Kiitoksia kaikille :hug: :flower: :flower: :flower:
On tää vieläkin ihan uskomatonta, vaikea käsittää.. Vaikea uskoa että se suuri haave voi nyt toteutua. Mä oon todella varovainen kuitenkin vielä, pelottaa että jotain sattuu. en kuitenkaan anna sen nyt pilata tätä iloa. On siis mahdollista raskautua, ja se on sinänsä meidän perheen eka voitto! :heart:
Hilipatille :wave: erityiskiitos ja suuri plussatuuli +++++++++
Mä niin toivon teillekin kesävauvaa, ja kaikille muillekin joiden kanssa yhdessä itketty ja naurettu. Ihanaa ois jatkaa tässä pinossa.
Ja ihanaa on jatkaa tällä puolella, toivottavasti loppuun saakka mennään, kaikki.
Kiitti myös
suvitus =) :wave: muistan sinut
joko vatsa näkyy? kylläpä aika on menny nopeaan! Onnellista odotuksen jatkoa!! :flower:
sinuhe mä yritän päästä tupakista eroon. :ashamed: oon vielä tänäänkin plttanut 2 tupakkaa. Mä oon ihan kamala ihminen. Mä niin vannoin että kun plussan saan, niin en sytytä. mutten oo pystyny. En kyllä osta enää lisää, muutama jäljellä. ja aion olla vakaasti polttamatta niitäkään. En vois antaa itelleni anteeksi jos sen takia vauva kärsii. vielä ei tee tupakka huonoa oloa, mutta varmasti pikkuhiljaa alkaa tekemään.
mä en oo vielä soittanu neuvolaan. joko muut on?
Mutta hauskaa maanantaita kaikille!
Nyt päikkäreille, väsyttää niin ettei silmät pysy auki. Meni viime yö sulatellessa asiaa. Mä muutes kerroin siskolle ja äitille heti eilen. Me ollaan aina kerrottu kaikki, ja jos huonosti käy niin tietävät sitten miksi itkettää...