40+ so what wol.13

Oireita tai ihunaisia tuntemuksia? Hm, mitään en ainakaan myönnä :D Eikä oikeastikaan ole kuin jotakin mukanipistelyä alavatsalla. Ja sitä nyt on ollut kierrosta toiseen. Keväällä olin mielestäni aivan varmasti pieniin päin, mutta niin vain täti kaahasi paikalle. Ja poikasesta aikoinaan taas en tuntenut yhtikäs mitään. Eräänä lokakuisena maanantaiaamuna itkin, kun kuulin tuttavan odottavan neljättään ja mulla oli lämmöt alhaalla eikä raskausoireista tietoakaan. Vaan siitä viikon päästä plussasin =)

Tunnustan tietty selaavani netistä kaikkea mahdollista alkuraskauteen ja odotukseen liittyvää, mutta enää en oleta olevani raskaana. Olen hyväksynyt sen tosiasian, että tähän projektiin saattaa kulua pitkäkin aika. Mutta positiivisin mielin siis piinailen, parasta toivon vaan enpä muserru, jos ei vieläkään tärpännyt. Kiitos kysymästä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Minä taas:) Minä tässä mietin vähän oireitani...eiks niitä voi ihan hyvin jo olla;)
Kun oon paljon kosteampi kun tavallisesti....aina yleensä sellanen kuiva-akka oviksen jälkeen, niin nyt en ole. Tuo kosteus tulee yleensä ennen menkkoja ja on vahva merkki raskautumiselle, mutta nyt tuo kosteus on ollut koko ajan oviksen jälkeen....ihan tässä miettii, että voisko olla jotain raskauteen liittyvää:)

Mene ja tiedä....sellasta toiveunta ilmeisesti...unihattaratoiveet lentäneet nyt pöksyihin asti, mutta mitäs siitä....pääasia että jos yläpää ei enää toimi, niin toimis ees alapää:D
 
Tintti-Tiivari Olipas ihanaa lukea kirjoitustasi :) Kaikki oleellinen pakattu loistavaan tekstiin. Niin paljon siinä itseänikin näin.... Ja nyt on taas ihan kuumeilla :heart:

Mur-mur:


Oliskohan miehelläsi ollut vähän taka-ajatuksiakin... :whistle::p:saint::heart:

niin ainakin meillä jos miäs tuopi minulle viiniä :D ...tai innostuu siivoamaan keittiön...
Juuuh, oli sillä taka ajatuksiakin..en edes tohdi kertoa..:whistle::rolleyes:
(miun mies siivoaa, pyykkää ja tekee ruokaa kyllä JO niin paljon muutenhin että sen perusteella voisi jopa olettaa että hällä sei**is sitten koko ajan:D)

Kunpa sitten tulin kotiin aamun tunteina, joskus 04 aikoihin olin itse jo niin kuittipoikkiväsy että söin ja nukuin iltapäivään neljään!!!(ei käyny sextailut mielessäin)

..oli siis hieman "tukka" pipi aamulla ja huokailututtu että: "EI enää koskaan"..:LOL:vaan nyt saunaan!=)

Plop Plop tänne:heart::heart::heart:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar



Maanantai 12.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Minttu71 (42)...................kp 4/30................yk 8
Fiialiia (40+)...................kp 7/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 8/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 15/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 18/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 18/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 19/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 19/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 20/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 4
Marza (43)......................dpo 4
Tintti-Tiivari (43)............dpo 5
Susseli72 (41)..................dpo 7



