40+ so what wol.13

Hei, minä näen kans kummallakin haamusta, oliivitarrella ja mur-murilla:)

minulla taas alkoi vuoto....ihan pyllystä tämä....enkä testaa mitään...sen verran ottaa päähän nämä menkat.

ja ihan pyllystä, mutta kilojakin lähtenyt....ei mikään ihme, kun vuotaa varmaan litroja:D Kumma että naista ei kuitenkaan haittaa vaikka kiloja lähteekin, mutta silti ongema vaan se, että väsyttää jo muutenkin, niin viel kilot karisee....ylipainoa mulla ei ole, oon normipainonen.

Mutta kuulkaa sisua tuli lisää...ihan semmonen hemmetinmoinen voima, että nyt näytän kyllä mistä kana pissii.....tässä kerrossa taas apinan raivolla eteenpäin:)

Kiitos ihanaiset kun jaksatte halirutata ja tsempata<3
 
Kerta kiellon päälle:whistle:(iltapisukka)
On vain niin t o d e l l a huonolaatuinen kuva, punertava kun otin keittiön lliesituulettimen lampun valossa.


Itse näen siinä punertavaa, eihän se tänne siirrettynä tietenkään näy..pöh!:headwall:

Kun hieman alaviistosta katsoo, näkee ehkä hiukka paremmin tuon viivasen, väri on mitä on.: /

Tisut ON nyt todella kipiät(nännit)masulla hiljaista, illasta iski mahdoton palellus horkka..lämmöt alkuillasta 37.1C..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar



Sunnuntai 25.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

PippuriPiia-70 (42)..........kp 4/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 5/20-27...........yk 11
Esteri1 (40)......................kp 8/28..................yk 10
susseli72 (41).................. kp 9/23-27............. yk 6
Minttu71 (42)...................kp 17/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 20/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 20/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 21/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 28/28-31..............yk 1
Marza (43).......................kp 31/30.................yk 2v
oliivitar (42)....................kp 33/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 6
Fiialiia (40+)...................dpo 8
oliivitar (42)....................dpo 10
Marza (43)......................dpo 17





plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Ihanaa ja viipyilevää Sunnuntai Aamua

Mur-mur siun viimeisimmässä testissä on jo väriä! Puuh puuh punaväriä

Oma dippaus PC-testillä ja nega. Testiajan jälkeen tuli selvästi viivanpaikka näkyviin :O Sen verta mielenkiintoinen oli, että kuvan postaan :) Tuolta jo googlettelin, että ei merkkaa välttämättä mitään... Eli kassellaan, ei ole tätikään vielä ovella


Eipäs näkyny tässä kuvassa (puhelimella otettu) kovin selvästi. Tietenkin kamerasta loppui akku ;)

Ja kameralla


Heh... Ensin sitä saa punaväriä, kun sen ei tarvis siellä olla ja sitten kun sitä haluaa, se pakenee :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - miusta tuo EI olisi pekkä viivanpaikka?..
.. haamulainen kurkkii siellä!:rolleyes::heart:

Ittelläni tämä kierto tässä - ihan blancoista blancoin iltapäiväpisusta.
Nyt loppui myöskin testit.
Koetin ottaa testistä kuvaakin, vaikiaahan sitä on olemattonta kuvata:Dlaitan sen tänne kun akku latautunut.

Uskon nyt olevan dpo9-10(O-testin perusteella dpo8)..tätsy tuntemuksia koko päivän: repii jalkoja, peppua, hieman huonoa oloistakin - lämmöt vielä 37.2C
Taitaa täti kurvata akselilla: 29-30.8

Onkos tälle päivää muista dippaajia, huhuuuuu?!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
"Onkos tälle päivää muista dippaajia, huhuuuuu?!!!"

Täälläpä ilmoittautuu 43-vuotias oviksen dippailija, joka on menossa inssiin yksin. Tiedän, että se herättää paljon erilaisia mielipiteitä, mutta niin pitääkin. Tämä on minun elämäni ja minun päätökseni. Ja pojaltani tähän suuri tuki ja hyväksyntä. MInulla on murkkupoika, joka on ihan luomusti ja helposti alkunsa saanut. Avioeron ja monien vuosien ja kiekuroiden jälkeen huomasin olleeni sitten suhteessa, jossa ei ihan kaikki pitänyt paikkaansa ja olin toivonut turhaan tämän miehen kanssa lasta.

