40+ so what wol.13

Moikka,

vieläkö mahtuu mukaan uusi kuumeilija? Kirjoittelen jo tuolla yli 35 kuumeilijoissa ja km:n jälkeen kuumeilevissa, mutta nyt napsahti lasiin 39 v., niin ehkä tää olis mulle se oikea ryhmä. Olen jo jonkin aikaa tätä palstaa lueskellut ja hyvä henki ja tsemppaus täällä tuntuis olevan.


Kolmatta haaveillaan, takana kkm 4/2013 ja ennestään 3-ja 7-vuotiaat lapset. Aikaisemmin olen raskautunut helposti, esikko vissiin yk 1 tai 2, kuopus yk 4 ja tämä kkm yk 1 -nyt sitten takkuaa ja paljon. Menossa kaiketi yk 6 (jos tuo kkm lasketaan mukaan), kp 3. Kiertokin on lyhentynyt normaalista 28:sta, kaksi viimeistä kiertoa olleet vain 25 päivää. Eli aika epätoivoistahan tää yritys enää on, mutta kun en osaa myöntää tappiota ja luovuttaa:headwall:

Laitoin noita numeroita punaisella, jos joku viitsisi laittaa mut listoille kuumeilemaan=)
 
No niin, minä taas myöhästyin eilen ukon vierestä ja ei mitään hommia tullutkaan. Mies meni yhteen yöllä töihin ja minä tulin tösitä puolkymppi, no, minä hetken päätin koneella olla, mutta mies ehti nukahtaa ja en kehdannut enää herättää, kun kuorsaus kuului. Mutta nyt näyttäs vallan siltä, että ovisviivat vahvat ois!!!!!!!Limaa erittyy, oikein purkkamaista ja vatsassa juilii! Tänään päästään vasta hommiin illalla, mutta eikö nyt ystävät rakkaat, ole se otollinen aika? Kiertopäivä siis 15, ovistikuista...eilen melko vahvat illalla, niin ois nyt illalla se 24h ja jos aamuisesta katsoo, niin se 12h, että eikö niin, että tänäiltana jos koskaan ois hyvä hetki;) Mulla tosiaan nuo kierrot olleet aika hyvät, eli tuolasta 25, js ovis ollut siinä kp 14 nurkilla. Nyt viime kierto oli sen vaan 20 ja nyt ovis ja kp 15.

Kyl minä alan vähän olla skeptinen tämän raskauden suhteen, mutta katellaan nyt vielä vähän aikaa tätä höpötystä. Mies kyllä sanoi, etä hän tekee mitä vaimo päättää:)

Ja tervetuloa ollakkovai?....olla olla vaan hyvä ja astua peremmälle, täällä tälläset harmaahapsiset akat istuu ja horisee, näky mitä naurettavin, kun tässä ringissä istutaan villasukat jalassa, mutta pitäähän sitä jotain hauskaa olla elämässä:D
 
TR
Moi kaikki kuumeilijat! En edes tajunnut kuin nyt vasta, että täällä on tällainenkin pino...tulin vaan kertomaan, että älkäähän nyt just ja just nelikymppiset jos sitäkään vielä toivoanne menettäkö! Mä oon tällä hetkellä Nestorina tuolla yli nelikymppisissä odottajissa ja en kyllä tunne yhtään vanhaksi itseäni. Toki olen todella onnekas kun näin hyvin vielä raskaudun tässä elämänvaiheessa (on siis tässä viekussa vuoden ikäinen tyttö ja nyt odotan hälle vielä sisarusta rv. 10), kaikki sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menisi hyvin loppuun asti! Pieni pelko persuuksissa, kun oli toukokuussa tuulimunaraskaus. Muita keskenmenoja mulla ei tähän mennessä olekaan koettuna, että olen kyllä tosi onnekas. En osaa mitään neuvoja tietenkään antaa, mutta nyt kun tärppäsi, niin pantiin kyllä menemään puoltoista viikko putkeen joka päivä siinä oviksen ympärillä, aateltiin siis ettei ainakaan ole kiinni väärästä ajoituksesta tms :p No mutta, tsemppiä kaikille ja onnea kovasti! Toivottavasti mahdollisimman moni siirtyy tuonne odottajien puolelle mahdollisimman pian!

