kokemuksia seksileluista?

• Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti
mietin vaan
Kellä täällä kokemusta erilaisten seksilelujen yms. käytöstä? Olen miettiny näitä ja kattelin huvikseni Kaalimadon sivuja. Olihan siellä kaikenlaista kivaa, mutta jotenkin mietityttää silti. Mutta voisihan se olla mukavaa vaihtelua;)

Seksileluista
Tilasin Pikku Tuhmalta keinovagina sen nimi on UNELMA, koska naiseni kanssa tykätään leikkiä ensin leluilla.

No sieltä lähetettiin ihan muu kuin se mitä tilasin palautin sen heille takaisin ja siitä se sota alkoi, rahat meni mutta tilaamaani tavaraa ei tullut, sillä Pikku Tuhma päätti mitä antaa asiakkaalle, asiakas ei voi rahallaan ostaa mitä haluaa.

Onko muilla millaisia kokemuksia Pikku Tuhman loistavasta asiakas palvelusta,sen me päätetiin että Pikku Tuhmalta ei koskaan enää tilaa mitään ja samalla varoitan muitakin asiakkaita unohtakaa Pikku Tuhma seksiväline putiikki.

Me käytetään välillä leluja, suosittelen. Ei tollasia asioita sen kummemmin mietitä, senkun tilaat ja kokeilet.

Kiva lisä kaikkeen muuhun kivaan. Ja jos johonkin värkkiin kyllästyy, niin pois vaan ja uuden kokeiluun. Itse pidän semmoisesta pienestä sauvasta ja kuulista. Sopivan kokoisilla voi huoletta käydä vaikka shoppailemassa ja koko ajan on pieni kiima päällä.

"Minä vain"
Seksilelu ajatuksena on kivempi ku mitä oikeesti on...ne on tylsiä. Parhaat ilot saa irti kumppanin kans käytettynä. Vibra on aika turha dildossa...
Muuten allekirjoitan tämän mutta vibraton dildo se vasta turhake olisikin. Kyllä sillä surinalla surkeat orkut saa hinkattua mutta ei voi oikeaan verrata kyllä samana päivänä! En ole koskaan ymmärtänyt niitä dongeja missä on vain se kumikyrväke eikä vibraa lainkaan. Jollain imukupilla kiinni lattiaan ja päälle pomppimaan, yöks.

pavuton kaija
sen olen oppinut että parasta on lelut ostaa kaupasta niin näkee varmasti mitä tuli hankittua. netistä kun alkaa tilailemaan niin aina ei tulekaan se oikea tavara, tai se ei olekaan ihan juuri sen kokoinen/muotoinen/muunlainen kuin kuvassa ja/tai kuvauksessa. viimeisen kerran kun tilasin nettikaupasta vempeleen niin mokoma nostatti hauskan pikku ihottuman genitaalialueelle. ties mistä myrkkymuovista sekin oli tehty :( rahojahan ei sitten saanut takaisin. joten jos leluja olette vailla niin menkää lelukauppaan

Yhteistyössä