No heipä hei ja terveiset mökiltä. Oli mukava reissu.
Joo, enpä tiedä nyt missä mennään oman kierron suhteen, sillä...perjantaina kun lähdettiin ja matkalla mökille iski hervoton pissihätä, valu sitten pönttöön ihan sitä itseään punastakin!!!!
...siinä meni toiveet ajattelin ja sitten mietin, että oviksesta meni siis se jotakuinkin VAIN 10 päivä kun menkat alkoi, että jos olikin kiinnittyminen, jos olikin viiva raskatestissä raskauden merkkinä, niin ei noin lyhyt aika kun 10 päivää ylläpidä raskautta pitempään
Eli sen mukaan kn viime kierto oli 20, niin tää oli 22
MUTTA...
laitoin siteen ja se oli turha kapistus koko mökkireissun ajan, siihen ei tullut oikeastaan yhtään mitään, pikkuhousunsuojakin ois ollut liian iso side. Mutta pyyhkiessä joskus tuli vähän punasta, mutta niin vähän, että se oli vähän. Hämäyksenä tosin meillä ulkohuussi ja melko punasta wc-paperia, että ihan nyt en ole varma, mitä siihen paperiin tuli.
No, raskaustestiä mulla ei ole, enkä ehdi ostamaankaan tänään kun on kiirus töihin...käy tuo vaihto tuossa himassa aina minuuttiaikataululla, kun meen iltavuoroon. Ovistestin tein vain ihan siksi, että joskus olen kuullut, että se voi jopa toimia vähän kun raskaustestinä...tiedä sitten...joskus on ollut ihan samanväriset viivat ja olen ollut raskaana, mutta nyt nuo oli eriparia, ei samanväriset, mutta hyvin selkeä tuo toinen viiva, joskus monesti ennen ovulatioota kun siinä ei ole mitään ja tulee pikkuhiljaa se väri siihen päivien aikana ja sit ovispäivänä vavistuu samanvärisiksi.
No mutta, mä en nyt sitten tiedä missä mennään. Et ei kannata vielä laittaa mitään ylös ja mustaa valkoisella. Eli joko mulla on kp 4/22 tai sitten jotain toivoa ois.....mutta sen mä sanon, että ei tää nyt viime aikoina kovin normia ole ollt, että kiertopäivät vaihtelee, menkat niukkenee,
on mustaakin verta jne....että vanhuusko nyt vaivannee?....mutta viel en oo heittänyt kirvestä kaivoon