Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Täällä pyörähti kp1 käyntiin..Jippii!

Toisaalta, olen hyvillä mielin sillä mun puolenvuoden elämäntaparemontti jatkuu, 4kk saadaan siis onnistuneesti alulle, kohta on 6kg kropasta saatu pois, vielä 4kg jäljellä! :)
Parin viikon päästä ois puolivälipunnitus, jännittää pääsenkö tavoitteeseen :O

Plussaonnea muille, itse alan taas oviksen metsästykseen kuhan menkat on paketissa!

Läiti: dieetti sujuu paremmin ku hyvin :) 2,5 vko tänään takana ja jo 4,5 kg tippunu :) tosin en ite nää sitä missään :D meil ei o täs kierros ees harkittu peittojen heilutteluu :D tänään on arviolta ovispv, mut ei jaksa kiinnostaa :D tää kun syö vähän väliä ni on koko ajan ihan ähky :D musta tuntuu kans et me ollaa tääl pitkäaikasimmat :D

Täältä sivummalta haluan toivotella kaikille voimia ja jaksamista pikkukakkosprojektin kanssa sekä pikaisesti puhaltelevia plussatuulia! Taustailen nelikymppisten ketjussa, mutta täälläkin voisin varsin hyvin hengata. Pikkukakkosta on tahkottu reilut puolitoista vuotta.

Elämäntaparemontti mullakin on menossa. Pikkuriikkisin askelin etenen, ja kesän kahdesta tavoitteesta on toteutumassa toinen. Aloittamani juoksuohjelma siis sujuu, mutta ateriarytmin kanssa lepsuilen edelleen. Mutta jospa asia kerrallaan kuntoon :whistle: Onnea siis kilojen karistuksesta ja tsemppiä niihinkin projekteihin!

Mä en raaski ostaa testejä enään. siks en testaile aikasemmin :D Tekis kyl mieli mutta se pettymys on kans semmonen mitä en halua kohdata. Mielummin odotan pitkään ja odottelen menkkoja ja jos käy niin että eivät ala niin sit testaan ja toivon kahta viivaa.. Mutta niinkun viime kierrossa kävi et kierto venyt 34 ja nega pamahti ja menkat samalla päivällä niin kesti pitkään että keräsi itseään.. ajattelin sillon et mä en enää halua koko vauvaa.. et tää toivominen ja odottaminen syö mua sisältä niin paljon.

Nyt on lämmöt laskenu pikkasen ja epätoivo iskee.. Menkkakipuja ei ole tänään ollu. eilen vatsaa juilis ja pisteli. turvotusta kyllä edelleen :D se ei taidakkaan lähtee ihan vaan vettä juomalla. kp34 ja ihmettelen suuresti että jos taas kierto venyy et mikä siinä on syynä kun terojakin popsin.. Noh sen näkee huomenna miten käy. Alkaako vai ei :)

Neleliis sitä mäkin ihmettelen et miten on jo noin paljon pudonnu, enää olis täysin normaalipainoon nelisen kiloo :) vaik en ikinä oo ylipainoselta näyttänytkää :D useet multa kyseli et miks ees alotan dieettii mut sanoin vaan haluuvani viel muutaman kilon pois :) oon aatellu et sovellan jatkossa näit fitfarmin juttuja ja omii ruokii ja herkkui :) jos pysyis paino hallinnas :) onneks täs mun dieetis on ihan perus peruna, pasta ja riisi sallittuja päivällisellä :)

Huvi Upea suoritus kertakaikkiaan :) toivotaan että mekin päästään tältä puolelta tosiaan pois...
Surusilmät Tsemppiä uuteen kiertoon :)
Susseli72 Kyllähän tänne mahtuu, mukaan vaan.Jos haluat listalle, niin laittele vaan tietoja tulemaan :)
Neleliis Sähän alotit ne terot kans vähän myöhemmin.mulla menkat niitten jälkeen alkanu lopettamisesta 2-10 päivän päästä.Mutta sun kohalla pitää ennemminkin tuijottaa noihin piinapäiviin, eikä kiertopäiviin ;)
Dpo:t sulla on jo aika kovat kyllä :) Mulla jos on ovis tullu ja ollu, niin siitä tasan dpo 14 on alkanu menkat....joten sinuna kyllä alkaisin jo testaileen :)
Tsemiiiiiiiiiiii :)

Täällä on niin seesteistä, ellei lasketa teroista aiheutuvaa äkkipikasuutta :D
Viikonlopuksi mökkeileen tyttöporukalla ja luvassa on skumppaa ja viiniä kera mansikoiden yms. ihanan.Joten stressiä ei ole vieläkään luvassa :)

Aurinkoista päivää kaikille :)

Läiti mulla noi terot ei ole vaikuttanut noihin menkkojen alkamispäivään mitenkään. Sillon kun käytin kp15-24 niin alkoivat niinkun pitikin kp31 parina kuukautena on sitten ollut pidemmät kierrot teroista huolimatta yksi oli kp34 ja nyt kp33

