40+ so what wol.13

oliivitar ja mur-mur -kiitokset tsemppauksesta, nyt oli kyllä ajoitus niin kohdillaan, että pakosta on toiveet korkealla, mutta se pettymys on vaan niin kirvelevä, että sitä aina itselleen selittää, että en mä tässä mitään toiveita elättele, vaikka ihan hulluna toivoo, että olisi tärpännyt -klassinen esimerkki itsensä huijaamisesta:LOL:

Ja peukkuja myös muille piinassa eläville ja piinailun aloitusta odottaville ja muille menossa mukana oleville

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
mutta se pettymys on vaan niin kirvelevä, että sitä aina itselleen selittää, että en mä tässä mitään toiveita elättele, vaikka ihan hulluna toivoo, että olisi tärpännyt
Sepäs se!

Mä menin pölhö tänään törsäämään yhden testin ja negaahan se näytti. Olis vaan pitänyt malttaa vielä jokunen päivä, kun ei tuosta dpo:stakaan voi olla varma, saattaa olla nyt vasta n. dpo9 ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin tädin räähkäkin tulee vasta loppuviikosta jos on tullakseen. En jaksa kovin toiveikas nyt olla, mutta ootellaan ja katsellaan...

No heipä hei ja terveiset mökiltä. Oli mukava reissu.
Joo, enpä tiedä nyt missä mennään oman kierron suhteen, sillä...perjantaina kun lähdettiin ja matkalla mökille iski hervoton pissihätä, valu sitten pönttöön ihan sitä itseään punastakin!!!!:(...siinä meni toiveet ajattelin ja sitten mietin, että oviksesta meni siis se jotakuinkin VAIN 10 päivä kun menkat alkoi, että jos olikin kiinnittyminen, jos olikin viiva raskatestissä raskauden merkkinä, niin ei noin lyhyt aika kun 10 päivää ylläpidä raskautta pitempään:( Eli sen mukaan kn viime kierto oli 20, niin tää oli 22:( MUTTA...

laitoin siteen ja se oli turha kapistus koko mökkireissun ajan, siihen ei tullut oikeastaan yhtään mitään, pikkuhousunsuojakin ois ollut liian iso side. Mutta pyyhkiessä joskus tuli vähän punasta, mutta niin vähän, että se oli vähän. Hämäyksenä tosin meillä ulkohuussi ja melko punasta wc-paperia, että ihan nyt en ole varma, mitä siihen paperiin tuli.
No, raskaustestiä mulla ei ole, enkä ehdi ostamaankaan tänään kun on kiirus töihin...käy tuo vaihto tuossa himassa aina minuuttiaikataululla, kun meen iltavuoroon. Ovistestin tein vain ihan siksi, että joskus olen kuullut, että se voi jopa toimia vähän kun raskaustestinä...tiedä sitten...joskus on ollut ihan samanväriset viivat ja olen ollut raskaana, mutta nyt nuo oli eriparia, ei samanväriset, mutta hyvin selkeä tuo toinen viiva, joskus monesti ennen ovulatioota kun siinä ei ole mitään ja tulee pikkuhiljaa se väri siihen päivien aikana ja sit ovispäivänä vavistuu samanvärisiksi.

No mutta, mä en nyt sitten tiedä missä mennään. Et ei kannata vielä laittaa mitään ylös ja mustaa valkoisella. Eli joko mulla on kp 4/22 tai sitten jotain toivoa ois.....mutta sen mä sanon, että ei tää nyt viime aikoina kovin normia ole ollt, että kiertopäivät vaihtelee, menkat niukkenee, on mustaakin verta jne....että vanhuusko nyt vaivannee?....mutta viel en oo heittänyt kirvestä kaivoon:)

ja nyt siis kp 26 menossa, eli jos tänään alkas menkat kunnolla, niin näinä päivinä ne menkat alkaa ja kun tuhrusta pitää laskea, niin kyllä se ikävä kyllä sitten ois jo 4kp, mut menkat ei siis oo alkanut vielä kunnolla. oireina mulla on ollut vatsakipu, juilinta, se oli ihan kamalaa mökillä ja eilenkin sattu mahaan....tiedä sitten mitä on.....:p

Huih... Täällähän on sietämättömän jännittävät olotilat... Miulla on simmutkin ummessa, kun peukutan niin kovasti plussan puolesta PippuriPiia ja Tintti-Tiivari

Mur-murille kyssäriä pukkaa :) Kauanko elimistössä voi olla hcg'tä kemiallisen jälkeen? Tein kyllä testejä ja mielestäni hiipui negaksi asti, mutten jäänyt sitä suruissani enää tiiraamaan enkä jatkotestaillut. Miettisin vain tuota minun omituista ovisviivan käyttäytymistä ja olotilaani... ja tänään dippasin r-testin. Kontrolliviiva oli tooosi tumma ja häivähdys oli viivan alkua. Voisiko tuo kemiallinen siis vielä hälyyttää? Raskauteen en siis usko lainkaan.

Hitsi, vatsaa jomottaa siihen malliin, että taitaakin oili olla vasta tänään, vaikka eilen aamulla tuli niin selkeä plussa ja iltapäivällä viiva oli jo haaleampi. No, kaipa ne simpat on siellä yhden yön pärjänneet elossa, jos eivät kaikki jo valuneet ulos:confused:. Pöh, että on vaikeeta.

Peukkuja Tintti-Tiivarille ja Pippuri-Pialle

Taitaa täti jo touhukkaana pakkailla laukkujaan ja suunnitella ryntäystä tännepäin. Sillä tavalla juilii alavatsaa ja selkäpuolta, rinnatkin on kipiät ja sellainen fiilis tuolla alapäässä, että joka vessareisulla pitää tarkastaa tuleeko paperiin muutakin kuin kirkasta. :/ Vaan enpä jaksa olla edes pettynyt, jos nyt täti tänne kurvaa, jo tässä alkaa tuntua, että se olis maailman kahdeksas ihme, jos se raskauden takia jättäis tulematta.:|

Sepäs se!

Mä menin pölhö tänään törsäämään yhden testin ja negaahan se näytti. Olis vaan pitänyt malttaa vielä jokunen päivä, kun ei tuosta dpo:stakaan voi olla varma, saattaa olla nyt vasta n. dpo9 ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin tädin räähkäkin tulee vasta loppuviikosta jos on tullakseen. En jaksa kovin toiveikas nyt olla, mutta ootellaan ja katsellaan...
IIIISOOOT d=)b:heart:

No heipä hei ja terveiset mökiltä. Oli mukava reissu.
Joo, enpä tiedä nyt missä mennään oman kierron suhteen, sillä...perjantaina kun lähdettiin ja matkalla mökille iski hervoton pissihätä, valu sitten pönttöön ihan sitä itseään punastakin!!!!:(...siinä meni toiveet ajattelin ja sitten mietin, että oviksesta meni siis se jotakuinkin VAIN 10 päivä kun menkat alkoi, että jos olikin kiinnittyminen, jos olikin viiva raskatestissä raskauden merkkinä, niin ei noin lyhyt aika kun 10 päivää ylläpidä raskautta pitempään:( Eli sen mukaan kn viime kierto oli 20, niin tää oli 22:( MUTTA...

laitoin siteen ja se oli turha kapistus koko mökkireissun ajan, siihen ei tullut oikeastaan yhtään mitään, pikkuhousunsuojakin ois ollut liian iso side. Mutta pyyhkiessä joskus tuli vähän punasta, mutta niin vähän, että se oli vähän. Hämäyksenä tosin meillä ulkohuussi ja melko punasta wc-paperia, että ihan nyt en ole varma, mitä siihen paperiin tuli.
No, raskaustestiä mulla ei ole, enkä ehdi ostamaankaan tänään kun on kiirus töihin...käy tuo vaihto tuossa himassa aina minuuttiaikataululla, kun meen iltavuoroon. Ovistestin tein vain ihan siksi, että joskus olen kuullut, että se voi jopa toimia vähän kun raskaustestinä...tiedä sitten...joskus on ollut ihan samanväriset viivat ja olen ollut raskaana, mutta nyt nuo oli eriparia, ei samanväriset, mutta hyvin selkeä tuo toinen viiva, joskus monesti ennen ovulatioota kun siinä ei ole mitään ja tulee pikkuhiljaa se väri siihen päivien aikana ja sit ovispäivänä vavistuu samanvärisiksi.

No mutta, mä en nyt sitten tiedä missä mennään. Et ei kannata vielä laittaa mitään ylös ja mustaa valkoisella. Eli joko mulla on kp 4/22 tai sitten jotain toivoa ois.....mutta sen mä sanon, että ei tää nyt viime aikoina kovin normia ole ollt, että kiertopäivät vaihtelee, menkat niukkenee, on mustaakin verta jne....että vanhuusko nyt vaivannee?....mutta viel en oo heittänyt kirvestä kaivoon:)
Musta veri ei ole mitään vaarallista(yleensä, peräsuolesta sitten asia toinen)
..on melko varmasti kyse vanhasta verestä, joka nyt poistuu sitten.

JA..menkkoja ei lasketa alkaneeksi noista tuhruvuodoista - vasta kun kunnolla vuotelee se Kp1..eli..

IIISOOOOT d=)b siullehin ihuna!:heart:

Hitsi, vatsaa jomottaa siihen malliin, että taitaakin oili olla vasta tänään, vaikka eilen aamulla tuli niin selkeä plussa ja iltapäivällä viiva oli jo haaleampi. No, kaipa ne simpat on siellä yhden yön pärjänneet elossa, jos eivät kaikki jo valuneet ulos:confused:. Pöh, että on vaikeeta.

Peukkuja Tintti-Tiivarille ja Pippuri-Pialle
Kyllä ne simeonit ovat riittävät tärppiin ihan varppina!
..ovishan on siitä O+:sta vasta 12-36h kuluttua - e l i siulla tänään saattaa munarakkula sieltä puhjeta.:wave::heart:

Taitaa täti jo touhukkaana pakkailla laukkujaan ja suunnitella ryntäystä tännepäin. Sillä tavalla juilii alavatsaa ja selkäpuolta, rinnatkin on kipiät ja sellainen fiilis tuolla alapäässä, että joka vessareisulla pitää tarkastaa tuleeko paperiin muutakin kuin kirkasta. :/ Vaan enpä jaksa olla edes pettynyt, jos nyt täti tänne kurvaa, jo tässä alkaa tuntua, että se olis maailman kahdeksas ihme, jos se raskauden takia jättäis tulematta.:|
Hus akan kuvatus pois Pippuri-Piian nurkilta..huuuuus:stick:
..ja ihuna:heart:tilalle!

Huih... Täällähän on sietämättömän jännittävät olotilat... Miulla on simmutkin ummessa, kun peukutan niin kovasti plussan puolesta PippuriPiia ja Tintti-Tiivari

Mur-murille kyssäriä pukkaa :) Kauanko elimistössä voi olla hcg'tä kemiallisen jälkeen? Tein kyllä testejä ja mielestäni hiipui negaksi asti, mutten jäänyt sitä suruissani enää tiiraamaan enkä jatkotestaillut. Miettisin vain tuota minun omituista ovisviivan käyttäytymistä ja olotilaani... ja tänään dippasin r-testin. Kontrolliviiva oli tooosi tumma ja häivähdys oli viivan alkua. Voisiko tuo kemiallinen siis vielä hälyyttää? Raskauteen en siis usko lainkaan.

Missä viivasen häivähdys???..mie heti haluan sitä tiirailla!!!:D

Mikäli iiiiihan et ole varma oviksesta, voi nyt olla joku muukin, kuin dpo4..vaikka dpo7? ja silloin on joillahin jo pikku pikkuku häivähdys saattanut näkyä testissä..

..M U T T A..jos ovisviivanen vielä vahva, saattaa R-testi nyt siihenkin reagoida(LH-hormoni)..eli odottelua, odottelua vieä hieman ihuna!;):heart:

HGG:stä..toisilla menee todella pitkäänkin, ennen kuin raskaushormoni poistuu elinmistöstä(ei näy enää testilöissä)
Miulla on aina nopsaan testi näyttänyt negaa, vaikka vuoto ei olisikaan vielä alkanut - keskeytyneessä keskenmenossakin hävisi testiviivanen nopsaan tyhjennyksen jälkeen.

Valkkasimpa vaalean kuvan, mutta kyll se tuosta jotenhin näkyy. Ja ovistestihän on tuo punainen ja molemmat aamulla tehty. Ovisviiva on hyvin haalistunut kp25 tasavahvasta viivasta. Nyt on siis kp27 Ja en ole varma olenko edes ovuloinut :D Mut epäilen vahvasti että tuo on kemiallisen aiheuttamaa? Aika vahva r-testin kontrolli viiva? Muuten voiko edes ovuloida jos on hcg'tä vielä elimistössä :confused: Mitäs tuumaat Mur-mur? Huomennahan olen päivän viisaampi ja tulen tänne liuskoineni :D

En kyllä ymmärrä miten olisin muka raskaaksi tullut, tällai salaa? :rolleyes: Sellainen myllerrys ollut koko kierto :headwall:

Lisäsin vielä toisen kuvan

Viimeksi muokattu:
Ja taas täällä toivomassa ja haaveilemassa:) Ja kiitos taas mur-mur tiedonjyväsistä, minä kun olen aina tuhrusta laskenut ekan kiertopäivän:p

No, mutta.....on tämä vallan outoa. Eli perjantaina se valuveri pönttöön, mitä tuli noin 2rkl.....:) Lauantaina ei muuta kun pyyhkiessä ja vähän ja siteessä aavistus mustaa verta. Sunnuntaina siteessä ei juurikaan mitään, pyyhkiessä vielä vähemmän. Tänään siteessä aavistus mustaa verta.....olisin siis selvinnyt kaikki nämä päivät yhdellä pikkuhousunsuojalla. Tänään vatsaa, lähinnä oikeata vötärön seutua juilinut....iltaan kohden vähän edottanut...illalla töissä tunsin rinnoissa jotain painon tunnetta...en tiedä....

Mä nyt vaan oottelen mitä tapahtuu, mutta jos menkat on tämmöset, niin jonkinsorti vaihdevuosia meinaa, ei oo normaalia tämmönen vuotelu. Raskaana ollessa kyllä mulla pääsääntöisesti aina tuhruttanut ja monta viikkoa...että raskauden piikkiin tän laittasin ennemmin kun menkkojen.

Mutta en ala vielä ostaa raskaustestiä. Nyt mä rauhassa ootan niitä menkkoja. Jos ne ei tästä pikkuhiljaa ala parin päivän sisään, on se sitten pakko:whistle:..kauhea pakko ja vastenmielisyys:whistle::D, sitten testata:D

Täytyy vaan sanoa, että kylläpä nyt vanhaa akkaa pidetään jännityksessä, että kuinkahan tässä nyt oikein käy:)

Valkkasimpa vaalean kuvan, mutta kyll se tuosta jotenhin näkyy. Ja ovistestihän on tuo punainen ja molemmat aamulla tehty. Ovisviiva on hyvin haalistunut kp25 tasavahvasta viivasta. Nyt on siis kp27 Ja en ole varma olenko edes ovuloinut :D Mut epäilen vahvasti että tuo on kemiallisen aiheuttamaa? Aika vahva r-testin kontrolli viiva? Muuten voiko edes ovuloida jos on hcg'tä vielä elimistössä :confused: Mitäs tuumaat Mur-mur? Huomennahan olen päivän viisaampi ja tulen tänne liuskoineni :D

En kyllä ymmärrä miten olisin muka raskaaksi tullut, tällai salaa? :rolleyes: Sellainen myllerrys ollut koko kierto :headwall:

Lisäsin vielä toisen kuvan
Muokkasin hieman kuvaasi..

..ja miusta tässä kuvassa testiviivan kohta näkyy vaaleampana, niiden reunat leveämmälti sitten punertaa..

Tässä toisessakin jos tarkkaan katsoo..

