Heippa vaan tännekin!
Kirjoittelin tossa alkukesästä meidän tilanteesta. Eli siis toinen lapsi olisi toiveissa ja nyt aloitettu eka hoitokierros eilen kp 3. Minulla käytössä tamofen 3kpl./pv kierron 3-7 päivinä ja sitten aloitetaan puregonin pistely 75ui kierron päivät 8-12. Eka folli ultra on 18.8. Tavoitteena saada edes yksi solu kasvamaan, jotta päästään tosi toimiin.
Esikko täytti 4-vuotta heinäkuussa ja siitä asti kun hän täytti kaksi, niin olen luomuihmettä toivonut. Kuitenkin osasin uumoilla, että hoitoja tarvitaan ja maaliskuussa sainkin miehen taivuteltua uuteen yritykseen.
Lapsettomuus kulkee kyllä aina mukana, vaikka yksi lapsi jo onkin. Ja tosiaan esikoisen hoitojen aikana suhteemme oli melkoisessa kriisissä ja vielä odotusaikakin kului niitä selvitellen. Tosiaan, jos suhde voi huonosti, niin uusi vauva harvoin tilannetta pelastaa. Miehen kanssa ollaan nyt yritetty olla melko avoimia tunteistamme, mitä tällaiset hoidot suhteelle tekee. Ollaan kuitenkin ajateltu yrittää. Tosin takeita ei koskaan ole onnitumisesta, eikä siitä että suhde ei taas ajautuisi huonolle tolalle.
Toivottelen kaikille täällä olijoille plussarikasta syksyä! Itse kirjoittelen useammassa ryhmässä, mutta aina vertaistuki on paikallaan ja kokemukset. Samoja asioita kun itsekin mielessä pyörittelee.
Nyt yritänkin aktivoitua taas näille palstoille, kun vihdoin on mahdollista saada se ovulaatio ja mahdollinen raskauskin alkamaan.
Minulle voisi siis päivittää: Miukula: 7/10, yk.1, kp. 4/?, ya.3/14, PCO, tamofen, puregon, pregnyl, lugesteron