40+ so what wol.13

Äiti74, tuosta ovisvuodosta vielä...mun gyne siis viittasi siihen, että se voi kertoa jotain estrogeenitason laskusta ja sehän toki voi vaikeuttaa raskautumista. Ainakin mun järjen mukaan. En siis ihan sammakkona pidä gynen lausahdusta, koska tää yhtäkkiä alkanut ovisvuotelu voi mulla hyvinkin olla merkki premenopaussista ja tokihan se sitten raskautumiseenkin vaikuttaa.

Marza, mä poltin säännöllisen epäsäännöllisesti ennen esikoista, mutta se tapa loppui plussaan. Tänä kesänä etelässä polttelin iltaisin tytön mentyä nukkumaan, mutta sekin jäi sitten siihen.

Valkoviinit kylmenemässä, kippis siis vain täältäkin =) Miehen kanssa oli eilen puhetta, että syksyllä yritetään ottaa muutaman kuukauden terveellisen elämän spurtti sokerin vähennyksineen ja tipattomineen. Olisi niin kuin viimeinen yritysrykäisy. Mutta nyt kesällä ja lomalla nautiskellaan isommin miettimättä.

Ja voi Jopo, olisihan se mahtavaa, jos tiistai-illan kivut olisivat olleet jonkun limakalvoon kaivautumista. Vaan kovin on tavallinen olo ja makea himottaa jo perinteiseen peeämäs-malliin. Ja koska olen hyvä keksimään mukahyviä puolia siitä, etten vieläkään ole pieniin päin, niin saadaanpahan kippistellä viisivuotishääpäiväämme ensi viikolla ja istua kosteaa iltaa sitä seuraavalla viikolla ystävien mökillä. Siellä yleensä kuohari virtaa. Ja jospa vaikka kesän alussa taas kerran startattu hölkkäilykin ehtisi tavaksi asti asettua ;)

Mielenkiintoista on lueskella, mitä kaikkea meidän vauvakuumeilijoiden mielessä pyörii. Itse kun ei näe kuin sen oman tontin. Minähän en osaa kuvitellakaan, millaista on sitten kun poikanen on isompi, vaan tiedän vasta jotakin vauva- ja taaperoajan haasteista. Ja sitä kautta arvuuttelen ja peilaan omaa jaksamistani ja vauvatoivettani. Siksi on ihanaa lukea jonkun jo varttuneempien lasten äidin ajatuksista.

Kiitos, lounakehto. Voimia tässä välillä tarvitaan. Mutta ehkä joskus vielä saan miehen ymmärtämään, miten paljon asia joskus minua kaihertaa ja miten tärkeää parisuhteemme kannalta jo olisi ihan oikeasti yrittää tehdä tilanteelle jotakin. Surkuhupaisaa on muistella, miten suhteemme alkutaipaleella mies sanoi, että jos hän nyt terapiaan menee, se kestää varmaan viisi vuotta ja sitten on lapsentekoaika ohi. Nyt on mennyt seitsemän vuotta :whistle: Tilanne voisi olla toinen, jos silloin olisi tartuttu härkää sarvista. Vaan jossittelu on turhaa. Kunhan löytyisi viisautta ja rohkeutta katsoa eteenpäin ja hoitaa hyvin suhteen toivon mukaan lukuisia seuraavia vuosia.

Siis järkyttävä ilma.hiostava niin että kirjaimellisesti perse märkä vaikkei mitään tee! Just sain jauheliha perunalaatikon uuniin ja suihkuun se on on mentävä.muut muksut eilen meni exien luo ja olen ton 4v kanssa yksin ja ihana hiljaisuus.miehellä synttärit ja laiska olin ja ostin valmista mansikka kermakakkua.onneks näitä aikuis synttäreitä meillä ei juhlita ku kakku kahvilla.pyöreät vuodet sitte asia erikseen.olen odottanut sitä kuulua ukkosta mutta ei kuulu.ainoastaan tää trooppinen ilma härnää

Nyt on sentään ollut vuotamatta. Mutta ovistestit näyttää hädin tuskin haamua, niin se hieman harmittaa vaikka muuten fiilis onkin ihan hyvä. Onhan kesä. Ja saa olla tytön kanssa kotona jne. Noh, nyt kp 11, että kai kaikki on vielä mahdollista.