TR ja kevätkääryle rv. 9+5
 



Keskiviikko 07.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Fiialiia (40+)...................kp 2/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 3/25-28...............yk6
Bugsy (43).......................kp 10/28-31............yk1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 13/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 13/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 14/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 15/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 15/26-32............yk 8
Minttu71 (41)...................kp 29/30................yk 7
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Susseli72 (41)..................dpo 2


plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Ollakovai...? Tervetuloa joukkoon mukavaan!!!! Lisäilin sinut listoille, toivottavasti tiedot meni oikein :)

TR ja Kevätkääryle, ihuna kun kävitte moikkaamassa Nää on niin loistavia uutisia, että meidänkin villasukkajengissä :D tärppää! Ihanaa ja turvallista 9kk matkaa!!!!

Tintti-Tiivari, korjailin siun kp:t listalle.
Onko sinulla tänään siis vahvimmat viivat eli dpo-1 Ihan vain sillä, että haluan sinut tuonne Susselin kanssa piinailemaan Ja nythän on parasta aikaa Välhämöidä... On hyvä jos siellä olisi jo simppasia odottelemassakin Oilin irtoamista ja varmistelut päälle :whistle:
 
Moi kaikki kuumeilijat! En edes tajunnut kuin nyt vasta, että täällä on tällainenkin pino...tulin vaan kertomaan, että älkäähän nyt just ja just nelikymppiset jos sitäkään vielä toivoanne menettäkö! Mä oon tällä hetkellä Nestorina tuolla yli nelikymppisissä odottajissa ja en kyllä tunne yhtään vanhaksi itseäni. Toki olen todella onnekas kun näin hyvin vielä raskaudun tässä elämänvaiheessa (on siis tässä viekussa vuoden ikäinen tyttö ja nyt odotan hälle vielä sisarusta rv. 10), kaikki sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menisi hyvin loppuun asti! Pieni pelko persuuksissa, kun oli toukokuussa tuulimunaraskaus. Muita keskenmenoja mulla ei tähän mennessä olekaan koettuna, että olen kyllä tosi onnekas. En osaa mitään neuvoja tietenkään antaa, mutta nyt kun tärppäsi, niin pantiin kyllä menemään puoltoista viikko putkeen joka päivä siinä oviksen ympärillä, aateltiin siis ettei ainakaan ole kiinni väärästä ajoituksesta tms :p No mutta, tsemppiä kaikille ja onnea kovasti! Toivottavasti mahdollisimman moni siirtyy tuonne odottajien puolelle mahdollisimman pian!

TR ja kevätkääryle rv. 9+5
Onpa ihunaa että pieniäinen masuasukki voi hyvin ja sydän lyö vahvasti.:heart:
..sujukoon raskauden jatko ilman alun epätietoisuutta ja jännitystä:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Oletkos Oliivitar aamusta dippaillunna FindOut O-testiä?:wave:
..itse dippasin ja samanmoinen viiva kuin eilenhin..ja en kyllä jaksanut 5min sitä testiä pissakupissa uitella - pöh, ihme juttu tuokin?:confused:..2-3min. dippasin.

Rintoja(nännejä)kihelmöi kovin.:x
Yleensä alkanut vasta oviksen jälkeen(ja varsinhin tärppikierrolla)..mutta luinkin aiemmin että jos proge&etsro EI balanssissa, voi juuri noita rintatuntemuksia olla paljon!:O
 
Viimeksi muokattu:
Hei Mur-mur juu dippasin aamusta ja ehkä hitusen vahvempaa viivaa näytti miulle tänään ja nyt tosiaan kp 15 ja ovista täällä kuumeisesti odottelen tulevaksi :)

Yrittelin tuossa löytää sitä keskustelua, olen joskus läpi kierron tikutellut ja mulla on lh-nousua kp9-12 tienoilla ja juuri siihen yritin etsiskellä vastauksia, onko normia. Enpä suoraa vastausta löytänyt siihenkään vain tällaisia mutu-keskusteluita ja kokemuksia. Tämmöisen löysin tähän hätään:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1705412-miksi-kysymys-ovulaatiotestista/

