Hakutulokset

1. S

40+ so what wol.13

Vauvahaaveita, mä niin toivoisin, että olis jotakin oireita mutta katinkontit. Melkoisen normaali olo. Okei, aamulla vähän alavatsaa juili, mutta se oli vain hetken se. Ja mulla nyt kai ei voiskaan mitään vielä tuntua. Olis se ihana joululahja plussata joulun alla, mutta tuskinpa niin hyvin...
  2. S

40+ so what wol.13

(.) Alkaa vahvistua tunne, että oltiin tooooodella aikaisessa talletuksemme kanssa. Eilen oli vähän nipistelyä rinnoissa ja edelleen olen vähän niin kuin wet all the time. Niin että mahtaako olla niin, että mun luo oili tulee sittenkin vasta paljon, paljon hymynaaman jälkeen :/ Taidanpa alkaa...
  3. S

40+ so what wol.13

Ihanaa, oliivitar :heart:
  4. S

YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Zuza, mie taas täältä sivusta huutelen ;) Meinaan sama juttu täällä, eilen illalla alavatsa armottoman kipeä. En ole oviskipuihin ikinä pillereitä popsinut, mutta eilen melkein jo harkitsin asiaa. Enkä toden totta olis juuri mistään hinnasta alkanut enää petivaatteita pöllyttelemään :D Mä...
  5. S

40+ so what wol.13

Voi miten ihanaa, oliivitar :heart: Nyt sitten toivomme pikkuisen somistavan itselleen oikein viihtyisän kodin yhdeksäksi kuukaudeksi. Voisin sanoa samaa kuin Marza, eli että ihana nähdä nuo kaksi viivaa, vaikkei oma testitikku olekaan.
  6. S

40+ so what wol.13

Oliivitar, taitaa olla surkuhupaisaa toiveajattelua ja itsensä pettämistä tämä, mutta laitetaan tälle päivälle jo dpo0, sen verran on vatsa kipeä... Eli kai mä piinailen, vaikka se nyt vähän höpöhommaa onkin =)
  7. S

40+ so what wol.13

Helpotuksen huokaus, hymynaama :) Ja vaikkei niitä digitestin viivoja pidä tuijottaa, niin oli kyllä tujakka testiviiva. Hjuva, hjuva. On mussa vielä jotakin elämää. Sunnuntai oli nyt sitten turhan aikainen ajankohta pikkukakkosta ajatellen, mutta sama sen nyt väliä. Töistä olen niin rätti...
  8. S

40+ so what wol.13

Hitsinpimpulainen, oliivitar, minäkin näen viivasen! Voi kun se siitä vain vahvistuisi ja pääsisit masua kasvattelemaan :hug: Mä luulen, että meidän yritys meni nyt aivan männikköön. Jos ei huomenna ovisplussaa tule, on oili piipahtanut näillä nurkilla jo ajat sitten. Tai sitten kaartaa...
  9. S

40+ so what wol.13

Ei hymynaamaa vieläkään : / Sama juttu kävi viime kierrossa. Vaihtoehdot taitavat olla a) oili kävi niin aikaisin, etten tajunnut vielä testata b) ovis on yllättävän myöhään tai c) en enää ovuloi ollenkaan. Sanoin, etten stressaa tässä kierrossa, mutta kyllä silti vähän harmittaa. Mun pitää...
  10. S

40+ so what wol.13

Talleteltu täälläkin. Hymynaamaa ei ole testiin vielä tullut, mutta tänään huvitti ja vatsa tuntuu siltä, että ehkä huomenna olis naurava naama tikussa ;) Varmistelemaan tuskin aletaan, kaappi on terveyssiteitä täynnä, jääkaapissa samppanja odottaa joulua ja reikiintynyt viisaudenhammas...

Yhteistyössä