Kiitos päivityksestä NeleLiis. Eipäs meitä täällä montaa ole, vai onkohan kaikki jossain lomalla vielä.
Pahoittelu negoista:NeleLiis ja Surusilmät.
Toivottavasti pian pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen. Ompa muuten huvittavaa että näissä hoidoissa, ensin toivoo ettei tätiä näy, mutta sitten toisaalta sitä odottaa kuin kuuta nousevaan, jotta pääsee yrittää uudelleen.
Mulla on nyt sitten maanantaina tuomio siitä, onko tamofenit ja puregon tuottaneet toivottua tulosta. Painonpudotus on ainakin ollut melko hiljaista kesänaikana. Jos mitään vastetta ei nyt saada, niin voipi olla että pistävät mut laihikselle ennen uutta yritys kiertoa. Minulla kun on tota ylipainoa runsaasti. Tavoite oli, että olisin saanut noin 4 kiloa pudotettua vielä ennen tätä ekaa hoitoa.
No ensi viikolla alkaa taas jumpat ja sali, niin jos näyttää siltä että paino on esteenä mun projektille, niin eiköhän noista sitten apua ole painonpudotuksessa.
Ja jokatapauksessa pyrin tässä tiputtamaan muutaman kilon, vaikka ovulaatio saataisiinkin tässä kierrossa. Sitten kun joskus mahdollisesti plussaan, niin yritän pitää painon nousun kurissa. On sitten helpompi palautua raskauden jälkeen. Tosiaan kun normaalipainoon on matkaa yli 15 kiloa. :O
Mutta esikon kohdalla olin lähes samoissa mitoissa kuin nyt, että sinänsä lääkkeet toimivat, vaikka en olekaan ihanne mitoissa. Tosin olen nyt 5 vuotta vanhempi, niin siinä voipi tulla jotain vaikeuksia lääkkeiden toimimisen suhteen. Onhan ikä naisen pahin viholllinen ja yli 30-vuotiaana hedelmällisyys romahtaa roimasti.. Mut toivotaan, että lääkkeet tehoaa.