Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Voi tää mun kieto on kyllä yhtä vuoristorataa.. :( hymynaama ovistestiin Sunnuntaina kp17. ja Nyt olen odottanut että lämmöt nousee... eih eih ja eih. 36,3 tänäkin aamuna. Huomenna aloitan Terot. meni pitkäksi mutta menköön. Vähän olen pettynyt koska luulen että ei se munarakkula ole tuolta sitten irronnut. Kovin ollaan talletuksia tehty. Eilen illalla mulla alkoi jomottava alavatsakipu. jatku vielä tänään semmosena ilmapallo fiiliksenä. Pikkuhiljaa alkaa helpottaa.. en tiedä oliko ovis nyt sitten vasta vai mikä.. Yleensä ovis on ollu plussasta seuraava päivä. tai niin veikkaan lämmöistä päätellen.
Noh huominen kertoo paljon. Jos ei ole huomen aamulla lämmöt noussu niin en taida uskoa sitten mahdolliseen raskautumiseenkaan. ja tämä kierto voi mennä roskakoriin :/ Mun Veli ilmoitti tossa että he saavat vauva. Kyllä olin onnellinen :heart: samalla myös haikeilla mielin kun itse on niiin pitkään jo toivonut toista. Yritän lohduttaa sillä että on paljon ystäviä jotka saavat seuraavan vuoden aikana vauveleita että kyllä mulla niissä ihailemista riittää.
 
Tänään o dpo3 ja vasta tänään lämmöt hiukan nousussa 36.3-36.6 oviksen jälkeen on ollu hirvee turvotus tänään vähän alkanut helpottamaan. Olen syönyt ananasta ja vesimelonia nämä päivät helpottaakseen turvotusta. Tästä kierrosta ei ole odotuksia plussan suuntaan. Oikeastaan mieli on jo vähän lomalla :D huomenna olis viimeinen työpäivä ja sit hetken saa lomailla :)
 
Oletteko muuten pohtineet nimiä?Meillä tytön nimi on ihan selkeä, mutta pojan nimi kaikkea muuta.Olisin halunnut toisesta pojastani Lucan...mutta kaverini käytti nimen...joten sitä en enään halua :/ Ja mikään perus Matti ei taas oo meiän juttu..
Ollaan selattu kaikki maholliset nimet mutta ymmärrystä ei oo saatu, joten melkein toiveissa olis siis tyttö :) vaikka eihän sillä mitään väliä ole, kumpi sieltä tulee :)
 
Täällä vissiin dpo 6 menossa, millonkas kannattaa testailla että plussan saisi kuitenkin näkyviin selvästi? :)

Nimet On kyllä olleet selvillä jo eka lapsen syntymästä asti, meillä oli monia vaihtoehtoja joista nyt antaisimme sen mikä omalta tuntuu..:)
 
Nyt on kaikki lääkkeet IVF:ää varten kaapissa...vielä odotellaan pari viikkoa ennen kuin pääsee pistämään...Täytyy toivoo että onnistuu kaikki kerrasta.Mahdollisuudet on ainakin hyvät, jos vaan mun solut olis yhteistyöhalusia :) Siittiöistä ei tää peli jää kiinni missään vaiheessa :)
 
Mä täältä taustalta kurkin kuulumisia vieläkin kun plussia teille kaikille niin kovasti toivon =)

Surusilmät: dpo 10 testasin ekan kerran ja sain haalean haamun, mutta sellaisen että arvasin että nyt ei ole mikään kuuluisa viivanpaikka. Dpo 12-14 olisi varmaan hyvä aika testailla jos ei halua arvuutella.. ;) Riippuu varmaan testistäkin, mulla puikkotesti näytti paremmin kun ihan halvimmat netistä tilatut liuskat.

Läiti: Tsemppiä IVF rumbaan ja täällä on peukut pystyssä!
 
Läiti: Kiitos kysymästä. Hankalaa oli saada raskaus alkuun ja hankalampi on itse raskauskin verrattuna ensimmäiseen. Kaameat alkuväsymykset ja pahoinvoinnit ja puolivälistä alkaneet supistukset ja selkäkivut. Mutta mitäpä sitä ei kestäisi nyt kun masussa vihdoin möngertää joku :).

Plussia kehiin kesän kunniaksi!! - Surusilmät aloittaa? :popcorn:
 
25 viikkoa kasassa ja jumalaton vatsa:D - varmaan saman kokoinen kun esikoisen kanssa kk ennen laskettua aikaa.Että eipä ihme jos selkä vähän jumittaa..

Kovin on nopeeta aika mennyt. Yli vuosi ehdittiin tekemällä tehdä tätä lapsosta, mutta jälkikäteen jo nyt voin sanoa että aika kultaa muistoja. Ei se enää tunnu niin tuskasen pitkältä ajalta mitä se silloin tuntui kun kuukaudet matelivat ja tuli pettymystä pettymyksen perään. Mutta helppohan se nyt on sanoa kun on onni ollut myöten.. Uskokaa pois että aina tulee olemaan ajatukset lapsettomuudesta kärsivien puolella vaikka kaksi lasta minulla pian onkin - ei se sieltä koskaan tule unohtumaan se tunne että lapsia ei todellaakaan "vaan tehdä".
 
Hei vaan! Maalla lomalla olen ja yritin pysyä poissa täältä mutta en malttanut :D surusilmän testi tuloksia odottelen täällä. :) Jos meistä joku nyt plussaisi niin muut sais vähän uskoa taas jatkamaan. :)

Meille tuli aika ensimmäiseen käyntiin sairaalaan ensi kuun lopussa. Jännittävää :)
tänään on dpo 9 ja autossa kesken matkaa aloin voimaan pahoin.... Suoraa teitä koko matkan oli... se ei ole mulla yleistä... ensi viikonalussa tullaan kotia niin sit teen testin jos sitä ennen ei ole alkanut. :)
 
Penni Älä huijaa, ootko sinäkin jo noin pitkällä :O :O

Ja joo, tikku polttelee jo tuolla vessan kaapissa, sunnuntaina tulee toivottavasti hyviä uutisia! Olen positiivinen kaikesta huolimatta, välistä vaivun sinne kaivoon mutta nousen taas :)

Omaa olotilaa, löytyy repäisykipuja ja vihlontaa alavatsalta, saas nähdä :)
 
Surusilmät: NIINPÄ :O - aika menee tosiaan nopeeta, jopa välillä tuntuu että liiaan nopeeta! Repäisykivut ja jomotukset on hyvä merkki, mullakin oirehti jo hyvin nopeeta hedelmöittymisen jälkeen ;)

Myös Neleliisin oireet on lupaavat! Pitääpä munkin täällä käydä uutisia kurkkimassa viikon sisään :)
 
Surusilmät:hug: Voimia uuteen kiertoon.

Mä näin viime yönä ihan päätöntä unta.menin punktioon ja mä jouduin koiran kusettaan välissä.
Mä sitten seikkailin pitkin alanyan katuja.pääsemättä koskaan ajoissa perille????
 
Dream Hunter Jos tuo on kynnyskysymys teidän suhteessa, niin ei siinä paljoa ole miettimistä.Miestäsi et kuitenkaan voi pakottaa, vaikka haluaisitkin.Joten jos tärkeämpää on saada lapsi,kuin pitää miehesi....silloin täytyy kyllä mies laittaa vaihtoon. :/
Onko teillä jo monta lasta?Voihan vauvakuume, se pistää kyllä hormoonit hyrräämään.
Jaksamista:hug:
 
Dream Hunter tiedän tuon tunteen. Meillä miehellä meni oma aikansa että heltys ajatukseen ensimmäisestä yhteisestä lapsesta. Vielä kun esikoiseni ei ole sieltä rauhallisemmasta päästä :D

Kp 32 menossa ja menkkoja ei näy. Vatsaa juilii kovemmin kun yleensä ja lämmötkin on pysynyt tasaisesti korkeammalla. Voi kumpa nyt onnistuisi. Vatsa on turvonnut jalkapalloksi.... johtuu ehkä syömisestä kyllä koska täällä lomalla en ole muuta tehnyykään. Vatsa näyttää tosi isolta että oikein harmittaa. Kotona aloitan kyllä kuntoilut ja hiilarit vähemmälle. Kesäloman jälkeen olis kiva mahtua työvaatteisiin :D

Huomenna olisi kotiin paluu edessä ehkä testiä voisi loppuviikosta tehdä jos menkkoja ei kuulu.
 
Läiti Ei näy menkkojan vielä, nyt ois kp30 ja kyllä yleensä kellontarkkaan kierto menee, jospa ne huomenna sitten alkaa. Oviskin oli paria päivää myöhässä niin sekin saattaa viivästää. Kyllä minä silti vielä toivon että testasin vaan liian aikasin ja saisin sen plussan :LOL:

Neleliis Miten ihmeessä maltat olla testaamatta :D
 

Yhteistyössä