Heips taas. Pippuripiia70, kuule, kun mulla on tuo kierto aka lyhyt, eli oviksesta yleensä alkaa tuhruttelu jo 8-10päivää oviksesta
Oon aatellut, että se luteaalivaihe vai mikä se on
, en nyt muista miten kirjoitetaan:headwall:, mutta siis kuitenkin, niin noilla primoluteilla saisin kiertoni jopa nykyistä 22-24, sellaseksi max 30! Lääkäri kysy, että haittaako se ja sanoin, että no ei tosiaan haittaa, että kiva vaan, että saa olla rauhassa menkoilta
Toisaalta kun yrittää vauvaa, on kiva, kun on lyhyt kierto, että jos ei nappaa, pääsee nopeasti uuteen yritykseen, mutta ei oo hyvä liiankaan lyhyt kierto, eli just kun mulla alkaa se kiinnittyminen, siis mahdollinen kiinniittyminen niin alkaakin jo tuhru
...eli siks noita primolutteja, mutta, nyt en tässä kierrossa vielä niitä ottanut, kun halusin kattoa mikä tää ton alkuraskauden km jälkeinen kierto nyt on.
Nyt on sitten se tilanne, että oisko se nyt kp 22 ja joo, olihan se pakko tehdä se testi, kun on niin malttamaton.....eihän se nyt vielä voi näyttää, kun vasta 8-9pvä oviksesta
Puolitin vielä sen testin ja niinpä eilisestä ei näy mitään, kun on ihan suttunen ja tän päivänen...niin...ihan kun siinä joku haamu ois
, mutta joo, tuo ei oikeesti sano mitään, en pidä sitä minään...en itse asissa jaksa ees ajatella sitä, koska se on niin väritön.
Mutta oireista????!!!!! Kuulkaas kun yleensä alkaa oviksen jälkeen ne tissikipuilit yms juilimiset, mitkä saa kuvittelemaan raskautta...kun ne voi merkata toki sitäkin, mutta kun mulla on ollut niinkin, että jos on ollut niitä oireita oviksen jälkeen, niin yleensä ei o hyvää tietänyt ja jos taas ei oo oireita, että ne tuntemukset alkavatkin vasta vähän ennen kun menkkojen pitäs alkaa, eikä oviksen jälkeen, niin tietänyt raskautta ja nyt, mulla ei ole tuhrua alkanut vielä, ei mitään oireita, paitsi yksi erittäin hyvä raskausoire nro 1, nenäverenvuoto! Se alko tänään
...että piinailu jatkuuuuuuuuuuuuuuu.
Ja sit pippuripiia 70 , mulla on kuule vähän samoja aatoksia. Kun mä pohdin vähän sitä, että onko tää kuumeilu nyt jotain " haluis vielä kokea äitiyden, mahan ja vauvan", mutta en ole ollenkaan varma, olenko tosian vielä valmis siihen ajatukseen, että nuorin ois jo silloin 5v....aikamoinen ikäero...sit joutusin luopumaan kivasta työpaikasta, toki kai mä pääsisin sinne takas, mutta kun en hirveesti ees haluisi lähte sieltä ja jos saan vauvan, niin kyllä mä ainakin 2v olisin kotona....en sit tiijä.....ja raskaus, miten se sujuu, jos mä kuolenkin johonkin verenvuotoon:O....siinä se sitten ois, miun elämä. Mä en oikein aina jaksa ymmärtää, että miksi mä vaan jaksan leikkiä tätä hupatusta, ovistikkujen kanssa kun pieni lapsi hiekkalaatikolla....missä se aikuistuminen on, luopumisen ymmärtäminen, asioiden tärkeysjärjestykseen laittaminen ja järki. Mä oon kun pikkukakara, enkä osaa kun haaveilla vielä vauvasta, kun tiedän, että oon jo tämänkin ikänen. Ja kun mulla on lapsia, tyttöjä ja poikia, tupa täynnä tenavia, mutta en vaan osaa sitä pistettä laittaa.
Välillä mä toivon salaa, että en raskaudu enää ikinä, se ois kaikkein viisain juttu. Silti mä salaa toivon, että siinä ois ne kaksi viivaa. Kaksi viivaa kertoo mulle kuitenkin sen, että sit alkaa pelko, miten raskaus etenee. Jos se menee päin mäntyä, tiedän, että en enää ikinä yritä lasta, jos se päätyy kaavintaan. Se on sit täydellinen loppu kuumeilulle. Mutta, mitä jos kaikki meneekin aika hyvin, mutta vauva vammautuu synntyksen loppupuolella synnytyksessä, syntyy keskosena, synty vammaisena...sinä meni sitten loppuelämä uusin palapelein. Voiko tosiaan kaikki mennä vielä hyvin ja saisin terveen vauvan, työt jatkuis samassa työpaikassa ( en ole vakkari) ja elämä hymyilee.
Missä on tieto, varmuus, luottamus ja usko? Missä ymmärrys, järki, halu ja toivo?
Kyllä mä oikeesti tällä hetkellä oon vähän kun heikoilla jäillä, katon mitä tästä tulee. Joku voi huutaa, että tuu pois sieltä ja silti en tahdo, toisaalta tahtoisin.
Ehkä se niin vaan on, että tähän leikkiin kun on lähtenyt, sen kestäköön tai lähteköön pois. Mä nyt attelin hyppiä vielä jonkin aikaa hyppynarulla, sitten kun alkaa tuntua siltä, että se on loppu nyt, niin sit se on. Nyt vaan katon mitä tulee, mutta rehellisesti sanotuna, en tiedä mitä toivoisin tämän kierron tuovan mukanaan. Plussan vai negan, kumpi ois parempi? tiedän, että toivon plussaa, mutta kumpi ois parempi itseni kannalta