Tyydeli, ovistesti ehtii onneksi vielä tummentua! Toivotaan, että vuoto on nyt loppu (seuraavaksi pariksi vuodeksi esim.)

Susseli, mulla on ajatukset työskennelly sun viesteissäsi ja varmaan jotain tajunnanvirtaa on tulossa, mutta nyt on migreeni, joten ei irtoa :)

Migreeni siis ja jouduin ottamaan täsmälääkkeen, ei auta. Eilen oli ihan kuin olis oviskivut olleet mutta vasta kp7, joten toivotaan, ettei sittenkään. Limojakin tuli kp6-7 ja tänään on ollut kuivempaa...johan olis ennätyslyhyt kierto! Eikä olla ehditty edes rakkautta tekemään! Tilasin mieheltä palveluksia täksi illaksi...nyt täytyy vielä hetki loikoa, että tää migreenin loppukin katoaa. Tänään ei passaa valittaa päänsärkyä!

Viimeksi muokattu:
Maanantai 14.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Jetsulleen (39).......................... 60kp / 23-25
hupiaelämään(40+).................... 54kp / 30-34
Vesipossu (41)......................... 35kp / ~28
Jimima (42)............................. 23kp / 28-30
Minttu71 (42)........................... 24kp / 30
ruutana (39)............................ 23kp / 24-28
Marza (44).............................. 23kp / 30
sahramiini (42)......................... 16kp / 26-28
Äiti seiskanelonen (40)............... 16kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 11kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 10kp / 29-31
~lounakehto~ ........................... 7kp/ 28
Fleur (39).................................. 7kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 7kp / 25-28
Kessu (41)................................. ?? / ??

Piinailupäivät:
Minttu71................dpo 9
Marza (44).............dpo 8

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vauvahaaveita - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

heipat kaikille tasapuolisesti!

on se vaan semmosta miettimistä tämä vauvaprojekti, että huh huh.
Välillä aattelee juuri niin kuin täällä muutkin, että nyt alkais helpottamaan, eikä tarttis enää vaippahousuja vaihdella. Mutta sitten kun miettii, että se on yksi pieni hetki, ja lapset on aikuisia. Kuten meillä, osa jop omissa perheissään ja minustakin mummu tulossa :LOL: ensi keväänä. Ja tässä mummu vaan miettii saavansa omia pieniä vielä, voi hyvänen aika....

Mutta tottahan se on, että kun lapset on pieniä, niin murheetkin on pieniä. Kun ne kasvaa, niin tuppaa murehtimisetkin kasvaa, vaikkei olisi aina aihettakaan. Ja maailma ei ole ainakaan helpommaksi muuttunut vuosien varrella.

Ja omalla kohdallani olen ajatellut, että tämä on minun "kutsumukseni" ja elämämäntyöni, töihin sitten ehtii vielä, jos niitä nyt sattuu niitä ylipäänsä saamaan. Ja olen töissäkin käynyt välillä ja opiskellut useammankin kerran, muutamankin tutkinnon.

Mutta olen ajatellut niin, että kun toiset ovat kyllästyneet töihinsä, niin silloin minä olen vielä innokas työntekijä :LOL: no mitä nyt lähellä eläkeikää, mutta kuitenkin....

mutta palaillaan astialle.

