***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Ihanaa huomenta tänä aamuna! :heart:

Aurinkoenergiaa, kyllä minulle sopii mainiosti, että plussataan yhdessä! :flower: , :D , Mikäs sen kivaampaa oisikaan!
Mutta itse testailen vasta jos aihetta on hmm muutaman pvn menkkojen mahdollisen poisjäännin jälkeen, en haluaisi saada haamua ja innostua! Olen muuten selvinnyt nyt melko hyvin jo näin pitkälle turhia haahuilematta. Onnea kylli-tädille haamusta kuitenkin, toivottavasti vahvistuu plussaksi! :heart:

Ja dragon minun sivuni kyllä on kaukana sinun tekemistä sivuistasi! :D , en ossaa vielä!
Mutta tervetuloa kuitenkin vilkaisemaan, jos joku haluaa niihin pääsee käsiksi tuolta yli 35vuotiaiden vauvahaaveilijoiden kautta, siellä osoite.

Mutta älkää odottako liikoja!*aion kehittyä vielä jos vain innostusta jatkuu* :heart: , :ashamed:

Minulla kyllä tuo hajuaisti kanssa herkillä nykyään, mutta luulen, että se vahvistui kun lopetin ne migreenin estolääkkeet heinäkuun lopulla!näin uskon siis itse!

Lady Di:lle ihanaa päivää , samoin kuin aivan jokaiselle, näin syksyllä tarvitsee sellaista positiivisuutta, jokaisessa asiassa on kaksi puolta, myös se positiivinen! :heart:

Luettoko muuten sarjakuvia?
Itse luen Turun Sanomia, terapeuttini kysyi silloin kun kävin siellä:"olemmeko me mieheni kanssa 1. Viivi ja Wagner 2. B Virtanen vai 3. Kalle Kehveli, silloin en liioin ollut lukenut niitä, mutta vastasin että ! Viivi ja Wagner, hyviä ovat kaikki! :D

:heart: , :wave:
 
Sori nyt vaan Pikkumyy, ei ole tarkoitus loukata, mutta eikös se sun haamu ollut ns. roskishaamu? Sellainen haamu ilmestyy testiin jos sen tuloksen lukee ohjeessa suositellun ajan jälkeen. Se ilmestyy näkyviin kun testi kuivuu, eikä ole siis ns. haamuplussa vaan pikemminkin viivanpaikka. Kylli-täti ymmärtääkseni teki testinsä ihan ohjeiden mukaan, joten toivotaan, että se on ihan oikea plussa! :heart:

Ja plussatuulia tietysti myös Pikkumyylle! :heart:
 
Kaa
Tänne ei taas kuulu mitään erityistä, kaikenlaiset tuntemuksetkin ovat kadonneet. Tänään toisaalta tuli kauhea siivousvimma, mikä enteilee joka kerta tädin tuloa. Pöh. Normaalisti kun inhoan kaikenlaista siivoamista, niin aina noin viikkon ennen tätiä meikäläiseen iskee todellinen siivousvimma. Tänään se taas siis iski. :|



 
Pixie, kyllä sen testin lukemisen toteutin väärin, tosin minusta siinä oli loppujen lopuksi kai se viivanpaikka, mutta liian myöhään todettu! :kieh:

Juu kylli-täti on aivan oikein menetellyt ja kyllä se siitä vahvistuu, sitä sydämestäni toivon :flower:

Ja dragonille, niin ajattelin, että voisin sitä sivua käyttää myös omiin hassuihin juttuihini ja vielä en tiedä, päivitänkö yli 35v listaa siellä joka pv, en ossaa sanoa;=)

Tää myy syö täällä karkkia ja tein juuri pizzapohjataikinan kohoamaan, sitten jauheliha-ananas-paprika-juusto pizzaa teen :p

Ja mikä on dragon frontpage?*kysyy uteliaana* :D

=) , :wave:
 
kylli voi ihanaa.. kyllä se siitä vahvistuu :heart: onnea onnea ja tarrasukkia.. nyt vaan loppuu kokonaan meiän käsikädessä kulkeminen mutta toosi hyvä sun kannalta..

tänään oviststissä hieman vahvempi viiva ku eilen.. tää on aika turhauttavaa touhua :headwall:
 
Red dragon; ei oo kiire sen päivityksen kanssa, kun ehdit..

Viettelen nyt taas reilun viikon kuitenkin rauhallisempia päiviä mutta se on kiva koska nyt tuli vähän muutakin mietittävää. Saatiin just varattua kirkko ja hääpaikka ensi kesälle :D pelkäsin jo että joudutaan siirtämään vuodella mutta kaikki menikin paremmin kuin hyvin.. Nyt on kesäksi sitten muutakin odotettavaa.. ;)
 
Kylli paljon onnea haamusta :heart: kyllä se vaikuttaa lupaavalta plussalta. Niin uskon omastanikin testauksesta :heart:

Tänään ja eilen ollu ikävät ylävatsakivut. Ikävästi palauttelevat mieliin ton esikon raskauden viimose päivän, kun jouduin leikkuriin. Eli nyt ne painajaiset on sitte alkanu mulla siihen suuntaan.

