Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Huvi mä olin fitfarmin superdieetissä ja siinä extrassa. kuusi viikkoa meni hyvin mutta sit tuli loma matka ja melkeen sillä tiellä olen vielki. pitäis taas ottaa itteään niskasta kiinne ja aloittaa alusta koko kuus viikkoa.

Tervetuloa joukkoomme Miukula :wave:
Ja todella paljon tsemppia yritykseen! :) Mä odotan mieheni kanssa nytten kutsua ekaan käyntiin lapsettomuushoitoihin. jännittää vähän koska se on kummallekkin ihan uutta. Uskon että meillä kaikki menee väkisin tonne syksyyn koska tuo kesä on tuossa niin oven takana jo.
 
Neleliis oliko ruoka millasta ja kuin paljon treeniä? Meinasin et jos nyt ei o ihmettä tapahtunu niin ilmottaudun. Ei mul nyt normipainoon oo kun viitisen kiloo mut ois kiva kiinteytyy kun kerran ei oo raskautta kuulunu eikä näkyny ja toi ratsastajan valmennus sopis just hyvin kun on oma heppakin :)

Miukula tervetuloa mukaan :)
 
Huvi ruokavaliossa on tarkat määrät mitä saa syyä päivässä. se ruokavalio oli vähähiilihydraattinen. ja treeniä päivittäin. Olis kyl joo kiva tiputtaa ees sen viis kiloo jos ei raskautta nyt saa alulle... kesällä on kumminkin yhdet häät tulossa ni mekko istuis paremmin :D
 
Halojata! Tungen tähän ketjuu, sillä viimeinkin löysin itselleni sopivan paikan, olen sitä "tovin" hakenut. Esikoinen sai alkunsa 4kk luomuyrittämisen jälkeen, ekasta Clomikierrosta. Raskas eteni mallikkaasi ja lapsi on ihana, terve ja kauniskin vielä :) Hän syntyi 6/2011. Toiselle annettiin mahdollisuus tulla 11/11 alkaen ja tässä sitä mahdollisuutta yritetään edelleen tyrkyttää. Täytän tänä vuonna 36 ja kiire olisi toinen napero saada. Epäonnisia raskauden yrityksiä on takana kaksi, 7/12 sekä 4/13. nämä hyvin aikaisia keskenmenoja. Eniten elämää järkyttänyt tapahtuma oli keskenmeno 9/13, tämä raskaus oli edennyt jo rv 11:lle, kunnes pieni tuhruaminen alkoi ja alkio oli menehtynyt jo rv 9. Tämän jälkeen en ole raskautunut uudelleen, kystan sain kyllä ansioituneesti aikaseksi alkuvuodesta ja sen poistumista tässä on odoteltu. Se tajusi lähteä joten tällä hetkellä tilanne on tällainen- Hipsunpöpsy.....2/26-32.....ya11/2011......lz,m,pr....2.lapsi..ovl
lääkäri sanoi viimekäynnillä, että hän tuikkasee minuun sitten folliultrassa Pregnylin, mikäli siltä näyttää. Mullahan on käytössä myös Tyroksiini, mutta niitä ei vissiin tässä ketjussa luetella.
Takanani on 9 clomikiertoa, yhdellä/kahdella tabulla, on taukokiertoa ja paaaaaaljon itkua ja hammasten kiristystä. Yrityskuukausia kasassa 32.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. :)

Mulla alkoi kesäloma pojan kanssa. Ollaan kaksi kuukautta kotona ja elokuussa jatkuu työt ja poika aloittaa uudessa päväkodissa. Itse teen sijaisuuksia joten useimmiten kesät saan sitten lomailla. Tosin raha on sitten tiukilla pari kuukautta, mutta kyllä sitä kesällä on kiva ladata akkuja. Ja tosiaan elokuussa pitäis sitten hoidot alkaakin. :)

Onneksi nyt alkoi täällä etelässä ilmatkin lämmetä. Ja näin loman alun kunniaksi sain mahataudin perjantaina, joka nyt alkaa olla voitettu.
:x Kunhan ei pojalle tarttuis.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
miukula toivottavasti toivutte pian.

hipsunpöpsy tervetuloa mukaan :)

Omaa napaa.. Ekat veret taas jo havaittu tapansa mukaan ihan ajallaan.. Ei muuta ku siis osallistuun fitfarmin ratsastajan dieettiin, kun kerran maha ei haluu kasvaa ni pienennetää sitä si..
 
Hipsunpöpsy tervetuloa :)

Huvi tsemppiä!!

Omaa napaa. Mulla on menossa dpo10 mutta missä mun oireet.... viime kierrossa niitä oli paljon. Tässä kierrossa ei mitään. Pieniä juilimisia ja toissapäivällä oli tosi kova kipu kohdunsuulla. Semmosta tuikkimista mut seki meni ohi. Menkat pitäis alkaa jo maanantaina ja tää kierto jäis yhden päivän lyhyemmäksi. Jos ovista on uskomista. Ovis oli päivän normaalia aikasemmin :) teroluteista taitaa olla jotain apua.
 
