***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

hyvää sunnuntaita kaikille!
täti tuli käymään ja ihme kyllä ei mua ees masenna.. :eek: jotenki vaan tuli sellanen olo et uutta yritystä kehiin.. ei huolia tai apeutta.. eli tänään kp 1/ 28-45 tai jotain sinne päin ja yk 2. Plussatuulen henkäyksiä kaikille :heart: :heart: :heart: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rapu83:
hyvää sunnuntaita kaikille!
täti tuli käymään ja ihme kyllä ei mua ees masenna.. :eek: jotenki vaan tuli sellanen olo et uutta yritystä kehiin.. ei huolia tai apeutta.. eli tänään kp 1/ 28-45 tai jotain sinne päin ja yk 2. Plussatuulen henkäyksiä kaikille :heart: :heart: :heart: :flower:

:hug: Yritystä vain kehiin! Hyvä, ettei masenna.
 
HooÄs Paljon onnea :flower:
Red Dragon Täällä kans välillä tuntuu et aika matelee..Mutta sitten se lähtee hyvin meneen ku ovis aika :LOL:
Rapu83 Mulla oli sama tunne ku menkat alko... Oliskohan sen takia kun en edes kuvitellut olevani raskaana.
Mutta uus yk. ja uudet tuulet :heart:

 
Kaa
Hih... neuloin eilen pikkusukkia jämälangoista. Tarkoitus oli viedä sukat ystäväni kuukauden vanhalle pikkuiselle, mutta niistä tuli aivan liian suuret. Päätin sitten jättää ne jemmaan, kun niitä joskus "itse" tarvitsee... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
Haamu!!!!! Vaaleaakin vaaleampi eikä pelkkä viivanpaikka, värillinenkin vähän. Voiskohan jo uskoa??? Voi tavaton!!!

Ihanaa!!!!! Kerrankin positiivisia uutisia!!!
Paljon Onnea! :flower: :hug:

Nyt sit testailet parin päivän päästä uudelleen, että jospa on jo tummempi viiva!

Jokos siirrän sinut haamuilijoihin?
 
toi mittari ilmoittaa
että nyt aika ovuloinnin, eli kun pe aamuna oli siinä digitaalisessa mittarissa se ovulaatiomerkki, niin onko se niin , että sen jälkeen edelleen on 48 tuntia aikaa tärppäilyyn, niin siinä ainakin lukee..onko muut käyttäneet ja miten olette asian ymmärtäneet?

Sittenhän tämän pvn siimahännät vielä kerkee perille

Heippaheissan! ,
:wave:
 
Hei! Paljon onnea Sinuhelle "haamusta", toivottavasti parin päivän päästä varmistuu tummaksi viivaksi! Kiva kun jollain on positiivisia uutisia.
Minulle kp 13-14/29 ja ovis pitäis tulla, mutta kaikki oireet viittaa siihen ettei se tässä kierrossa edes tule..Tai ei ainakaan vielä. Rasittavaa! Lisäksi mies lähtee duunimatkalle just ma-ke, eli jos se ovis vaikka maanantaina kuitenkin tulis, niin ei sit ehtis enää siihen junaan. :kieh:
No, täytyy toivoa, että ylipäätään tulee ovis jossain vaiheessa. Kun olen uusi tässä yrityksessä ja tällä palstalla, niin kysäisenpä, että onko kukaan ottanut mitään lääkettä oviksen alkamiseksi? Eli voiko sitä auttaa jollain lääkkeillä? Tää nyt tosin vasta eka kunnon kierto, kun tarkkailen sitä, mutta anyway, varmuuden varalle kysyn.
On vaikeaa tämä odottelu, kun luonne on sellainen "kaikkimulletännenytheti" -tyyppinen...No, tämä kasvattaa, jos ei muuta. Mies on aika coolina, mutta sillä onkin lapsia edellisestä avioliitosta, ja jotenkin se on aika surullista, tuntuu että tämä on enemmän mun projektini...Ehkä se sitten iloitsee ja osallistuu enemmän jos sattuu tärppäämään, toivottavasti. Ei sillä onneksi ole mitään lasta vastaankaan.

