Hei taas
Mulla on vaan niin elämä sellasta pyöritystä, että en ehdi tänne, toisaalta tuo kuume on sellasta " ei olemassa olevaa", niin ei sitten tule palstailtua.
Viime kerralla mies tuli mökiltä kotiin ja mulla kauhea ovis ja kiima, mutta meidän pikkusin tuli sitten äidin viereen, kun ei oltu 11 päivään nähty, niin eipä siinä mitään pystynyt tekemään, toisaalta ois voinu, kun oli niin hirvee seksin nälkä, että ajatelin pikkusen siitä nukahdettuaan viedä johonkin, mutta niin se vaan jäi. Seuraavana iltana sitten touhuttiin, mutta oli turhaa. Nyt alkoi menkat sitten aika ajallaan kp 25, kierroksi sen 24 ja ovis oli kp 12. Vauvakuume on , mutta eipä tässä nyt näytä mitään tulevan,katsotaan seuraavaa kiertoa, oisko enempi läheisyyttä ja lämpöä ilmassa. oon tässä miettinyt, että enää en turvaudu ovistesteihinkään, oon upottanut niihin omaisuuden
Nyt saa tulla jos on tullakseen periaatteellla, mutta seuraavalle kierrolle on vielä ovistestt jäljellä ja ehkä mä kokeilen sitä primoluttiakin, rahat on vaan niin vähissä, että saas nähdä kuinka tässä käy.
Tsemppiä kaikille, oon kauhean huono täällä käymään ja lukemaan juttuja, mutta nyt vähän katselen taas pari sivua taaksepäin!!!!!!
Nipsulle voimia, sinun tekstin luin