Vuosia miettineenä, olen menossa yksin inssiin luovutussiittiöillä. Ovulaatiot on bongattu kaikkine limoineen :p Nyt vaan sitten katsastellaan kaikki asiat kuntoon ja päätetään siittiöiden tilaus ja inssin ajankohta.

Uuden hedelmöityslain myötä luovuttajat ovat vähentyneet, mikä on toisaalta ymmärrettävää. Mutta virallista tietä hankitulla luovuttajallahan ei ole vastuuta myöhemmin, kuten esim. "itsehankitulla" luovuttajalla. Kuulemma suomalaisia siittiöitä on vähän ja paljon käytetään tanskalaisia. Jooo-o, tästä on jo keretty ainakin meidän sisäpiirissä heittää monta vitsiä... Anteeksi, mutta en osaa suhtautua kaikkeen otsa kurtussa, joku rentous on oltava, muuten ei tule hommasta mitään =)

Kirjoittelen mielenkiinnosta, en niinkään saadakseni mitään "ohjeita". Kaikki on tiedossa ja olo on varma ja levollinen. Ja mikä mielenkiintoista, niin poikani on erittäin positiivisella mielellä tässä mukana ja hänestä se on hyvä juttu. Juuri puhui minulle, että kenen oikeus on saada lapsia...että onko parempi mies ja nainen, jotka eivät huolehdi lapsistaan vai yksinäinen nainen, joka on hyvä äiti ja lapsella on laajempi perhe tätiä ja setiä, isovanhempineen ympärillä....paljon on varmasti asiaan mielipiteitä, mutta minä olen nyt tämmöinen "SoturiPrinsessa" ja positiivisella mielellä matkassa!

Lueskelin tarinoitanne ja monenmoista mahtuu kaikille matkaan. Toivotan kaikille hurjasti ONNEA ja positiivista mieltä!!! Kirjoitelkaahan :heart:
 
Hei SoturiPrinsessa!

Kovasti toivottelen siulle onnen pipanoita matkaan jotta se ihuna pylläri saapuisi!:wave::heart:

Tänne olkkariimme onhin mahtunut - ja tietenhin aina tervetulleeksi toivoteltu, kaikenlaisia "kuumeilijoita".:)
..hihkaise vain reilusti, mikäli listallemme haluisit!

On luomuna ja hoidoilla yrittäviä(hetero pareja)ja jos en väärin muista, oli lesboparikin?
..sitten on luovutetuilla munasoluilla ja siittiöillä lasta yrittäneitä myöskin ollut - koko elämän kirjo.:heart:


Luovutetuilla siittiöillä on mm. klinikalla hoidoissa olleita ja ns. "muumimuki" tyylillä kuumeilleita.

Ihana oli lukea että murkkupoikasesi on siun tukena ja kannustajana siellä - hieno asia!=):heart:

Milloin siun H-hetki koittaa jos saan udella?..:)
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä tämä TOSI blanco dippaukseni..


N. 10min. dippaamisesta vilahti ehkä haaleana viivasta mutta hävisi hetkessä - oli kosteana ja kuivana samanmoinen.
Yritin tuota kuvaani muokata, vaan en saanut edes sitä viivanpaikkaa näkyviin.

Aloin näilla testeillä Torstaina dipata ja joka dippauksessani näkyi "jotahi", joko heti dipattua tai tulkitsemisajan jälkeen..tämä oli ainut johon ei tulkitsemisajankaan jälkeen tullut edes viivanpaikkaa näkyviin.

Luulenpa siis että se ovis oli silloin 16-17.8(16.8 tasavahvat viivaset)
17.8 oli testiviiva tummempi kuin kontrolviivanen..eli dpo5-6 torstaina aloin dippailemaan, tänään olisi sitten dpo9..

Näistähän ei sata varma koskaan voi olla, miulla oli nyt kolmena vuorokautena kovia kipuisia - välillä: 15-17.8..itsekin hieman yllätyin noista pitkän aikaa kestävista O-tuntemuksistani:confused:

Mutta se siitä..nyt mie lähden tekemään lettutaikinan ja syödään niitä omenasoseen kera:p(anopin tekemän)
..mies läksi pesisottelua kattomaan..on niin ihuna sunnuntai rauha täällä miulla kun poikanenhin touhuaa kavereidensa kera ulkona - Heips!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Moi Mur-Mur!!
Saapi kysellä mitä vaan ja vastaankin kyllä kaikkeen. Ja voittehan te minut listoille laittaa, katsotaan kuinka käy! Ja kävi miten kävi, ollaan kaikki ainakin yhtä kokemusta viisaampia =)

