***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Mulle voi laittaa kp 2/26-30 ja yk (oliks se)7...

Kaikille muillekin tädin kiusaamille suuret :hug: :hug:
Ja olikos plussanneita...? Heille kaikille paljon :flower: :flower: :flower:
Tekstiä oli tullut taas niin paljon etten jaksa kahlata kaikkea läpi..
Ehkä loppuviikonaikana olis aikaa ja voimia.. terveys reistaa edelleen..
Heippa kaikille toviksi :wave:
 
pixie: vähä oot viksu!!!! miks en oo ite tajunnu tota testin kahtia leikkaamista!? oisin säästäny paljo rahaa tolleen. kiitti vinkistä, huippu idea! :D yritän säästellä testejä ens viikkoon, mulla on niitä vaan 2 :( pakko yrittää kestää ens viikkoon, sit ois varmaan jo 10 päivää oviksesta
 
itse tuprutelen kyllä niin kauan kun saan 2 viivaa testiin.. sitten se on ehdottomasti loppu.. jos joskus raskautuisin niin alussa voisin itselleni yhden tupakan päivässä suoda koska lopettaminen on tosi vaikeaa..
 
Perjantaina pitäis jaksaa mennä töihin klo 8 sairasloman jälkeen..
Ja tää neiti on muutamas päiväs opetellu menee myöhää nukkuu ja nukkumaan pitkään aamulla.. :whistle: Tekee varmaankin vaikiaa herätä perjantai aamuna.. Siinäpähä ite sit kärsii..

Kohta ois taas aamu ja pitäis ottaa sitä "hyvän" makuista mehua. Siitä jää niin karsee maku suuhun pitkäx aikaa, että ei ihmekään, että tänään oksetti yhtäkkiä.

Jos ei tästä kierrosta tärppää, ni en ainakaan jatka mehun juomista :LOL: . Ei oo karseemman makuista mehua kuin Greippimehu!

Hyvää Yötä Kaikille! :wave:
 
Öitä kaikille!!!

On nyt hiljainen hetki töissä, joten tulin lueskelemaan viimeiset kuulumiset. Mahakipua on ihan vain ajoittain ollut, mutta kohdistuu enemmänkin ylävatsalle...yleensä menkkojen aikaan meinaa kivistää alamassu. Mutta kaikesta huolimatta on sellanen olo että se prkl:een täti tulee kuitenkin... niinhän se on aina ennenkin tullut. Tai no sillon joskus eivät tulleet kun ensimmäistä ootin, mut muuten. Mietin juuri, että ekan synnyttyä oltiin ilman ehkäsyä 5 vuotta ja sen jälkeen hankin pillerit ihan mielialavaihteluiden ja menkkojen säännöllistämisen vuoksi. Ja tässä sitä vielä ootellaan raskautumista. Silti tosissaan on yk3. Juu, takaisin töihin... Huomiseen!!!

:wave: :wave:
 
Hyvää torstai pvää kaikille! Ja plussia kehiin, ovisten ja raskaustestiplussien muodossa! :heart:

Mä en kanssa opi tykkäämään greippimehun mausta, mutta pitää sitä nyt juoda , josko tärppäisi ja vielä alkuraskaudenkin ajan :heart:

Heippahei ja hellät tunteet! :heart: + :heart:



:D , :wave:
 
mutta haamu pärähti aamulla testiin. Tein tolla apteekin omalla. Nyt tunteet heittää häränpyllyä. Jos se ei olekaan. Olen kyllä kattonu jo miljoona kertaa ja haalea viiva siinä on. Mitenhän kertois ukolle? Jos vaan ruokapöydässä ilmottas, et kesäkuussa meitä on sitte neljä syömässä tässä =)

Ja jännästi se kn kyllä eilen katos tonne ulottumattomiin :heart:
 
Huomenta! :wave:
:hug: :flower: :flower: Venlalle :flower: :flower: :hug:

Ihanaa, ja jos apteekin omalla haamu, niin se on kyllä minusta jo aconin plussa!!!! nimimerkillä: ikinä en ole haamuakaan saanut. :)
Onneksi olkoon!

Ja hauskaa päivää kaikille!
 
Onnittelut Venla-05!!!! Tuntuu että olikin jo aika jonkun plussata!! oot varmaan ihan sekaisin =)

Pixie: Mites se sun viivanpaikka näky? oliko se ihan väritön mihin sen viivan pitäis tulla vai mitä? Joko oot uudelleen testannu?

Onko kellään kokemusta mitä ne viivanpaikat on ennustanu vai onko testeissä vaan jotain häikkää?
 
Upeaa, onnea Venla!!!! Olen tässä jännäillyt teidän mukana, ketä saisin tuonne odotuspuolelle seuraksi. Siellä tuo kesäkuun pino ei meinaa lähteä kasvamaan, eli nyt kaikille hirrrrrrrrmuisesti niitä plussatuulia!!

Millonkas sulla Venla olis la? Eiks oo kiva intoilla, heh!
 
Vaikka olin vain pikaisesti viestit lukemassa ,piti kirjautua, koska...
Onnea Venla-05 :heart: :flower: ja tarrasukkia !!