Ja kyllä saa se menopaussi sinusta vielä kaukana olla, perkules! :stick:

Kiitos muuten tuosta terveysinfosta. Kyllähän nuokin tänne kuuluu, meillähän jokaisella joskus vastassa :heart:


Tää on aivan ihana :heart: Vaikka vasta kaksi viikkoa sitten kirosin ja haukuin itseni lyttyyn :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Tässäpä tuo kuvanen vielä:


Oliko sulla ihan saman vahvunen se viivanen tänäänkin? Laittaisitko kuvasta? Pohdiskellaan missä mennään.... :kiss:

:attn: Hinta oli muuten nostettu 9,90€ noissa testeissä, taisi varasto huomata :D
 
Viimeksi muokattu:
TR ihania uutisia jotka valaa toivoa vielä minuunkin ja mulal taitaa ovista oikeesti pukata sillä hirmu MÄRKÄ olo alakerrassa koko ajan oiskohan se sitä ihteään sitten?
Tuntuu että mä mitään koskaan ees ovuloi niin mistä hemmetistä senkin tietää paitsi liuskoilla joita en oo koskaan muutenkaan ollu hanakka tikutteleen...
No jos varmuudeksi illalla sais miehen saman peiton alle :p
 
Kiitti Oliivitar linkistä.=)

Olen joskus ennenkin dipannut jo kuukautisten alettua ja ei ole noin vahvaa viivasta tullut - ennen kierron lopppua kylläkin.

Heitin omat dippaukseni jo roskiin;)..voin dipata vielä illasta yhden ja kuvata jos jaksan.
..on jotenhin taas veto poissa:|vuoto vaati veronsa..s e n verta kumminhin perhettäni ilahdutin, että paistelin Köyhiä Ritareita - mantsikka hillolla&kermavaahdolla.:p
 
Oliivitar - tuossapa se miun alkuilasta dippaamani viivanen, on jo hieman vaalennut eilisestä.

..nappasin kuvan vajaan 5min kohdilla pika pikaa kun mies hakemassa meille pizzoja;), vielä tuosta tummeni hieman mutta ohjeissa sanottiinkin että saattaa tummeta - ei pidä 10min. jälkeen kuitenkaan enää tulkita.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taas ja meillä siis illalla sain kuin sainkin miehen jumppaamaan mun kanssa ;)
helppoa se on kun ei tartte ees vinkkailla kun toinen on valmis ku partiopoika mikä mulle kyllä passaa :D
täällä ukostanu koko yön ja hirmu hiostavaa on edelleen ja näyttää niin kovin synkälle tuo taivas ja uutta kuuroa pukkaa ja miehen piti mennä tänään venettä nostaan mutta ei kuulema uskalla kun on sellasi tuulia myös luvattu että oksat pois.
Juuri tuli mun poika isältään nyt mun luo ja likka heräili niin pitää mennä pienten kanssa jotakin hiukka tekeen ettei mee ihan vaan istumiseen tää kaikki aika koneella.
Moikka
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kiitos tervetulotoivotuksista, kotiudun tänne varmasti helposti, niin mukavalta porukalta vaikutatte!

Oliivitar, kiitos, että lisäsit mut listalle ja ihan oikein meni. Tintti-Tiivari, toi sun kommentti sai aikaan viikon parhaat naurut, kun rupesin oikeesti kuvittelemaan, miltä tollanen rinki näyttäis ja kuulostais ihan livenä -ja multa löytyy vino pino villasukkia joka lähtöön, et taidan sopia jengiin:)

Minäkin ajattelin taas ensi viikolla alkaa tikutella, kun nykyään noi ovis-oireet kestää ainakin viikon ja miestä ei kyllä enää saa kellistettyä puoltatoista viikkoo putkeen mitenkään, ei se enää jaksa:D Onpahan sit jotain jännättävää loppukiertoon, kun tää alku on aina niin tylsääää...
 
Juu, tervetuloa Ollakovai...? munkin puolestani mukavaan joukkoomme! :)
Tuo Tintti-Tiivarin kuvaus meistä sai hymyn huulille heti aamutuimaan! :D

TR, kiitos kun kävit rohkaisemassa meitä! :heart: Välillä kieltämättä tuntuu, että turhia toiveita tässä elätellään, mutta tuollaiset kertomukset luo taas uskoa siihen, että ehkä sitä itselläkin on vielä mahdollisuus!

Toissailtana (kp 12 iltana) pistettiin siimahäntiä munasolua kytistelemään, tänään kp 14 ja lapset lähtevät loppuviikoksi isosiskolleen kyläilemään, joten on hyvät tsaanssit laitella lisää simppasia munasolujahtiin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Huomenta! Ja TR, kiitos kun tulit piristämään meitä ihanilla uutisilla:)

Minä nyt taisin jo mennä hiukan sekasin noista päivistä, mutta siis oletettavasti tikutin kp 13 melko vahvat viivat, mutta sitten ei natsannut, kun mies nukahti. Oishan se varmistanut, että simpit on siellä valmiina, mutta se nyt jäi:(

Mutta siis laskin nyt, että niistä vahvoista viivoista meni 24 tuntia, kun sitten eilen touhuttiin illalla. Mulla oli koko päivän sellanen valuva tunne alapäässä, aamulla oli purkkamaista ja venyvää limaa, mitä harvemmin enään huomaan. Vatsaakin turvotti ja jomotti ja kun töistä tulin niin alkoi melkoinen rytinä, niin makuuhuoneessa kun taivaalla. Salamoiden ja jyrinän sekamelskassa oli kyllä sen verran ihanat touhut, että jos sen orgasmin oletetaan auttavan tässä simppien perillepääsyssä, niin nyt oli sitten siihen mahdollisuus:) Minusta aika ainakin natsas..yhtään simppiä en raaskinut valuttaa pois, vaan tungin viel tyynyn peffan alle:D Toivon nyt todellakin, että tämä yksi kerta riitti ja ei myöhästytty.Mutta siis nyt menossa kp 15...ja siis kp 13 minä havaitsin ne ekat vahvat viivat...eli vahvojen viivojen ekasta havaitsemisestä touhuttiin tasan 24h ja 30 minuutin kuluttua, niinkuin ohjeessa luki;) Ja kp 9 meillä on yks latinki mennyt, että jos nyt simpit ovat olleet kovin eloisalla päällä,ja eläneet 4vrk, niin onhan siellä voinnut olla jokin "tyttö" odottamassa;) Nyt vaan odotellaan ja toivon NIIIN paljon, että tärppäs.
 



Torstai Toivoa Täynnä 08.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Fiialiia (40+)...................kp 3/27-30.............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 4/25-28...............yk 6
Bugsy (43).......................kp 11/28-31............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 14/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 14/30.................yk 2v
susseli72 (41).................. kp 15/23-27............ yk 5
Tintti-Tiivari (43).............kp 15/20-26.............yk 10
oliivitar (42)....................kp 16/26-32............yk 8
Minttu71 (41)...................kp 30/30................yk 7
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42).........dpo 0
Marza (43)......................dpo 0
Tintti-Tiivari (43)............dpo 1
Susseli72 (41)..................dpo 3



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä huikeat tunnelmat!!! Rakkautta, räiskettä, toivoa....

Aivan päivä parani hetkessä. Meinasi alkaa koulustressi painaa päälle, kuinkas sitä ehtii lapset koulutielle laittaa :D No eihän se ole kuin laittaa, mutta tää härske kaupallisuuden puolesta juoksuttaa :headwall: Ja sorrun siihen vuosi vuodelta, onneksi vain yksi uusi koululainen, miun pieni Eskarilainen aloittaa koulupolkuun tutustumisen


Marza ihuna, haluatko piinailemaan listoille? Siellä alkaa olemaan jännittävä sutina päällänsä =)
Ja PippuriPiia huikkaa milloin haluat listoille! Tintin sinne jo laittelin Susselin kaveriksi.

