Taalla on ilmeisesti dpo-1. Ma oon testannut CBn digitaalisilla hymynaaman tasaisesti kierron 12 paiva (paitsi viime kierrossa en testannut kuin kp13 negan). No ne digitestit loppu ja en eilen loytanyt kaupasta kuin semmoisia viivatesteja. Eilinen viimeinen digitesti oli nega ja tanaan en kylla niista viivoista oikein varmaksi osaa sanoa oliko se testiviiva samanvahvuinen vai heikompi kuin kontrolliviiva. Ei ainakaan vahvempi. No nailla mennaan, romantiikka rakennellaan illaksi. Taytyy huomenna testata uudestaan, etta nakee kehittyyko se viiva johonkin.
Oliivittaren tilannetta jannaillaan
opcorn: Ja Esterikin on jo ehtinyt piinailijoihin. Nopeasti menee kuitenkin nama kuukaudet. Mulla on muuten Oliivitar sama juttu tuon virtsanpidatyksen kanssa. Ei ole flunssaa, mutta allergia on taas iskenyt (mulla on heinanuhan ohella syksyista pudonneiden lehtien aiheuttamaa allergiaa
) ja aivastelusta ei meinaa tulla loppua. Etta voi hermo menna kun lirahtelee pitkin paivaa vaikka kuinka yrittaa venkoilla kintut kierteilla :kieh:
Ai niin, Mur-mur, mustakin on inspiroivaa(!) seurata sun projektin etenemista, tanne vaan kuulumiset. Mun on myos pitanyt jo aiemmin kommentoida miten on hienoa, kun sa kayt useammillakin palstoilla jakamassa tietoasi ja vastailemassa kysymyksiin :heart: