***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

nea ei tuo nimi mitään haittaa, onhan mua suikuksikin sanottu :) missähän ihmeessä vika kun mulle ei vieläkään tullu niitä testejä? murrrr :kieh: ois niin kiva kuitenki sitä ovista testailla mut piru..

voi perskele.. mäkin oon juonu mukamas mehua!! :headwall: ilmankos sitä ei vielä raskaana ollakaan :LOL: lähettää ukko kauppaan ostamaan valion mehua.. ens kierrossa sit parempi tuuri oikealla mehulla..
 
seuraavaksi kun uudestaan tilaat, jos ja toivottavasti et edes enää tarvitse, mutta jos kuitenkin tilaa se digitaalinen mittari, on se niin ihana 33e ja 7 liuskaa mukana, kun sain sarven eli ovisilmoituksen, sen jälkeen en uudestaan testannut, joten nyt vaan toivotaan parasta! :heart:

Kaikille ihanaa iltaa, vaikka kyllä mä täällä vielä pompin,kun en poiskaan ossaa olla :kieh: , :flower:

:wave:
 
myy se on vaan aika kallis.. eikä siinä oo se pointti vaan just siinä ku siinä on vaan 7 testiä.. tyhmää kun ei saa pelkkiä testejä lisää ostettua.. ku en ees tiiä millon mulla ovis on :headwall: ei ilmeisesti koskaan kun ei testeissä oo vielä ainakaa näkyny.. hmm.. tulis huomenna ne testit ettei tarvis oikeesti ostaa jotai tyhmää testiä taas.. vaik ei kyl oo kokemusta ees noista mitä tilasin.. ilmeisesti sä tiesit suunnillee ajankohdan milloin on ovis?
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu80:
Kumpi on herkempi testi se joka näyttää 10 tarkuudella vai se joka näyttää 25 tarkkuudella jotain niitä kirjaimia perässä ????mlchgm?????????

En tiiä yhtään kumpi on siis herkempi eli voi testata jo heti kun menkat pitäs tulla :|

Joten auttakee mua tietävämmät ihmiset Kiitos!! :flower: :flower:

Tuo 10 mlU/ml on herkempi. Tuo luku siis tarkoittaa hormonin määrää pissassa. Eli mitä matalampi luku, sitä herkempi testi.
 
Kaa
Juuh, mie lupasin etsiä niitä olemattomia oireita tätin oletettuun tulopäivään asti. Mutta,

työkaveri ehti ensin. En ole siis töissä kertonut kenellekkään tästä asiasta, kerron sitten vasta kun on todella varmaa. Noh, anyway: olin tänään töissä ja lounaan jälkeen mulle tuli aivan kauhean tukala ja kuuma olo. Normaalistihan sitä paleltaa aina ruuan jälkeen kun verenkierto on keskittynyt sisuskaluihin. Valitin sitten työkaverille tukalasta olostani ja siihenpä työkaveri; sinähän oot raskaana! Eipä tullut sanottua muuta kuin "joo, aivan varmasti" ja nauroin päälle. Itse en kyllä vieläkään tunne oloani mitenkään raskautuneeksi, tärppi oli mahdollisesti viime perjantaina (3 päivää sitten). Onhan tässä aikaa...
 


Kunpa kulkis aika nopeampaa.. Kaikilla muilla paitsi minulla on menossa joko ovis tai jännät testailu päivät.. Mie olla kateellinen..

Jotain hyvää ees tänä päivänä: Auto meni uusinta katsastuksesta läpi.. Jäi viime kuussa kiinni pakokaasupäästöistä (edellisenä iltana korotettuun suojatiehen.. vaik kui hiljaa ukko ajoikin.. mut renkaat painona takakontissa).. Mut nyt on taas ajoaikaa :D
 
Lumi-Marjalle :hug:

Minä kiertopäivinä Suikale oot testannut sitä ovista? Jos mä olisin testannut sen pakkauksen ohjeen mukaan niin en olis varmaan myöskään saanut plussaa. Ovis oli ihan eri päivänä minä pitäis. Ehkä sullakin on etkä siksi bongannut sitä? Ensi kierrossa paremmalla onnella! Kyllä se sieltä löytyy. Parempi sentään noin päin, jos oot testannut liian myöhään ja ovis onkin alkukierrossa. Mulla se per%&#¤leen luteaalivaihe jää ihan pirun lyhyeksi, kun ovis löyty noin myöhäsistä kiertopäivistä. Toivotaan, että ootte oikeessa ja koko kierto pitenis nyt, että olisi edes toivoa... Heikolta näyttää.
 
