40+ so what wol.13

Täällä samanmoinen "testi" dippaus O-testillä kuin eilenkin..
..MUTTA nyt alkoi mahdottoman kovat munarakkulan kasvukivut vasemmalla, auts auts!:$

Näinhän ne mulla alkaneet aina Kp4..muutaman kierron ollutkin hiljaiseloa sillä suunnilla, vain ovis kipuiset tuntuneet(15min. kovat kivut)
Täällähin kyllä niin subtrooppinen ilmasto että!!!!!
..rinnan aluset iiiiihan lätti märät(kotona monesti olen ilman rintsioita)jos vain jotahin touhuan enempi:O..paikkallaan kun istuu/makaa, hyvä olla.

Piinailulistalla kivasti ihunia ja mukaanhan lisääkin mahtuis!:wave:
..sinne kovasti:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Juu, tekisi mieli vielä tänään hiukan varmistella homma, mutta uskon, että NYT on jo myöhästä. Ihan huvikseni tein vielä ovistestin ja se näytti melko vahvoja viivoja vielä, eli kyllä tuolla nyt jotain on tapahtunut, koska monesti heti ovisviivojen jälkeen alkaa olla enää haalakka haamunen.
Nyt jotenkin pitkästä aikaa on tunne, että vois alkaa oikeesti jännäillä....voi voi, katotaan kuin käy:)
Ja Marza, johan sulla naapurit ovat...mä kyllä sanoisin, että toivoisin, että edes koputtasitte, mutta tiedän kyllä, että vaikiaa on sanoa, kun toiset on niin ottaneet itsestään sellasen "me ollaan niin kivoja naapureita" asenteen:D Voi voi, kaikkia tallustelijoita sitä onkin:D..ja sun kirjoituksesta tuli sellanen hassu fiilis, kun sanoit, että ne on sellasia 50vuotiaita....että kun ovat jo sen ikäsii, niin niille voi antaa vähän kun anteeksi niiden käytöksen....mekin kohta ollaan siinä höperö iässä:D..toivottavasti ei tulla samanlaiseksi:)
 
Oliivitar tuo sun päivitys on ihan okei.
No joo nuo on siitä ihmeellisiä naapureita että aina mulle valittaa joka asiasta mutta ei sitten miehelle uskalla sanoom itään kun mun mies on niin suorasananen.
Eilen oli kyllä oikeasti kaikki heillä hampaankolossa.Paritalon ihanuus on tuo jos on naapureita joiden kanssa ei tule toimeen.oli naapuri sanonu mun miehelle jopa siitä että Maire aina hymyilee ja moikkaa mutta kääntää heti heille selän että ei kai meillä ole mitään heitä vastaan kun ovat suomenruotsalaisia?????
Mies oli sanonu että hei tohon on huono vedota.ja että kaikki ei ole välttämättä niin sosiaalisia kuin he ja toiset tahtovat enemmän yksityisyyttäkin.
Mutta siis kestämistä täällä on sen voin taata.Meillä esim juuri se että alakerrassa yhteinen sauna jossa heillä on torstaisin heidän chiuhauhau hauuuuuuu koirien pesu joita heillä 2kpl
en vaan saata ymmärtää miksi yleisessä saunassa pestään koiria ja kuivataam saunassa pyykkiä ja ihan lämpöjen kanssa...nooooh sellasta siis ollut tässä kun mies kiskas pyykkinarut huitsin nevadaan
 
Hohhoi, kyllä aika kuluu hitaasti kun odottaa sitä, että vois alkaa tikuttaa ja tehdä täsmäiskuja -mutta kun ovis on päällä, niin aika hujahtaa tosi nopeesti, varsinkin silloin kun mies ei jaksaisi "suorittaa omaa osuuttaan". Ja sitten taas kaksi viikkoa odottelua jne. Täähän on yhtä odotusta tätä nykyä:LOL:

