Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Kp15 saatu todella vahva ovisplussa. Heti testin kastuessa alkoi muodostumaan viiva joka oli tuplasti vahvempi kun kontrolliviiva. :) yleensä saa miettiä onko ovista vai ei kun on aavistuksen kontrolliviivaa vaaleampi. Digillä sitten varmisteltu. Nooh katsoo mitä tulee. Eilen särki vatsaa kovin ja tänäänki pieniä menkka jomotuksia. Kp 17 menossa. Huuh. Alko piinapäivät.

Täällähän on vallan ovisplussia bongailtu :) toivotaan sit niistä myös niitä raskausplussia :)
Mä kävin eilen siellä ultrassa,isompia munasoluja löyty 6+6 ja lisäksi oikealta löyty kysta.Se ei kuulema haittaa, täytyy punktiossa vain varoa puhkomasta...muutenkin juuri tuo puoli mulla on vaikeampi,koska munsarjat sijaitsee mutkan takana...joten voin kertoa että ärräpäät lenteli eilen, kun se ei meinannu saada koko munasarjaa näkyviin..se kysta kun oli sitten edessä.Punktiosta tulee kivullinen..täytyy vaan pyytää pirusti niitä lääkkeitä.
Nostettiin puregon annosta 300UI/pv ja eilen rinnalle tuli jarrupiikki myös.Toivotaan että kasvamaan ei lähde enään niitä pienempiä vaan että määrä pysyisi tuossa 12kpl:ssa.
Maanantaina taas ultraan,josko pystytään siellä päättämään punktio päivä.Keskiviikkoa se veikkaili :) eli eteenpäin mennään.

Täällä punktio ohi, saalis oli 14+12 follia,joista löyty 11+11 rakkulaa.Tänään hoitaja ilmoitti että 9 näistä on normaalisti hedelmöittyny ja menossa mukana.Huomenna pääsen keskustelemaan biologin kanssa joka kertoo sitten miten ovat jakautuneet yms.
Siito tehdään maanantaina klo 13,joten tulee jännittävä elokuu :)

Voi vitsi Läiti kun hyviä ja jännittäviä uutisia :) nyt pidetään peukkuja teille. :)
Täällä on nyt menossa DPO 9 ja ei minkäänlaisia oireita. Lämmöt heittelee 36.8-37.2 lämmöt laski DPO4 36.5. Tuo on käyrässä nyt ainoa notkahdus toistaseksi. Mulla oli tossa DPO7 joku pahoinvointikohtaus aamulla. Jouduin lähtemään töistäkin kotia :/ en tiedä sitten johtuko kuumuudesta. Tällä viikolla on tullu oksenneltuu pariin otteeseen. Yhtäkkiä tulee semmoinen huono olo. Ihan kun olis tuulisella säällä laivalla. :D

tää kierto on ollut semmoinen ns. Tauko kierto. Teroluteista ja stressistä. Ja voin sanoa et olen aika onnistunut siinä. En etsi itsestä oireita. Olen nyt keskittynyt painon pudottamiseen (hitsin kesä ja siiderit ja herkut ja ylipäätäs loma) :D
Loma on lusittu ja toinen työviikko kohta taas starttaa.
Tyttöni aloitti uudessa päiväkodissa hoidon joten uusia tuulia meijän suunnilla :)

Nautitaan vielä kesäisistä päivistä kun niitä vielä on. :)

NeleLiis Täälläkin on dpo 9 menossa, jännäillään siis samaan aikaan! :)

Tsemppiä Läiti siirtoon! :heart:

Itsekin olen plussanpuolella toiveilun suhteen, en sillä tavalla stressaa, keskityn edelleen mun painonpudotusprojektiin, pääsin juuri puolivälitavoitteeseen, kiloja lähtenyt 6.4 ja senttejä 34! Vielä ois 3kk jäljellä pudottelua, saas nähdä pääsenkö lopulliseen tavoitteeseeni, ei olisi kuin muutamia kiloja enää.:)

Surusilmät jännäillään siis yhdessä :)
Läitin tilanne jännittää mua enemmän kun omani :D

Ja sitten tuo ensimmäinen käynti sairaalaan jännittää myös. Tän kuun viimenen perjantaina on. Otin sen vapaaksi töistä. Olen jännityksestä niin sekasin että parempi olla kotosalla vaan :D

Heippa vaan tännekin!

Kirjoittelin tossa alkukesästä meidän tilanteesta. Eli siis toinen lapsi olisi toiveissa ja nyt aloitettu eka hoitokierros eilen kp 3. Minulla käytössä tamofen 3kpl./pv kierron 3-7 päivinä ja sitten aloitetaan puregonin pistely 75ui kierron päivät 8-12. Eka folli ultra on 18.8. Tavoitteena saada edes yksi solu kasvamaan, jotta päästään tosi toimiin.
Esikko täytti 4-vuotta heinäkuussa ja siitä asti kun hän täytti kaksi, niin olen luomuihmettä toivonut. Kuitenkin osasin uumoilla, että hoitoja tarvitaan ja maaliskuussa sainkin miehen taivuteltua uuteen yritykseen.

