Saana: voi pöh! olin ihan jo hengessä mukana, että nyt sieltä putkahtaa plussa testiin. vaan voiha se vielä olla mahdollista, jos kierto on joskus epäsäännöllinen. onko? itse olen kyllä pari kertaa onnistunut todella kuvittelemaan olevani raskaana, enkä sitten ollutkaan. mutta tosiaan, yritys on vasta alkumetreillä, joten ei huolta! kiito sympatiasta keskenmenojen suhteen, muuten :heart:
mur-mur: aika tosi törttöä toimintaa mieheltäsi! minusta alkaa yhä vahvemmin tuntua, että jos ero toteutuu, ei mene aikaakaan kun osaat olla jo tosi tyytyväinen päätökseesi! on niitä parempiakin tarjolla, tuollainen petollisuus on syvältä! ja se ettei osaa mitenkään puhua tunteistaan on tosi rankkaa myös, olen itsekin ollut sellaisissa suhteissa, eikä siinä paljon juhlita kun ensimmäinen kriisi paukkaa kohdalle. ja ainahan niitä ennen pitkää paukkaa! tässä tilanteessa lienee se etu, että kun olet noin vihainen, on helpompi päästää irti? vaikka toki erot ovat toki useimmiten kamalia, oli se toinen osapuoli kuinka tylsä vaan. ei muuta kuin että kovasti tsemppiä! ja aurinko paistaa ennen pitkää sinun elämääsi!!! vaikutat hyvin sydämelliseltä ihmiseltä! :heart:
täällä tipahti tänään postiluukusta ovistestejä ja pari raskaustestiäkin, toivottavasti tulee käyttöä. alan kyllä olla aika kypsä tähän menkkojen odotteluun, alkaa vaikuttaa siltä että ne parit kuukautiset olivat vaan joku ihme 'virhe' ja nyt ollaan takaisin menkattomassa vaiheessa, imetys kun on edelleen tiheää. olen ajatellut, että jatkan siihen asti kun lapsi täyttää vuoden, siihen on nyt 6 viikkoa. korviketta kun ei oikein suostu millään juomaan eikä normaali korvike edes käy, kun tulee ihottumaa. ja sitten toivotaan, että saan jotain kauramaitoa tai muuta menemään alas ja hormonikierto palautuu. kuumeiluni sai todella vauhtia menkkojen alkamisesta silloin pari kuukautta sitten ja nyt tuntuu epäreilulta että ne loppuivat samantien...