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Äyks.... Mur-mur tuo olotila on hirvittävä :D Meikällä jos on hankittu olotila oksentaminen alkaa vasta iltapäivällä kello 16 ja päättyy illanhämärään.... Mutta jos kivaa oli... YES! Se kultaa kaiken! Toivottavasti saitte lemmittyä pahan olon pois ;) :heart:
Juuuh, oli sillä taka ajatuksiakin..en edes tohdi kertoa..
(miun mies siivoaa, pyykkää ja tekee ruokaa kyllä JO niin paljon muutenhin että sen perusteella voisi jopa olettaa että hällä sei**is sitten koko ajan)
:LOL::LOL:

ja omasta navasta... Tää nyt käyttäytyy uudella tavalla... Viivaa tulee koko ajan, mutta vahvaksi ei muutu. Eilen tuli vaaleanpunervaa vuotosta joten joko täti tulee tai sitten Oili on vasta tuloillaan. Kassellaan kumpainen voittaa kädenväännön ;)
 
Viimeksi muokattu:
No niin, tässä vois sitten oikein onnitella itseään, on sen verran niin pollee olo että:headwall:Kun on tyhmä, niin on tyhmä...kuulusin tonne himotestaajiin tai johonkin idioottitestajat:D Ajattelin katsokaan ihan huvin vuoks ja lähinnä urheilun kannalta ottaa yhden kahdesta raskaustestistä ja pissiä lorottaa siihen. Juuuuuu...on on, oviksesta sellanen oisko peräti 6 päivää:D

No, haluatte tietysti kuulla tuloksen?

jos sanoisin, että positiivinenhan se, niin olisin aika ihmeissäni:D
Mutta joo, mua hämää tossa nyt sellanen haalakka hiukan värillinen (harmaa) viiva. Ihan silmille näkyy, huh huh..poskia kuumottaa oikein, mutta siinä nyt joku on!
Ei tuo viivan paikka ole, koska siinä on väriä, vaikka ei olekaan punasta.
Mutta mitäs jos tuo vahvistus? Mitä jos?

Nyt jos koskaan alkaa piinailu:p

Joo, kyl se vaan on siinä:p Huh huh, oonkohan minä sekoamassa..voi hyvät hyssykät, antakaa sen olla se, mitä mä luulen ja vahvistua tuosta!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Äyks.... Mur-mur tuo olotila on hirvittävä :D Meikällä jos on hankittu olotila oksentaminen alkaa vasta iltapäivällä kello 16 ja päättyy illanhämärään.... Mutta jos kivaa oli... YES! Se kultaa kaiken! Toivottavasti saitte lemmittyä pahan olon pois ;) :heart:

:LOL::LOL:


ja omasta navasta... Tää nyt käyttäytyy uudella tavalla... Viivaa tulee koko ajan, mutta vahvaksi ei muutu. Eilen tuli vaaleanpunervaa vuotosta joten joko täti tulee tai sitten Oili on vasta tuloillaan. Kassellaan kumpainen voittaa kädenväännön ;)
En i h a n okselle tarttenut taipua, ei paljosta paitti kyllä!:$
..juuh, saatiin paha elämäkin miulta lemmiskellen pois poikkeen..:D
 
No niin, tässä vois sitten oikein onnitella itseään, on sen verran niin pollee olo että:headwall:Kun on tyhmä, niin on tyhmä...kuulusin tonne himotestaajiin tai johonkin idioottitestajat:D Ajattelin katsokaan ihan huvin vuoks ja lähinnä urheilun kannalta ottaa yhden kahdesta raskaustestistä ja pissiä lorottaa siihen. Juuuuuu...on on, oviksesta sellanen oisko peräti 6 päivää:D

No, haluatte tietysti kuulla tuloksen?

jos sanoisin, että positiivinenhan se, niin olisin aika ihmeissäni:D
Mutta joo, mua hämää tossa nyt sellanen haalakka hiukan värillinen (harmaa) viiva. Ihan silmille näkyy, huh huh..poskia kuumottaa oikein, mutta siinä nyt joku on!
Ei tuo viivan paikka ole, koska siinä on väriä, vaikka ei olekaan punasta.
Mutta mitäs jos tuo vahvistus? Mitä jos?

Nyt jos koskaan alkaa piinailu:p

Joo, kyl se vaan on siinä:p Huh huh, oonkohan minä sekoamassa..voi hyvät hyssykät, antakaa sen olla se, mitä mä luulen ja vahvistua tuosta!!!!!
IIIIKS APUVAAAAA!!!:O:p:rolleyes:
Nyt äkäseen kuvaa tänne tiirailtavaksemme T-T:wave::wave::wave:
..minkä merkkinen oli dippaamasi testi?..ilmestyikö harmaja viivanen tulkitsemisajan sisään vaiko jälkeen?
 
No kun en osaa laittaa kuvaa:( Joskus aikoinaan niitä osasin, mutta en ole vuosiin laittanut ja en tiedä miten laitetaan. Mies osaisi, mutta en kehtaa pyytää neuvoa, kun se ei oikein ymmärtäs tätä mun touhua...hävettää vähän tää oma pöllöily:)

No, se viiva tuli siihen ihan 5minuutin sisällä...mä sivusilmällä katsoin sitä ehkä noin parin minutin päästä testauksesta ja sit päätin, että annan olla sen nyt sen 10 minuuttia, no, en pystynyt moiseen suoritukseen ja katsoin 8 minuutin päästä ja siinä se edelleen oli.

Nyt kun aikaa on mennyt monta tuntia, kävin katsomassa testiä ja ihan heti en erottanut mitään, mutta noin 10 sekunin päästä näin sen viivan taas ja siinä se on ja pysyy. Ei voi olettaa, että se ois kovin tumma, kun oviksesta on tosiaan se 5 päivää, siis 5:attn:..mutta on siinä joku viiva, eikä se ole viivan paikka, oon semmosiakin nähnyt.

Tän testin ostin mammaksi sivuilta, on ihan näitä tikkuja, jotka on vähä huonoja, kun niissä on aina jotain koloja yms, jotka vähän hämää, mutta tää ei ole mikään kolo yms, vaikka tossa testissä niitäkin on.

En siis osaa sanoa mitään, muuta kun että toi tikku nyt sekotti vähän mun pääkoppaani. Et nyt en osaa muuta kun odottaa kärsivällisesti viikon ja katsoa sitten mitä siinä tikussa on. Nyt on siis kp 19 ja mulla viime menkat alkoi kp 20, mutta se oli ovuloimaton kierto ja yleensä mun kierto on se aika säännöllinen 25....et pakko nyt olla pitempi, kun ovis oli kp 13 tikkujen mukaan ja siitä 24h päästä touhuttiin, eli kp 14 illalla. Eli 15,16,17,18 j nyt 19 kun jo testasin!!! Mutta siinä se harmaa vaalea viiva on, voisi kai haamuksi sanoa, mutta musta selkeempi, koska erottuu tosiaan viivan paikka viivasta.

On tää hurjaa:)
 
Niin ja tuo oli vielä aamupäivä pissasta, eli ei aamupissasta. Voi pyllynreikä sanon minä nyt ihan teinimäisen rumasti, mutta kyllä tämä akka kupsahtaa korkealta ja kovaa kun täti polkasee fillarilla paikalle....ja turha ees mun inistä, että mitäs opit tästä...en niiiiiiin yhhhhhhtääääääään mitään...sama tonttu-toope tintti-tiivari niinkus aina:headwall:...mulle ei pitäs ikinä antaa raskaustestejä etukäteen, ei ikinä:popcorn::p
 
Älä äläpäs nyt Tintti-Tiivari ihunainen:kiss:

Nythän sie voit alkaahin tekemään sellaista tieteellistä koetta,(niin kuin mm. minä, Oliivitar..;)) miten nopsaan haamuinen punavärin kera noihin David-liuskoihisi alkaa piirtymään, eiköstä vain!?:D

..ja miepä neuvon siulle Aijaan--> Aijaa.com toimintaa hieman sillä tapaa, kuin itse sitä osaan käyttää..

Kun olet kuvannut sen testisi, menet tuonne Aijaa.com:n sivuille..
..sitten sieltä valihet "tiedostot" ja napautat hiirulaisen vasemmalla(kaksoisnapautus)sen kuvan kohdilta jonka haluat, tämän jälkeen napautat kohdasta "lataa"..

Sitten kun kuva latautunut(tulee sinne vasemmalle ylös pikkasena näkyviin)napautat hiirulaisen vasurilla(rivi tummenee) "pieni kuva" kohdilta ja oikialla "liitä"..

..sitten tulet takaisin tänne olkkariimme ja hiirulaisen oikialla napautat "liitä" tähän laatikkoon, jonne me aina raapustellaan kirjoitella - Voila, kuvan pitäsi tulla näkyviin kun tuolta alhaalta "lähetä" napukkaa painat!


Onnistuuko???=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Miun viestini tällainen 10/2011 Neiti Näpsän äidille kun hän kyseli, antaako David liuska turhia viivan paikkoja:

"Antavat kyllä hyyyyyviiiin tarkkaan katsottuna(määrätty valo)tällaista viivasta: viivan reunat kapean harmaat ja keskellä sitten se valkoinen viivan paikka!
Tuli näkyviin kun testi kostea - testiajalla..kuivuttuaan ei juurikaan näy enää."

Miulla jos tärppi käynyt, on viiva ollut selkeä harmaa palkki aluksi.
..siitä sitten hitaasti saanut väriä(on siis aika hitaasti vahvistuvaa sorttia, varsinhin liuska)

Kuitenkin osa dippaajista on sitä mieltä että David liuska näyttää AINA jotahin viivan tynkää, vaikka ei olisi tärppi käynytkään..:|

Siun harmajalle viivaselle vahvistumista punavärin kera:):heart:..huomenna uusiksi, eikös vain!!!;)

((muoks))


..nati nati ihunat:) ja++++++++puuuuuh:whistle::heart:

 
Viimeksi muokattu:
Mie jo olen täällä kuikkimassa joskohan Tintti-Tiivari on dipannut ja ehkä kuvastakin :heart: Siis aikuisten oikeasti tämä hätähousuisten/idiootti-dippaajien laji on ihan omaa luokkaansa :D Ja edelleen järjen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä :LOL: Suuri halua vain lipaista sitä "tikkaria", ennen kuin sen saa kokonaan
Kovasti punaväriä puuskutan sille harmaalle haamujen esiasteelle :kiss:

Mur-mur oletko tieteellisesti :D testaillut niillä FindOut ovisliuskoilla? Kuinkas ovat siulla käyttäytyneet?
 
Jadee Tervetuloa Olkkariin!!! Ja toivottavasti saat kiinni heti plussamyrskystä mikä tässä ketjussa meitä pyörittää :heart:
Laitan sinut samantien listoille, annathan vielä kiertopäivätiedot ja yrityskerrat

Limppu, Morticia, Mamma Vaan ja Justiina
Huhuu? Tulkaahan käymään!
 
Viimeksi muokattu:



Tiistai 13.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Jadee (39).......................kp..................yk
Minttu71 (42)...................kp 5/30................yk 8
Fiialiia (40+)...................kp 8/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 9/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 16/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 19/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 19/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 20/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 20/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 21/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 5
Marza (43)......................dpo 5
Tintti-Tiivari (43)............dpo 6
Susseli72 (41)..................dpo 8



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Kiitos mur-mur tuosta kuvausvinkistä;)

Ja tosiaan tänään vähän kiiruinen päivä, niin en ennätä kuvailee, en tiedä, huomenna saattaa olla myös vähän kiiruinen, mutta jospa kuulkaas ( jos tarvetta enää on: /, täti Mooniikaa/Mooniskaa/ Monskua meinaan:D), niin kassokaas kun torstai on toivoa täynnä, niin silloin testaan.

