Voi tää mun kieto on kyllä yhtä vuoristorataa.. hymynaama ovistestiin Sunnuntaina kp17. ja Nyt olen odottanut että lämmöt nousee... eih eih ja eih. 36,3 tänäkin aamuna. Huomenna aloitan Terot. meni pitkäksi mutta menköön. Vähän olen pettynyt koska luulen että ei se munarakkula ole tuolta sitten irronnut. Kovin ollaan talletuksia tehty. Eilen illalla mulla alkoi jomottava alavatsakipu. jatku vielä tänään semmosena ilmapallo fiiliksenä. Pikkuhiljaa alkaa helpottaa.. en tiedä oliko ovis nyt sitten vasta vai mikä.. Yleensä ovis on ollu plussasta seuraava päivä. tai niin veikkaan lämmöistä päätellen.
Noh huominen kertoo paljon. Jos ei ole huomen aamulla lämmöt noussu niin en taida uskoa sitten mahdolliseen raskautumiseenkaan. ja tämä kierto voi mennä roskakoriin :/ Mun Veli ilmoitti tossa että he saavat vauva. Kyllä olin onnellinen :heart: samalla myös haikeilla mielin kun itse on niiin pitkään jo toivonut toista. Yritän lohduttaa sillä että on paljon ystäviä jotka saavat seuraavan vuoden aikana vauveleita että kyllä mulla niissä ihailemista riittää.
Noh huominen kertoo paljon. Jos ei ole huomen aamulla lämmöt noussu niin en taida uskoa sitten mahdolliseen raskautumiseenkaan. ja tämä kierto voi mennä roskakoriin :/ Mun Veli ilmoitti tossa että he saavat vauva. Kyllä olin onnellinen :heart: samalla myös haikeilla mielin kun itse on niiin pitkään jo toivonut toista. Yritän lohduttaa sillä että on paljon ystäviä jotka saavat seuraavan vuoden aikana vauveleita että kyllä mulla niissä ihailemista riittää.