Marza, ärsyttäviltä kaahottajilta kuulostaa noi teidän naapurit, just sellasta porukkaa, että eivät varmaan koskaan vilkaise "kriittisesti peiliin" ja mieti, voisko itse toimia toisin. Meillä on onneksi aina sattunut hyvät naapurit, yhden mökkinaapurin rouva on tosin sellainen, että sitä koskee tervehtiä meitä -tunnen itseni vähän väliä hölmöksi, kun postilaatikolla ollaan just törmäämässä, niin tää kattelee toiseen suuntaan ja kiirehtii heti tiehensä. En siis ole mitään kaveruutta hänen kanssaan hieromassa, mut voishan sitä joskus vaikka sanoa moikat, mut ei kai sit passaa, me kun ollaan ihan ulkopaikkakuntalaisia ja vääräsyntyisiäkin:LOL:
 



Perjantai 09.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Fiialiia (40+)...................kp 4/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 5/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 12/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 15/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 15/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 16/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 16/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 17/26-32............yk 8
Minttu71 (41)...................kp 31/30................yk 7
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 1
Marza (43)......................dpo 1
Tintti-Tiivari (43)............dpo 2
Susseli72 (41)..................dpo 4



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Toivottavasti siulla irtoaa sellainen Oili, että oksat pois

Mulla alkoi yllättäen hiipumaan Ovisviiva :| Kaiketi kroppa haluaa viettää hieman hiljaiseloa juuri nyt

Höh... kylläpäs nyt veti minun mieleni matalaksi. Olen tässä kuumeiluni aikana saanut ihania uutisia ystäviltani, positiivisia sellaisia :) :heart: Ja ihan aidosti olen niistä iloinnut ilman pistosta sydämessä. Ajattelinkin, että olen saavuttamassa sellaista rauhallisuutta eloon, jolloin voin nauttia muiden raskauksista ja vauva-uutsista ilman pientä kaihoa ja surullisuutta... Tänään sain jälleen ilouutisen ja itku tuli... itken vieläkin .... sitä vain väsähti.

Mut ihunat onneksi olette täällä :heart: heti keveni kaipuun taakka, kun on paikka minne itsekkäitäkin ajatuksia saa purkaa :kiss:

ps. onneksi oli kauttarantain juoru

Ollakovai...? Onnea Oilin metsästykseen :heart: ja eritoten täsmäiskuun =)
 
Viimeksi muokattu:
Ei v***u, kirjaimellisesti! Sitä voi saada yllättäänkin paikkaan parin sentin pitusen verta kiitettävästi vuotavan vekin, kun saunan jälkeen istuu nakkena portailla ja yrittää syöttää ankkoja kädestä, vähän venuttaa ja rappurallin metalliosa osuu sopivasti... :eek:
Että saapahan nähdä miten huomiset simppojen metsästykset...
 
Taas yritän muutaman rivin raapustaa, vaikka työt ja hima vie kaiken ajan;)
Minä olen henk.kohtasesti antanut itselleni sellasen rauhan myös, että minun vauvakuume on lähinnä nykysin tasoa 20/100, kun se ennen paukkas 110/100:D

En minä enää surua tunne, jos en raskaudu. Nyt on kuitenkin sellanen seesteinen tilanne elämässä, lapsia on, nuorin on 4v, olen aloittanut työt, mistä tykkään ja kaikki sujuu mukavasti ja vapaasti. On enemmän sitä omaa aikaa ja lomat sujuu kivasti, kun ei ole niin "vahdittavia".

Mulle on vaan jäänyt sellainen tila, että kun en ole pahemmin ehkäsyä käyttänyt koko elämän aikana( vain muutaman kerran), niin en osaa sitä käyttääkään ja oisin kuitenkin valmis jäämään vielä kotiin hoitamaan lasta ja ottamaan vastaan sen pienen ihmeen, vaikkakin joskus tuntuu siltä, että on kyllä annettu näyttää keskenmenojen myötä, että sitä ei enää anneta.

Silti joku höperöhulluus pääkopassa on, ettei osaa päästää irti, ettei vaan osaa alkaa käyttämään ehkäsyä, eikä ois vielä valmis "mummoutumaan":D

Mikä pääkopassa sitten raksuttaakin, niin olen ajatellut, että jos Luoja lapsen vielä suo, niin se on sitten tarkotus....joksin, välillä tuntuu, leikinkö terveydelläni, kenties hengelläni, mutta mikä auttas tähän vaivaan, tähän kuumetautiin?

ei minua ainakaan saa käyttämään ehkäsyä....kyl minä valmis olisin sterilisaatioon tämän jälkeen, jos lääkäritkin sitä ehdottas...mutta kun ne on jotenkin sanonut, että mitään estettä ei ole raskautumiselle, mutta ainahan voi mennä pieleenin, että mun historialla vois mennä pahastikin tai sit ei..

se toivo...se halu saada kokea vielä raskaus ja etenkin vauva...minkä sille voi...ei sitten mitään.