Kaa
Red, tuo on tuskastuttavaa aikaa... tuntuu oikein ettei ole mitään "sanomista" täällä. Mutta ajankulu on vakio, kyllä ne päivät siitä vierähtää eteenpäin. Meillä on yhteinen aikataulu jännäyksissä. =)



 
muhun sattuu aivan mielettömänä...siis tonne oikealle puolen alamahaa...olen märissyt koko päivän...vasta keskiviikkona on sinne tutkimuksiin aika...
mut NYT muhun sattuu....voikohan tää olla uusintaovulaatio..toisaalta ei kyllä ole samanlaiset kivut ku oviksessa, vaan PALJON pahemmat...
Siis mullahan oli viikko sitten ovis...kaiketi...AUUUZZZZZZZ :'( :'( :'( :'( :'(
 
ennen tikuttelua, kyllä kuvittelin, että olisi vasta sunnubntaina, mutta ke aamuna varoiksi aloin tikuttaa, ja merkki ilmestyikin peaamuvirtsasta ja töissä alkoi oviskivut, melkein koko pvn kesti.

Nyt ei vaan voi kuin katsoa, mitä tuleman pitää..aikaa 2 viikkoa, on se aika paljon, kun odottaa;=)..ja toivoo, ettei menkat alkaisi!
Se on tosi huono puoli, ettei tikkuja saa ostettua erikseen *rahankiskuntaa sanoisin*Mutta jos mittari ja greippimehu toisi onnen :heart:

Heippati taas! :heart: , :wave:
 
myy saako noi sun testit tehä aamupissasta?

pixie mä oon nyt 4päivää testaillu.. mut aattelin vielä jatkaa ja katsoa saanko ollenkaan plussaa testiin.. eihän mulla ees kp:t vielä pitkällä ole..

nyt keittää teetä ja sit sänkyy vällyjen alle.. niin väsy ja kipeä olo.. hitsi.. menis nyt flunssa ohi!!
 
lumi-marja :hug: .. olen pahoillani että täti tuli..
arska:sulla on vaan kiinnittymiskipuja! :D

lupasin etten etsi minkäänlaisia raskausoireita itsestäni, mutta mulla on nyt nännit kipeet.. ja tissit jotenki tiellä.. en tiedä onko ne paisunu ku oon aika isorintanen niin paha sanoa.. oisko sit ovulaatio vielä meneillään ku testi näyttää plussaa.. kohdun nippu aika ylhäällä mut aika auki.. lämmöt koholla.. nyt sitä taas lennellään pilvilinnoissa näiden vaivojen takia ja pudotaan kovaa alas parin viikon päästä ku ferrari ajaa taas pöksyyn.. :'(
 
Suikale, katos vaan sullahan on kiertopäiviä 12. Eiköhän se sieltä tässäkin kierrossa sitten vielä löydy.

Voi ei... Menin sitten lukemanaan tollasia ketjuja ovistesteistä. Siellä plussa kierron lopussa on monella ennakoinut myös plussaa raskaustestiin. Nyt aloin taas jännittää, vaikka olin säästynyt siltä kun aattelin ettei tässä kierrossa nyt voi tärpätä. Ei me olla edes yritetty kunnolla. Oon vaan ettinyt tota ovista. Aika huvittavaa olis kyllä, että ollaan 3 kuukautta haravoitu koko kierto läpi pupuilemalla parin päivän välein ja tärppi tulisikin siitä kierrosta kun ollaan pöllytelty peittoja vaan pari kertaa huvin vuoks ihan kierron alussa! Ja loppukierto mökötetty ja oltu selibaatissa! :LOL: Onhan sitä moni kyllä sanonut, että tärppi on tullut heti kun on lakannut yrittämästä liikaa. Eihän niitä lapsia tehdä, vaan saadaan sit kun suodaan. Mutta en nyt silti jaksa uskoa että niin olis käynyt. Jatkan ovistestailua huomenna... Katotaan mitä se tikku näyttää...
 
pixie:siis tosiaanko ovistesti voi näyttää raskauden, siis jos se on positiivinen vielä loppukierrossakin..? nyt minuuki rupes jännittämään että voisinko olla..
ja ainahan mulla oireita on niin kauheasti, ikinä ne ei vaan raskaudesta ole johtunu :LOL:
 
Red Dragon: Aivan ihana toi lista. Sain nyt sen auki

Pahoittelut tädistä :hug: :heart: kelle se on ilmestynyt.

).(Tätioireita pukkaa. Rinnat kipeytyy entisestään. Kn pysyy kiinni mutta löllykkänä.

Kissa ja koira oli ottanu jotenkin yhteen tänään. Veritippoi oli jokapaikassa. Kissan tassut oli veressä. Mut ei onneks muuta. Koiralla ihan kun ois pieni rupi nenän päällä. Mut kiva ku ne alkaa tulla juttuun. Eikä koko ajan koira vaan jahtaa kisua.
 
Kai sitä pitää vielä testata jossain vaiheessa jotta voi sitten loppuviikosta tilata lääkäriä menkkojen alotukseen jos ei kuulu. Silti en oo ihan hermoheikko, ihme ;)

Se on kumma miten tässäkin vaiheessa sitä vielä kuvittelee kaikenlaista.. alavatsassa on tuntemuksia mutta ei mitään menkkoja edeltävästä poikkeavaa. Lämpöä mulla on ollu jo viikon mutta ei paljon ja tähän aikaan vuodesta syysflunssa puskee aina päälle. Huimaus on loppunut tänään ja vatsa pörisee niin että kohta värjääntyy toivottavasti pöksyt.. Tietysti toivon että vielä vois olla mahdollisuus mutta ei saa antaa ajatusten karata koska tiedän etten saa niitä enää kiinni ja sitten tipahdankin kovaa..

Kaikille muille vielä plussaonnea ja muutenkin mukavaa viikkoa.. monella on niin jännät paikat että tuntuu lohdulliselta että eiköhän meidän kaikkien odotuksen odotus vielä palkita :heart:
 
Nea: Niin oon kuullut. Se näyttää keltarauhashormonin kohoamisen ja sehän on raskaanakin koholla... Mutta raskauden pitäis kai olla niin pitkällä, että se näkyisi jo raskaustestissäkin.

Mullakin on raskausoireita, vaikka en oo yrittänyt edes raskautua tässä kierrossa! Ei siihen mitään siittiöitä tarvita, hyvä mielikuvitus riittää! :LOL: Niitä on: Ihan mieletön väsymys, Mahaa nippailee, tissit tuntuu painavilta, kauhee jano ja unet on muuttunut ihan omituisiksi. Ja lämmöt koholla. Samat oireet on löytynyt kyllä joka kierrosta, enkä oo ollu kyllä raskaana. Mut toi väsymys on ihan mieletön. Olisinkohan tulossa kipeeks. Tai syysväsymys kun tulee taas pimeetä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Red Dragon: Aivan ihana toi lista. Sain nyt sen auki

Pahoittelut tädistä :hug: :heart: kelle se on ilmestynyt.

).(Tätioireita pukkaa. Rinnat kipeytyy entisestään. Kn pysyy kiinni mutta löllykkänä.

Kissa ja koira oli ottanu jotenkin yhteen tänään. Veritippoi oli jokapaikassa. Kissan tassut oli veressä. Mut ei onneks muuta. Koiralla ihan kun ois pieni rupi nenän päällä. Mut kiva ku ne alkaa tulla juttuun. Eikä koko ajan koira vaan jahtaa kisua.
Kiitos! :hug:
 

Yhteistyössä