***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Mieki taidan nappasta yhen puskan, kiitos pikkumyy! :)

Verikokeissa on sitte käyty. Tänää onki vapaapäivä, ei oo koulua koska olis vaan atk:ta ja mulla on siitä vapautus. Vois lähtä käymään kaupassa mummujen aikaan. :D Koulutehtäviäki pitäs, lukea kokeisiin ja semmosta. Saa nähä mitä siitä tulee ku meinaa olla motivaatiosta puutetta... (hyi minä :ashamed: )
 
Sinuhe onnea aivan valtavasti :hug:

Meillä meni vkl ilman tätiä. Eka kerran ovistouhujen sain miehen lakanoihin ja pupuilun jälkeen oli havaittavissa rusahtavaa limaa. Sitä ei kuitenkaan enää aamulla ollut juuri nimeksikään, kun sitä vähän etsiskelinkin :ashamed: Onkohan täti tulossa pikapuoliin vai mitä ihmettä tuo nyt oli. Aina välistä ennen tätiä tulee tuota tuhrua, mutta muuttuu kyllä hetinmiten kunnon vuodoksi ja sit ollaan kun niagara muutama päivä. Mahanpohjaa kyl nippaa aika lailla, joten voi olla, että iltaan mennessä vielä päivitän kiertoo.

Tätini 46v sai eilen puolen päivän aikaan terveen ja potran pojan 3900 ja 53cm rv 37+0. Synnytys ollut mutkaton ja kestänyt neljä tuntia. Meitä kysyttiin kummiksi ja tulipa siitä hyvä mieli :) Meillä ei yhteisiä kummilapsia vielä olekkaan:) Vielä emme ole poikaa nähneet, kun välimatkaa on noin 300km, mutta eiköhän sinne ajella, kun lasten flunssa menee pois. Ei viitti mennä vaavia tartuttamaan. Eikä ketään muutakaan. Vauva on heidän kahdeksas ja kuulemma nyt jo viimeinen:)

Redille kiitos ihanasta listasta ja nappaan kans pari kimppua. Viimehetkein toiveeksi tähän kiertoon ja seuraavaan jo valmiiksi:)

Tästä vielä nakkaan muutaman :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: ja sinuhelle tarrasukkia :heart:
 
paljon paljon onnea haamulle, siitä se varmasti tummenee :heart:

Täällä ei oikein mitään uutta, odottelen ovis aikaa, joka on ens viikolla =) ...

Red, kiitos ihanasta uudesta listasta, mahtava idea, ei mene palstan sivuja turhaan....
 
tuolla Uusi pino, esikoisista haav. puolella ni monet näköjään plussannu kun ekan kierron juonu greippimehua....eli mä meinaan ens kierrolla kanss aloittaa sen juomisen...
http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Tuotteet_ja_Uutuudet/Tuoteryhma/Tuote?productId=603&tuory=1956
 
Sydänkäpynen eipä ole täällä ollut apua greippimehusta.. Isäntä naureskelee, kun juon väkisin sitä. Oon oppinut, että kun ei hengitä (pitää nenästä kiinni), niin silloin ei maista sitä kamalaa makua..
 
greippimehu on ihan hullun hyvää.. joisin sitä vaikka kuinka paljon :p mut eipä täälläkään siitä niin apua ole ollut.. tässä kierrossa taas sitä juon.. paitsi juon sitä rybb & deckerssin mehua.. tuskin sillä väliä on kumpaa juo vai? kiva kiva ku mulla taas flunssaa.. ei meinaa mennä pois ollenkaa.. kurkku tosi kipeä.. onneks on pari vapaa päivää..
 
Olen siis kolmen lapsen äiti, kakasi vanhempaa on jo koulussa ja nuorin on 6v ja hän on minun kanssa kotona. Avioliitossa olen ollut jo 14 vuotta ja miehieni on työelämässä. Olen yksityisyrittäjä eläinten parissa. Nyt on iskenyt taas iskenyt tuo kuuluisa vauvakuume. Isäntä ei aluksi ollut enää kauhean innoissaan asiasta mutta kyllä se siitä ajan kanssa pehmisi ja nyt on pillerit jätetty pois noin viikko sitten ja pikkuinen saisi vielä meillekkin tulla.
 
hyvää päivää kaikille :attn: ja onnea plussanneille :flower: :flower: tosta greippimehusta on puhuttu täällä niin paljo et mäki aion alottaa sen juomisen jos ois sitä kautta enemmän lapsilykkyä :LOL: h****tin kivuliaat menkat :'( ei meinannu pystyy nukkuu ku on niin pingottunu olo.. sanoin tänään miehelle et ku täti lähtee ni sit aletaa tosissaan pöllyttää peittoja :LOL: :heart: :heart: vaikka pääasia on et lapsi on terve ni kyl mä haluisin et eka muksu ois poika. pääsis sitte iskän kanssa ropailee autoja ja pöllytteleen multaa pellolla.. oisko liikaa vaivaa jos joku jaksais kertoo mulle yksinkertasilla ohjeilla et miten toi tollanen ihana jana atehään?? kiitos jo etukäteen :flower: mun täytyy tästä lähtee pikkuhiljaa duuniin.. nähdään taas :wave:
 
Mulla tosiaan greippimehu ei tuntunu yhtään missään. Mä oon kuiva muutenki alakerrasta, ei tuonu siihenkään apua sitten yhtään. Turhaan oon juonu... Mut eihän se mitään haittaakaan. Mä muuten tykkäsin tuosta valion greippimehusta paljo enempi kuin rybb&deckersin mehusta. Sitä ei pystyny juomaan, mut valion mehua pystyy vaikkei sekään hyvää ole, varsinkaan se jälkimaku. Kumma himo siihe kuitenki tuli, että ois hyvää, mutta eihän se oikeesti oo... *sekopää..*

Haluatteko tytön vai pojan?

Mä haluaisin tytön. Tai no ihan sama kumpi tulis eka, mutta joskus kuitenki tytön haluaisin. :) Molempia tasapuolisesti ni vois olla aika hyvä.
 
Molemmat käy, mutta olisihan se pikku prinsessa niin ihana! Esikoiselle, poika siis, kun oltiin viikonloppuna ostamassa vaatteita, niin kyllä oli taas niin ankean näköisiä, kun taas tytöille olisi ollut vaikka mitä ihanuuksia ;)
 
Onnea sinuhelle!Ja tarrasukkia niinkuin tapana on sanoa :heart:

Red Dragon,ootko miettinyt jos olisitkin raskaana kun oli pienemmät menkat sulla ja nyt masukin sekasin,testaile.. =)

Tervetuloa uusille! :flower:

Mulla ei kummempia oireita enää ole..luulen että ovis oli sillon kun jomotteli menkkakipujen tapaan kolomisen päivää...ja siitä vajaa viikko niin eilen oli kovia tuntemuksia kohdussa..hmm..minkäslaisia ne kiinnittymis tuntemukset mahtaa olla ja millonka sellaset tulis?

Oisko toiveita et sellaset ois ollu eilen,sillä tänään ei kivistä kyl mistään päin?
:/
Kertokaahan mulle mistä netistä kannattais tilata raskaustestejä?Linkkejä sivuille?
Voisinpa pari kappaletta tilata ja aikas herkkiä sais olla,et mikä merkki on paras teillä muilla ollu?..en kyllä testaa ennenkuin menkat myöhässä.....

Hyvät voinnit kaikille :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Red oon kyllä jo maininnut aikaisemminkin, että tuleva synnäri olisi TAYS eli sen voisi lisätä..
Täällä aloitettu Terot perjantaina eli olisikohan ensi viikolla tädin vuoro pitkästä aikaa..
Juu, kyl mie sen muistin.. Ja olin lapullekin kirjoittanut valmiiksi.. En yhtään tiedä miten oon jättänyt väliin, vaikka yritän vaik kuinka monta kertaa tarkistaa, etten oo ketään unohtanut :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu80:
Onnea sinuhelle!Ja tarrasukkia niinkuin tapana on sanoa :heart:

Red Dragon,ootko miettinyt jos olisitkin raskaana kun oli pienemmät menkat sulla ja nyt masukin sekasin,testaile.. =)

Tervetuloa uusille! :flower:

Mulla ei kummempia oireita enää ole..luulen että ovis oli sillon kun jomotteli menkkakipujen tapaan kolomisen päivää...ja siitä vajaa viikko niin eilen oli kovia tuntemuksia kohdussa..hmm..minkäslaisia ne kiinnittymis tuntemukset mahtaa olla ja millonka sellaset tulis?

