40+ so what wol.13

Tervetuloa ja hauska tutustua, Jadee :) Ja hätähousutestaajamurunen Tintti-Tiivari, kyllä sitä kuule tekis mieli pissiä tikkuun täälläkin. Onneksi olen aamuheräämisistä niin tokkurainen, etten ehdi miettiä minkään valtakunnan testin esiinkaivamista, kun meni jo :D

On olevinaan illalla huonoa oloa, tuntemuksia alamasussa, muka jotakin rinnoissakin. Vaan onpa tämä kulunut vuosi opettanut, että kaikenkirjavia oireita voi olla jo päiviä ennen tädin tuloa. Niin että en jaksa edes innostua. Toivoisin voivani luvata, etten tee testin testiä ennen kuin menkat olisivat myöhässä, mutta itseni tuntien lauantaiaamuna viimeistään veskissä rapistelen ;) Onneksi tosiaan alkaneet työt pitävät kiireisenä, enkä ehdi suoda asialle kuin ajatuksen silloin, toisen tällöin.

Kauniita unosia ihanaisille!
 
Susseli 72...niin on mullakin aina noita oireita ennen menkkoja, mutta nyt juilii oikeaa rintaa..tuo nänni on sellanen koppuraisen kipeä, muhkurainen..juu, ei tartte ehkä tajuta:D Nooo, vaan, kiitos teille tsemppaajat....minä nyt oon sen verran hatarapää, että oikeastaan alan tottua pettymyksiin, joten jos saan pikkusenkin ilonjyväsen pienestäkin toivosta, lutkutan sitä tikkaria pitkään ja antaumuksella niin kauan kun se kestää:D...sit sen loputtua on vaan pakko taas ponkasta jaloilleen ja alkaa toivoa uutta piinailua. Viime kierto oli tylsä, kun en ovuloinnut, nyt otan tästä taas kaiken irti...vähän liiankin hurjistuneena, mutta mitä vanhemmaks tulee, sitä viisaammaks luulis tulovan, mutta mun kohdalla se menee vähän toistepäin, mutta haitannekko mittään, voi laittaa vanhuuden höperön piikkiin* hieroo intopinkeenä karvaisia villasukkia kuumeilijoiden ringissä niin että silmukat irtoo*
 
Samiksia ollaan, Tinttinen :) Mulla kanssa oikeaa rintaa repii ja nänni on arka. Päätän laittaa huonojen liivien ja sitä kautta hankausärsytyksen piikkiin. Jos ja kun täti alkuviikosta paikalle kurvaa, voin taas lisätä tämänkin juilimisen kuviteltujen ja menkkoja alustavan elämän pitkään oirelistaan : / Silmukoiden karkailemisiin ;)
 



Keskiviikko 14.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Jadee (39).......................kp..................yk 1
Minttu71 (42)...................kp 6/30................yk 8
Fiialiia (40+)...................kp 9/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 10/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 17/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 20/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 20/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 21/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 21/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 22/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 6
Marza (43)......................dpo 6
Tintti-Tiivari (43)............dpo 7
Susseli72 (41)..................dpo 9



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE][/QUOTE]
 
Huomenia :)

Näinköhän alkaa valmistumaan miunkin villasukkien kantapää :D... Ovis alkaa olla siinä ja siinä, toivottavasti silmukat ei katoa ;)

Jadee Mur-mur tuolla laittelikin jo infoa. Ja ei hätiä mitiä, kun tulin tänne kaksplussalle, musta täällä puhuttiin latinaa :D

Ja Wau mitä dpo päiviä!!! Onko rapisteljoita eetterissä?
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
No niin, apina-aivo taas täällä terve. Kun en malttanut olla testaamatta , niin tuhlasin vikan testin ja tein sen aamupissaan.
Tulos on vähän haamuinen: /...siis en oikein osaa sanoa nyt, että kuvittelenko vai näänkö siinä oikeesti jotain. tuohon aiempaan testiin verrattuna tämä testaus on haaleampi, mutta en lähtis kuvaa sitä, en usko että näette siinä mitään. Kirkkaassa valossa en erota siitä juurikaan mitään, mutta ihan luonnin valossa ikkunan edessä, siinä on viivanpaikka ja se on hiukka harmaa...et jotain siinä on. Ovulaatiosta ois sen 7 päivää ( VASTA), että ei siinä nyt voi enempää ollakaan, mutta jotenkin kun testasin, ekaks jopa petyin, että häh, ei tässä oo mitään, kunnes tarkemman syynnin jälkeen, noin 15 sekunnin päästä kun olin laittanut silmät oikeaan asentoon;), siinä on jotain.Jos pidän testiä lähellä ikkunaa, siinä on selvästi viiva, harmahtava ja sitten kun katson sitten huoneessa ilman valoa ( ikkunasta tulee luonnonvalo), siinä näkyy se viiva. Emmä tiijä...mutta jos tuota alkas kuvaa, en mä siinä ulkopuolisena kai näkis mitään tai en mä tiijä...

kai tässä nyt on vaan kärsivällisesti odotetava muutama päivä, eikä testailla liian aikasin..

ehkä mä kohta väritän tohon punasella viivan, jos siihen ei se ala ilmestyä:p
 
Ja ihan kävin kattomassa muiden himotestaajien testejä ja anyhope sivulla 6 himotestaajissa, niin sillä on ihan samantyyppinen haamunen kun mulla noissa testeissä. Et jotenkin sen huomaa ja silti ei nyt oikein tiedä mikä kummajainen se on:)
Mun testissä siis iahn samantyyppinen haamunen.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Huomenia vaan olkkariin! :)

Vielä ei uskalla ruveta rapistelemaan, odottelen sinne menkkojen odotettuihin alkamispäiviin. :whistle:
Mistä te muuten tunnistatte ovuloimattoman kierron, muuta kuin olemattomista ovis-oireista?
Mullahan tuo viimeinen menkkojen alkamisaika ja vuoto oli kummallisia, alkoiko ne menkat kp 25, kun viime kierroilla venynyt ennemminkin tuonne kp 30-31, vuoto oli myös runsaampaa ja kirkasta verta oikeastaan ilman hyytymiä.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas. Päivän mittaan ovat tuntemukset vähän laantuneet. Mitä nyt pikkuruisen (muka) huonoa oloa. No, eipä tee mieli testailla liian aikaisin. Ehkä ;)

Muuten kyllä on oikein hyvä mieli. Arkeen paluu ja pieni kiire tuntuu sopivan niin mulle kuin muullekin perheelle :)
 
Täällä ei mitään mainittavaa, omasta mielestä oili-jomotus on alkanut, mutta tikussa melkein vain viivanpaikkaa -ja viikonloppuna viiva oli huomattavasti vahvempi, kun huvikseni tikutin:confused: Mies tuli kyllä kellistettyä vkl:na ja eilenkin, mutta nyt pitää varmaan säästellä taas viikonloppuun, kun ei se raukka jatkuvasti jaksa:LOL:

Tintti-Tiivari, pidän peukkuja, että viivat vahvistuu ja peukkuja myös susselille Tervetuloa Jadee

Jos näette mun oilia jossain hortoilemassa, niin käskekää akan tulla kotio, täällä odotellaan:D
 
Joo ja minä katselin listaa niin ei voi olla totta mulla alkas menkat 10 päivän päästä noin..... ja helevata ollaan menossa poriin miehen kanssa sen tädille ja sinne tulee muitaki sukulaisia syysrientaan.
Onpas kiva juu ku taas rätti perässä saa siellä landella juosta ja yövymme matkailuautossa.
Tietty jos ei alkaskaan ni se ois eri juttu flikat ;)
 



TOTT-Torstai 15.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Jadee (39).......................kp..................yk 1
Minttu71 (42)...................kp 7/30................yk 8
Fiialiia (40+)...................kp 10/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 11/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 18/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 21/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 21/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 22/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 22/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 23/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 7
Marza (43)......................dpo 7
Tintti-Tiivari (43)............dpo 8
Susseli72 (41)..................dpo 10



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE][/QUOTE]
 
Ollakovai...? hih taitaa mun Oili jäänyt seremoniamestariksi jonnekin bileisiin, käsken ainakin passittamaan sinun kotio :heart:
No johan se on. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma :D Todennäköisesti kroppa kemiallisesta hieman säikähtäneenä ei käynnisty tai sitten on laimeet litkut. Eilen sain ihan vahvaa viivasta ja tänään taas hailumpaa, sama kuin aikaisemminkin tässä kierrossa. Haeskelin myös kokemuksia Fertest-liuskojen käyttäjiltä ja Mur-mur tällaisen linkin löysin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1191856-ovulaatiotesteista-kiinnostuneille/

Eli antaa helposti sitä viivaa ja ovikseksi tulkittava viiva pitäisi näemmä hypätä silmille. Näin ei vielä minulla, joten saattaapi tässä olla ovuloimaton kierto. Nyt jo kp23!
En laita itseäni piinailemaan, vaan odottelen hiipuuko/muuttuuko nämä ovisoireet. PippuriPiian tavoin minua myös kiinnostaa mistä tunnistaa ovuloimattoman kierron? Liuskahan saattaa antaa vahvankin Lh-nousun ja siitä huolimatta ovis ei tule. Onkohan sitten kierron pituus/lyhyys mistä voi jotain ainakin päätellä

:LOL: Mulla mies jo kyseli, miksei miehiltä onnistu teeskentely? :LOL: taidan jättää jo rauhaan toisen pienen :D
 
Tervehdys!

Mä tulen tänne takas. Meidän pikkuinen ei joko pysynyt matkassa tai harhautui ihan muualle kuin kohtuun. Joten ei kuin uutta yrittämään. Kiertoon takaisin pääsystä ei ole tietoa, mutta toivottavasti olisi nopsaan. Eilisissä verikokeissa tuli vielä raskaana -tulos, joten ei ainakaan vielä voi päiviä laskea.
 
Esteri1 - voi miten surku kun noin kävi:':)hug:
..mutta toivon että pikaiseen siulla taas tärppi käy - 9kk kestävä.:kiss:




ON..taitaapi se Oili-neiti tänään miun luokse vierahille tulla - nyt Kp11
Voipi jäädä ihan sinne iltaan/yöhön(monesti näin)
..ovishan miulla n. 12h sisään vahvasta viivasesta..tänään iltapäivällä vielä oikia hölähdys limoja ja se olikin sitten se kolmas limottelupäivä.

Lämmöt jo dippasi alemma 36.7C-->36.5C sekin miulla merkki ovisesta.

Ihanaa, ei tartte mökkireissulla vuodella!:cool:

Tintti-Tiivari - oletkos tänään dippaillut?:wave:

((muoks))
Tässä vielä O-dippaukseni vaille 5..

..edelleenkään en aamusta muistanut:whistle:
Oliivitar - eipä tuon enempää tarttenut silmille viivasen hypätä..;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Ollakovai...? hih taitaa mun Oili jäänyt seremoniamestariksi jonnekin bileisiin, käsken ainakin passittamaan sinun kotio :heart:
No johan se on. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma :D Todennäköisesti kroppa kemiallisesta hieman säikähtäneenä ei käynnisty tai sitten on laimeet litkut. Eilen sain ihan vahvaa viivasta ja tänään taas hailumpaa, sama kuin aikaisemminkin tässä kierrossa. Haeskelin myös kokemuksia Fertest-liuskojen käyttäjiltä ja Mur-mur tällaisen linkin löysin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1191856-ovulaatiotesteista-kiinnostuneille/

Eli antaa helposti sitä viivaa ja ovikseksi tulkittava viiva pitäisi näemmä hypätä silmille. Näin ei vielä minulla, joten saattaapi tässä olla ovuloimaton kierto. Nyt jo kp23!
En laita itseäni piinailemaan, vaan odottelen hiipuuko/muuttuuko nämä ovisoireet. PippuriPiian tavoin minua myös kiinnostaa mistä tunnistaa ovuloimattoman kierron? Liuskahan saattaa antaa vahvankin Lh-nousun ja siitä huolimatta ovis ei tule. Onkohan sitten kierron pituus/lyhyys mistä voi jotain ainakin päätellä

:LOL: Mulla mies jo kyseli, miksei miehiltä onnistu teeskentely? :LOL: taidan jättää jo rauhaan toisen pienen :D
Mie tunnistan ovulomattoman kierron näistä:

Lämpödipit ales/ylös jää poijjes(lämmöt sahaa koko luteaalivaiheen)
Vuotohan alkaa miulla oviksesta 14-15vrk päästä..

