Moi Mur-Mur!!
Saapi kysellä mitä vaan ja vastaankin kyllä kaikkeen. Ja voittehan te minut listoille laittaa, katsotaan kuinka käy! Ja kävi miten kävi, ollaan kaikki ainakin yhtä kokemusta viisaampia =)
MInun suunnitelma olisi seuraavanlainen:
Nyt kun klinikat aukeaa taas kesätaukojen yms jälkeen, niin menen syyskuun aikana ultraan, kun oma luomukierto on oviksen paikkeilla. Katsotaan miten munarakkulat paukkuu ja onko ne limakalvot otolliset ja plaaplaa... Se on sinänsä huvittavaa, että kaikkea tätähän me voimme katsoa ja iskeä ne faktat paprerille, MUTTA jostain syystä se raskaus ei vaan ala. Tätä ihmeellisyyttähän me kaikki kovasti pähkäilemme. Olen tämän elon aikana oppinut sen, että asiat van kertakaikkiaan menevät juuri niikuin ne menevät. Jos yrität vääntää ja säätää väkisin, niin vielä vähemmän tapahtuu. Olen joskus aikanaan tämän karvaasti kokenut.
Sitten olisi tarkoitus karistaa 6-10 kg, jotka sain tähän mukaan roikkumaan tämän ku**pää-ukon vuoksi. Stressi oli viimeiset vuodet niin kauhea, että näkyi jo verikokeissa. Noh, itsepä asian hyväskyin ja kun olen niin sitkeä ja luupää, niin en voinut luovuttaa aiksemmin. Mutta sepä siitä. Luulen voivani karista nuo kilot ihan hetkessä, kun olen aina harrastanut urheilua ja hyötyliikuntaa tulee päivittäin. On vaan ollut kesätaukoa ja kesäsidukkaa ja kesävalkkaria ja kesäruokaa... ja...
Sittenpä se H-hetki olisi minun mielestä loppuvuodesta, ellei jotain ylläripylläriä lääkäri keksi. Ja toki sen hetken kierto vaikuttaa. Haluisin vaan nämä keskeneräiset asiat pois kummittelemasta, että voi vaan sitten olla ja elää taviseloa. Pojasta (17v) ei ole huolta, on reipas ukko ja kivat kaverit.
Olen ajatellut, että rahatilanteen mukaan mennään muutama inssi. Ekaan kertaan taitaa mennä 1200-1400 e. Seraavat maksaa 700 simpat + inssi kaikkine sulatuksineen. MYh-äidin ja keskivertopalkalla saapi kummasti katsoa mihin roposensa työntää. Oneksi minulla mahdollisuus tehdä vähän extraakin, että saan "matkakassaa" kasaan
Pakko pitää joku roti kuitenkin haaveille, ettei mene överiksi. Luotan vain siihen, että kun ajatus on oikea ja positiivinen mieli, niin kaikki menee hyvin. "ÄLÄ STRESSAA" on varmaan se lause, jota kukaan ei enää halua koko ajan kuulla. Mites sinä olet miettimättä asiaa, joka on tärkeä sinulle. Eli jotain muutakin touhua pitää järjestää.
Se mikä minua hämmästytti eniten, oli se tavaton negatiivisuus joiltakin ihmisiltä, varsinkin naisilta! Kenen mielestä sinkun ei pidä tehdä lapsia, koska se on luonnon vastaista tai kuvottavaa...tai että siitä rangaistaan, kun väkisin saattaa lapsen maailmaan. Että kuulemma tietävät kaikkea pahaa mitä näille lapsille on tapahtunut. Tuommoista tekstiä ei minun mielestäni pitäisi koskaan antaa julkaista! Että ylläpitäjille vaan terkut!!! Menee samaan laariin rasisimin yms kanssa. On käsittämätöntä, että narsisti voi siittää lapsiaja tehdä heidän elämästään helvettiä, siihen ei kukaan puutu. Mutta lesbot, yksineläjät yms ovat kuin jotain kummajaisia. Eletään jo vähän pidemmällä kuin noitavainojen aikaa... Kukkuuu!!!! Onneksi lakia on jo uudistettu- Pienet sille!!
MInä olen niin ylpeä, kun minun muutaman viikon kuluttua 44v kehoni toimii ja on palautunut stressin aiheuttamasta taakasta. Voin kertoa, että mikään ei toiminut, kun olin niin uupunut henkisesti. Nyt pelittää ja tunnen erittäin hyvin mitä tapahtuu milloinkin. Ovisplussa ehkä eilen illalla, vahva tänään päivällä. Teippasin sen minun "hankepäiväkirjaani" =) Sinne sitten laitellaan kaikkea muutakin mitä tulee mieleen ja voin sitten ahistella sitä minun ihanaa gyne-setää vaikeilla kysymyksillä. Aivan ihana on minun gyne, n. 60v mies ja niin sympaattinen ja empaattinen että!! Olen käynyt hänellä kohta 20 v.
Mitäpä mieltä olette siitä, tai onko kokemyuksia, kun monelle annetaan ohjeeksi pistää irrotuspiikki jopa kaksi päivää ennen inssiä?? Jos se irtoaa seuraavana päivänä, niin se ovishan on ohi! Itse kuutioin tämän asian niin, että ovulaatiota edeltävät limathan on luonnon mukaan tarkoitettu juurikin edistämään siittiöiden kulku, eli ovat odottamassa sitä BigMamaa siellä...joten ekana simpat sisään ja sitten rakkula puhki...eikö? Siittiöt elävät monta päivää, munasolu on hedelmöittymiskykyinen vain 12-24 h. Tai mistäs sitä tietää mitä super-munia tai siimahäntiä kelläkin on, mutta pääsääntöisesti kuitenkin. Kertokaahan mielipiteenne!
Onko täällä inssissä käyneitä? En ole kovin tarkkaan lukenut tarinoita, kun en ole vielä kerennyt. Itse en voi käyttää hormoneita hirveästi perinnöllisestä geenivirheestä johtuen, joten varmaan joku Femar + irrotuspiikki on minun juttu. Olen joskus aikanaan kokeillut sitä irrotuspiikkiä ja mulla se toimii aika nopeesti. Myöhästyttiin vuorokaudella. Lääkäri ei uskonut ja kun ultrattiin niin hänen oli pakko se sitten uskoa. Siksikin luotan omaan tunteeseen ja omaan kiertooni vahvasti.
Noniin, aika paljon tuli asiaa
Ja muuten, poikani nauroi kun meidän vessassa oli murukahvipurkki (lasia) täynnä virtsaa...hän kommentoi, että onko tämän tarkoitus olla täällä miten kauan kun koirakin alkaa siitä kiinnostumaan...vai vaihtuuko tämä joka päivä...
*nimim. Ovista 2x pvä*