Moi vaan kaikille Ihanille Naisille!
Olen aika laiska kirjoittamaan näitä mun oireita tms, kun eihän tässä ole mitään ns. uutisoitavaakaan vielä =)
Mutta nyt on kaikki mahdolliset labrat otettu, ovikset tikutettu ja limat bongattu- akka kunnossa!
Taisi olla mulla se sunnuntainen kasvukipua ja tiistaina poksahti sitten, kun niin kovaa ja pitkään vihloi. Tiedänpä sen sitten vajaa parin vkon kuluttua, että milloin oli ovis. Joskus tutkittu ja todettu, että aika tarkalleen on oviksesta menkkojen alkuun 14 vrk.
Nyt kun olen kaikenmaailman tiedot kasannu yhteen vihkoon, olen miettinyt asiaa kaikelta kantilta, nähnyt uskomattomia unia yms, niin on NIIIIIIN väsynyt olo ja tekis mieli vaan nukkua. Nyt vaan siis odotellaan, että pääsen gynelle ja tarkistetaan ultralla minun tarinan paikkansapitävyys jne.
Tämä minun ihana gyne sanoi jo aikanaan minulle, että mitä enemmän yritän, sitä varvemmin se on hyvä ehkäisykeino! Ja minun kohdallani pitää paikkaansa. Täytyy vaan tehdä itsensä kanssa sopimus, että tulee jos on tullakseen. Minulla on semmoinen pääkoppa, että jos alan työkseni raskautumaan ja tikkuja virittelemään, niin stressihormonit on tapissaan!
Eli levollinen olo- ON
En stressaa- EN
Näillä mennään! Aurinkoisia päiviä ja lenkkeilyn iloa!!! :heart: S.