Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Täällä on negoja näköjään tullu.:hug:
Niin kuin varmasti huomaatte, pyörin täällä vähemmän ja enemmän tuolla jotka ovat hoidoissa samassa tilanteessa.Ja toivottavasti kohta en pyöri muuta kuin odottajissa :)
Teistä voisi joku ottaa harteileen tuon päivittelyn, jos sitä haluatte tehdä.Otin sen sillon aikanaan edelliseltä joten , eiköhän laiteta "vahinko" kiertämään :)

Jes!

Sen hiffaa aika nopeesti,kun vähän kokeilee.Alkuperästä ketjun perustajaa lainaten:päivitys on helppoa. Aukaisee tuosta lainaa kohdasta viestin.
Poistetaan sulkeiset joissa lukee quote Läiti. .. ... jne. Kannattaa muistina olla nuo hakaset
Toinen quote on sitten siellä lopussa joka on poistettava.

Kekeileepa näillä :)

Perjantai 15.8.2014

nimim, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Miukula... 7/10..ya 3/14..kp. 10/?...PCO...tamofen, puregon, pregnyl, lugesteron
Läiti..02/05..kp21/26..ya 09/11..PCO..puregon,orgalutra,luget,gonapeptyl,pregnyl...IVF 08/14
Hipsunpöpsy...2.lapsi...kp 24/?.ya 11/11...letrot,primaspan,metut,tyroksin
NeleLiis....5v......kp 31/31........ya 02/13.....endo.....Terot
Surusilmät...08/12..Kp31/30...YA07/13

Piinailijat

Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi

:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.

Kiitos päivityksestä NeleLiis. Eipäs meitä täällä montaa ole, vai onkohan kaikki jossain lomalla vielä.

Pahoittelu negoista:NeleLiis ja Surusilmät. :( Toivottavasti pian pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen. Ompa muuten huvittavaa että näissä hoidoissa, ensin toivoo ettei tätiä näy, mutta sitten toisaalta sitä odottaa kuin kuuta nousevaan, jotta pääsee yrittää uudelleen.

Mulla on nyt sitten maanantaina tuomio siitä, onko tamofenit ja puregon tuottaneet toivottua tulosta. Painonpudotus on ainakin ollut melko hiljaista kesänaikana. Jos mitään vastetta ei nyt saada, niin voipi olla että pistävät mut laihikselle ennen uutta yritys kiertoa. Minulla kun on tota ylipainoa runsaasti. Tavoite oli, että olisin saanut noin 4 kiloa pudotettua vielä ennen tätä ekaa hoitoa.
No ensi viikolla alkaa taas jumpat ja sali, niin jos näyttää siltä että paino on esteenä mun projektille, niin eiköhän noista sitten apua ole painonpudotuksessa.
Ja jokatapauksessa pyrin tässä tiputtamaan muutaman kilon, vaikka ovulaatio saataisiinkin tässä kierrossa. Sitten kun joskus mahdollisesti plussaan, niin yritän pitää painon nousun kurissa. On sitten helpompi palautua raskauden jälkeen. Tosiaan kun normaalipainoon on matkaa yli 15 kiloa. :O

Mutta esikon kohdalla olin lähes samoissa mitoissa kuin nyt, että sinänsä lääkkeet toimivat, vaikka en olekaan ihanne mitoissa. Tosin olen nyt 5 vuotta vanhempi, niin siinä voipi tulla jotain vaikeuksia lääkkeiden toimimisen suhteen. Onhan ikä naisen pahin viholllinen ja yli 30-vuotiaana hedelmällisyys romahtaa roimasti.. Mut toivotaan, että lääkkeet tehoaa.

Kiva kuulla susta Miukula :)
ja Tsemppiä Maanantaihin. Tulethan kertomaan kuinka kävi? :)
Mä aikoinaan pudotin 15kg esikoisen jälkeen. Mä keräsin siinä raskaudessa yhteensä 22kg ja olin jo ennestään hiukan pyöreä. jälkitarkastuksessa paino oli tippunut vain reilu 8kiloa.... Nooh sitten kun erosin esikoisen isästä niin aloin pudottamaan painoa. Aloin karppaamaan... sillä kaikki lähti kolmessa kuukaudessa! Nyt taas tosi olen kerännyt melkeen 10kiloa takasin... ja olis ihan hyvä aloittaa tuo laihdutus uudestaan... Ei se vaan niin helppoa ole... mutta nyt taas kun menkat alko niin päätin että viis kiloa saa tipahtaa ja aijon nyt siihen keskittyä ja sitten odottaa sitä sairaala aikaa. ei tässä muukaan auta... :)

toivotaan että Miukula ne lääkkeet tehoaa :)

Sunnuntai 17.8.2014

nimim, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

Miukula... 7/10..ya 3/14..kp. 12/?...PCO...tamofen, puregon, pregnyl, lugesteron
Läiti..02/05..kp23/26..ya 09/11..PCO..puregon,orgalutra,luget,gonapeptyl,pregnyl...IVF 08/14
Hipsunpöpsy...2.lapsi...kp 26/?.ya 11/11...letrot,primaspan,metut,tyroksin
NeleLiis....06/09......kp 2/31........ya 02/13.....endo.....Terot
Surusilmät...08/12..Kp33/30...YA07/13

Piinailijat

Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi

:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.

Kyllä tosiaan itsellä kans olis tarkoitus ainakin 5 kiloa pudottaa tässä lähiaikoina pois. Onneksi tänään ei tuota noottia tullut kun viimeksi lääkärissä käydessä oli puhe painon pudotuksesta. Olin jopa puol kiloa kevyempi. Että eipä hurraamista.
Tosiaan tänään aamusta olin lääkärillä. Ei mitään vastetta lääkkeillä, joten uutta kiertoa odottamaan. Ei follin follia mut limis taasen liian paksu. 11,5mm. :headwall:
No onneksi parin viikon päästä saa alkaa uuden hoidon. Nyt vaan terolutia popsimaan.
Hieman harmittaa ettei täs kierros päästy edes yrittää. : / Näin se oli esikon kohdalla myös et vastetta ei alkuun tullut.

Tsemppiä kaikille, koetetaan jaksaa.

Läiti: uskoisin et lääkäri meinas, et kun mul ei ollut yhtään johtofollia, niin jos oltais jatkettu puregonia, niin limakalvo olis paksuuntunut liikaa. Siis ennen kuin yksikään folli on tarpeeksi iso. Mulla on aina ollut limis hyvä. Mut tosiaan turhan paksu, kun yhtään follia ei ole.

Täällä tänään pp11 ja testasin apteekin oman aamulla kuuden aikaan ja se näytti selkeetä mutta hailakkaa viivaa.Sen verran jäi mietityttämään että parin tunnin päästä tein vielä clearbluenja sinnekin piirtyi viiva.Selkeä mutta hailakka.

Toivotaan että mut saa siis maanantaina siirtää plussanneisiin :heart:

• Tykkää
Reactions: Huvi
Voi Läiti!!! Toivotaan :) <3 tää viikko on onnellisuuden viikko. Mun ystävä sai ihanan terveen vauvan. Mun veljen vaimolla eka ultra ja kaikki ole hyvin ja viellä täällä näin hienoja uutisia. <3

Meillä odotetaan ens viikon sairaala käyntiä :)

Onnea Läiti, kaikkea hyvää matkaan :) :hug:

Mulla alkaa clomien popsiminen ens kierrossa, tänään tuli resepti ja ohjeet postissa..Tämä kierto pitäis vielä jaksaa kituuttaa...
Toivotaan että me loput päästän palstalta pois pian Läitin perässä!

Kiitos kiitos.Siirryn nyt virallisesti plussanneisiin.Aamulla selkeääkin selkeämpi clearbluen viiva vahvisti raskauden...eihän tähän plussaan mennytkään kun kolme vuotta :)
Tsemppiä teille kaikille:heart:

Yhteistyössä