Hei taas kesätytöt!
Marza kyseli tupakoinnista - täällä on yksi, joka ei ole koskaan maistanut sauhun sauhua. Heh. Olen pitänyt tupakansavua aina niin järkyttävän pahan hajuisena, ettei ole koskaan tullut kiusausta tarttua savukkeeseen, ei edes teinivuosina. Hienoa, ja onnittelut teille, jotka olette pystyneet lopettamaan, ja paljon, paljon tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä heille, jotka toivovat ja haluaisivat nyt lopettaa!
Mukavaa, että kokemuksiani varttuneemman lapsen vanhempana on teistä ollut mukava lukea.
Arki on nyt kovin toisenlaista kuin taaperon kanssa, mutta kuten alle kouluikäisenkin kanssa - enemmän antaa kuin ottaa! Ja tähän ei tulla hetkessä, vaan teillä alle kouluikäisten vanhemmilla on aikaa sopeutua uusiin koululaisen arkihaasteisiin kun vuoden kuluvat. Läksyjäkin ekaluokkalaiset saavat vielä aika vähän, ja niiden tekemistä seuraamalla voi hiljalleen itsekin orientoitua olemaan lapsen kouluarjessa läsnä myös tulevina vuosina. Haasteet lisääntyvät sitten vuosi vuodelta.
Tyydeli: ehtii, ehtii - kyllä ihan varmasti ehtii tummeta ovistestiviivasi. Sinullahan on kierron pituus 28/30, joten ei hätää.
Jopo73: myötäelän migreenisi mukana. Migreeni on niin lamauttava sairaus. Itse olen juuri toipunut omastani. Onneksi se hiljalleen väistyi ja selvisin siitä jälleen kerran, mutta olo on vieläkin hiukan hutera.
Ja ihanat meriterveiset täältä Saaristomereltä! Vietämme täällä veneilylomaa! Ihanat nämä aamut kun teinit nukkuvat, laineet liplattavat, lokit kiljuvat ja meri tuoksuu sekä kun saa itse rauhassa puuhastella omia juttuja ja juoda aamuteet/kaffeet rauhassa miehen kanssa teinien nukkuessa veneen uumenissa. Täytyy nauttia nyt tästä elämänvaiheesta ja teinien valtavasta unentarpeesta, nehän antavat nyt meillä vanhemmille kaivattua yhteistä aikaa. Tärkeää kuten
Ruutana peräänkuulutti! Kippis greippimehulla!
... Ja parin päivän päästä pääsen minäkin ovistestailemaan, mahdollisesti perjantaina. Mukavaa...
~lounakehto~