t: bugsy

• Tykkää
Reactions: oliivitar
Moikka kaikki,

Kiva ollut taas lueskella kirjoittelujanne. Minulla on aikapaljon myös ollut ajatuksia lisääntymisestä ja vaikka sitä kovasti toivonkin, niin kuitenkin kokoajan mietin miten ihanaa on nyt kun meillä on sinun ja minun lapsia, eli joka toinen viikonloppu, jolloin voimme tehdä ihan mitä haluamme ilman lapsia. Ja kesäisin jopa pari viikkoa ihan kahdenkeskistä aikaa, tämä on ihan luxusta. Jos tärppi kävisi, niin voisi sanoa hyvästit tällaiselle herkuttelulle. Meillä on kyllä aivan ihanaa aina kahdestaan, mutta silti jostain kumman syystä haluttaisiin taas aloittaa koko rumba alusta pikkunatiaisen kanssa. Suurin syy minulla on varmaan tämä ihana mies, tuntuu vain että hänen kanssaa kaikki on mahdollista ja selviydymme varmaan hyvin pienen lapsen hoidosta yhdessä. Mutta en yhtään vähättele miten tärkeää on että on tällaista aivan kahdenkeskistä aikaa, mitä meillä nyt on aika paljon.

Meillä neljästä lapsesta 2 on jo teini-iässä ja 2 lähestymässä sitä, joten lapset ovat jo ihanan omatoimisia. Mutta kyllä tämä teinien kanssa eläminen on varmaankin raskain vaihe mitä voi kokea, ainakin omasta mielestäni ja varsinkin kun teinit ei ole omia lapsiani, joten en ihan kunnolla aina ymmärrä mikä mättää ja miksi kaikki on niin vaikeata. En tunne lapsen taustaa niin hyvin että ymmärtäisin kuinka pitäisi reagoida, joten aika pahoja ylireagointeja tulee sitten omalta puoleltanikin, varsinkin kun omat lapseni eivät vielä ole teinejä, joten en ihan meinaa ymmärtää tätä teinien sielunelämää. Välillä tulee toki palkitseviakin hetkiä :) Mutta aikamoista omien hermojen testaamista tämä kokoajan on. :headwall:

Tänään muuten tullut tuhrua, nyt sitten odottelen jännityksellä tätiä tulevaksi, tässä odotellessa greippimehua vaan naamariin ;)

Hei taas kesätytöt!

Marza kyseli tupakoinnista - täällä on yksi, joka ei ole koskaan maistanut sauhun sauhua. Heh. Olen pitänyt tupakansavua aina niin järkyttävän pahan hajuisena, ettei ole koskaan tullut kiusausta tarttua savukkeeseen, ei edes teinivuosina. Hienoa, ja onnittelut teille, jotka olette pystyneet lopettamaan, ja paljon, paljon tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä heille, jotka toivovat ja haluaisivat nyt lopettaa!

Mukavaa, että kokemuksiani varttuneemman lapsen vanhempana on teistä ollut mukava lukea. :) Arki on nyt kovin toisenlaista kuin taaperon kanssa, mutta kuten alle kouluikäisenkin kanssa - enemmän antaa kuin ottaa! Ja tähän ei tulla hetkessä, vaan teillä alle kouluikäisten vanhemmilla on aikaa sopeutua uusiin koululaisen arkihaasteisiin kun vuoden kuluvat. Läksyjäkin ekaluokkalaiset saavat vielä aika vähän, ja niiden tekemistä seuraamalla voi hiljalleen itsekin orientoitua olemaan lapsen kouluarjessa läsnä myös tulevina vuosina. Haasteet lisääntyvät sitten vuosi vuodelta.

Tyydeli: ehtii, ehtii - kyllä ihan varmasti ehtii tummeta ovistestiviivasi. Sinullahan on kierron pituus 28/30, joten ei hätää.:)

Jopo73: myötäelän migreenisi mukana. Migreeni on niin lamauttava sairaus. Itse olen juuri toipunut omastani. Onneksi se hiljalleen väistyi ja selvisin siitä jälleen kerran, mutta olo on vieläkin hiukan hutera.

Ja ihanat meriterveiset täältä Saaristomereltä! Vietämme täällä veneilylomaa! Ihanat nämä aamut kun teinit nukkuvat, laineet liplattavat, lokit kiljuvat ja meri tuoksuu sekä kun saa itse rauhassa puuhastella omia juttuja ja juoda aamuteet/kaffeet rauhassa miehen kanssa teinien nukkuessa veneen uumenissa. Täytyy nauttia nyt tästä elämänvaiheesta ja teinien valtavasta unentarpeesta, nehän antavat nyt meillä vanhemmille kaivattua yhteistä aikaa. Tärkeää kuten Ruutana peräänkuulutti! Kippis greippimehulla!

... Ja parin päivän päästä pääsen minäkin ovistestailemaan, mahdollisesti perjantaina. Mukavaa... :)

~lounakehto~

Tiistai 15.7.2014

Jetsulleen (39).......................... ?kp / 23-25
hupiaelämään(40+).................... ?kp / 30-34
Vesipossu (41)......................... 36kp / ~28
Minttu71 (42)........................... 25kp / 30
Jimima (42)............................. 24kp / 28-30
ruutana (39)............................ 24kp / 24-28
Marza (44).............................. 24kp / 30
sahramiini (42)......................... 17kp / 26-28
Äiti seiskanelonen (40)............... 17kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 12kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 11kp / 29-31
~lounakehto~ ........................... 8kp/ 28
Fleur (39).................................. 8kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 8kp / 25-28
Kessu (41)................................. ?? / ??

Piinailupäivät:
Minttu71................dpo 10
Marza (44).............dpo 9

Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vauvahaaveita - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Susseli :-( kyllä tää yrittäminen voimille käy. Itse kävin 4v tytön kanssa joella uimassa ja oli ihanaa vettä niin lämmintä.shamppoo oli mukana ja nyt ihana olo.käytiin vadelmia poimimassa tytön kanssa ja nyt piirakka uunissa ja tuoksu on huumaava

... ja haastetta oman kehon pähkäilyyn... km:n jälkeen oletettavasti kp 10 vahva viiva ovistestissä (joita siis en aikonut ostaa) ja tuntemuksia. Sitten haaleni, kunnes eilen kp 17 taas vahva viiva, tuntemuksia ja eilisestä saakka hitusen verta. Kylläpä on rentouttavaa kun ei ymmärrä itsestään senkään vertaa kuin ennen.

Vähän samoja fiiliksiä kuin Susselilla ton kirveen suhteen. Vähän tuntuu ettei tästä mittään tule, mut jospa kuitenkin joskus vähän silleen puolihuolimattomasti lykästäis :) ja :( ja ;) ja kaikki muutkin hymiöt mitä en osaa tänne laittaa. Kaunista kesäiltaa kaikille!

Joo samoin, vuoden loppuun olen ajatellut antaa mahdollisuuden, mutta tietysti mun toive olisi plussata tässä kuussa, että syntyisi ennen esikoisen 3v synttäreitä ja siihen on vihoviimeinen ovis tässä kuussa.

On sitte ovistestit näyttäneet niiiiin haaleaa viivaa tähän asti, ettei tosikaan!! Tänään sitten kp13 viiva on jo silmin havaittavissa. Mutta ei plussa kuitenkaan. Limat alkoi kaksi päivää sitten. Hyvin lohdullista, että kroppa toimii sittenkin, jotenkin.

Susseli72: ikävää, niin tylsää... Onnea uuteen kiertoon. :hug:

Sahramiini: olisiko sinulla nyt mahdollisuus kaksoisraskauteen. :) Kuulostaa lupaavalle - ainakin minusta! Mitähän tiede siihen tuumaa?

Itse tein aamulla ovistestin, ja se näytti vielä hyvin, hyvin hailakkaa viivaa kuten kp 9 päivän kohdalla odottaa saattoikin. Päivään kp14/28 on vielä aikaa. Hiukan jännittää ja pelottaa, joten hiukan levottomana odotan loppuviikkoa. Toivottavasti kaikki etenee normaalisti... ja ovulaatiokierto olisi palautunut normaaliksi keskenmenon jälkeen.

Marza: :) Kiva porukka meillä tosiaan täällä!

~lounakehto~

Viimeksi muokattu:
~lounakehto~ Mahdollisuuksista kaksoisraskauteen en tiedä, mutta luulen et olisi aika hyvät mahdollisuudet psykiatriselle osastolle jos tällaisia höpisisi muualla kuin täällä :D

Jotenkinhan tuo ruho raihnainen näköjään yrittää toimia, r-testikin on ollut nega jo aikaa sitten. Mikä tietysti tässä kohtaa on oikein hyvä. Jälkitarkastus minulla on 31. päivä, mutta ihan normaalisti ollaan elelty jo jonkin aikaa kun kaikki (tähän asti) on ollut ihan normaalisti.

Tyydeli ja ~lounis~ ei muuta kuin punaa huuliin, hurmaushetkenne alkaa olla käsillä ;)

• Tykkää
Reactions: Tyydeli
Keskiviikko 16.7.2014

Vesipossu (41)......................... 37kp / ~28
Minttu71 (42)........................... 26kp / 30
Jimima (42)............................. 25kp / 28-30
ruutana (39)............................ 25kp / 24-28
Marza (44).............................. 25kp / 30
sahramiini (42)......................... 18kp / 26-28
Äiti seiskanelonen (40)............... 18kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 13kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 12kp / 29-31
~lounakehto~ (41)........................... 9kp/ 28
Fleur (39).................................. 9kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 9kp / 25-28
Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34

Piinailupäivät:
Minttu71................dpo 11
Marza (44).............dpo 10

Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vauvahaaveita - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

täällä kanssa yksi hermoromahduksen partaalla roikkuva ämmä. Hermot on jostain syystä aivan loppu, muniksia kolottelee, oliskohan kasvukipuja, kun kiristelee välillä. Nyt kp 12 ja onhan tässä aikaa oletettuun ovikseen. Kuitenkin on tarkoitus hyödyntää tämä kierto siten, että olis siemenet odottamassa ja uusi lasti joka toinen päivä. Saa nähdä tuleeko tulokseksi mitään, mutta meneepä rattosammin aika :LOL: tosin meillä saa oikeasti tehdä töitä, jos meinaa pysyä hereillä niin kauan, että lapset nukkuu, mutta pakkohan se on.

Meikäläisellä aina oireilee toinen puoli enemmän, vai mahtaako olla jo ikäloput putket, jotka rämisee.....

mutta kaikesta huolimatta, yritetään keikkua kaivon paremmalla puolella kirves kourassa. Lapsilta jos kysytään, niin hermoheikkona raivoilevasta akasta ei taitais olla enää vauvoja hoitelemaan, vähän on huono omatunto kun tulee huudettua jälkikasville kuin hinaaja, yritän parantaa tapani...

Viimeksi muokattu:
Totta - tämä on vallan verraton foorumi mututunteille, tieteestä ja tutkimustuloksista siis viis veisatkaamme ja uskokaamme siis vahvasti sisäiseen viisauteemme ja luottakaamme intuitioomme - eiks vaan? Psykiatreista siis pöh ja peukku kaksoiset-teorialle.:)

:) kyllä vain! ...huulipunaa... ja pitsipikkupöksyt!
- Eiköhän niillä yksi kippari hurmata!

Bugsy: Nyt kuules aamuyöstä sitä vieressäsi köllöttävää kultaasi vain kutittelet - sulla on nyt otollinen aika! Annas mennä! Aamuyö on muutes lääkärini mukaan vallan hyvä 'siittämisajankohta', sillä siittiöt/sperma on silloin kuulemma 'parasta ykköslaatua' ja itsekkin voit sitten nautinnon jälkeen jäädä raukeana lavitsalle jatkamaan uniasi ELI nautinnollista tulevaa yötä sinulle!!!

~lounis~

Viimeksi muokattu:
Bugsy, ihanaa että joku toinenkin tunnustaa kiukuttelevansa/äksyilevänsä. Mulla on välillä niin huono omatunto kun tyttö, kilttiäkin kiltimpi välillä saa kokea mun äkäilyä ja komentelua. Eikä hänellä ole edes uhmasta tietoakaan. Vasta oppinut sanomaan painokkaasti ei. Tai osataan me yhdessä kinata. Mutta oikeesti on niin kiltti, että voisin minäkin osata olla...

Meilläkin mies pysyi hereillä ja joutui oitis hommiin. Vaikka ei ovis vielä ollutkaan, niin limat oli jo sellaiset, että pöksyt kostui. Päättelin, että on parempi alkaa tallettelut, kun tilaisuuskin tuli. Nyt vaan pohdin sitä, että jos oletettu ovis plussa on huomenna ja ovis mahdollisesti perjantaina, niin kannattaiskohan seuraava tallettelu tehdä huomenna vai pe?! Mitäs tuumaatte? Ja ei, meillä ei jakseta hommailla joka ilta... Ja kun pe mennään mökille, luulen että mies jo ottelee saunakaljoja. Liekö ne siittiöt olutpäissään osaa enää perille?! Kun en henno ehdotella jättämään juomattakaan niitä paria, kun toinen painaa 50-60h työviikkoja...

Tyydeli, huominen riittää varmasti hyvin, jos ovisplussaakaan ei ole vielä tullut. Ei ne siittiöt parista oluesta niin päihin tule, etteivät perille asti pääsisi :) Jos tulisivat, maailmassa syntyvyys romahtaisi.

Mä uskon, että harvoin homma jää kiinni siitä, etteikö siittiöt ja munasolu toisiaan kohtaisi (siis jos yhdynnät on ajoitettu sopivasti ja siittiöt liikkuvat normaalisti), haasteet alkavat siitä hedelmöittymisestä...

Täällä on limailtu jo 4 pv, ovis on siis käsillä. Nyt kp 10-11. Lähdemme huomenna pariksi viikoksi reissuun ja vetäydyn nettipimentoon. Elokuun alussa palaan ehkä jonkunlaisten uutisten kera...pakkaan kuitenkin realistina siteet mukaan.

Torstai 17.7.2014

Minttu71 (42)........................... 27kp / 30
Jimima (42).............................. 26kp / 28-30
ruutana (39)............................ 26kp / 24-28
Marza (44).............................. 26kp / 30
sahramiini (42)......................... 19kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 19 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 14kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 13kp / 29-31
~lounakehto~ (41)........................... 10kp/ 28
Fleur (39).................................. 10kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 10kp / 25-28
Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34
Vesipossu (41)........................... ??kp / ~28

Piinailupäivät:
Minttu71................dpo 12
Marza (44).............dpo 11
Tyydeli (41)............dpo -1

Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vauvahaaveita - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Viimeksi muokattu:
heipat kaikille tasapuolisesti!

ei tullut eilen illalla mtään touhuista, kakarat valvoivat tappiin asti ja uni yllätti. Saa nähdä menikö mahkut nyt kun on ollut ovistuntemukset aika nollilla, tosin jos toiveikas olen, niin voin ajatella, että ei ollut tärinätuntemuksia ollenkaan vielä, vaan tuota jomottelua. Mulla on joissakin kierroissa aivan selät tärinätuntemukset, eli jos astuukin vähän kovempaan, niin muniksissa tuntuu. Joten sitä odotellessa....

Joten ei auta kuin jäädä odttelemaan, testeilyyn en ala, koska kokemuksesta tiedät, että hermot menee viivan paksuuden vertailuun, ja clearblue tulee liian kalliiksi. Ja eihän se itse ovista saa aikaiseksi, näytti tikku mitä hyvänsä. Joten lähdenpä tästä pyörälenkille ja tunnustelemaan josko pyörätien montut tuntuisivat sisuskaluissa asti.

palaillaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä