***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

minua, koska en ymmärrä noita ovistestejä!! :kieh:

Onnistun aina saamaan kp20-22 mielestäni positiivisen tuloksen ovistestiin (viivat yhtä tummia) mutta kun saan noita "vahvoja haamuja" vielä monen monta päivää tuonkin jälkeen. Ja kun jo seitsemättä testiä katselee, niin alkavat nuo viivat taas näyttämään yhtä tummilta (varsinainen testiviiva ehkä kuitenkin kapeampi kuin kontrolliviiva) ELI mitä tästä pitäisi päätellä? Viime kierrossa testalin vielä kp50-60 välillä (kierto venyi kp61:n asti!) huvikseni noilla ovistesteillä muutaman kerran, ja tällöinkin "vahvoja haamuja" sain. Asiaa seuraillessani olen myös testannut kp7-10 selviä tyhjiä negoja.

Eli miksi nuo testit sitten näyttävät noinkin vahvoja plussia/haamuja/mitä ikinä sitten ovatkaan reippaasti jälkeen tuon oletetun "oviksen"? Osaisiko joku kertoa? Ovuloinkohan ollenkaan?

Testit ovat muuten aconin erittäin herkkiä...

¤Huokaus¤ ei ole helppoa tämäkään homma!
 
d.b jeeeee!! sain aamulla ovistestiin selvän plussan :D sen tietää mihin ukko joutuu tänään :LOL: eilen illalla jo pistettiin simpat liikkeelle.. viel pitää muutamana päivänä harjoittaa rakkautta niin sit voi tosissaa ruveta jännäilee.. huh.. kunhan tuo ukko suostuu peräkkäisinä päivinä :/ pakkohan sen on :LOL:

Bumba mä en kyl tiiä miks ne näyttää plussaa sit myöhemminki.. mullakin ollu nyt "haamuja" mut tänää tuli sit se plussa.. en tiiä, pitäisköhän itekin kokeilla viel testata vai jättääkö ne seuraavaan kiertoon.. hmm.. mulla on fertest merkkisiä..
 
onnea ovulaatiosta!!
bumba:mullakin oli 3 päivää positiivisen tuloksen jälkeen testit edelleen positiivisia.. sen jälkeen en testannu ku testit loppu.. taitaa olla normaalia että ne testit on jonki aikaa positiivisia.. pixiellä tais myös olla..? korjaa pixie jos muistan väärin..

mulla kohdunnipukka taas ihan auki eli valmistaudun henkisesti tädin tuloon.. mitään raskausoireita en enää tämän kierron jälkeen itsestäni tutkiskele koska tässä kierrossa mulla on ollu ovulaation jälkeen koko ajan nännit kipeet vaikka yleensä kipeytyvät vaan pari päivää ennen menkkoja. nyt olen kuitenki jotenki varma ettei tärpänny eli mistä lie johtunee nänni kipu..? toivotan parempaa onnea muille!!
 
Hyvä suikku ja bumba :wave: Nyt peukutan täällä että saadaan kaikki tutut kesävauvapinoon!

mä en kans osaa sanoa miks bumballa toiseen kertaan plussaa ovistestissä. Olen kuitenkin joskus jostain näiltä sivuilta lukenut että joskus irtoaa kaksi munasolua saman kuun aikana. silloin voidaan saada erimunaiset kaksoset.. (kai?) eli siis ei-identtiset. :D
Eli tuplaapa nyt mahdollisuutesi =) jos näin mukavasti kävisi. Ja toinen teoriani on tietenkin se että ovistesti näyttää myös raskauden.
eli yritystä nyt kehiin vaan!
:wave:

 


Mie oon nähny muutaman kerran unia kaksosista :| hui jos tuliski,mites sitten olis talous sekaisin kun muuhun aika menis :LOL:
Miulla kun on nuoremmat kaksois sisarrukset ja äidin puolella muutenki niitä paljon, että maholisuuksia olis...

Onnea plussanneille ja plussa tuulia kaikille!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Mitä lie tuo laskuri eilen sekoillu kun samat kp.t antaa tänään ku eilen... tänään kyllä oikein näyttää. Visiin ite jotain saanu sekoiltuun eilen :D
Ootko sie laittanu rastin siihen kohtaan, että muista tässä koneessa?
Silloin se aina päivittyy jokaiseen niihin laskureihin sen päivän, mikä on menossa.
 