Aika näyttää:)
 
Tintti-Tiivari samoin ajatuksin minäkin menen ja ehkäsyä kun ei oo niin miettii välillä mikä on??
No ikähän se on mikä nyt on mistä kiikastaa kyllähän mä sen tiedän mutta niin ihanaa olis saada vielä kokea se oman lapsen tuoksu ja lämpö kainalossa nimenomaan sen vauvan.
No meillä oli illalla lapsivapaata kun nuorin 3v meni myös yökylään mutta katinkontti mitään tullu sekstailtua kun mies nukahti parin whisky huikan jälkeen petiin ja mä olin tietty pettynyt mutta eihän sitä nyt toki voi toista vaatimalla vaatia saati herättää.
Muuten oli ihuna ilta nuotioitiin pihalla ja syötiin ihanaa ruokaa
 



Lauantai 10.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Fiialiia (40+)...................kp 5/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 6/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 13/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 16/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 16/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 17/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 17/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 18/26-32............yk 8
Minttu71 (41)...................kp 32/30................yk 7
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 2
Marza (43)......................dpo 2
Tintti-Tiivari (43)............dpo 3
Susseli72 (41)..................dpo 5



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Jahans... sitä taidetaankin olla Back in business. Alkoi jälleen vahvenemaan Ovisviiva :O Hyvähän se on jos se Oili olisikin sieltä tuloillaan :D

Mur-mur Oletko sie perehtynyt tuohon Ovulaation ajankohtaan? Näyttää siltä, että turha miun on enää odotella ovista kp16 tienoille, paremminkin hitaaksi tuo Oili on mulla alkanut ja vasta kp20 tienoilla saan kyläsille. Jo nyt useamman kierron. Yritin Cafe Kuukkelista löytää tietoa, mutta en hullua hurskammaksi tullut. Vain stressi, rankka fyysinen rasitus vaikuttaisi siirtymiseen? Eikö myös menopaussi? Ja uskon jopa valoisalla kesälläkin olevan sormensa pelissä ja miksei myös kuunkierrolla ja nousuvedellä :D Ja mullahan näyttäisi noita Lh-nousuja olevan kierrossa useampikin...

Tämä on taas se aika kiertoa kun pieni tiedemies minussa herää henkiin
 
Mahtavaa, miten vilkasta täällä onkaan ollut. Melkein joka kerta vilkaistessani on uusia viestejä. Kivaa =)

Oliivitar, mun pitäis kanssa varmaan yrittää seuraavissa kierroissa löytää joku sisäinen minitiedemieheni ;) Mä kun koen, että ovistesteistä huolimatta olen aivan ulkona. Tai siis en ole luottaa niihin dippauksiini. Olen lopettanut testaamisen aina siihen hymynaamaan, mutta pitäisköhän kuitenkin jatkaa testailuja sen jälkeenkin ja jos niin miksi? Tämmöisiä mietin. Sunnuntaina siis näkyi hymynaama, maanantaiaamuna alavatsaa väänsi niin ettei tosikaan. Olikohan se sitten ollut itse Oili?

Auts, PippuriPiia, osanottoni pienimuotoisen tapaturman johdosta. Mä sain joskus seurustelun alkuaikoina mieheni ansiosta pikkupikkuvekin, kun jotenkin onnistuttiin väärällä lailla törmäämään ;) En voi ymmärtää, miten semmoista jälkeä voi tulla, mutta niin vain sain toipua päivän jos toisenkin.

Tintti-Tiivari, mä toivon joskus pääseväni samanmoiseen olotilaan kuin sinä. Nimittäin toistaiseksi toivon lujaa sitä pikkukakkosta, ja jos sitä ei koskaan kuulu, saan tehdä vielä ison surutyön. Omalla kohdalla toivon, että uskallan hellittää ennen kuin pieni pääkoppa sanoo poksista.

Töiden alkaminen taitaa tulla hyvään paikkaan. Ei samalla lailla ehdi kuuntelemaan kroppaansa ja kehräämään toinen toistaan (epä)uskottavampia raskausoireita. Toisen kautta kyllä mietin, että pitäis pirhana vieköön kirjata kaikki ne kuvitellut kolotukset jonnekin, niin vois sitten aina tulevaisuudessa mustana valkoisella tarkistaa, mitkä asiat ei merkkaa yhtikäs mitään :D

Niin että yllättävän pientä piinailua on ilmassa toistaiseksi ja oikein hyvä niin.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Niin ja tarkoitus ei ole olla epäkohtelias, en vaan osaa vielä katsella kaikkia viestejä läpi samalla kuin itse kirjoitan, ja sitten jää osa mielessä pyörineistä asioista kirjoittamatta. Eli minunkin puolestani, tervetuloa Ollakovai...? Meniköhän nimimerkkisi yhtään kohdilleen, taas on viimeisin kirjoituksesi multa piilossa =)
 
Heippaus olkkariin!:wave:

Mie täällä valmistaudun kaverin lomanlopettajaisiin hänen mökillään - mukawoo!!!!:cool:
..mies osti miulle 2l pönikän Blue nun:ia, eiköhän sillä vauhiin pääse..:whistle:;):D

Oliivitar - miulla oli myös muutamalla kierrolla ovis tosi myöhään Kp22-26..ja sitten palasi suurin piirtein entiselleen - parina viime kierttona Kp10-11..

Itse en ole nyt testejä eilen, enkä tänään dipannut mutta: alamasua jo turvottelee ja kosteuttakin enemmän alakerrssa - tänään Kp6
..vielä menee muutama päivä, ennen kuin Oili saapuu.(uskoisin näin)

Kyllä se tuo ikä vaan valitettavasti on se syy(jos ei ovuloimisessa aiemmin ollut ongelmaa)jos ovis alkaa heittämään jompaan kumpaan suuntaan paljonkin..:(

S I L T I on: vaavin mahdollisuus niin pitkään kun ovis tapahtuu ja siellä kuntoinen munasolu irtoaa ja siimahännän kohtaa.:):heart:

Mukavaista päivää tänne kaikille, mie lähen "pynttäytymään" ja valkkaria hieman nauttimaan samalla - son Moro!=)
 
Viimeksi muokattu:
Mun täytyy vielä jatkaa tota mun henkistä mietiskelyäni tai pohtimistani:D

Kun musta oikeastaan nyt tuntuu siltä, että olis aika riskialtista tulla raskaaksi, jotenkin oma henkikulta käy mielessä.
Ja työt, nekin sit jäis, mutta jääköön...
Mutta sitten ne yöt kun taas valvot, no, st valvotaan
Mä oon antanut kaikki vauvanvaatteetkin pois...
Eikä mulla rehellisesti sanottuna ole edes kauhea vauvakuume...
siis tilannehan on se, että mä olen tullut immuuniksi kaikille lääkkeille...siis vauvakuumehan mulla ei ole ja lääkärit tuskin löytäs edes diagnoosia tälle taudille, koska mulla ei ole kuumetta enää, että voisko joku nyt valasta mua, että mikä mua sitten vaivaa??????????
Kai mulla on joku piilolestadilolainen fiilis, että "katotaan mitä tulee ja mitä luoja suo, että kaikki otetaan vastaan mikä annetaan":D....et en vaan osaa pistää pistettä sille vauvakuumeelle, se vaan on ja elää...ja mikä hauskinta, sen kanssa on kiva olla, kun siinä on sellasta hauskaa kihelmöintiä, jännistystä, odotusta, saa vähän olla kun pieni kakara salaa piparilaatikolla:D Räplätä niitä ovistikkuja auki sadannen kerran, mutta ihan kun olis aina eka kerta...et ei halua luopua tästä hössötyksestä....tällästä oman ei niin navan vaan limojen kaivelusta:D...on vähän kun irti kaikesta aikuismaisesta elämästä, missä vallitsee työ ja kiire...tää on sellanen oma pieni salainen maailma, missä vois ehkä saada taimenen, jota vois alkaa kasvattaa ja saada maailman kauneimman ihmeen kasvatettua ja herätettyä henkiin:)

