Mites
Minttu, oletkos jo testannut?
Isot lohtuhalit uuteen kiertoon joutuneille :hug:
Marza1970 :hug: Olipahan erikoinen puhelu
Saanalle plussaonnea puuh puuh
Tuuliannaliina Ovistesteistä. Minä testasin CB:n digitestillä aamupäivällä (paitsi viimeisen testin tein heti aamulla, silloin tuli testiin +, olen kyllä saanut plussan aamupäivän pissastakin). Pissaamatta olen ollut sen 4 tuntia. Kysyin lapsettomuusklinikan lääkäriltä tuosta ovistestauksesta ja sain häneltä vastauksen, että he suosittelee aamupäivän pissaa ja jos haluaa maksimoida oviksen löytymisen, kannattaa testata 3 tunnin välein. Itse testasin aamupäivästä ja toisen kerran illalla. Venhänalkioöljyä olen käyttänyt tämän kierron ajan. Otin sen käyttöön heti kp1 kun alla oli kaavinta ja toivoin että se vahvistaa kohdunlimakalvoa. Tiedä sitten oliko se syynä, mutta lääkäri sanoi, että kohdun limakalvo näyttää todella hienolta. En tajunnut kysyä kuitenkaan paksuutta.
Omaa napaa:
No niin, siirrossa ollaan käyty. Mukana 1 nelisoluinen top alkio. Tälläkertaa ei siis sulatuksessa hävinnyt yhtään solua. Henkilökunta oli aiiiiivan mahtavaa. Paikalla paras mahdollinen lääkäri (ainakin minun mielestä, olen käynyt klinikalla 4 eri lääkärillä). Heti alkuun lääkäri mursi jään vitsailemalla minun sukista. Eli minulla jalassa sellaiset paksut talviset puna-musta-valko raidalliset sukat ja ne ilmeisesti sitten pisti lääkäriä silmään
Lääkäri tuumasi, että näillä sukilla varmasti saadaan raskaus alkamaan
Minua huvitti kovasti ko. kommentti. Vielä toimenpiteessäkin sanoi, että kannattaa sitten pitää näitä sukkia koko ajan. Heinäkuun helteilläkin. Vielä ovella heitti lähtiessään että näillä sukilla kyllä onnistuu
Nähtäväksi jää. En muistanut kysyä lääkäriltä tuosta myöhäisestä siirrosta, eli nyt oli se 5 päivää ovis+, että kuinka paljon se vaikuttaa kiinnittymiseen..
Tukilääkityksenä on Lutinus 100 mg 1 kapseli 3.sti päivässä.
Testipäivä 2 viikon päästä.
Nipsu, pp1 :heart: