Plussaa tuli mullekin eilen, joten liityn joukkoonne.
Mitä tuossa eilen laskeskelin, niin mullakin olis laskettu aika 4.6 tai niillä main.
Meillä onkin ennestään 10kk ja 2-vuotiaat tytöt, (ikäero siis 1v2kk) nyt ikäeroksi tulee jotain 1v6kk. vähän hirvittää jo valmiiksi.
En ole neuvolaan ollut yhteydessä vielä; ensiksikin vähän hävettää, kun olen "taas" raskaana, ja toiseksi, minulla on kummastakin tytöstä kuulunut sydänäänet neuvolassa vasta np-ultran jälkeen, joten en siksikään viitsi kiirettä pitää.
Suurempi oireita minulla ei ole ollut, vähän rinnat on "painavat" muttei pahoinvointeja tms, kuten ei edellisissäkään raskauksissa.
Synnytyssairaalaksi mulla tulee OYS.
Mies on sopivasti työmatkalla, ja oli raskausuutisista aika järkyttynyt. Lähinnä kai raha-asioiden vuoksi. Raskaudesta emme kellekään kerro, ennenkuin np-ultran jälkeen.
Huih, vähän on kyllä perhosia mahassa, ja ihan :heart: olo.
Minusta taas tuntuu, että aika menee todella nopsaan -myös odotusaika- ihan vasta vein kuopuksen vauvanvaatteet varastoon, ja ihan kohta ne saa jo hakea takaisin -jo kaikki menee hyvin-
Minua kiinnostaa tietää, montako lasta teillä muilla on ja millaisia ikäeroja nyt on tulossa?
ääh, ei oikein ajatus kulje näköjän, pyörii ajatukset tuolla navan seutuvilla =)