Lohtuhali,
memmu :hug: Voin vain yrittää kuvitella, miltä susta tuntuu. Voimia ja jaksamista!
Mä niin toivoin pääseväni lukemaan plussauutisia, mutta näemmä tädin saivat kylään moni muukin. Pahoitteluni kaikkien puolesta ja onnea matkaan tässä kierrossa. Peukkuja pidän vielä jännityksessä eläville =)
Harmittaa ja hävettää, kun en ehdi kirjoittaa henkilökohtaisempia viestejä vaan tälleen tylysti niputan teidät, ihanaiset, mutta tätä tää nyt on. Kiire ja illalla aikaisin väsy. Nyt tässä kahvin hörppään ennen kuin lähden taas hakemaan poikasen hoidosta.
Oman navan ympäryksestä sen verran, että mahaa juilii oikein tosissaan. Koska meidän talletukset suoritettiin (luomuna muuten ja kerrankin jo iltapäivästä ja miehen aloitteesta :heart
eilen, en raaskinut uutta ja kallista digitestiä tänään enää avata. Vanhoilla liuskoilla en vielä ehtinyt ovishymynaamaa saamaan, mutta eilen jo masussa tuntui ja tänään oikein kunnolla. Eli ehkä tässä jotakin Oili-meinikiä voisi olla.
Kysyisinkin, että milloinka teillä on isoimmat tuntemukset, ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Joku kierto mun täytyy kyllä testata niin pitkään, että hahmotan missä oikeasti milloinkin mennään. Tähän mennessä siis olen aina lopettanut dippailut siihen hymynaamaan, ja tällä kertaa tosiaan jätin koko homman kesken omien vahvojen tuntemusten vuoksi. Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan, säilynkö oireettomana vain alanko kehitellä toinen toistaan (epä)uskottavampia raskausoireita
Ihania loppukesän päiviä, ihanat!