Hakutulokset

1. S

40+ so what wol.13

Kiva kuulla, mur-mur, että toipuminen on lähtenyt hyvin käyntiin. Voisi sopia itsellekin tuommoinen syöminen, usein ja vähän kerrallaan. Nyt ruokailuvälit pakkaavat venymään ja sitten kerralla tulee syötyä liikaa. Eikä sitä nälkäisenä tule aina niin laadustakaan pidettyä kiinni.
  2. S

40+ so what wol.13

Itsenäisyyspäivää, ihanaiset! Täällä räntää hiljalleen leijailee taivaalta ja plussaa lupaillaan vielä päiväksi pariksi. Saapa nähdä, milloin saadaan oikeasti valkoinen maa. Alkavat jo kurakelit kyllästyttää, mutta minkäs teet. Olivia, ei me vielä olla peliä menetetty! Vaikka kyllä tässä...
  3. S

40+ so what wol.13

Tänään jo todellakin täti punainen meidän kortteerissa, eli nähtävästi kp 1 ja yk 9 käynnistyy. Tunnustan, tekisi mieli pitää pieni paussi : /
  4. S

40+ so what wol.13

Tyylipuhdas nega testattu tälläkin kertaa. Tätiä odotellessa.
  5. S

40+ so what wol.13

Voi Nipsu, olen niin pahoillani :hug: Voimia hurjasti raskaisiin päiviin. En osaa kuvitellakaan, miltä sinusta tuntuu. Ystävän vastaavasta tilanteesta kuunnellessa kun jo tuli kyynel silmään.
  6. S

40+ so what wol.13

Ei ainakaan täällä vielä rapistella. En halua nähdä sitä negaa, tällä kertaa odottelen tätiin saakka. Ja pessimistihän ei pety, vai miten se nyt oli. Rinnat muka ovat painavat ja "sinne" seudulle juilii, mutta mitä lie valeoiretta taasen. Yöllä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin...
  7. S

YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Mä täältä sivusta sulle, Pinkku, taas huutelen... Munkaan mielestä kirjoittaminen ei ole ollenkaan hassu tai huono ajatus. Itse ainakin olen siihen turvautunut. Poikasen "tekeminen" oli yhtä haastavaa kuin nyt tämän pikkukakkosenkin kohdalla, ja monenmoista kipuilua siinä ehti olla. Jossakin...
  8. S

Voi, pinkku :hug: Meillä on niin sama homma. Ollut myös suhteen alusta asti. Tosin meillä tilanne taitaa olla vieläkin ongelmallisempi. Siksi ollaankin muumimukeiltu, kun mulla ikääkin on jo sen 41 ja pelko pyrstössä, että aika loppuu kesken pikkukakkosen kanssa. Vaan eipä se mukeilukaan aina...
  9. S

40+ so what wol.13

Kiitos, Esteri. Tosin ei tämä nyt niin kovin ohimenevää ole. Ilmaisin itseni sillä lailla epäselvästi, että meillä siis nimenomaan tuossa lapsentekoasiassa mättää, ei siis yleensä parisuhteessa. Ongelmia on ollut aina, alussa suljin niiltä silmäni, sittemmin on sitten ollut vaikea enää niihin...
  10. S

40+ so what wol.13

Onpa tullut vietettyä hiljaiseloa täällä olkkarissa. On ollut jotenkin puoliapea olo, päiväkirjaankin kirjoittelin pitkät pätkät ja purin tuntemuksiani. Ties mikä alakulo menossa. Jotenkin vain on semmoinen rauhaton olo, kaipaan jotakin enkä saa mistään kunnolla mitään irti. En malta pysähtyä...
  11. S

Meillä on muumimukeiltu joitakin kertoja juurikin noiden suorituspaineiden vuoksi. Nyt on mietitty, josko otettais taas molemmat konstit käyttöön. Ensin luomusti ja sitten seuraavina päivinä mukeilua. Katsotaan. En ole kovin luottavainen tuon jälkimmäisen meiningin suhteen, mutta eittämättä se...
  12. S

40+ so what wol.13

Mietin tänään, että miksi ihmeessä teen noita raskaustestejä vaikka miten aikaisin, kun kuukautisten pois jääminen kyllä vihjaisisi, jos jotain olisi tapahtumassa. Vaan kai se on se, että kun sen negan näkee, ei elättele toivoa liian pitkään. Ja tämänkin verran heittelevällä kierrolla sitä...
  13. S

40+ so what wol.13

Voi, oliivitar, oot ihana! Nivuskipu kuitenkin hellittää ja testiliuska oli puhtaanvalkoinen jälleen. Ei sitä pikkukakkosta meille nyt kovin nopsaan suoda : / Yritän kaivella kaikki mahdolliset positiiviset puolet siitä, että vasta myöhemmin tärppää...
  14. S

40+ so what wol.13

Varmasti onnistut, *mur-mur* :heart: Mies joskus nutraili ja jollakin masokistisella tavalla kai ihan pitikin hommasta, kun vauhtiin pääsi ja tulosta tuli. (.) Miten niin syvät vatsalihakset ovat muisto vain. Sauvakävelylenkin päälle alaselkää vihloi ja vieläkin välillä nivusissa tuntuu...
  15. S

40+ so what wol.13

Kiitos oliivitar ja Nipsu kannustuksesta. Mä vaan oon hätähousupessimisti enkä uskalla elätellä toivoa. Toki testasin varhain, mutta tuntuu, että muut tässä vaiheessa saavat edes haamuja. Mä katselen aina yksiselitteisen kauniin valkeaa liuskaa :( Ja voi höh, Nipsu, sun...
  16. S

40+ so what wol.13

Jälleen tyylipuhdas nega dippailtu. Eiköhän tää kierto ollut taas tässä. Jotenkin on semmoinen kutina, että kyllä se ajoissa edes haamuna näkyisi se masuasukas. Poikasestakin plussasin jo kp 25, tänään siis kp 24. No, ei kun kohti uusia kiertoja :/ Poikanen oksensi yöllä, nyt vaikuttaa...
  17. S

40+ so what wol.13

Tinttinen, murunen, kyllä niitä hyödyntymättömiä kiertoja vaan joskus tulee, mulle ainakin. Meillä niitä oli joskus niin paljon, että oikeasti alkoi pää hajota :'( Nipsu ja Talvi, ihana kuulla, että täällä plussatuulet puhaltavat! Toivottavasti meistä jokainen pikkuhiljaa saisi liittyä...
  18. S

40+ so what wol.13

Tintti-Tiivari, mitäpä se testi näytti? Utelias täällä odotettelee uutisia =) Mulla on joku mielenrauhamielenhäiriö. Tosin toivon mukaan pitkäikäinen sellainen. Olen siis tähän mennessä koko ajan ajatellut, että pikkukakkonen saisi tulla pian tai ei sitten ollenkaan. Että en vaan jaksa ja...
  19. S

40+ so what wol.13

Aamulla hymynaama, iltapäivällä tallettelu. Piinaviikot alkakoot jälleen kerran =) Ihania syyspäiviä, ihanat naiset!
  20. S

Perjantaina ostamani punkku oli pahaa, greippimehuun en ole perehtynyt, mutta foolihappoa olen syönyt jo monta kiertoa ja ovistestejä tilasin vaatimattomat 30 :D Niin että aseistautuneena, zuza, täälläkin ollaan ;)

Yhteistyössä