Eli mä oon kanssa teijän kerhossa visusi... Joskus tuo suuri onnistumisen toivo nostaa päätään.. En ehtinyt testata koska menkat alkoi rajuina ilman kipuja silloin keskiviikko iltana. edellisessä kierrossa kun menkat jäivät niukaksi ni nyt kyllä ei ole sinne päinkään. :(
tässä kierrossa pidän terolut tauon. ja ajattelin pitää taukoa sinne ensimmäiseen poli käyntiin asti ainakin. :) Muutenkin olen ajatellut että jos yrittäis pitää vauvanteko taukoa... jos onnistuu :D

Mulle voi päivittää kp 4

Huvi:hug: Harmi että tilanteenne on luisunut tuohon.Paljon jaksamista,jos tosiaan tuohon päädytty.Mutta ehkä jos suhde alkaa tulehtua,on parempi ottaa aikalisä lapsen teosta ja panostaa itse parisuhteeseen,jos sen vielä haluaa pelastaa:heart:Voimia:heart:

Kiitos Läiti :hug: mut kyl luulen et on paras jättää lapsia lisää tekemättä kun en usko et ne liittoo ainaka helpottais. Pääseepä ainakin nyt tosi helpolla ton meijän prinsessan kanssa ja oon aatellu et ehkä se on vaan tarkotettu etten saa kun yhen lapsen kun kahteen vuoteen ei mitään oo tapahtunu.

Huvi Paljon jaksamisia myös täältä, antakaa aikaa toisillenne ja parisuhteelle, jospa asiat kääntyy paremmaksi.:hug:

Tämä myös kiteyttää omia ajatuksianikin, mitä jos meille ei tosiaan sitä toista lasta koskaan tule, onko muut ajatelleet tätä mahdollisuutta ettei tärppi vain toiste käy?
Itse olen pyöritellyt vauva-asiaa muutamana päivänä kyllästymiseen asti mielessäni.
Raskaanaolevat tekee pahaa, masut pystyssä vaappuvat ärsyttävät. Olen vielä asiakaspalvelutyössä ja jälleen kerran oloni töissä on hankala, sillä vauvankaipuu on niin sietämätön. Olen aina halunnut lapsia, 4 olisi toiveissa, vaan eipä näytä tämä numero kakkonenkaan alkuaan saavan. Alan olla turhautunut, ärsyytynyt, ja loppu. Luulisi että kaiken sen paskan jälkeen mitä meille on niskaan kaadettu niin oltaisiin saatu jotain hyvää. Edes kerran. Alussahan se näytti siltä kun plussa tupsahti testiin vaivaisen 3kk yrittämisen jälkeen. Mietinkin silloin että liian helposti taas kävi. Stana.
Noh, nyt sain tuntojani taas purkaa, jospa tämä hetkeksi helpottaa..:headwall:

Meillä olis vielä yks kierto luomuna ja sitten alkaa hoidot, luultavasti hormooneilla vain aluksi, vuoden lopulla harkitaan inssiä jos ei tulosta synny.

Nyt eikun ovista metsästämään!

E-pillereiden hakuaika varattu. Sain ens tiistaille niin saa heti seuraavaan kiertoon alottaa.

Tsempit teille kaikille <3 ehkä näin vaan on tarkotettu et mul on vaan 1 lapsi :) pääseepä ainaki tosi helpolla.

Alkaakohan tämä ryhmä sitten olemaan kuollu ja kuopattu?
Mielipiteitä kaivattas?
Itse keskustelen tuolla lapsettomuus puolella muutenkin enemmän,koska saan sieltä vertaistukea hoitoihini samoissa tilanteissa olevilta.
Huvi toivon sulle oikein ihanaa jatkoa:heart:

Eipä täällä vissiin kun pari-kolme ole enää jäljellä, harmi sinänsä jos tämäkin ryhmä loppuu, omasta elokuisesta ryhmästäni kaikki ovat jo aikaa sitten raskautuneet tai saaneet jo toisen lapsen, itse en kyllä viitsi enää etsiä uutta ryhmää, tympäisee vaan ne ekasta kierrosta plussaajat. :( Jos näin käy, toivotan kaikille kaikkea hyvää ja onnea pikkukakkosten kanssa! :heart:

Läiti Enhän minä yhtään katkera ole en :LOL: Se vain masentaa kun lopulta jää aina yksin kun kaikki muut raskautuu. Minusta tämmöinen ryhmä on ihana sillä täällä on nimenomaan samassa tilanteessa olevia, pidempään yrittäineitä jotka todella ymmärtävät miltä se tuntuu kun vauvaa ei kuulu, oli se sitten ensimmäinen vai toinen.
Täällä varmasti saa purkaa turhautuneisuuttaan ja surujaan, ja saa nimenomaan sitä vertaistukea. :) Minä ainakin jään!:wave:

Tuossa viime tekstissa muuten kuulosti siltä kun toivottelisin hyvää niille ekasta kierrosta plussaajille, tarkoituksena oli siis toivotella tämän ketjun toiveilijoille plussaonnea tulevaisuuteen, jos tämä ketju katoaa, saattoi kuulostaa hiukan harhaanjohtavalta :LOL:

Moi pitkästä aikaa! Täällä menossa kp2 ja taukokierto letrozoleista. En kaipaa saarnaa enkä mielipiteitä sen kummemmin muutenkaan, kunhan kerron,että tässä kierrossa on käytössä (alkaen eilisestä) Primaspan 50mg päivittäin, oletettuun ovikseen saakka. Juttelun asiasta lääkärin kanssa viimekäynnillä ja ei hänellä tuntunut olevan mitään selkeää mielipidettä,että miksi ei,tai miksi Joo. Mitä olen lueskellut kokemuksia,joillakin on auttanut raskautumaan,joillakin ei. Mitään ei ota,jos ei annakaan. Onpahan taas niin satanistiset kivut menkoista ja vuoto on infernaalista. Alkaa pian kolme vuotta kakkosen yritystä olla täynnä joten kyllä tässä kaikkensa kokeilee.

Muistin,että olisin rivin jo laittanut,mutta en sitten olekaan, kännykällä näissä mökkimaastoissa hankala selailla,kun tökkii ja jumii niin vietävästi.toivottavasti Tää tulee perille.

Hipsunpöpsy 35v, toisesta haaveillaan, yritys alkanut 11/11, yksityisklinikalla hoidossa,julkisen jonosta tiputtiin kkm:n vuoksi 9/13. Keskenmenoja takana kolmisen kappaletta. Nyt taukokierto Letrozoleista, omatoimisesti aloitettu Primaspan lääkitys. Käytössä myös metformin ja tyroksin (kilpirauhasen vajaatoiminta).

esikoinen sai alkunsa neljän kuukauden luomuyrittämisen jälkeen ekasta clomikierrosta.

toivottavasti tuosta litaniasta löytyisi tarvittavat tiedot riviä varten. En saa sitä nyt punaiseksi :(

Hipsunpöpsy Keräilin tuosta tiedot.Tarkista listasta onko ok?Miten te jonosta ootte tippunu?Hurjaa.Saako udella millä klinikalla käytte?

Täällä siis on eka ultra perjantaina klo 9.00, voi melkeen jo sanoa että nyt jo alkaa jännittään paljonko munasoluja oikeen kasvaa...hyperiä en pelkää, mutta tietty PCO:n takia pikkusen mietityttää ja kun kuitenkin kerta pistos on 250UI...mutta stressittömästi eteenpäin...töissäkin on nyt niin hiljasta että kerkiää täällä surffailla ja googletella mitä ihmeellisimpia asioita asiaan liittyen :)

Huomasin muuten että meille ei oo yhtään plussaa tullu koko kesänä...jokohan alettas niitä taikoa? ;)

Kukahan täältä lie seuraavaksi plussan saa :)

Mulla ois varmaan tälle viikolle luvassa ovis, vielä ei oo kipujakaan ollu, testailujakaan en ole aloittanut. Viimeksi meni monta testiä hukkaan kun liian aikasin rupesin yrittämään, nyt jätän myöhemmäksi! :)

Eikun ovista bongailemaan ja plussaonnea kaikille!

Huvi tsemppiä nyt jatkoon! :hug:

Olen kans sitä mieltä et ei suljeta ryhmää. On hyvä et meitä on näin vähän. helpompi pysyä toistenkin tilanteissa mukana. :) ja tämä on ainoa ryhmä jota itse käytän. Olen yrittänyt kirjotella muissakin ryhmissä mutta se kun toiset saa plussia muutaman yrityskerran jälkeen alkaa vaan itseään masentaa. :(

Läiti Tsempit perjantaihin! :)
surusilmät ovistuulia sinne :)

Täällä on oikeasti nyt ensimmäinen kierto kun ei ole stressiä ihanaa!! oon pystynyt siihen. Tänään on kp14 ja aamulla pyyhkiessä veriviivoja?! mitä mitä!! ovis ei pitäisi olla vielä. tää kierto on tauko kierto teroista. ja ajattelin että en ensi kierrostakaan käytä niitä koska ensi kuussa on sairaalassa ensikäynti :) Jänskää!!

Aurinkoisia kesäpäiviä!

Aamusta en testiä kehiin lykännyt, voisin nyt iltpv testailla, kipuja on ja limat valuu kuin niagaranputouksen konsanaan, empä tämmöisiä kovin usein ole. Veikkaisin hymynaamaa testiin :D Nyt mulle tälle kesälle vielä plussa!

Yhteistyössä