaikka haluisin vain levätä olla.. Olla tekemättä yhtään mitään. Mutta ei voi mitään. :|
 
Di varovaisesti onnitellen haamusta!

Jiihaa, meikkiksellä tuli tänään täti kylään eli punainen vallankumous sai vallan piiiiitkästä aikaa! Oli oikein ihmettelemistä, kun viimeksi heinäkuussa on vierailulla käynyt! Eli teroista oli apua ainakin tämän suhteen. Nyt vaan hommat taas käyntiin! Eli Red mun kohalle voipi laittaa kp 1 ja yk 2 . Muille pahoittelut tädistä, vaikkakin ite niistä iloitsen :p
 
:hug: tädin yllättämille ja uudella innolla uuteen kiertoon ,vaikka aluksi se toki masentaa. No Hilbertille ja Vilinäitille Onnea tädin saapumisesta :D

Lady Di varovainen onnittelu. Kyllä se siitä vahvistuu !!!!

Emilija täällä sama homma. Oletettu ovis sunnuntaina (tikutettu/tuntemukset) ,mutta aamulämmöt vain tuon 0.1-0.2 astetta korkeemmat. Limat kyllä kuivumaan päin ,mutta tulee vielä.
Tänään ovistestissä enää juuri ja juuri erotettavissa oleva viiva. Uskon ,että ovis oli su iltana. Pupuilut osuneet kohdille, että nyt vaan odotetaan taas. Vielä kyllä meinaan parin päivän välein ovista tikuttaa ,koska se oli nyt oletettua aikaisemmin (kp 19). Voihan kierrot olla normalisoitumassa ,kun imetän enää 2xpv. :whistle: :/
 
Ihanaa, kun on vapaapäivä ja saisi nukkua, niin heräänkin klo 4.00!?, johan nyt :D

Noo tulimpa sitten koneelle selaamaan sähköpostia ja tietenkin tänne sivuille =)

Tänään onkin sitten hääpäivän varausta, ym kivaa ohjelmassa :heart:

Omaa oloa, eipä oikeastaan kummempaa, lämmöt korkeella, rinnat kipeät, ja närästää helpolla, eli kaikki ihan tavallisia oireita tähän aikaan kierrosta, vaikka ei olisi tärppiä tullutkaan.

Oli se niin mukavaa, kun töissä eräs kaveri kertoi,kun sai nuorimman 40v ja oli niin ihanaa aikaa kuulemma, kun hänelle tulevista häistäni juttelin :heart: + :heart:

Hän suositteli vauvan hankintaa, sanoinkin laittavani korvan taakse asian hautumaan :D , enhän viitsinyt kerto tästä kuumeilustamme mitään, hän kyllä on varmaan ensimmäinen, jolle kerron jos tärppää, toivottavasti pian! :D

Ihanaa plussauspäivää kaikille ja aurinkoenergiaa, muistathan käsikädessä testaukseen, vai kuinka?..Eli tiistaiaamuna, ellei tapahdu jotain muuta......

Oikein ihanaa lokakuun 4:tta päivää kaikille!

Plussakimput vielä ilmaan! :flower: :flower: :flower: :heart:

Heippati, puuroa keittämään nyt :p
:D , :heart: , :wave:
 
pikkumyy tuo heräily on ihan tuttua täälläkin. Pitkällä sairaslomalla ja aina herään näihin aikoihin. Annas olla kun olis koulua, ei toivookaan et olis pirteenä edes kahdeksalta :whistle: Millos on häät tiedossa? meillä ens kesänä :wave:
Greippimehuiltu ollaan edelleen, nyt vaan tuntuu et limaa tulee kokoajan vaikkei es viikkoon pitäis olla ovista. Mistäs mä näitten kaikkien limojen keskellä tunnistan ovisliman :D ??
 
oikein hyvää torstaita! :wave:

nea mä en oo sitä kohdunnipukkaa tutkinu. Mulla on tosi lyhyet sormet :LOL: :LOL: kun mä pari kertaa sitä jossain kierrossa yritin kokeilla niin en aina löytäny :eek: , joten sori en osaa auttaa nyt sinua.

Di :LOL: viime kuukausien pohjalta minut voi vaikka vaihtaakin kullitädiksi :LOL: Sulle vielä plussaonnea, Kyllä se viiva siitä tummuu.
On muuten seksihalut romahtaneet huimasti. :eek: No, ukkokin on iltavuorossa niin ei oo ollu vaikutusta tavalliseen arkeen. JOspa ne halut sieltä taas palaa.

mut plussaonnea!
 
Huomenta!

pikkumyy: joo tiistaina testataan jos se täti ei eksy...mie ajattelin olla niin nopee käännöksissä ettei se löydä mua :LOL: piilottelen siispä.. ;)

Mulla oli kello soimassa 6 mutten jaksanu...ajattelin että laitan soimaan 7 mutten muistanu ku uni tuli uudestaan niin nopiaan, onneksi tuo meidän aaron on kellon tarkka jässikkä...joka aamu herää viis vaille seittemän.. :D jopa vapaa aamuina, vaikka olis menny myöhään nukkuun... :kieh:

).( milloinhan uskaltais muuttaa tuon täksi (.) :LOL:
eli nippailee vasemmalle, muttei enää niin kipeesti..tissit arat, muttei kauhian, rusehtava vuoto loppunut, nenä tukossa, ja huippaa aika ajoin...
siinäpä ne mitkä voi kertoa tädistäkin :( ...jos en tarpeex hyvää piiloo löydä.. :LOL:
 

Yhteistyössä