Hupsuinta tässä vielä se, että kahtena yönä olen nähnyt unta kuolemasta, yhdessä kuoli tyttöni, toisessa unessa yks työhöni liittyvä henkilö. Kuolema synnyttää uutta, kun yks kuolee, tulee tilalle uusi ihminen..kaksi kuollutta, eli kaksi uutta ihmistä, kaksoset-eiks niin- mä ootan siis kaksosia:D

Huomaatteko kuinka hullun toiveikas olen?:D raskaudesta tietysti johtuu tämä turvotus mahassa ( ei eilisistä pizapatongeista ja merkkaripussista:popcorn:) ja oikea tissikin kipuili ja eiliset päiväunet merkkas lisääntyvästä väsymyksestä.
Juu, ei tartte sanoha, että meikä ei KUUMEILIS:D
Mutta torstaisiin...ja kuvan kera jos saan sen onnistumaan ja jos siihen nyt mitään piirtyy;)
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Ja minä tsekkasin tuon kuoleman merkityksen unessa ja se tarkoittas ihan positiivista ( plussaa tietysti)...elämässä rohkeutta ( Kyl kyl)-pitkää ikää( kiitos, en kuole synnytykseen, hui)-hyvinvointia( juu, raskaana on mukavaa)-uutta suuntaa( juu, tottahan) , jotain tuomosta hupatusta googletin;)Ei vaan, täytys mennä kallotohtorille, tän kuumeen kans.....mitä mä viel jossain kirjoituksessa sanoin, ettei mulla oo kuumetta? Buaaaah...heti ku alkaa vähänkin testi harmaantua, alkaa meitin aivot kipinöidä sellasta kuumetulta, että voi vitsi:D
 
Tintti-Tiivari piinailupäivillä on juur kuule osuva nimitys... Jos vain voisin, tekisin jotain, etten silloin istuisi Café Kuukkelissa etsimässä milloin mitäkin :D

Mutta erittäin loistavia argumentteja sulla!!! Plussapuuhkut
:heart: :heart:
 
Siis ansaitsen tällä varmaan palstan idiootin tittelin mutten tajua mikä toi kiertopäivähässäkkä on? Ei jotenkin stemmaa noi muiden luvut mun lukuihin. Öö eli mitä siinä tarkalleen haetaan. :headwall: Yrityskerta ihan ihkaensimmäinen. :heart:
 
Jadee - jokaisella listalla olijalla on merkkitty oma kuukautiskierto ylös.
Eka luku on meneillään oleva kiertopäivä ja kauttaviivan/jälkeen tulee normaali kiertopäivän pituus(voi olla siis esim. vaikka välillä 28-32..sitten viimonen luku on se monesko yrityskerta menossa.=)

Piinailupäivät ovat ovulaation jälkeen olevia päiviä:
Ovis+= dpo-1..ovis= dpo0 ja eka päivä oviksen jälkeen= dpo1..jne..jne..
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur oletko tieteellisesti :D testaillut niillä FindOut ovisliuskoilla? Kuinkas ovat siulla käyttäytyneet?
Jep, tänään dippasin ihan 30min sitten - iiiiihan haluinen viiva tuli.
..en aamulla aina m i l l ä ä n muista, lirittelen pönttöön ihan unisena.:p

ELI..ovis oli JO ilman tuntemuksia kummempia TAI..sitten ensin viivanen haalenee hetkeksi ja vahvenee sitten uudestaan tasavahvaksi - tänään Kp9
..näin on muuten ollutkin välillä ja olen luullut oviksen menneen menojaan.

Lasken tässä päiviä vaan sen takia kun ollaan menossa porukalla taas vuokramökille 6-8.9 viikonlopuksi ja en haluaisi menkkoja juuri siilloin tulevaksi.:O

Mikäli tulisi parin päivän sisään, alkaisi vuoto siinä 28-29.8..kerkeisi se riesa loppua ennen mökkireissua.=)


Onkos meidän olkkarissa dippaajia huomiselle?:wave:..vai, meneekö TOTT-päivälle!!!:rolleyes:
..se muuten ON varppina toivoa täynnänsä.:heart:

 

Yhteistyössä