Mie vielä odottelen, viiva selkeesti vahvistui eilisestä, muttei vieläkään :p Mutta jospa sitä alkaisi varastoimisen :whistle:

Mur-mur Hyvä kun alkoi hailunemaan viiva, miltäs näytti tänään? Jospa se Täti tosiaan vaikuttais tuohon testiin :confused: Onkin mielenkiintoista nähdä, miltä tää testi näyttää saavuttaessaan LH-huipun

*muoks*ovistestit
 
Viimeksi muokattu:
kyllä mää voin olla piinailemassa sitähän tää alkaa mulla olla
mutta yks asia mikä oikeesti vituttaa nyt etten paremmin sanos niin meillä ollu ihuna kesä naapurit pian 3kk porissa ja meillä oma rauha paritalossa,tänään palasivat reissultaan.Mutta tää helevetti alkaa kun meillä kesällä tuo ulko ovi auki niin naapuri tulee meidän ovelle milloin mitäkin kuikuilemaan huudellen huhuu ja paukkaa samantien sisäll!!!!!!
eikö piru voi tajuta oottaa oven ulkopuolella eikä tallustele meille meiän omaan kotoon ku omaansa.Meillä tosiaan välillä 4 lasta kun kaikki ollaan koossa ja heillä miehen kanssa ei oo lapsia ovat jotain päälle 50v pariskunta.
Mua vaan taas alko pännimään anteeksi anteeksi jos puran kiukkua mutta ku te vaan täällä ootte aina niin ihania että olo on kuin kotona

Ai niin kun muutettiin se vaan tulla tupsahti vuos sitte meille sisään olin ihan haavi auki että mitä ihmeen porukkaa ja se vaan selittelee että jaa jaa tuossa taitaa olla teidän hääkuva..oooo tuollakos huoneessa sitten tytöt nukkuu ja tollasta.Alko ottaan päähän ni työnsin kapeaa eteiskäytävää julmettuja nokkakärryjä naapuria kohden että joutu rassu peruuttaan kynnykselle asti!!!
siis joo oon vieraanvaranen mutta koti on meidän eikä naapureiden vallassa

ja täällä on sellanen helle että peppuvakokin on ihan märkä ja tisunvälit....no siis joka paikka joten mahtaa tulla illalla taas miehen kanssa ihanaa harrastaa asennonvaihtoa kun tuo ihme runsas vetinen vuotokin on vauhdissa jiiiiihaaaa... no ei ainakaan emäntä ole kuiva ku tän päivän häärää :D
 
Viimeksi muokattu:
Marza, laittelin siulle dpo0 eli Oletettu ovulaatio olisi tänään :heart: Ilmoittele jos se sopii. Ja jaksuja mokoman naapurin kanssa :O Eihän tuollainen kuulu hyviin tapoihin laisinkaan :|
...hih.. Jouluna voisit muistaa heitä Kultaisen käytöksen kirjalla :D

Ja täälläkin pukkaa hellettä (ilman aurinkoa) hikeä ja hermoja... Ja ihan kuin mulla olisi kuumia aaltoja... Voikohan ne laittaa ovulaation piikkiin :rolleyes:

Ja hyväksi havaittu keino hikisiin paikkoihin on Vauvan talkki! Töpsytys rintojen alle ja reisiin ja menoks
 
Marza, sinuna johdattelisin ystävällisesti kyseisen naapurin takaisin sinne ovelle ja sanoisin, että nyt ei oikein ehdi rupatella. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon tekee, luulisi menevän perille. Tai jollei mene, niin suorempaa puhetta kehiin. ;)

Ja PippuriPiia huikkaa milloin haluat listoille! Tintin sinne jo laittelin Susselin kaveriksi.
Mulla ei varmaksi ole mitään haisua oviksesta, kun en sitä dippaile, mutta voishan tälle päivää laittaa sen 0-päivän, ollut vähän sellaisia juilimisia selän puolella ja munasarjojen kohdalla, eikä ole niin vakavaa vaikka se muutamalla päivällä heittäiskin tuolla listalla. ;)
 

Yhteistyössä