Ja tälläseen illuusioon ja fantasiamaailmaan, vähän kun Liisa ihmemaassa puuhasteluun, ei oikein enää tollasta vajaa 50vuotiasta miehen körilästä taho saada.Mä koen välillä olevani ihan pikkupentu ovsitikkuni kanssa, ian kun jonku nalletikkarin kanssa ravistelemassa miestäni puolunesta, että kun mitäs jos lipaseisit sinäkin:D

Ja tosiasia on, että ENÄÄ me ei jakseta alkaa joka toinen päivä yrittää tai joooooo, kyl mä voisin vaikka joka tunti, mutta ei mies jaksa...tai jaksaa, mutta sit se vaatii, että mä voisin sitten välillä tehdä työt ja kyl tollanen joka päivä ratsastelu alkaa ottaa jo vanhan suonikohjuisen akan kinttuihin:D Et mun tavote on nykyään vanhoina ihmisinä se, että siinä oviksen aikaan niin ovispäivänä täys rytkytys päälle ja jos se ei riitä, niin e ala kyllä seuraavana päivänä kilometri tolkulla ratsastamaan, että tuolta vanhalta konilta lentäs viel "kuolavaahdot".....buaaah, ei nyt sentäs....

että jotta kun tässä ynnää ja laskee nää halut, panot ja ajotukset yms yhteen, niin eihän tää mitään nuoren oriin suoritukselta näytä, eikä villivarsa tikkari turvassa synnytä paljo muuta ku turvelantaläjän:D

Mutta uskokaa tai älkää...mies haluu mitä minä haluun ja ei o vastaan uutta vauvaa, enkä oo minäkään, vaikka ei sitä kuumetta pahemmin olekaan.Mutta herrajee jos se plussa tulis, niin minä pyörtysin...oikeesti! Se olis maailman paras asia pitkään aikaan ja tekis musta ihanan heppahöperömäisen akan sil sekunnilla.

Et tällästä horinaa tällä kertaa taas:D
 



Sunnuntai 11.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Minttu71 (42)...................kp 3/30................yk 8
Fiialiia (40+)...................kp 6/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 7/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 14/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 17/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 17/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 18/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 18/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 19/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 3
Marza (43)......................dpo 3
Tintti-Tiivari (43)............dpo 4
Susseli72 (41)..................dpo 6



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Tintti-Tiivari Olipas ihanaa lukea kirjoitustasi :) Kaikki oleellinen pakattu loistavaan tekstiin. Niin paljon siinä itseänikin näin.... Ja nyt on taas ihan kuumeilla :heart:

Mur-mur:
..mies osti miulle 2l pönikän Blue nun:ia, eiköhän sillä vauhiin pääse..
Oliskohan miehelläsi ollut vähän taka-ajatuksiakin... :whistle::p:saint::heart:

niin ainakin meillä jos miäs tuopi minulle viiniä :D ...tai innostuu siivoamaan keittiön...
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Hei Susseli, vinkki täältä... jonkin verran näet postauksia taaksepäin jos klikkaat Muotoile & esikatsele -laatikkoa ja laavaat alaspäin :)

Mie olen ihan mielenkiinnosta kartoittanut omaa kiertoa dippaamalla, sen verran kauan olen jo kuumeillut. Ja ihan halpis-liuskat olleet käytössä. Minulla kun nuo kierrot ovat muuttuneet parin vuoden aikana. Ja jotenkin se antaa minulle rauhaa, kun tiedän missä mennään... voi jättää välistä tunteet taakse ja keskittyä syvemmälle solubiologiaan. Ja ymmärtää eloa ihmeellistä :heart:



Susseli:
Sunnuntaina siis näkyi hymynaama, maanantaiaamuna alavatsaa väänsi niin ettei tosikaan. Olikohan se sitten ollut itse Oili?
Ihan selvästi! Onko muuten minkäänlaisia oireita, ihunia tuntemuksia?
 

Yhteistyössä