Oisko toiveita et sellaset ois ollu eilen,sillä tänään ei kivistä kyl mistään päin?
:/
Kertokaahan mulle mistä netistä kannattais tilata raskaustestejä?Linkkejä sivuille?
Voisinpa pari kappaletta tilata ja aikas herkkiä sais olla,et mikä merkki on paras teillä muilla ollu?..en kyllä testaa ennenkuin menkat myöhässä.....

Hyvät voinnit kaikille :flower: =)
En mie usko, et oon raskaana.. Mulla on ennen kierukkaa ollut aina lyhyt kierto. Tällä kertaa ei vain pahemmin ollut kipuja :eek: . Hyvä niin. Onnex pääsee pöllyttelee.. Eilen ei jaksanut / kerennyt. Jos sitä vaikka tänään :whistle:

Itse tilasin jo valmiiksi raskaustestit täältä:

http://www.kotitesti.fi/

ja muita:
http://www.halpa-testi.fi/?gclid=CP-C5J7o244CFQMfEgodxiSuAg
http://www.mammaksi.fi/?gclid=CObw76jo244CFShWEgodWmVslQ
http://www.chpartners.fi/vilja/

Siinä nyt oli joitakin.
 
tee tuo laskuri ensin siellä sivulla (pääset sinne vaikka klikkaamalla tuota minun laskuria). Valitse tausta, merkki ja teksti. Kolmos-kohdassa kysytään myös kierron pituus ja viimeisimpien kuukautisten alkupäivä. Kun olet saanut laskurin valmiiksi, kopioi se toisena oleva vaihtoehto niistä "koodeista". Eli se [url=.... ja liitä se sitten viestiisi.

Tuossa aiemmin tästä viestiketjusta kopioitu ohje.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Red eipä mitään.. Sullon niin paljon päivitettävää, että ihmekös tuo, vaikka välillä jotain unohtuu. Itse olen ainakin nykyään sellainen lahopää, että unohtelen kaiken maailman asioita..

Ku mie kirjoitin kaikki hyvin yksinkertaisesti ja selvästi.. Ja katsoin monta kertaa listan läpi, että onhan nyt kaikki.. Mutta ei sit ollutkaan.. En tiiä sitten onko tullut jokin tehtävä siinä välissä vai mitä, että o unohtunut..

Mutta nyt pitäis olla oikein?
 
Tänään on jo siis kp 34.. Mahassa juilii ja on kaikenlaisia mukamas tuntemuksi. Mulla on ollu huimausta jo yli viikon mutta sitä kyllä on alhaisen verenpaineen vuoksi ollut aiemminkin. Testasin viimeksi torstaina puhtaan negan enkä usko että se muuttuu miksikään. Kn on ollut kova mutta tänään sitten pehmeä joten toivotaan että ne menkat sieltä alkais tällä viikolla niin pääsis taas hommiin puhtaalta pöydältä. Kai nää ekat luomumenkat on aina yhtä kärsimättömät kun kaikkea odottaa ja miettii liikaa..

Join greippimehua, mutta en osaa vielä sanoa johtuuko muutokset pillereiden poisjättämisestä vai molemmista.. kosteaa on ;)

Toivoisin niin että tämän vuoden puolella meillä tärppäis, en vaan oikein jostain syystä siihen millään voi uskoa, se tuntuu niin mahdottomalta vaikka sitä sydämestäni toivonkin.. ehkä pitäis mennä tonne esikoista odottavien puolelle kuumeilemaan kun täällä on teitä konkareita jo vino pino.. Mutta onnea kaikille tasapuolisesti ja ihanaa syyspäivää..
 

Yhteistyössä