MInun suunnitelma olisi seuraavanlainen:
Nyt kun klinikat aukeaa taas kesätaukojen yms jälkeen, niin menen syyskuun aikana ultraan, kun oma luomukierto on oviksen paikkeilla. Katsotaan miten munarakkulat paukkuu ja onko ne limakalvot otolliset ja plaaplaa... Se on sinänsä huvittavaa, että kaikkea tätähän me voimme katsoa ja iskeä ne faktat paprerille, MUTTA jostain syystä se raskaus ei vaan ala. Tätä ihmeellisyyttähän me kaikki kovasti pähkäilemme. Olen tämän elon aikana oppinut sen, että asiat van kertakaikkiaan menevät juuri niikuin ne menevät. Jos yrität vääntää ja säätää väkisin, niin vielä vähemmän tapahtuu. Olen joskus aikanaan tämän karvaasti kokenut.

Sitten olisi tarkoitus karistaa 6-10 kg, jotka sain tähän mukaan roikkumaan tämän ku**pää-ukon vuoksi. Stressi oli viimeiset vuodet niin kauhea, että näkyi jo verikokeissa. Noh, itsepä asian hyväskyin ja kun olen niin sitkeä ja luupää, niin en voinut luovuttaa aiksemmin. Mutta sepä siitä. Luulen voivani karista nuo kilot ihan hetkessä, kun olen aina harrastanut urheilua ja hyötyliikuntaa tulee päivittäin. On vaan ollut kesätaukoa ja kesäsidukkaa ja kesävalkkaria ja kesäruokaa... ja... ;)

Sittenpä se H-hetki olisi minun mielestä loppuvuodesta, ellei jotain ylläripylläriä lääkäri keksi. Ja toki sen hetken kierto vaikuttaa. Haluisin vaan nämä keskeneräiset asiat pois kummittelemasta, että voi vaan sitten olla ja elää taviseloa. Pojasta (17v) ei ole huolta, on reipas ukko ja kivat kaverit.

Olen ajatellut, että rahatilanteen mukaan mennään muutama inssi. Ekaan kertaan taitaa mennä 1200-1400 e. Seraavat maksaa 700 simpat + inssi kaikkine sulatuksineen. MYh-äidin ja keskivertopalkalla saapi kummasti katsoa mihin roposensa työntää. Oneksi minulla mahdollisuus tehdä vähän extraakin, että saan "matkakassaa" kasaan :) Pakko pitää joku roti kuitenkin haaveille, ettei mene överiksi. Luotan vain siihen, että kun ajatus on oikea ja positiivinen mieli, niin kaikki menee hyvin. "ÄLÄ STRESSAA" on varmaan se lause, jota kukaan ei enää halua koko ajan kuulla. Mites sinä olet miettimättä asiaa, joka on tärkeä sinulle. Eli jotain muutakin touhua pitää järjestää.

Se mikä minua hämmästytti eniten, oli se tavaton negatiivisuus joiltakin ihmisiltä, varsinkin naisilta! Kenen mielestä sinkun ei pidä tehdä lapsia, koska se on luonnon vastaista tai kuvottavaa...tai että siitä rangaistaan, kun väkisin saattaa lapsen maailmaan. Että kuulemma tietävät kaikkea pahaa mitä näille lapsille on tapahtunut. Tuommoista tekstiä ei minun mielestäni pitäisi koskaan antaa julkaista! Että ylläpitäjille vaan terkut!!! Menee samaan laariin rasisimin yms kanssa. On käsittämätöntä, että narsisti voi siittää lapsiaja tehdä heidän elämästään helvettiä, siihen ei kukaan puutu. Mutta lesbot, yksineläjät yms ovat kuin jotain kummajaisia. Eletään jo vähän pidemmällä kuin noitavainojen aikaa... Kukkuuu!!!! Onneksi lakia on jo uudistettu- Pienet sille!!

MInä olen niin ylpeä, kun minun muutaman viikon kuluttua 44v kehoni toimii ja on palautunut stressin aiheuttamasta taakasta. Voin kertoa, että mikään ei toiminut, kun olin niin uupunut henkisesti. Nyt pelittää ja tunnen erittäin hyvin mitä tapahtuu milloinkin. Ovisplussa ehkä eilen illalla, vahva tänään päivällä. Teippasin sen minun "hankepäiväkirjaani" =) Sinne sitten laitellaan kaikkea muutakin mitä tulee mieleen ja voin sitten ahistella sitä minun ihanaa gyne-setää vaikeilla kysymyksillä. Aivan ihana on minun gyne, n. 60v mies ja niin sympaattinen ja empaattinen että!! Olen käynyt hänellä kohta 20 v.