Miun mielestäni se testiviiva tulee tuohon punaisen kohdan(oikealla)vasemmalle puolen heti(vaalempi kohta)

Näin mie sen näkisin..tai en tiedä?:whistle:..kun siirsin kuvat tänne, ei se vaalempi kohta näy enää niin selvästi:|

Jos ihan tarkkaan katsoo, näkee tuossa punaisen keskellä sellaisen hyyyyvin ohkaisen, kuin terävällä kynällä vedetyn viivan - siihen tulisi mielestäni se testiviivanen..ja toivottavasti vielä ilmestyykin.:kiss:
..en kuitenkaan usko että ainakaan dpo4 vielä näkyisi mitään - dpo7 jo jotahin pientä voisi kyllä:)
V a a n huomenna olet jo hieman viisahampi - jos tuosta viivanen vahvennut on pikkinen siellä pesää rakentamassa - iiiiks!:rolleyes::heart:

Tosiaan, aika vahvanpuhuva tuo kontrolviivanen kyllä..
Voisihan siellä vielä jäämiä kemiallisestahin olla?..ovuloida voi kyllä, vaikka elinmistössä olisikin HCG hormonia..ihan kuin jostain olin lukevinani että kun alle 6m/IU/ml voi ovulaatio tapahtua?:confused:

Tuollaisenhin jutun löysin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/keskenmeno/925684-hcg-taso-ja-ovulaatio/

..ja tässä kiinnostava juttu Vauva.info sivustolta(Mollamaijan kirjoittama)

"Mulla tuli ovulaatio sinä päivänä, kun hcg oli veressä laskenut lukemaan 3. Munarakkula oli kyllä varmasti kasvanut jo sinä aikana kun raskaushormonia oli vielä veressä, muutama päivä ennen ovulaatiota sain vielä hyvän plussan raskaustestiin enkä uskonut ovuloivani vielä moneen viikkoon.

Hcg ei tosiaan estä ovulaatiota, pregnyliä käytetään pienempinä annoksina limakalvon kasvatteluun ennen ovulaatiota ja isompina annoksina avittamaan munasolun irtoamista. Keltarauhanen estää uusia munarakkuloita kasvamasta, siksi ovulaatioitakaan ei todellisuudessa voi olla kuin yhden kerran kierrossa. Saman lh-huipun aikana voi irrota useampia kypsiä munasoluja mutta se tapahtuu n. 1-2vrk sisään. Epäonnistuneita ovulointiyrityksiä toki voi olla, eli lh-huippu ja ovistuntemukset tulee mutta munarakkula lässähtää eikä ovulaatiota tapahdu. Ainoa keino varmistaa tapahtuiko ovulaatio, on s-prog verikoe"
(ja kotikonstein oikeaoppisesti tehty aamulämpöjen kartoitus).

Terveisin asiasta pitkät pätkät polilla viime viikolla keskustellut mollamaija.

..eli keltarauhanen olisikin se, joka viivyttää km:non jälkeen uutta ovista?

Viimeksi muokattu:
Ja taas täällä toivomassa ja haaveilemassa:) Ja kiitos taas mur-mur tiedonjyväsistä, minä kun olen aina tuhrusta laskenut ekan kiertopäivän:p

No, mutta.....on tämä vallan outoa. Eli perjantaina se valuveri pönttöön, mitä tuli noin 2rkl.....:) Lauantaina ei muuta kun pyyhkiessä ja vähän ja siteessä aavistus mustaa verta. Sunnuntaina siteessä ei juurikaan mitään, pyyhkiessä vielä vähemmän. Tänään siteessä aavistus mustaa verta.....olisin siis selvinnyt kaikki nämä päivät yhdellä pikkuhousunsuojalla. Tänään vatsaa, lähinnä oikeata vötärön seutua juilinut....iltaan kohden vähän edottanut...illalla töissä tunsin rinnoissa jotain painon tunnetta...en tiedä....

Mä nyt vaan oottelen mitä tapahtuu, mutta jos menkat on tämmöset, niin jonkinsorti vaihdevuosia meinaa, ei oo normaalia tämmönen vuotelu. Raskaana ollessa kyllä mulla pääsääntöisesti aina tuhruttanut ja monta viikkoa...että raskauden piikkiin tän laittasin ennemmin kun menkkojen.