Miksi tämä palsta ei toimi.. On perkuleen hidas! Mikään ei meinaa auveta kunnolla.

Taidan lähteä tästä saunaan ja huomenna ois sit perhekerhoon meno. Kunpa huominen päivä menis nopiaa, sais pienen karvapalleron kotio. Musta-valkoinen.
 
amati onpas muuten jännä yhteensattuma tuo kaksosjuttu :) meilläkin äidin puolelta paljon kaksosia; itselläni kaksosveljet, äidillä kaksossisko, kahdella tädillä kaksoslapset ja mummolla kaksossisko. Eli kaksosia odotellessa :D vois kyl olla pieni shokki jos het ekalla tulis kaks yhden sijasta.
Dragon voi ihanaa, kissanpentu :heart: ! Mielellään otettais meillekin, mutta ei vaan tuo diiva leikattu narttukissa oikeen tuu toimeen muitten elikoitten kanssa, enkä tohdi ottaa sitä riskiä että se lähtis kälppimään... Niin ja meilläkin mustavalkonen. :)

Onpas tylsää... uni ei tuu ja silleen. ja nyt kun dragon mainitsi tuon mansikkarahkan niin alko kuola valumaan... :p jos vääntäisin omenapiirakan kun vanhoja omenoita kaapissa...
 
Täällä väsy myy juuri heränneenä, kun vasta 22 on kotona ja sitten nukkumaan ja taas pian takasin töihin :headwall:

Noo tänäiltapvnä, taitaa olla päikkärien paikka :D

Saimme kutsun kummisetäni 70v päiville sunnuntaina, onpa kivaa! =)

Omia tuntemuksia ei tällä hetkellä ole muita kuin *silmät ristissä vielä nukkumisesta* :LOL:



Ja nyt paljon testausonnea kaikille!

:heart: + :heart:

Plussakimput vielä tarvitseville!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:D , heippa ja illalla taas nähdään;=), :wave:
 
Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille! :heart:

Pikaisesti ilmoitan vain että nyt on menossa sitten kp3 eli kyllä ne menkat sieltä alko ja nyt tutkimukset pääsee etenemään, sinänsä hyvät fiilikset...oli niin pirun piinaavaa vaan oottaa...
 
suikale ja möhky, me ollaan aikalailla samoilla päivillä... =)

Muuten, tuo kiwa kp pv laskuri päivittyy ihan itsestään... =) , en ole ennen huomannut...Onko joku muu?...

on: täällä alkaa oleen aikalailla ovis oireita...alavatsan nippailua vasemmalla puoelella..rinnat vähän arat..ja aamu lämpö koholla 36,46> 36,61...
 
Ovistestit voi näyttää pitkäänkin "haamuplussaa" mutta sitten kun se lh huippu (eli paksu viiva) tulee siihen tikkuun, tietää että ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin sisällä. Kun se taas haalenee, lh pitoisuus laskee hiljalleen. Ovistikun haamu ei tietääkseni ole ovisplussa, siinä käsityksessä oon, kun taas raskaustestin haamu on plussa =)

(.) Eilen nippaili vähän oikeaa rintaa, ja väsymys on mitä kamalinta. Testiä en vielä ole tehnyt. Odotan vielä... =)
 




Vaidoin kuvaa ja kiertopäivien määrää isommaksi, näin ei tuu testattua liian aikaisin..

Vieläkään ei ole rinnat kipeytyneet, vaikka yleensä jo viikkoa enne tätiä tulevat tosi aroiksi, mitähän mahtaa meinata, joko menkat on tulossa vasta tosi myöhääntai sitten ei ollenkaa......... Toivossa on hyvä elää..

Hirvee lenssu päällä, ollu jo toista viikkoa. Nyt on ukkokin kipeä ja koko sakki täällä maataan vaan. Viikonlopuksi töihin, ei yhtään huvita.. Mutta saapahan taas jotain muuta ajateltavaa kun tää vauva-asia.. Sanoin lääkärillekkin että yritetään, niin e määräs sellaista antibiottia josta ei ole haittaa jos on raskaana... Haihattelua?
 