..ovuloimattomalla kierrolla vuoto voi alkaa milloin vaan(miulla ei kuitenkaan monen päivän heittelyitä)
Ovuloimattomalla kierrolla voin laskea uuden kierron alkavaksi: edellisen vuodon alkupäivästä laskien n. 25-30vrk päästä.(normisti kierto nykyään Kp26-28)

Miulla tuota ovuloimista kroppa sitkeästi koettaa ainahin kahdesti.
Jos ei ole onnistunut Kp9-12 välillä, saattaa onnistua Kp22-29!
..vuoto on nimittäin siitä oletetusta ovuloimispäivästä alkanut j u u r i 14(15)vrk päästä.

Oliivitar - jospa mie lähetänkin sen Oilin siun luo huomenna, Ok?!:kiss:
..ja Ollakovai - siun luo myöskin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
:attn:Muistakaas tämä ihunat!

Oili ON todella vikkelä liikkeissään, saattaa käväistä t o s i nopsaan - ei saa aina testillä kiinni.:|
Liikaa ei siis kannata niiden liuskojen/puikkojen kera ottaa stressiä(kokemusta on, monen monet itkut itketty vuosien(4v)saatossa:'( )

Siksipä niitä talletteluita kannattaisi kuitenhin vain tehdä varuilta - jos vain mies jaksaa ja ittiään kehtuuttaa.
Eli - aina tykkäilyä silleenkun vain maistuu!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Voi Esteri, kovin suuret pahoittelut täältä sinne:(

Ja kiitos mur-mur testikuvista, mutta nuissa on niin selvä plussa, että mun testeissä ei noin selvää ole. Tänään en ole testannut, koska ei ole testiä, enkä oo ehtinyt ees ostaa.

Tänään pyyhkiessä tuli sellanen ihan pienen pienen veriviiru..minusta se meinas kiinnittymistä?!....mutta....eihän sitten raskaustesteissä voisi olla mitään plussaan viittaavaa? outoa? Mutta siis tuo ei ollu ku se viiru, ei ees syvempi kaivelu tuottanut muuta väriä paperiin..valkovuodon eritys on vaan runsaampaa kun aiemmin.

Mitään raskauteen viittavia oireita ei ole ilmaantunut, se tissisärkykin hävis.

Jos siellä jotain on tapahtunut mutei tarpeeks...tai alkaa vasta tapahtua...emä tiedä.

Mutta huomenna lähdemme mökille,sitä ennen töitä ja sunnuntaina vasta tullaan joskus....maanantaina ostan testin aja testaan tiistaiaamuna, JOS on tarvetta, silloin olis hmmmm....jtakuinkin 24-25kp...et sillon pitäs näkyä, jos on näkyäkseen:)

Nyt toivotan teille hyvää viikonloppua ja kiitän kaikkia ihanista tsemppauksista ja siitä, että ootte superihania jännittämään piinailupäivissä mukana.

Niin, ristiselkä mul on vähän kipeä, mutta voi johtua töistäkin....mutta sekin yleensä kipuilee, jos on raskaana....jooh, toivetta toivetta, on sitä hassu:)
 
Tintti-Tiivari - lähinnä ajattelein tuota keskimmäistä liuskatestiä tuossa kuvassa, jotta jos sen tyyppinen siun dippauksesi olisi..

Kovasti puuhkun ja puhisen sinne+++++++:whistle:
..ihunaa pylläriä siulle toivon.:kiss:

Niin vielä..ja miulla on kaikki tärpit näkyneet haamutellen punaviivalla viimeistään dpo11 - sehän siulla sunnuntaina;)
..ja miulla HCG ei todellakaan nouse nopsaan.

Jos k u m m i n h i n mökkireissun päätteheksi Prisman/Cittarin/Apteekin kautta kurvaisit..iiihan vain pikku ehdotelma, juuuuh:whistle::rolleyes:


Ps..Oilikin kävi alkuillasta ja tuntuu vie-lä-kin aivan alavattalla kipuilevana hänen vierailunsa..ihmeen pitkään?
..kun normisti se on hetken n. 15min kestävä KOVA kipuinen..nyt tasaiseen: juilii, vihloo ja turvottaa:x
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä