Hakutulokset

1. S

40+ so what wol.13

Voi Sahris, maailman ihaninta! Onnea matkaan :heart: Ja niin omanapaista kuin se onkin, annat toivoa tämmöiselle kesällä 43 täyttävälle, jälleen uuteen kiertoon siirtyneelle, puolitoivottomalle pikkukakkosen yrittäjälle.
  2. S

40+ so what wol.13

Onnellisia hetkiä vuodelle 2015! Mut ainakin voi poistaa taustailijoista. Yritystä on ollut kohta kaksi vuotta vaan ei pikkukakkosta kuulu. Vielä ei ole kirves kaivossa, sen sijaan liuta ovistestejä löytyy. Mutta koitan pitää matalaa profiilia, että huomio alkaisi siirtyä enenevässä määrin...
  3. S

40+ so what wol.13

Jopo, sain :) Ja mä voin juoda sen viinin. On toisen reiden koko kesän vähän kipuillut ulkosyrjä äitynyt tänään niin kipeäksi, että kaikki turrutus kelpaa :/
  4. S

40+ so what wol.13

Onnea Jopo! Ihana uutinen <3
  5. S

40+ so what wol.13

Voi Jopo, toivottavasti etova olo sen kun jatkuu ;) Jospa tähän ketjuun pian sopisi se sanonta, jotta ei kahta ilman kolmatta. Kyllä meitä plussajunaan jonottajia riittää =)
  6. S

40+ so what wol.13

Mitä? Eikö se peittojen pöllyttely riitäkään :laugh:
  7. S

40+ so what wol.13

Onnea, onnea, onnea, Tyydeli! Ihana uutinen! Kaikkea hyvää tästä eteenpäinkin :heart:
  8. S

40+ so what wol.13

Voi Vauvahaaveita, olen niin pahoillani puolestasi :hug: Tuntuu näitä huonoja uutisia tulevan niin usein, että hetkittäin mietin tämän yrittämisen olevan kovasti tuttua ja turvallista. Ei suuria onnenhetkiä vaan ei isoja pudotuksiakaan. Samaa toiveiden kasvattelua ja jo tutuksi tullutta...
  9. S

40+ so what wol.13

Mitähän mä lisäisin miehen olutpulloon, että innostuisi viskomaan vaatteita... Oviksen ajat lähestyy ja jotenkin pitäis päästä tositoimiin :D
  10. S

Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Täältä sivummalta haluan toivotella kaikille voimia ja jaksamista pikkukakkosprojektin kanssa sekä pikaisesti puhaltelevia plussatuulia! Taustailen nelikymppisten ketjussa, mutta täälläkin voisin varsin hyvin hengata. Pikkukakkosta on tahkottu reilut puolitoista vuotta. Elämäntaparemontti...
  11. S

40+ so what wol.13

(.) Ei tullut koti-inssi-ihmettä, ei. Pitkä kierto vain. Just nyt kirves keikkuu kaivon reunalla, mutta jos nyt vuoden loppuun yrittäisi jaksaa jatkaa yritystä. Huokaus.
  12. S

40+ so what wol.13

Valkoviinit kylmenemässä, kippis siis vain täältäkin =) Miehen kanssa oli eilen puhetta, että syksyllä yritetään ottaa muutaman kuukauden terveellisen elämän spurtti sokerin vähennyksineen ja tipattomineen. Olisi niin kuin viimeinen yritysrykäisy. Mutta nyt kesällä ja lomalla nautiskellaan...
  13. S

40+ so what wol.13

Äiti seiskanelonen, ei kuule hätiä mitiä. Kirjoitettu teksti ei näytä sävyeroja, joten joskus tulee väärinymmärryksiä. Niin kuin mulle eilen. Mua kadutti herkkänahkaisuuteni melko pian viestin lähettämisen jälkeen, mutten alkanut sitä enää poistaa, kun se varmaankin oli siinä vaiheessa jo...
  14. S

40+ so what wol.13

Mua huvittais ja haluttais - siis silloin kun huvittaa ja haluttaa - aamuisin tai päivisin. Sano siinä sitten kolmivuotiaalle, että leikkipä ja kokoapa sitä junarataa nyt tovi siellä omassa huoneessa :D Mähän toivoin, että koti-inssi olisi pienentänyt paineita ja vähentänyt stressiä...
  15. S

40+ so what wol.13

Mä olin muistaakseni koko odotusajan hyvinkin seesteinen. Siksi aina viskaankin kirveen kaivoon ensimmäisen kiukunpuuskan ilmaantuessa. Raskaudet eivät kuulemma ole samanlaisia, mutta silti. Kuviteltujen raskausoireitteni kirjo on joka tapauksessa kunnioitettava :kieh:
  16. S

40+ so what wol.13

Siinäpä se. Veit sanat suustani, Jopo. Ja mikä jottei, seuraavaksi selkä seinää vasten :laugh:
  17. S

40+ so what wol.13

Hei vaan, Jopo =) En mäkään sua tunne, mutta viestejäsi olen hymy huulilla lukenut. Nytkin tuo kotilaboranttikuvaus osui ja upposi :laugh: Joo, olisipa tää vain yritystä hampaisiin asti aseistautuneena ja hinnalla millä hyvänsä. Vaan totista totta on ja enempi vähempi pakon edessä ja selkä...
  18. S

40+ so what wol.13

Ja tosiaan anteeksi, kun otin itseeni ja provosoituneena vastasin. Käyn vain tällä ja yhdellä toisella foorumilla, ja olen aina pyrkinyt olemaan mahdollisimman neutraali ja ystävällinen. Vaan nyt tosiaan ymmärsin tekstin sävyn väärin ja pahoitin suotta mieleni. Taitaa toden totta jo PMS painaa...
  19. S

40+ so what wol.13

En haluaisi ottaa itseeni, mutta myönnän olevani asian suhteen herkkänahkainen. Kun ei ole vapaavalintainen juttu tavallaan. Tuntui siis vain pahalta ajatella, että itselle vaikea ja kipeä asia olisi jonkun mielestä huvittavaa. Eli kiitos selvennyksestä, Äiti seiskanelonen. Mielelläni lukisin...
  20. S

40+ so what wol.13

Terveisiä taustalta. Toista vuotta on pikkukakkosprojektimme kestänyt. Yhä useammin tuntuu siltä, että kohta alkaa riittää. Hirveästi olen minäkin toivonut sitä sisarusta poikaselle, mutta eipä ole pelkästä tahdosta kiinni. Koti-inseminaatio on meillä usein käytössä eikä se kovin hauskalta...

Yhteistyössä