Hakutulokset

1. S

40+ so what wol.13

Voi oliivitar, olen pahoillani. Mulle voi kanssa merkata tälle päivälle kp2 ja yk 7. Yritän miettiä enemmän muita asioita, mutta kyllä mä tuolle poikaselle niin sen veljen tai siskon soisin...
  2. S

40+ so what wol.13

Voi oliivitar, ihanaa, toivottavasti siellä sitkeä pikkuinen alkaa laitella itselleen yhdeksän kuukauden yksiötä kuntoon :heart:
  3. S

YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Minttumaari, täältä taustalta huutelen. Kirjoittelen tuolla nelikymppisissä odottajissa, mutta käyn täälläkin joka päivä lukemassa kuulumisia. Täällä kun on jotenkin niin ihanaa ja aktiivista porukkaa :heart:Ja tunnustan, saan lohtua siitä, että muidenkin parisuhteissa kärsitään joskus...
  4. S

40+ so what wol.13

Omanapaista huomenta. Testasin toisen tyylipuhtaan negan ja nyt sitten tätiä odotellessa. Tunnustan, nyt on vähän sellainen uskonpuutteinen hetki. Tuleekohan tästä joskus jotain? On vaikea olla stressaamatta, kun ei voi luottaa siihen, että yritystä riittää. Tällä hetkellä mies on kympillä...
  5. S

40+ so what wol.13

Pippuri-Piia, mä toivon jossakin vaiheessa pääseväni tuollaiseen mielentilaan. Nyt toive sisaruksesta poikaselle on niin kova, että suunnittelen jo ostavani säkillisen ovistestejä : / Isompaa stressiä en mielestäni asiasta (vielä) kanna, mutta kyllähän se paljon mielessä on. Välistä kyllä...
  6. S

40+ so what wol.13

Kiukkuinen olo on hellittänyt, olen lähes zeniläisen tyyni. Kerran näinkin, vaikka ollaan jo kiertopäivässä 22. Tekisi mieli jo testailla, mutta eipä ole kovin kummoisia oloja ollut. Kerran repäisi alavatsalta kun nousin ylös, joskus (muka) rinnoissa jotakin tuntunut. Eli eiköhän ensi...
  7. S

40+ so what wol.13

Kiertopäivä 20 ja olen äkäinen kuin takalistoon tymäytetty tyttökarhu. Melkein toivon tädin tulevan etuajassa :/
  8. S

40+ so what wol.13

Ollakkovai...? Ihanaa, vihdoinkin plussauutisia täällä! Tosi paljon onnea, ja toivon mukaan kaikki jatkuukin hyvin :heart:
  9. S

40+ so what wol.13

Voi, kunpa täällä alkaisi plussatuulet puhaltaa ja positiivisia testituloksia ilmaantua :) Itse olen vähän epäluuloisella kannalla, alavatsa oli eilen jotenkin arka ja tänäänkin vielä on joitakin pikkuruisia tuntemuksia. On siis vähän semmoinen epäilevä olo, mahtoiko Oili käväistä ensinkään tai...
  10. S

40+ so what wol.13

Kiitos vastauksesta, *mur-mur* :)Mä en ole noiden liuskatestien kanssa nyt uskaltanut pelata, kun tuota poikasta tehdessä en saanut niistä tolkkua oikein perästäkään. Siksi ostelen kalliita digitestejä, joiden kanssa sitten tulee dippailtua vain sen kerran päivässä. Veikkaisin, että eilen...
  11. S

40+ so what wol.13

Lohtuhali, memmu :hug: Voin vain yrittää kuvitella, miltä susta tuntuu. Voimia ja jaksamista! Mä niin toivoin pääseväni lukemaan plussauutisia, mutta näemmä tädin saivat kylään moni muukin. Pahoitteluni kaikkien puolesta ja onnea matkaan tässä kierrossa. Peukkuja pidän vielä jännityksessä...
  12. S

40+ so what wol.13

Aikaista huomenta! Onpa mälsää, että täti on löytänyt taas tiensä näin monen luokse. Kunpa tässä kierrossa joku saisi sen kaivatun plussan! Antaisi taas lisäpontta omallekin yritykselle :) Mä olen edelleen löytänyt niitä mukahyviä syitä siitä, ettei vielä ole tärpännyt. Olen siis ollut töiden...
  13. S

40+ so what wol.13

Täällähän on vaikka mitä mielenkiintoista menossa :) Plussia toivon kaikille tasapuolisesti! Ihanan jänniä aikoja elätte. Töiden alku väsyttää yllättävän paljon, joten puhelimella yleensä vilkaisen kuulumiset, mutten ehdi mitään kirjoittaa. Nyt aamukaffekuppi kourassa pikaviestillä teitä...
  14. S

40+ so what wol.13

KP 1. Enpä ehtinyt testailemaan.
  15. S

40+ so what wol.13

Ollakovai...? välitän viestin Oilille, jos sattuu vastaan tulemaan ;) Mulla on jotenkin vahva tunne, että en ole raskaana. Haikeakin siinä samalla. Noh, viikonloppuna varmaan teen testin ihan vain testaamisen ilosta.
  16. S

40+ so what wol.13

Jaahas. Päivän mittaan ovat tuntemukset vähän laantuneet. Mitä nyt pikkuruisen (muka) huonoa oloa. No, eipä tee mieli testailla liian aikaisin. Ehkä ;) Muuten kyllä on oikein hyvä mieli. Arkeen paluu ja pieni kiire tuntuu sopivan niin mulle kuin muullekin perheelle :)
  17. S

40+ so what wol.13

Samiksia ollaan, Tinttinen :) Mulla kanssa oikeaa rintaa repii ja nänni on arka. Päätän laittaa huonojen liivien ja sitä kautta hankausärsytyksen piikkiin. Jos ja kun täti alkuviikosta paikalle kurvaa, voin taas lisätä tämänkin juilimisen kuviteltujen ja menkkoja alustavan elämän pitkään...
  18. S

40+ so what wol.13

Tervetuloa ja hauska tutustua, Jadee :) Ja hätähousutestaajamurunen Tintti-Tiivari, kyllä sitä kuule tekis mieli pissiä tikkuun täälläkin. Onneksi olen aamuheräämisistä niin tokkurainen, etten ehdi miettiä minkään valtakunnan testin esiinkaivamista, kun meni jo :D On olevinaan illalla huonoa...
  19. S

40+ so what wol.13

Oireita tai ihunaisia tuntemuksia? Hm, mitään en ainakaan myönnä :D Eikä oikeastikaan ole kuin jotakin mukanipistelyä alavatsalla. Ja sitä nyt on ollut kierrosta toiseen. Keväällä olin mielestäni aivan varmasti pieniin päin, mutta niin vain täti kaahasi paikalle. Ja poikasesta aikoinaan taas en...
  20. S

40+ so what wol.13

Niin ja tarkoitus ei ole olla epäkohtelias, en vaan osaa vielä katsella kaikkia viestejä läpi samalla kuin itse kirjoitan, ja sitten jää osa mielessä pyörineistä asioista kirjoittamatta. Eli minunkin puolestani, tervetuloa Ollakovai...? Meniköhän nimimerkkisi yhtään kohdilleen, taas on viimeisin...

Yhteistyössä