Oireita tai ihunaisia tuntemuksia? Hm, mitään en ainakaan myönnä Eikä oikeastikaan ole kuin jotakin mukanipistelyä alavatsalla. Ja sitä nyt on ollut kierrosta toiseen. Keväällä olin mielestäni aivan varmasti pieniin päin, mutta niin vain täti kaahasi paikalle. Ja poikasesta aikoinaan taas en tuntenut yhtikäs mitään. Eräänä lokakuisena maanantaiaamuna itkin, kun kuulin tuttavan odottavan neljättään ja mulla oli lämmöt alhaalla eikä raskausoireista tietoakaan. Vaan siitä viikon päästä plussasin =)
Tunnustan tietty selaavani netistä kaikkea mahdollista alkuraskauteen ja odotukseen liittyvää, mutta enää en oleta olevani raskaana. Olen hyväksynyt sen tosiasian, että tähän projektiin saattaa kulua pitkäkin aika. Mutta positiivisin mielin siis piinailen, parasta toivon vaan enpä muserru, jos ei vieläkään tärpännyt. Kiitos kysymästä :heart:
Tunnustan tietty selaavani netistä kaikkea mahdollista alkuraskauteen ja odotukseen liittyvää, mutta enää en oleta olevani raskaana. Olen hyväksynyt sen tosiasian, että tähän projektiin saattaa kulua pitkäkin aika. Mutta positiivisin mielin siis piinailen, parasta toivon vaan enpä muserru, jos ei vieläkään tärpännyt. Kiitos kysymästä :heart: