Hakutulokset

1. S

40+ so what wol.13

Esteri ihana onnea! Annat toivoa meille pitkän linjan kuumeilijoille :heart: Meillä siis edelleen yritys jatkuu, yrityskerrasta ei enää hajuakaan. Toinen vuosi kuitenkin jo menossa. Välillä mietin, että tämän vuoden loppuun katsotaan, sitten paiskaan hanskat kanveesiin. Mutta katsellaan, miltä...
  2. S

40+ so what wol.13

Mä itse asiassa kanssa varasin gynekologin ensi viikolle. Jos sais jotakin mielipidettä johonkin :)
  3. S

40+ so what wol.13

Kiitos kaunis listan päivityksestä :flower: Mut voi siirtää taustailemaan, täti on täällä taas ja oikeasti vähän väsyttää. Kohta on vuosi yritystä takana. En vielä hukuta kirvestä kaivoon, mutta pidän hetken ainakin matalampaa profiilia. Kaikille täällä kaikkea hyvää:heart:
  4. S

40+ so what wol.13

Voi Saana, onnea hurjan paljon! Toivottavasti saat yhdeksän kuukauden kuluttua nyytin syliin :heart:
  5. S

40+ so what wol.13

Uusille tervetuloa! Minä teen pitkähköä työpäivää ja illat istun varahoidosta väsynyt pieni poikanen sylissä. Puhelimesta vain kuulumisia kurkin :) Mutta mukavia pakkaspäiviä kaikille! Mulla on turnausväsyä pikkukakkosprojektin kanssa, ja lähinnä toivon, että niin oman kuin miehenkin...
  6. S

40+ so what wol.13

kp1, yk11 Siinä se.
  7. S

40+ so what wol.13

Mur-mur, onnea hienosta laihtumistuloksesta! Sinulla on varmasti nyt hurjan raskasta, kannustavan virtuaalihalauksen täältä lähetän! Piti jo aiemmin kirjoittaa, että minusta on hienoa, miten uskalsit alkaa asioita selvitellä. Ystäväni aikoinaan miesystävänsä kännykästä löysi viestejä, joiden...
  8. S

40+ so what wol.13

Ihan positiivista, piti käydä taaksepäin kurkkaamassa, miten mones yrityskerta jo on =) Eli vaikka ovista testailen ja enempi vähempi piinailen, olen sopivasti pihalla kuitenkin. Vie nyt tämä herkuttoman elämän opettelu katsetta vähän muualle välillä. Listaustiedot jotakin tällaista...
  9. S

40+ so what wol.13

Pitäisköhän munkin luvata, etten testaile etukäteen... Dpo1 tai dpo2 siis nyt. Jännittäviä aikoja elelemme =)
  10. S

40+ so what wol.13

Vesipossu, mä käytän kanssa tällä hetkellä sekä liuskoja että digitestiä. Liuskoihin yksin en uskalla luottaa, vaan sitten viivojen vahvistuttua otan varmistuksen digillä. Tässä kierrossa kului siis vain yksi CB:n hymynaamatikku =)Testaan aina aamuisin, ehkä jossakin vaiheessa pitää alkaa...
  11. S

40+ so what wol.13

Poikasen vieressä sohvalla puhelimella kirjoitan eli pitkää tekstiä ei nyt irtoa, mutta samansuuntaisia ajatuksia olen, Saana, pyöritellyt. Pikkukakkoshaave pitää sisällään tunteita ja mietteitä laidasta laitaan. Oma tilanne tänään on se, että ovulaatiotesti hymyili mutta mies on vatsataudin...
  12. S

40+ so what wol.13

Voi mur-mur! Olen aivan sanaton! En oikein osaa sanoa kuin että olen mielettömän pahoillani puolestasi. Voin vain yrittää kuvitella, miten pahalta sinusta voi monella tasolla tuntua :hug: Tykkään itse puhua asiat auki, kesken ja epäselviksi jääneet asiat satuttavat eniten ja kestävät...
  13. S

40+ so what wol.13

Minä ja mies täytetään ensi vuonna 42, poikanen 3v. Sisarusta tuolle pienelle pellavapäälle toivotaan <3
  14. S

40+ so what wol.13

Tervetuloa minunkin puolestani, Saana ja Tuuliannaliina! Minä kanssa tätä ketjua ensin lueskelin ja sitten sukelsin mukaan. Ja näemmä pitkään täällä saatan keikkua, kun ei vain sitä pikkukakkosta ala kuulumaan. Poikanen on jo 2,5v ja kovasti sisarusta toivotaan, mutta nähtäväksi jää miten käy...
  15. S

40+ so what wol.13

Pieni toivon liekki lepatti viimeiseen asti, mutta tänään kp1. Tästä starttaa siis yk10.
  16. S

40+ so what wol.13

Meidän perheemme ei saanut toivomaansa joululahjaa vaan toisen negatiivisen raskaustestin. Mutta toivo elää, josko ensi vuonna saisimme ottaa kuvia kahdesta pikkutontusta :heart: Onnellista Joulua, ihanat!
  17. S

40+ so what wol.13

Ainoa lumenvalkea näillä leveysasteilla on mun testiliuska. Nega jälleen. Aavistinkin sen, mutta kirpaisee silti. Taas on hetken usko kantapäissä ja toivo karkuteillä, mutta enköhän tästä taas itseni kokoa.
  18. S

40+ so what wol.13

No voihan höh, Vauvahaaveita, jos tämä kierto oli taas tässä :( Kyllä ne plussatuulet nyt saisivat tänne puhaltaa! Mä en aamulla viitsinyt testata, niin normi olo on kaikin puolin. Ja onhan vähän aikaistakin vielä. Se vitivalkoisen testiliuskan tuijottelu ei tänään houkuttanut... Esteri...
  19. S

40+ so what wol.13

Tisutuntemukset tiessään. Alavatsakin tuntuu ihan normaalilta. Asennoidun jo siihen, että yritys, pari jää väliin ja hoidan hampaani kuntoon. Sitten sokerittoman syömisen siivittämänä ja kevään tullen raskaudun :D Joulun kunniaksi toivossa elää susseli :xmas:
  20. S

40+ so what wol.13

Piinailenhan se minäkin. Kaikki oireet vaan ovat aika olemattomia ja kaikkia on ollut ennenkin. Eilen rintoja vihloi pitkin päivää, tänään vähän alavatsaa juili, vilunväreitä ollut välillä ja väsyttää tajuttomasti. Mutta tosiasia on, että väsymys on stressin purkautumista, masutuntemukset...

Yhteistyössä