Lapsettomuus kulkee kyllä aina mukana, vaikka yksi lapsi jo onkin. Ja tosiaan esikoisen hoitojen aikana suhteemme oli melkoisessa kriisissä ja vielä odotusaikakin kului niitä selvitellen. Tosiaan, jos suhde voi huonosti, niin uusi vauva harvoin tilannetta pelastaa. Miehen kanssa ollaan nyt yritetty olla melko avoimia tunteistamme, mitä tällaiset hoidot suhteelle tekee. Ollaan kuitenkin ajateltu yrittää. Tosin takeita ei koskaan ole onnitumisesta, eikä siitä että suhde ei taas ajautuisi huonolle tolalle.

Toivottelen kaikille täällä olijoille plussarikasta syksyä! Itse kirjoittelen useammassa ryhmässä, mutta aina vertaistuki on paikallaan ja kokemukset. Samoja asioita kun itsekin mielessä pyörittelee.

Nyt yritänkin aktivoitua taas näille palstoille, kun vihdoin on mahdollista saada se ovulaatio ja mahdollinen raskauskin alkamaan.

Minulle voisi siis päivittää: Miukula: 7/10, yk.1, kp. 4/?, ya.3/14, PCO, tamofen, puregon, pregnyl, lugesteron

Viimeksi muokattu:
NeleLiis Meillä tais olla vasta syyskuun 25.pv sairaalaan kunnalliselle puolelle aika, yksityisellä ollaan jo käytykin, meidän omalla lapsettomuuslääkärillä. Kunnallisella tutkitaan vaan vissiin mies uudestaan kun entisistä on jo kuitenkin monta vuotta.

Yksityisellä aloitetaan joka tapauksessa tämän kierron jälkeen hormoonilääkitys jälleen. Ekan raskauden aikaan ne toi plussan heti, toisella yrittämällä söin pillereitä tuloksetta puoli vuotta. Siihen etten raskautunut km jälkeen vaikutti kyllä suoraan se etten ollut valmis. Niin paljon se pojan menettäminen sattui että henkinen puoli oli huonossa jamassa pitkään. Uskonkin että sen 9kk yrittämisen jälkeen kun tärppi kävi uudestaan, olin uuteen raskauteen valmis..

NeleLiis Tiedän että tämä ei auta, mutta kivut ei välttämättä tarkoita mitään, itselläkin oli ekassa raskaudessa ihan julmetut menkkakivut alkuraskaudesta, kesti muistaakseni viikon verran ja ajattelin koko ajan että menkat tulee sittenkin. Toivoa vielä siis on niin kauan kun näkyy punaista! :hug:
Itselläkin taitaa vain aina kirves lentää kaivoon kun menkkakivut alkaa, valitettavan usein kun ne ovat juurikin niitä. :(

Tänään ois vissiin mullakin siis dpo12, testi polttelee kaapissa, tekis mieli huomenna jo testata :LOL:, mun pitäis periaatteessa heti lykätä testiä kehiin kun vain plussa on mahdollista saada sillä lääkitys pitäisi aloittaa hetipikimmiten. Milloinkohan tuota uskaltaisi testailla? Pe-La pitäis menkat jo olla alkaneet..

Surusilmät, mä taidan hakea testin tänään ja testaan koska mua harmittaa etten ole aikoihin testannu. Olen hienosti itseni rauhottanut :D nyt juoksen kauppaan töiden jälkeen.... varmasti... ja aamulla testaan :D ... vaikka negaa se varmasti näyttää mut onpahan päässy teataamaan :D

NeleLiis Siis ehdottomasti käyt testin hakemassa :D! Toiveilun tärkein ja hauskin vaihe on kusasta siihen tikkuun ja jalat täristen odottaa niitä viivoja siellä pöntöllä, vaikka itkuhan siinä tulee pitkästä ilosta mutta minä ainakin tykkään testailla :D Voisin piruuttani testata jo huomenna aamusta myös, voidaan jännäillä yhdessä!

Aamulla en testannut kun ravasin vessassa läpi yön. En saanu pidätettyä tarpeeksi... ehkä huomenna :) eilen illalla tuli värjääntynyttä valkovuotoa. Vähän marjapuuron väristä. Et odotan kyl niitä menkkoja... menkkasäryt kyllä todella kovat... ihmettelen et näin aikasin alkanut näin kovat säryt.. :(

Yhteistyössä