).( Ovista tikutetaan joka päivä ja varmuuden vuoksi peittoja pöllyytetään.
nea85 mä tupakoin noin askin päivässä ennen raskautumista ja olin polttanut 15 vuotta. Kun kaksi viivaa tuli niin sen jälkeen en yhtään tupakkaa ole polttanut. Raskaus on paras motivointi keino lopetukselle. Tulet toivottavasti huomaamaan samoin kuin minä ,että lopettaminen on todella helppoa. Nyt olen ollut polttamatta yli 1½ vuotta ja toki vieläkin tulee hetkiä jolloin tupakkaa tekee paljonkin mieli, mutta enää en moista tapaa aloita. Minusta oli paras tapa lopettaa heti kerrasta ,kun itse ajattelin ,että jos alussa lupaan itselleni esim. tupakan päivässä niin myöhemminkin voin sen luvan helpommin itselleni antaa uudelleen. Tsemppiä sinulle lopetukseen !!
 
Jeeee Venla! Teille tulee vauva! Onnea! :heart: :heart: :heart:

Syksyinen haave: Testasin tänään taas vaihteeksi negan. Yllättävää... :D Se eilinen viivanpaikka oli selkeä valkonen viiva, joka muuttui parissa minuutissa harmaaksi. Tiesin kyllä negaksi, kun väriä ei tullut yhtään, mutta testasin tänään uudelleen saman testin puolikkaalla ja tuli ihan puhdas nega. Hassua, luulin että viivanpaikat johtuu virheestä testissä, mutta ilmeisesti ne johtuukin jostain "testausolosuhteista" niinkin ohjeissa lukee. Nyt en testaa enää ennen kuin viikon päästä jos täti pysyy poissa. Niin varmaan. En usko tohon kyllä itsekään. Ketä mä oikein yritän huijata. :whistle:

Keitäs muita ensi viikolla testaavia on? Ainakin nea? Kaavailin itse torstaita jos nyt sinne asti päästään. Sit lähden muutamaksi päiväksi mettään ja sinne en kyllä liuskoja raahaa mukanani. Vaikka mieli tekisi :D
 
Arvasit varmaan että oma lehmä ojassa. Tänään tuli eka kertaa sellanen viivanpaikka mutta ei kovallakaan mielikuvituksella siinä ole mitään väriä. En oo tällasia ennen saanu joten ajattelin kysyä. Toivottavasti sitten tulis ne menkat pian ettei tarvii enää odottaa.. kp on jo 37.

Mites ne menkat sitten saadaan alkamaan? Lääkäriin kai vaan. toivottavasti ymmärtää kun kerran on lapsen tekeminen kyseessä eikä mikään perus menkkojen myöhästely..

voin kuulostaa kärsimättömältä mutta mulla joskus jääny menkat yli vuodeks ja välillä puoleks vuodeks niin ei nyt kyllä jaksais odotella niin kauaa.. ja sillonkaan ei alkanu näillä lääkekuureilla (joidenka nimeä en muista) vaan piti ottaa e-pillerit käyttöön..
 
hmm, join äsken valion greippimehua....ja mun mielestä se ei ollu yhtään pahaa, maistuu melki samalta ku appelsiinijuissi...
Minä tykkäsin, nyt vaan pitää, pitää se ihan vaan lasillinen päivässä =)

eli nyt mulla aamulla aina lasi greippimehua+foolihappo tabu

Tämän enempää en stressaa, nyt oon oikeestaan eläny ihan niinku ennenki, kyllä vaavi sielt tulee sit aikanaan...
 
Venla-05 aivan mahtavat onnittelut & tarrasukkia rutkasti!!!
Olipa mukava kuulla plussatuulia!

Omaa ).( Itsellä ihan härö olo. Huomenna tulee viikko siitä kun aloitin terot. En tiedä johtuuko niistä, vai mistä, mutta olo on tosi turvonnut, tänään oli aamulla lämpöä 37,1 ja tulee ihme yökötys-oloja välillä :/ . En oikein tiedä, mitä on. Kaippa sitä pitäisi odottaa vaan ensi viikkoon, kun tädin pitäisi (terojen avulla) tulla. Mutta toisaalta, meillä olisi huomenna töiden pippalot, joten mietin, että pitäisköhän testata (taas). Tosin tässä kierrossa oon testannut jo 5 negaa ( :( ) joten, suurta halua ei siihen ole.. Sekavaa tekstiä, toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan...
 
Kiitos syksyinen haave, mutta ei tää oikeestaan tunnu enää miltään. Oon testannut niin paljon noita negoja, ettei tätä oikein pettymykseksikään voi sanoa. Niihin turtuu :) Plussa tulee sitten iloisena yllätyksenä siitten kun se joskus tulee. Kiertopäiviä on niin vähän, etteihän se vielä mitään voisi näyttääkään. Oon vaan koukussa testaamiseen. ;)

Millä testillä testasit? Noi apteekin testit taitaa olla sen verran luotettavia, että niissä haalein haamukin on kyllä plussa. Nää netin halpatestit taas näyttää mitä milloinkin, ja jollei viivassa ole selvää väriä niin ei kannata liikaa innostua... Toivottavasti se viiva vahvistuu siitä ja saat pian plussan! :heart:

Ne menkat saadaan alkamaan hormonikuurilla. Lääkäriin vaan. Silloin jos kierto on epäsäännöllinen niin ei sitä suositeltua vuoden yritysaikaa tarvii noudattaa. Lääkäriin voi mennä aiemminkin jos haluaa. Mäkin hain keltarauhashormoni kuurin, vaikka kierto heittelee vaan max. 10 päivää. En vaan oo syönyt sitä vielä, kun ajattelin, että josko tää tästä ilman nappejakin onnistuisi. Jos ei jouluun mennessä tärppää niin sitten laitan harkintaan.

Muokkaus:
Hilbert: Terot on myös keltarauhashormonia ja se nostaa ainakin ruumiinlämpöä ja saattaa sillä muitakin sivuvaikutuksia olla.
 

Yhteistyössä