Mutta en ala vielä ostaa raskaustestiä. Nyt mä rauhassa ootan niitä menkkoja. Jos ne ei tästä pikkuhiljaa ala parin päivän sisään, on se sitten pakko:whistle:..kauhea pakko ja vastenmielisyys:whistle::D, sitten testata:D

Täytyy vaan sanoa, että kylläpä nyt vanhaa akkaa pidetään jännityksessä, että kuinkahan tässä nyt oikein käy:)
Sie mikään "vanha akka" ole.:kiss:

Huomenna siulla JO dpo13 ja varmasti raskaus näkyisi, mikäli tärppi käynyt:heart: Iiiiks, miten te ihunat mal-tat-te odottaa?..itselläni ei SITÄ taitoa ole koskaan ollut - oikia hätäpöksyisten Kuningaratar olen kyllä!:D

Muokkasin hieman kuvaasi..

..ja miusta tässä kuvassa testiviivan kohta näkyy vaaleampana, niiden reunat leveämmälti sitten punertaa..

Tässä toisessakin jos tarkkaan katsoo..

Miun mielestäni se testiviiva tulee tuohon punaisen kohdan(oikealla)vasemmalle puolen heti(vaalempi kohta)

Näin mie sen näkisin..tai en tiedä?:whistle:..kun siirsin kuvat tänne, ei se vaalempi kohta näy enää niin selvästi:|

Jos ihan tarkkaan katsoo, näkee tuossa punaisen keskellä sellaisen hyyyyvin ohkaisen, kuin terävällä kynällä vedetyn viivan - siihen tulisi mielestäni se testiviivanen..ja toivottavasti vielä ilmestyykin.:kiss:
..en kuitenkaan usko että ainakaan dpo4 vielä näkyisi mitään - dpo7 jo jotahin pientä voisi kyllä:)
V a a n huomenna olet jo hieman viisahampi - jos tuosta viivanen vahvennut on pikkinen siellä pesää rakentamassa - iiiiks!:rolleyes::heart:

Tosiaan, aika vahvanpuhuva tuo kontrolviivanen kyllä..
Voisihan siellä vielä jäämiä kemiallisestahin olla?..ovuloida voi kyllä, vaikka elinmistössä olisikin HCG hormonia..ihan kuin jostain olin lukevinani että kun alle 6m/IU/ml voi ovulaatio tapahtua?:confused:

Tuollaisenhin jutun löysin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/keskenmeno/925684-hcg-taso-ja-ovulaatio/

..ja tässä kiinnostava juttu Vauva.info sivustolta(Mollamaijan kirjoittama)

"Mulla tuli ovulaatio sinä päivänä, kun hcg oli veressä laskenut lukemaan 3. Munarakkula oli kyllä varmasti kasvanut jo sinä aikana kun raskaushormonia oli vielä veressä, muutama päivä ennen ovulaatiota sain vielä hyvän plussan raskaustestiin enkä uskonut ovuloivani vielä moneen viikkoon.

Hcg ei tosiaan estä ovulaatiota, pregnyliä käytetään pienempinä annoksina limakalvon kasvatteluun ennen ovulaatiota ja isompina annoksina avittamaan munasolun irtoamista. Keltarauhanen estää uusia munarakkuloita kasvamasta, siksi ovulaatioitakaan ei todellisuudessa voi olla kuin yhden kerran kierrossa. Saman lh-huipun aikana voi irrota useampia kypsiä munasoluja mutta se tapahtuu n. 1-2vrk sisään. Epäonnistuneita ovulointiyrityksiä toki voi olla, eli lh-huippu ja ovistuntemukset tulee mutta munarakkula lässähtää eikä ovulaatiota tapahdu. Ainoa keino varmistaa tapahtuiko ovulaatio, on s-prog verikoe"
(ja kotikonstein oikeaoppisesti tehty aamulämpöjen kartoitus).

Terveisin asiasta pitkät pätkät polilla viime viikolla keskustellut mollamaija.

..eli keltarauhanen olisikin se, joka viivyttää km:non jälkeen uutta ovista?
:LOL: Eli mää olen tehnyt pannukakut :LOL: Juuh, tuollaista mä vähän uumoilinkin... Häätyy siis jatkaa harjoituksia ja mä lupaan, jos joskus vielä plussaan, en kuunaan harrasta seksiä :D

Ja ihana kiitos Mur-mur :kiss: Mollamaijan tekstissä oli paljon asiaa

Viimeksi muokattu:
Huomenta Tupaan!