Mitäpä mieltä olette siitä, tai onko kokemyuksia, kun monelle annetaan ohjeeksi pistää irrotuspiikki jopa kaksi päivää ennen inssiä?? Jos se irtoaa seuraavana päivänä, niin se ovishan on ohi! Itse kuutioin tämän asian niin, että ovulaatiota edeltävät limathan on luonnon mukaan tarkoitettu juurikin edistämään siittiöiden kulku, eli ovat odottamassa sitä BigMamaa siellä...joten ekana simpat sisään ja sitten rakkula puhki...eikö? Siittiöt elävät monta päivää, munasolu on hedelmöittymiskykyinen vain 12-24 h. Tai mistäs sitä tietää mitä super-munia tai siimahäntiä kelläkin on, mutta pääsääntöisesti kuitenkin. Kertokaahan mielipiteenne!

Onko täällä inssissä käyneitä? En ole kovin tarkkaan lukenut tarinoita, kun en ole vielä kerennyt. Itse en voi käyttää hormoneita hirveästi perinnöllisestä geenivirheestä johtuen, joten varmaan joku Femar + irrotuspiikki on minun juttu. Olen joskus aikanaan kokeillut sitä irrotuspiikkiä ja mulla se toimii aika nopeesti. Myöhästyttiin vuorokaudella. Lääkäri ei uskonut ja kun ultrattiin niin hänen oli pakko se sitten uskoa. Siksikin luotan omaan tunteeseen ja omaan kiertooni vahvasti.

Noniin, aika paljon tuli asiaa :) Ja muuten, poikani nauroi kun meidän vessassa oli murukahvipurkki (lasia) täynnä virtsaa...hän kommentoi, että onko tämän tarkoitus olla täällä miten kauan kun koirakin alkaa siitä kiinnostumaan...vai vaihtuuko tämä joka päivä... :LOL: *nimim. Ovista 2x pvä*
 



Maanantai 26.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Marza (43).......................kp 2/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 5/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 6/20-27...........yk 11
Esteri1 (40)......................kp 9/28..................yk 10
susseli72 (41).................. kp 10/23-27............. yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 13/25-29.............yk
Minttu71 (42)...................kp 18/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 21/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 21/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 22/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 29/28-31..............yk 1
oliivitar (42)....................kp 34/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 7
Fiialiia (40+)...................dpo 9
oliivitar (42)....................dpo 11





plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:
SoturiPrinsessa Tervetuloa mukaan Meillä kaikilla on sama päämäärä, jokainen kulkee unelmaansa kohti omaa polkuaan :kiss: Laittelisin sinut mielelläni listoille, kerrothan kiertopäiväsi.

Ja tuosta oviksesta..... Tänää oli r-testi blanco ja teinpäs ovistestin. Siinä olikin erittäin vahva testiviiva! Kyll juu tämän naisen kroppa on ihmeellinen. Taitaa minun "oletetut" ovikset olleet vain lässähtäneitä yrityksiä... Jospa nyt? Se tietää taas miehen kellistämistä Johan tässä sai muutaman päivän levähtääkin :D Ellei tänään tule täti, se olis senkin aika oletetun mukaan...


Mutta Hei... Hyvää huomenta ja ihanaa alkavaa Viikkoa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Oliivitar ja mur-mur, minä näen teidän testissä kyllä punertavaa viivaa;) Ja oliivitar, on sanottu, että jos ovistesti on plussaa kun menkat pitäs alkaa, niin raskaana voipi olla. Mulla on ollut just noin..ja nytkin oli ovisviivat melkein samanvahvuset ja tosiaan tuon raskaustestin heitin roskiin, enkä sitä enää tuijottele.
Menkat jatkunee siis edelleen...luulin, että jo loppuu, mutta vieläkin tuhruaa...eli nyt nää on ekasta tuhrusta kestänyt vaivaset 11päivää:(...kyllä veetuttaa....NIIIIIIN että voi kikkelis kokkelis sentäs...ja ihan varmasti mun tuurilla, tässä kierrossa en ees ovuloi....enkä kyllä tiedä ees, milloin alkas testata, kun vuotoa vaan on.....no, ei voi millään.

