ai niin ja en oo ostamassakaan sitä dopleria, kun on rahat vähän tiukilla nyt, olishan se kiva ollut. Mutta pääsen neuvolaankin tällä viikolla kuunteleen niitä kun kysyin.
meillä neuvolakäyntejä on nyt ollut yks plus lääkärikäynti ja ultra... eli keskimäärin noin kerran kuussa. seuraava kerta on kolmen viikon päästä, mutta sillon kuunnellaan vaan sydänääniä.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa pieni:Miten usein teillä muilla on neuvolakäyntejä? Kun tuntuu että tämän tästä on neuvolakuulumisia :heart: Oon ollut aika hoo moilasena kun olen käynyt vasta kerran neuvolatädin luona, kerran lääkärillä siinä alkuraskauden tarkastuksessa ja sitten np-ultrassa. Vauvan sydänääniä ei esim. ole kuunneltu kertaakaan. Viikolla 17 nyt mennään...
Sain esikoisen eri kaupungissa ja kyllä vaan oli toisenlaiset palvelut...
Neuvola käyntejä meillä on ollut vasta yksi rv10+ ja ensi viikolla on lääkärineuvola rv15+ ja tietty lisäksi np-ultra NKL:n STY:ssä lääkärin tekemänä, kun on ollut hiukan ongelmia aikasemmilla kerroilla. Nyt menossa kuudes raskaus ja niistä on meille suotu vain yksi ihana terve poika.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa pieni:Miten usein teillä muilla on neuvolakäyntejä? Kun tuntuu että tämän tästä on neuvolakuulumisia :heart: Oon ollut aika hoo moilasena kun olen käynyt vasta kerran neuvolatädin luona, kerran lääkärillä siinä alkuraskauden tarkastuksessa ja sitten np-ultrassa. Vauvan sydänääniä ei esim. ole kuunneltu kertaakaan. Viikolla 17 nyt mennään...
Sain esikoisen eri kaupungissa ja kyllä vaan oli toisenlaiset palvelut...
:wave: Me lähdetään kanssa tammikuussa samaan suuntaan. Lanzarotelle pariksi viikoksi lämmittelemään. Mihin päin te olette suuntaamassa? Meidän kohta 3-v:llä on oma passi joka on voimassa 10 vuotta: Poika oli 6kk kun otettiin passikuva vähän on kaveri siitä muuttunutAlkuperäinen kirjoittaja Liro:Hoksastiin eilen miehen kanssa että meidän tarvisi mennä pika pikaa passikuviin ja mennä tilaamaan ne passit. Tammikuussa tämä perhe suuntaa kanariansaarille. Tuo meidän mini-ihminenkin tarvii nyt sitten oman passin. Hölmöltä se tuntuu, mutta kai tuollasilla vaahtosammuttimilla on sitten lyhyempi aikainen se passi kuin se 5vuotta?