Ens perjantaina ois eka neuvola. Toivottavasti huomenna ois jo vahvempi viiva. No toivotaan, että ne ottais mut tarkkaan syyniin jo heti alkuraskaudesta, niin ois sitte ittellää luottavaisempi mieli. =)

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Kaa
Kun menet sivuille;

  • -klikkaa TRYING TO CONCEIVE
    -valitse tausta, klikkaa STEP 2: SELECT MARKER
    -valitse liikkuva osoittaja, klikkaa STEP 3: INPUT TEXT
    -lisää kuukautisten alkamispäivä, kierron pituus, valitse jokon kirkas tai valkoinen tausta, valitse laskutapa (laskee ajan ovikseen ja testaamiseen tai laskee vain testaamiseen), jos haluat tekstiä laskurin yläpuolelle, lisää se
    -klikkaa CREATE TICKER
    -kopioi PseudoHTML, UBBCodeT or BBCode -laatikossa oleva koodi ja liitä se viestiisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Pixie, kyllä sen testin lukemisen toteutin väärin, tosin minusta siinä oli loppujen lopuksi kai se viivanpaikka, mutta liian myöhään todettu! :kieh:

Juu kylli-täti on aivan oikein menetellyt ja kyllä se siitä vahvistuu, sitä sydämestäni toivon :flower:

Ja dragonille, niin ajattelin, että voisin sitä sivua käyttää myös omiin hassuihin juttuihini ja vielä en tiedä, päivitänkö yli 35v listaa siellä joka pv, en ossaa sanoa;=)

Tää myy syö täällä karkkia ja tein juuri pizzapohjataikinan kohoamaan, sitten jauheliha-ananas-paprika-juusto pizzaa teen :p

Ja mikä on dragon frontpage?*kysyy uteliaana* :D

=) , :wave:
Mie teen tuolla Frontpage-ohjelmalla tuon sivun.. ;)
Enemmän tietoa löytyy: http://www.microsoft.com/finland/office/2003/frontpage/overview.mspx

Mutta luultavasti viel rupean tekee noi sivut toisella ohjelmalla.. Mikä nyt kotoa löytyy.. En kyl muista, et mikä
 
Heips,

Vähän hiljaista ollut täältä päin, kun olen harjoitellut tuota töihin paluuta pikku hiljaa, mutta lukemassa käyty kyllä ahkerasti teidän muiden kuulumisia.
Minulle saisi päivittää kp 2 eli eilen saapui täti kylään, ei kyllä mikään yllätys ollut tässäkään kierrossa. Mutta se on kiva että kierrot pysyneet suht.koht kurissa eli tuon 30 päivän paikkeilla. Ja synnytyssairaala Tays. Ja tosi hieno muuten tuo uusi listaus, kiitokset vain Red Dragonille täältäkin päin.
Me ollaan tosiaan jonossa hoitoihin ja sieltä tuli sellaista tilannekatsausta että tammikuun loppuun mennessä tulisi aika, joten realistisesti meille voisi tulla syys tai talvivauva 2008, mutta roikun täällä mukana kuitenkin, jos kelpuutatte. Mutta kiva että hoitoasiakin etenee =)
Mutta nyt mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia! Niin sekä tietysti onnittelut plussanneille!
 
heippa ystäväiset!

Red älä laita vielä haamuilijoihin, mua niin pelottaa ettei tää oo virallista, koska se haamu on tosiaan tosi hailakka.
Mullahan on kierto ollu sen 25-27 pidemmän aikaa, oikeastaan ennen tätä kuumeilua se oli aina 25, joten siksikin uskalsin tänään testata.
Paljon ollu puhetta testiajasta, mulle se haamu tuli 10 minuutin sisällä. ja tietenkin kun nyt töistä jo palasin kotiin, niin ekana kattomaan että vieläkö näkyy. No näkyy se, ehkä paremmin kun aamulla ja nyt se toinen reuna viivasta on jopa punainen :D
Mutta kuten aamulla kirjoitin, mä tartteisin selvemmän plussan ennenkuin uskallan hurrata. Aamulla testaan siis. oisin jättäny suosiolla sunnuntaihin, mutta kun ei olla kotosalla vaan kyläilemässä sit su aamuna.. :headwall:

Kiitos onnitteluista.. mutta onnitellaanko vasta kun todella varmaa? ;)

Itkuhan tässä taas tuli. Me ollaan niin monta kuukautta odotettu...
ja suikale: peitot heilumaan!!!!!!!! Mennään kuules vielä käsikädessä ihan rauhaksiin ;)
 
Kylli-täti onnea haamusta, kyllä se siitä vahvistuu :heart: :flower:

).( Sain ovis-testiin hurjan hailakan haamun. Olen niin onnellinen siitä. Piti heti laittaa ukolle viestiä ,että illalla peittojen pöllyytystä, vaikka vain haamujen haamu kyseessä. Onneksi on tuo ukko hyvin juonessa mukana :D .
 

Yhteistyössä