Ja SoturiPinsessa, tervetuloa joukkoon. Ei kannatta miettiä mitä muut ajattelee, aina löytyy ajattelijoita ja olevinaan viisaampia;) Mie luulen, että aika moni ainakin tällä palstalla, on jo elämässään nähnyt sen nurjankin puolen, että elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan ja kun vauvaa tahtoo, niin on valmis sen eteen tekemään välillä suuriakin ponnistuksia ja ne ei mene ihan siten kun käsikirjaan on kirjoitettu;)
Toivotan sinut lämpöisesti tervetulleeksi, olet rohkea nainen!
 
  • Tykkää
Reactions: SoturiPrinsessa
Kiitokset oliivitar ja Tintti-Tiivari! Näin se on, että elämä vie omia latujaan- ei auta kuin vaan ihmetellen mennä mukana ja ottaa kaikki positiivisella mielellä vastaan ja opiksi! =)

Minun kiertoni on 25-29, ehkäpä jo nykyään vuortellen se 26/28...tai jotain :)
Nyt on menossa kp 13. Ja oviksen tikutin kp 11 ehkä jo, ja ainakin varmasti sunnuntaina eli eilen kp 12. Mutta samana iltana vihloi kuten oviksen aikana yleensäkin. Luulen, että se lauantainen pitoisuus jo käynnisti irtoamisen. Tämä on minulle tärkeä asia, koska joudun viilaamaan aika tarkasti sen irrotuspiikin ja inssin.

Minä olen ehkä aika rohkea :) Olen näin vanhemmiten ajatellut, että kun on töitä ja ruokaa, niin lopusta selviää sillä maalaisjärjellä. Eli aika paljon pystyy siis tekemään asioita, kun on asenne kohillaan.

Huomasinkin, ettei tänne palstalle ole luojankiitos eksyyntynyt niitä sekopäitä, jotka tänne ei todellakaan kuulu. Luulen, että ne ihmiset, jotka kommentoivat kovin negatiivisesti muiden tekemisiä, ovat jotenkin oman elämänsä kanssa solmussa.

MUTTA onneksi meillä on paremmin :LOL:
NUORUUS HAIHTUU, MUTTA LUONNE SEN KUIN VAHVISTUU!!!

Erittäin aurinkoista ja mukavata viikon alkua kaikille naisille! :heart:
 
Päivittelin listaa :) SoturiPrinsessa pääsi kaartiin hienoon :heart:

Limppu, Morticia, Mamma Vaan ja Justiina huhuu? Olis ikäväkin, missäs luurailette?

Mur-mur Syyhyttäisikö siulla sormet siivoilla Syyskuntoon olkkarimme seinä? Mää olen vähän arka muuttelemaan ja siirtelemään :ashamed: Vieläkö tuonne etusivulle kopsataan kadonneet /plussanneet jne?

Tai onko muitakin innokkaita päivittelijöitä?
 
Viimeksi muokattu:
Hih... Oli aivan pakko :D

Kopio tämän viikon horoskoopista tähtimerkilleni

"Kuinka pienestä siemenestä voi kasvaa niin suuri puu? Samanlaisesta pienestä kohtaamisesta voi syntyä suuri ystävyys ja jättibonuksena sille jopa syvä rakkaus. Tapaat sattumalta uuden ihmisen, minkä kohtaamisen seuraksi jäämme mielenkiinnolla odottamaan"

Jospa se ovis olisikin tänään :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Oliivitar - tarkoititko listan siivoilulla noita kuvasia?..että vahtaisin toisenlaisiin..
Juu... vaikka sellaistakin :) Lähinnä noita pitkäksi listaksi kasvavaa taustailija joukkoa. Meinasin laittaa jo kysymerkillä merkityt kiertolistalaiset taustailijoihin, mutta kovin pitkäksihän tuo lista menisi. Enkä kyllä ihunaisia sieltä haluaisi hävittääkään :confused:
 
Tervetuloa Soturiprinsessa, täällä on kiva porukka, viihdyt varmasti. Itsekin uusi olen, ja kovasti tykkään tästä ilmapiiristä.