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja paljon positiivisia ajatuksia ja plussia niitä odottaville!! :hug:
 
Voi onneks olkoon Sinuhe haamusta! Kyllä se siitä vielä plussaks muuttuu... =) :flower:
Itellä lähenee nuo päivät taas menkkoja...mahaa on välillä nippaillut ja vessassa tulee käytyä tiuhempaan..mut ei mitään muuta...onneks oon jo varautunu siihen että vauvan toivominen jatkuu eikä vielä tärppää...
 
Hei Dragon toi lista oli tosi hyvä :) mut mulla on kp 32, jos sen voisit vaihtaa. Ihanaa että joku jaksaa nähdä vaivaa :heart:
Me tosiaan humputeltiin eilen ja oli niiiin hauskaa, oikeen alko miettimään et haluaisko sittenkin vielä tulla ja mennä. Mut toisaalta meillä tää yritys tuntuu vaan kestävän ja sen päätin et pillereitä en uuestaan alota, niin kyl se pikkunen saa kuitenkin tulla jos on tullakseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukka87:
Hei Dragon toi lista oli tosi hyvä :) mut mulla on kp 32, jos sen voisit vaihtaa. Ihanaa että joku jaksaa nähdä vaivaa :heart:
Me tosiaan humputeltiin eilen ja oli niiiin hauskaa, oikeen alko miettimään et haluaisko sittenkin vielä tulla ja mennä. Mut toisaalta meillä tää yritys tuntuu vaan kestävän ja sen päätin et pillereitä en uuestaan alota, niin kyl se pikkunen saa kuitenkin tulla jos on tullakseen :)

Päivitys onnistunut =)

Sivu kannattaa laittaa suosikkeihin ;) ;)
 
Ohhoh, olipas paljon onnitteluja!!! Kiitos niistä!!! Aika varovaisesti itse tähän vielä suhtaudun, innostus on tietysti kova mutta pettymys olisi sitä suurempi...Tiistaina teen seuraavan testin (justiinsa joo, eli huomenna...), jossain joku viisas kirjotti et raskaushormonin määrä tuplaantuu parissa päivässä. Jospa sit tiistaina sais selkeän plussan! Toivoa ainakin on enemmän kuin muissa kierroissa, heh!

Mitään oireita ei kyllä ole, vähän vatsannippailua ja ehkä rinnat aavistuksen turvonneet. Väsyttää enemmän kuin tavallisesti, mut voihan se johtua syksynkin tulosta---
 
Haamu on plussa kuitenkin, toivomme onnea :)
Millä kp:llä testasit? Kas, katsoin listasta. Sulla on aika säännöllinen kierto sit vissiin?
Ei oikein hyvältä vaikuta meillä, kaikki aivastelee ja valittelee kurkkukipua. Tulee taas elävästi mieleen se aika, kun oli pieni vauva, mä ainakin pelkäsin ihan kauheesti, että vauva sairastuu flunssaan :ashamed:
Nytkin kun on noita koululaisia tuossa... Mutta taudit kuuluu elämään. Pikkuvauvan kanssa vaan nuhakin on niin äärettömän hankala tauti :(
Taas saa sitten jos/kun vauva tulee, olla sydän syrjällään jos hän sairastuu.
 
en tiedä auttaisko foolihappo itse uskon siihen eli kaikki missä sitä on syöt/juot niitä! vahvistaa ilmeisesti ainakin jotakin *ja miulla teki vaikka mitä kivoja temppuja(siis greippimehu*)
Ilmoitan kyllä jonnekkin kun ja jos tärppi tulee*minusta voisi tulla greippimehun juoja mall*..Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato;=)

Itse en nyt aio kuullostella itseäni sen enempää, koska miulla aina rankat pms oireet *laitan kaikki niiden piikkin*...Kunnes toisin todistetaan :D

Tätä tämänaamuista pahoinvointikohtausta en haluaisi huomisaamuksi :ashamed:

Heippatihei ja hellät tunteet! :D , :wave:
 

Yhteistyössä