mussunmussun, mussuttelen tässä pipareita iltateen kanssa
Kävin ystävällä kyläilemässä päivällä tyttösen kanssa ja juotiin glögiä ja nyt jäi joulufiilis päälle. Mun ystävällä on myös lapsi ja tytöllä riitti ihmettelemistä pippelissä vaipanvaihdon yhteydessä, kovasti olisi sitä halunnut maistaa niinkuin nyt tuon ikäisellä on kaikki ihmellinen ja uusi saatava suuhun
Kiitos masu kommenteista
, onhan tuo jo semmonen pömppö, ettei enään sisään saa vedettyä. Laittakaahan muutkin kuvia jos pystytte!!
poika04: lastenhuoneen tapetit on ihan mun lempparit, oisin halunnu mun ja miehen makkariinkin :kieh: mut mies pisti kampoihin eli sain tyytyä lastenhuoneen sisustukseen noiden nalle puh tapettien kanssa
wilma77: Mulla ihan sama homma tuon työsopimuksen suhteen eli itsekin saan näitä hoitoalan lyhyitä soppareita ja tämä vain tämän vuoden loppuun, lupasivat toki jatkoa, sillä työt eivät sairaanhoitajilta lopu. Olen siis myös ollut ihan hyss raskaudesta ja tarkoitus olisi kertoa sitten uuden sopimuksen solmimisen jälkeen. Ylihoitajalle kyllä mainitsin työhaastattelussa suunnitelmista perheenlisäykseen ja se oli ihan ok. Toki jos yllättäen tarjoaisivatkin pidempää sopimusta kuin 2-3kk niin silloin kerron, että maaliskuunlopussa aion jäädä pois työstä raskauden vuoksi eikä pidempi soppari ole tarpeen. Onneksi hoiturivaatteiden alle saa vielä mahan hyvin piiloon...
annastiina69: Kiitti synt.onnitteluista!! Uskomattoman nopeasti aika mennyt just vasta typy syntyi ja nyt on jo iso tyttö jo kävellä huitelee ympäriinsä.
weiss: ei kuulosta tyhmältä ollenkaan nuo pelkosi. Jokaisella raskaana olevalla niitä varmasti on enemmän ja vähemmän. Ja mikäpä parempi paikka purkaa pahaaoloa kuin tämä pino
:hug: Itsekin esikoisen odotuksessa pelkäsin monia asioita ja kyllä ne pelot jatkuvat synnytyksen jälkeenkin. Nyt tässä raskaudessa hivenen helpompaa ja luottavaisempaa. Äidinrakkaus on vaan niin merkillisen suurta ja ihmeellistä ettei järki aina kompensoi uskomattomilta tuntuvia pelkoja. *nautithan kuitenkin raskaudestasi* :heart:
Omanapa: Ai, että muo suututtaa. Olin eilen siel neuvolassa ja mun rv12 otettu verinäyte spr:ään veriryhmämäärityksiä varten oli mennyt pilalle ja tämä sijaisterkka yritti ottaa uuden mun huippulaskimoista ja tuloksena oli vain laskimoiden puhkomiset kun tekniikka oli ihan kateissa (en viitsinyt alkaa neuvomaan asiakkaan roolissa vaan katselin tyynesti, että pieleen menee
:headwall: ). No jokatapauksessa nyt pitäsi odotella seuraavaa käyntiä, joka lähempänä raskaudenpuoltaväliä ja tänään tajusin, et mähän oon rh negatiivinen ja multa pitäsi seurata niitä vasta-aineidenmuodostumisia about rv:lla 12, 26 ja 36. Tosi kiva kun joutuu itse huolehtimaan, että saa oikeaa seurantaa :headwall: huomenna soitan tulisen puhelun neuvolaan...
sHv ja hipsu 15+1