Ja omanapaista valitusta: alavatsaa pakottaa ja juilii ja turvottaa eli kutsumaton vieras kurvannee viimeistään perjantaina:mad: Huomenna käyn kuitenkin pari testiä ja teen ne ihan testaamisen ilosta, saanpahan sen muutaman minuutin jännätä, kyllä se parin euron arvoista hupia on. Juu, ehkä mun kannattais hankkia elämä tai jotain, mut kun olen päättänyt, et tammikuuhun asti tahkotaan aktiivisesti, niin otan tästä nyt kaiken irti :D

Oliivitar, aika mielenkiintoinen toi sun o-testi, ettet kuitenkin olis raskaana? Jossain ketjussa joku sai o-plussan kun piti menkat alkaa ja olikin sit raskaana.
 



Tiistai 27.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Esteri1 (40)......................kp 2/28..................yk 10
Marza (43).......................kp 3/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 6/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 7/20-27...........yk 11
susseli72 (41).................. kp 11/23-27............. yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 14/25-29.............yk
Minttu71 (42)...................kp 19/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 22/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 22/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 23/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 30/28-31..............yk 1
oliivitar (42)....................kp 35/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 8
Fiialiia (40+)...................dpo 10






plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Täällä dipattu ovistesti ja vahva viivanen vielä siinä näkyy, joten pitihän se rapistella Raskaustestikin, joka oli nega :| Vähän kyllä niin oletinkin.... Otin itseni pois piinailijoista, koska tätikään ei ole tullut. En ole tässä kuumeiluni aikana täällä Kaksplussalla päässyt dpo12 asti. Täti kun ryyheltää paikalle jo dpo10-11. Joten ensimmäinen oletettu ovikseni taisikin olla huti :D Taitaa elimistöni sitä paineella tehdä ja sitten lässähtää... Nyt ovat kuitenkin raskausoireet kadonneet; tissikipuloiset, päänsäryt jne. Oliskohan se nyt sitten ollut :p Pääsis edes kierron loppuun jotenkin... Ugh! olen Hämmästellyt

Ollakovai...? Pakotusta ja julintaa? hmmm... voisikohan se olla sitä itseään Huomiseen dippaukseen Puuh puuh
 
Niin ja Marza, unohdin ihan pahoitella kiertopäivää ykköstäsi:(
Mulla alkaa ilmeisesti pikkuhiljaa vuoto vähenemään, nyt enää aavistus tuhrua jos sitäkään. Samalla myös limasuus lisääntynyt. Ostan perjantaina ovistestejä ja raskaustestejä. Tilaan myös tuolta mammasivuilta silloin. Tänään jos vähän ukkokullan kans jotain tekis, kun ei tiedä oikeesti yhtään mitä kierron päivää eletään, iin varmistellaan ainakin asiaa. Muutenhan on jokin kp 6-7, mutta ekasta tuhrusta jo 12....minä en nyt hirveesti luota tähän kiertoon minkään suhteen, paitsi panojen:D..mutta ottomaatti on niin nielevä täteineen ja ovuloineen, että pakko nyt satsata panon, tulon, eli plussan piikkiin:D:D
Ostasi minä kyllä niitä ovistestejä nytkin, mutta maksoin vahingossa:LOL:liikaa laskuja ja tilille jäi niin vähän, että saapi nyt olla ja odotuttaa...toivon nyt ainakin, että jos tänään touhuilis ja torstaina uuemman kerran ja perjantaina testailis ovista, niin ollaan ainakin jotakin taas asian eteen tehty:D
Hullua tässä kuumeesa on se, että nyt mulle on tullut jokin hemmetin elukkakuumekin. Pitäs saada jokin pörrönen vauva taloon. Mietin tässä, että josko joululahjaksi laittas jonkin karvakasan pakettiin:D
Ja sitten mulle iski sisustuskuume, nyt tässä on edessä huoneiden vaihtohommelitkin käynnissä ja samalla tietysti teen etukäteis joulusiivousta, vaikka en mä kyllä oo ehtinyt vielä ees kesäsiivousta tehdä...yläkerran ikkunatkin pesin, mutta ne tärkeimmät, alakerran ikkunat ( olohuone ja keittiö) on edelleen pesemättä.
Mutta katin viikset, mie oon jo oppinut tähän ikään mennessä yhden asian...siivous ei lopu ikinä, joten olen ottanut siitä iloisen asian elämääni. Jos on sotkusta, on mukava hauskuutta itseään siivoamalla tai toteamalla, että ehkä mun elämässä on hauskempaakin tekemistä:D
No mutta, eiku ulos ja kohta töihin....
vahvistukoo nyt täällä plussaviivaset sillä aikaa;)
 

Yhteistyössä