Onko rapistelijoita? Plussapuhurit testilöihin
Mie ainaskiin rapistelin, dippasin ja kuikin. Eilisen r-testin viivasen häivähdys oli hävinnyt ja ovistestissäkin hailuneva viiva, joten täällä mennään taas ja porskutetaan yhtä kokemusta rikkaampana. Oviksen ehkä kuitenkin oletan menneen... (sanoo nainen, jolle riittää "täsmäiskut" :LOL: ) Enpä ala muuttamaan dpo-päiviäni ja vaan katsellaan sitten minkäköhänlaiseksi luteaaliaika muodostuu. Ehkäpä miulla oli vielä HCGtä elimistössä tai Oilia pukkasi niin kauan, että r-testi siihen reagoi. Mulla tais mennä tieteellisyyden merkeissä tämä kierto :D... Ja en panis pahitteeksi vaikka lopussa kiitos (+) seisoisi :heart:

Viimeksi muokattu:

Tiistai 20.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Esteri1 (40)......................kp 3/28..................yk 10
susseli72 (41).................. kp 4/23-27............. yk 6
Minttu71 (42)...................kp 12/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 15/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 15/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 16/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 23/28-31..............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 26/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 26/30.................yk 2v
Tintti-Tiivari (43).............kp 27/20-26...........yk 10
oliivitar (42)....................kp 28/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?

piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 1
Fiialiia (40+)...................dpo 3
oliivitar (42)....................dpo 5
PippuriPiia-70 (42).........dpo 12
Marza (43)......................dpo 12
Tintti-Tiivari (43)............dpo 13

plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2

taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?

hcg calculator and hcg level tool | babymed.com

Huomenta! Enpä kyllä nyt osaa oikein sanoa yhtään mitään tämän touhun kanssa. Yöllä ei tullut mitään ja aamulla taas pyyhkiessä...edelleen tuo side on turha, mutta pyyhkiessä tulee. Ei nämä kunnon menkat ole, hyvin niukat, mutta ilmeisesti sitten kai menkat....jotenkin en usko plussaan. Aattelin, että kun tuota rahaa ei nyt ihmeemmin ole, niin odotan viikon loppupäähän ja käyn ostaa testin perjantaina ja lauantaiaamuna teen, ellei ala vuoto lisääntymään. Jos pysyy tälläsenä, on pakko testata. Minulla vaan on sellanen fiilis, että jotain siellä on tapahtunut, mutta sen veriviirun jälkeen ( kiinnittyminen), ei sitten olekaan tapahtunut kunnon kiinnittymistä tai jokin siellä on falskannut, että homma ei ole lähtenyt oikein käyntiin tai sit on, mutta tää vuoto nyt tekee sen, että kestääkö se, mikä siellä sitten mahdolisesti olisi kehittymässä. Ehkä ois viisainta, kun ei olis raskaana, kun että kesken menisi...taas. Mutta nyt on vielä hyvä tiedostaa, että ei tiedä mitään varmaa, nt vaan odotellaan:)

Mä myös ihmettelen näitä tuntemuksia, tädin tulo-fiilikset jäi siihen eiliseen, nyt vaan nippailee (enemmän vasemmalta) alavatsaa liikkuessa, voi tosin olla joku lihas-juttukin noista lenkeistä ja venytyksistä johtuen, rinnat on vielä kipeämmät kuin eilen, jonkun verran valkovuotoa. Odottelen, jos tässä ennen sunnuntaita täti kurvais tänne, ellei niin sunnuntaina dippaan.

Tintti-Tiivari Olen lukenut, että alkuraskaudessa saattaapi olla noita vuotosia, toisilla pitkäänkin.... Edelleen peukutan puolestasi :kiss:

...ja psst.... Prismassa kaksi Pregcheck testiliuskaa maksaa 2,25€... Että yllytänkö? Noooo en

PippuriPiia Minulla on yksi raskausoireista kipeytyneet vatsalihakset, nimenomaan masun molemmin puolin, saattaahan ne olla Haamukipusia kiinnikkeistä =) Jospavainen sinullakin :heart:

Puuh puuh Naiset

• Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70

Yhteistyössä