Tänään mulla siis kp 3 ja ilmottauduin tänään siihen ratsastajan dieettiin. Tosin tiedän jo ainakin yhen päivän millon en sitä noudata kun kaveri tulee thaimaasta käymään kotona hetkeks ni tarvii päästä terassille yhessä :)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista Huvi ja NeleLiis!

Mä olin aamulla folliultrassa.Ovistestit ovat hailukoita, eli niiden mukan ajattelin, ettei mitään ole vielä hetkeen tapahtumassakaan. Toisin kävi :)
oikealla puolella johtofolli 23mm x 18mm ja kohdun limis melkein 11mm! WUHUU!!!
Lääkärin määräyksestä tänään yhdyntä ja sen jälkeen tuikkasen itseeni Pregnylin ja huomenna varmistuslaukaus makkarissa :D
 
Hipsunpöpsy Jee, :) nyt vain pidetään peukkuja pystyssä :)

Huoh... tänään dpo15. ei ne menkat alkanukkaan eilen niinkun mä veikkasin... eikä ole vielä alkanut tänäänkään... Eilen närästi koko päivän. Mua ei yleensä ole närästänyt. :confused:
Eilen aamulla lämmöt vielä ylhäällä 36.9 MUTTA tänä aamuna oli vain 36.6 Eli osaan odottaa niitä menkkoja sitten ehkä huomenna alkavaksi.. :( Menkka kipuja ei juuri ole. Mulla ei ole aikoihin ollut menkat myöhässä. siksi vähän pistää hermostuttamaan kun ei vielä ole kuulunut niitä. yleensä aamulla alkaa heti :D Pikkasen toivon kipinä nostaa päätä välillä... Jos lämpöihin on uskomista niin menkat tulossa..
 
Tänään dpo17 34/31
Oireina
-vilu
-närästyksen tunne
-erilaista vatsakipua. Melkee kun menkkakivut mutta ei lähellekkään.
- mahassa murisee kokoajan
-nopeissa liikkeissä tuikkii navan alle vatsaan.
En vielä tönäön testannut. Odotan lauantai aamuun :)
 
Kiitos NeleLiis :)

mulla tänään dpo 3 ja kp 15 menossa.
Raskaushormonia on kehossa ja sen kyllä tuntee.Oon väsynyt, alaselkää juilii ja alavatsa on pinkeä. Vähän ku tissejäkin särkisi.

Kunpa oireet pysyisivät ja tulisi vajaan parin viikon päästä plussa testiin.
 
Heippa!

Ottaisitteko vielä yhden mukaan toiveilijan matkaan? :)

Ennestään löytyy poika 08/12, ja nyt alkaapi olla vuosi täynnä pikkukakkosen yritystä.

Taustalta meiltä löytyy lapsettomuutta, ekaa yritettiin aikanaan kolmisen vuotta, matkaan mahtui yksi myöhäinen keskenmeno josta syntyi enkelipoika.Tämä ensimmäinen raskaus saatiin aikanaan alulle clomeilla, toinen raskaus oli ylläriluomu josta meidän ihana poikammekin saatiin :)

Nyt toisella taipaleella viime syksyyn mahtuu km 09/13 ja 11/13, molemmat luomuna aikaansaatuja. Toinen kesketyi spontaanisti, toinen jouduttiin keskeyttämään lääkkeillä.

Nyt viime plussasta on jo 8kk aikaa, olo alkaa olla lievästi sanottuna turhautunut.
Lääkärillä on taas käyty, verikokeet otettu ja niissä ei näkynyt mitään vikaa.
Lapsettomuuspuolella käytiin myös hoidonsuunnittelussa, kesä mennään omilla eväillä ja syksyllä katsotaan sitten jatkoa jos ei raskautta ole saatu alulle.

Ovistestit ajattelin ottaa vaihteeksi käyttöön kesän ajaksi, jos saataisi tarkuutta tärppiin, omalla kohdalla oviskivut ovat tosi selvät, mutta saattavat kestää päiviäkin.

Itsellä alkoi juuri menkat eli uusi kierto käynnistyy, plussaonnea! :)

-SS
 
Helou kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa uusille.Näköjään loman aikana ei oo päivityksiä tehty, joten en rupea tarkemmin laskemaan, jos kaikki laittais kiertopäivänsä tänne nyt, niin voin ne siitä päivittää.

Täällä menossa kp 21 tällä hetkellä ja teroja syödään..Ei mitään uutta kuulu siis.Elokuulle ei vielä ajatuksia suoda liikoja :)
 
Täällä kp 21 tänään. Ens viikon ma alkaa fitfarmin ratsastajan dieetti, joten raskautumishomma jätetty taka-alalle kun ei siinä kuitenkaan muutosta tapahu. Syyskuuta ja inseminaatioo ootellessa. Täs kierrossa tasan 2 kertaa heiluteltu peittoja.
 
Läiti toivottavasti lomasi oli rentouttava :) itsellä vielä ensi viikko töitä ja sitten suuntaamme maalle ja siellä yritän pitää stressitöntä loppukiertoa peukut pystyssä tietenkin. :D

eli kp13 Tässä kierrossa teen vastem terolutien ohjetta... mutta mä päätin että mä aloitan ne vasta ovulaation jälkeen. mulla kun ovulaatio ei ole ehtinyt yleensä tulla ennen kp15. ja kun ei noi terot ole auttanu lyhentämään mun kiertoa. aina ne menkat on alkanu sillon kun pitääkin. eka tero kierto oli kp31 mittainen ja nyt vika 34 päivää.. eli jopa olivat myöhässä! katsoo mitä se tuo tullessaas sitten :)
 
Huvi välillä on ihan hyvä jättää asiat ja antaa itelleen ja suhteelle ns oikeaa aikaa :) Ja tsemppiä diettiin.Munkin pitäs tiputtaa pari loma kiloo pois :)
Neleliis Oli rentouttavaa, siitä ei pääse mihinkään.Maalla on helpompi rentoutua ;)
Noilla teroilla vissiin aika monikin kikkailee,toiset sanoo et vaikuttaa ovikseen.Meiän lääkäri sano että ei vaikuta.Tiedä sitten kuka on väärässä ja kuka ei, mutta eihän tossa mitään menetä :)

Mä kävin tänään hakeen ekat lääkkeet, tosin tilaukseen meni jarrupiikit, mut luget sain jo mukaan.Saan lääkekaton täyteen ja meen 2 viikon päästä hakeen sit loput lääkkeet, kunhan kelan ilmotus on tullu.Heti saa säästöö n.700€ :)


Poistin alusta kaikki listalla olleet, koska en tiedä ketkä oikeesti mukana enään.Joten jos haluaa takas listalle, niin koko värssy tänne :)Kiiiiiittooooos :)
 
:popcorn:Surusilmät Löytykö ovis? :)

HuviOnko kaikki peli menetetty tän kierron suhteen?huomasin että sullahan pitäs kans kohta täti tulla, jos on tullakseen :)

Neleliis
mikäs sulla tilanne? ovis tuli ja meni? :)

Täällä sitten tärähti eilen täti kylään(nyt jo, niinpä).Tosin terot teki tehtävänsä stressittömässä(?) kropassa :)
Ensi kierto onkin sitten jo se THE kierto :) Eli vihdoin ja viimein IVF on jo näinkin lähellä.Joten jospa sille alkaisi enemmänkin suomaan ajatuksia :)
Saa nähdä mihin kierto osuu siis seuraavaks...klinikka aukeaa 28.7, mutta punktioita tehdään vasta 4.8 alkaen taas....näin ollen kaikki osuu nappiin vaikka kiertopäivät jäiskin taas 26:n :)
Eka ultra kun on tosiaan kp 7 ja piikitykset alkaa kp 2.

Ajattelin myös että tarvittaessa syönkin yhden pillerin enemmän, jotta saan päivän peliaikaa lisää :) siis ihan varmuuden vuoks :)

Jännää:heart:
 
Läiti Kehveli vie, Ei! :kieh: Oliko tänään nyt neljäs testi ja edelleen tyhjää paukuttaa. Viivatkaan ei oikein tummu eli enkö sitten nyt ovuloi tässä kierrossa..Plaaaaaah. Eilen tuntui ekoja jomotuksia taas vasemmalla puolella, oisko toivoa että tulis myöhäinen ovis?

Vitsit, just kun olin toiveikas ja positiivinen toiveilun suhteen niin en edes ovista saa napattua! :LOL:

Hurjasti onnea tulevaan koitokseen! :heart:
 
Läiti ei mul kyl oo yhtään toiveita :D kun kaks kertaa koko kierron aikana on peittoi heiluteltu :D tissitkin on taas ihan täys maitoo.. Oiskohan mul mitään mahista saada uutta prolaktiinitestiä kuerron loppuun kun sillon tuntuu aina toi maito kunnolla nousevan..eka pv dieettii takana ja tuntuu etten o koskaan syöny näin paljoo..:D viikonloppuna tosin en noudata, sit 5vikaa viikkoo täysillä :)
 
Surusilmät kaikki on mahdollista, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon.Vaikka ainahan välillä tulee myös niitä ovuloimattomia kierroksia :/

Huvi
Koskaan ei voi sanoa koskaan :D Suorittamisen sijaan, pääsee jopa nauttimaan :D Meillä onneks on nyt helppoa, kun ei oo enään paineita...se lapsi tulee jos on tullakseen, klinikan pöydällä :D Täytyy toivoa että sais nyt sen lapsen ja hormoonitoiminta alkais sen jälkeen toimimaan taas normaalisti :) Toinen lapsi kun on tervetullut heti perään...jos on tullakseen...hoitoihin ei kyllä enään sit lähdetä.
 

Yhteistyössä