Huomenta!

Tekis mieli jo testata... Enemmän kuin negaa, pelkään sitä että täti yllättää niin nurkan takaa etten ehdi testaamaan lainkaan. Mulla on raskaustestiriippuvuus. Myönnän. Siitä se parantuminen alkaa... :headwall: Saikos nea oltua testaamatta tänä aamuna? Perustetaanko anonyymit raskaustestiriippuvaiset? :D

Omaa napaa: Lämmöt edelleen koholla, paleltaa, ei menkkaturvotusta havaittavissa ja kohdunnapukka on kova ja omituisen pitkä. Sellanen pitkulainen, ehkä pari senttiä pitempi kuin normaalisti. Ja otsa on pienten ihon väristen hormoninäppylöiden peitossa. Omituista. Koputan puuta ja sanon, että viime raskaudessa oli myös, mutta se ei todellakaan tullut näin pian. Joten johtuiskohan tää nyt kuitenkin jostain ihan muusta.

Yritän sinnitellä torstaihin testaamisen kanssa. Kunhan täti ei vaan yllättäis ennen. Silloinkin on vasta dpo 9 kun ovis oli niin myöhään.
 



Red Dragon: no nyt mie laitoin että kone muistaa miut..jos se auttais jotain :D

Hempukka: siullahan paljon suvussa kaksosia,huh! Hyvät mahikset siulla saada myös =)

Miulla kans kone tökki eilen illalla, meni monta minuuttia melkein että suostu aukeemaan. Meinasi savu nousta korvista :/

Plussia kohta testaaville!! peukut pystyssä uutisia odottelen =)
 
arvaa vaan pixie maltoinko olla testaamatta? no en tietenkään ja negahan sieltä tulla pärähti,, no sitä osasin odottaakkin.. joo taidetaan todella testiriippuvaisia pixien kans... onko kellään tullu aivan järkyttävä hiki aivan yhtä äkkiä? mulla tuli tänään ja eilen töissä ihan kauhee hiki.. selkä ja pää ihan märkänä.. kesti molemmilla kerroilla noin tunnin.. aivan järkyttävä olo olla töissä ku semmonen horkka oli päällä.. haisin sitten hielle koko päivän.. :ashamed:

työkaverit jo sano että sulla on joku tauti ku yhtä äkkiä niin hikosin.. posketki oli kuulemma ihan punaset. nyt oon tosi huolissani ja rukoilen että se olis vain raskausoire.. vai onkohan täti tulossa ja hormonit aiheutti ton hikoilun.. ?
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
onko kellään tullu aivan järkyttävä hiki aivan yhtä äkkiä? mulla tuli tänään ja eilen töissä ihan kauhee hiki.. selkä ja pää ihan märkänä.. kesti molemmilla kerroilla noin tunnin.. aivan järkyttävä olo olla töissä ku semmonen horkka oli päällä.. haisin sitten hielle koko päivän..
Sama juttu meikäläisellä. Parina päivänä viime viikolla mulle tuli aivan tuskallisen kuuma töissä lounaan jälkeen. Naama oli punainen, hiki valui selkää pitkin ja ahdisti. Kaksi eri työkaveria kommentoi "Sähän oot raskaana!". :D Työkaverit ei siis tiedä tästä projektista mitään...


 
Nea: Pahoittelut negasta. Toivotaan, että testasit vaan liian aikasin. Eiköhän se siitä vielä plussaksi muutu! :heart:

Mulla kans hikee pukkaa! Kyllä se on raskausoire, eiks niin? Mietinkin tässä yks päivä, että joko se nyt alkaa... Viime raskauden hengasin kotona koko ajan alusvaatteisillani kun oli niin kuuma. Mies oli tosi tyytyväinen. Olin varmaan hemaiseva näky siinä järkyn kokosessa vatsassa.

Ja välillä paleltaa. Kalisen peiton alla. Flunssaakin on kyllä liikkeellä, että sellasestakin vois johtua. Mutta uskon mielummin siihen, et oon raskaana. :D
 

Yhteistyössä