40+ so what wol.13

Olisko sulla Susseliini ollut nyt vääränlainen viinilasi. Parhaan raskauden ja parhaat raskausoireet saa halppislaseista - huimausta, aamupahoinvointia, oksentelua, pientä aristusta muualtakin kuin rinnoista ja hik... tietty väsymys ja hik. Ja hyvää syntymäpäivää!

Dpo 9: jännitän kaikkien piinailijoiden ja itsenikin puolesta tulevia päiviä ja tulevaa viikkoa. Itselläni alkoi tänään munasarjajomotukset ja vihlaisut. Selitän ne keltarauhasen kasvukivuilla kun jomottaa molemmilla puolilla. Häpyliitosta vihloo myös...

Mutta, mutta Jopo ja Tyydeli, teillä on jännät hetket ihan käsillä. Itselläni alkaisi kuukautiset vasta viikon päästä, ja voin vielä nautiskella tästä raskaudettomasta vapaudestani, mutta teillä alkaa nautintojen suhteen aika loppua. Malttakaas vielä pari päivää ennenkuin testailette ja antautukaa ruokamaailman nautinnoille. Pian se on myöhäistä! :hug:Jännittäviä aikoja eletään!

~lounis~

Tyydeli, entinen minä olis pissinyt tikkuun jo viikon päivät, mutta mä olen new improved yrittäjä (joka ei edes yritä) :) Ollaan reissussa ja vaikka täälläkin maailmankolkassa varmasti löytyisi raskaustestejä, taidan käyttää tilaisuuden hyväkseni ja odottaa lauantaihin, kunnes ollaan kotona. Siellä odottaa yksi testi :) Eipä siinä, lauantaina ei välttämättä ole enää mitään syytä testata...

Mulla on aivan JÄRKKY turvotus...

~Lounishan~ on aivan villiintynyt :D Hieno homma, jääpähän jotain muisteltavaa kun tikku näyttää tuplaviivaa :)

Jopo taas on niin tohinoissaan etten ihmettelisi yhtään jos vaikka olisitkin joissakin hormonihurinoissa :)

Tyydeli, en ainakaan muista että sinulla olisi ollut noin mystisiä fiiliksiä palstallaoloaikanani. Sen täytyy tietää hyvää. Lykkyä, ja nimenomaan lapsilykkyä :)

Surullisiakin uutisia täällä on kuulunut :( Joskus elämä on kurjaa, mutta osaa se yllättääkin. Uskon että meidän kaikkien asiat kääntyvät niinkuin on tarkoitettu. Eikä pidä unohtaa niitä jotka ovat onnistuneesti kotiutuneet odotuspuolelle!

Itselleni kp 230 käy ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa muukin, ei ole näin kummallisia kiertoja ollut ikinä. Eli vanha riutunut ruumiini toimii luultavasti juuri toiveitani vastaan, mutta ei auta kuin uskoa että kaksi raskautta vuoden sisään on vain positiivinen asia. Jospa kolmas tarraisi kiinni oikein lujaa :)

• Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Kumpa nyt vaan pysyisi kyydissä! Raskautuminen ei siis ole mun ongelma, onhan tää jo kolmas raskaus tänä vuonna, mutta se kyydissä pysyminen...

Loppui sitten herkuttelu. Noh, eipä ole tullut diettiä pidettyäkään.

LA menee huhtikuulle, viikkoa aiemmin kun esikoinen täyttää kolme. Tiukille meni sekin.

Ja pistinpä viime yönä työhakemuksenkin, uuteen virkaan tuohon lähistölle.

Tyydeli, ONNEA!! Mahtavaa! Toivottavasti kaikki menee tällä kerralla hyvin.

Itselläni kai joku KP 11, joten kai sitä pitäisi jotain puuhailla lähipäivinä, mutta virallisesti olen lomalla tästä projektista ja nautin siitä, ettei tarvitse miettiä mitä suuhunsa laittaa. Katsellaan mitä syksy tuo tullessaan. :)

Plussatuulia ja aurinkoista viikkoa kaikille!

Keskiviikko 30.7.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................... ?kp/ 26-28
Äiti seiskanelonen (40).............. 32 kp / 27-28
Tyydeli (41)............................... 27kp/ 28-30
bugsy (44)................................ 26kp / 29-31
Fleur (39).................................. 23kp / 25-27
Jopo73 (41)............................... 23kp / 25-28
~lounakehto~ (41)........................... 21kp/ 28
ruutana (39)............................ 15kp / 24-28
Minttu71 (42)........................... 12kp / 30
Jimima (42).............................. 11kp / 28-30
Marza (44).............................. 9kp / 30

Kessu (41)................................ ??kp / ??
Jetsulleen (39)........................... ??kp / 23-25
hupiaelämään(40+)..................... ??kp / 30-34

Piinailupäivät:
Tyydeli (41)............dpo 12
~lounakehto~ (41)...dpo 9
sahramiini (42).........dpo 6

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
Vesipossu - 7/2014
Tyydeli - 7/2014

Taustailijat:
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Heipat kaikille!

Tuossa listaa, jota saa ihan vapaasti päivittää kuka vaan, olen sitä nyt päivitellyt, koska on mukava seurata missä mennään, tai ainakin sinne päin....

Marza voi harmitus että leikkuriin asti joudut, kovasti paranemisia ja toivotaan että nopeasti tulisi käsi kuntoon.

Tyydeli noin sitä pitää, ja heti nakkasin sinut plussanneisiin, sillä niin selvä on tuo viiva kyllä tikussa. Nyt sormet ja varpaat pystyyn.

Nyt me kaikki muutkin tullaan samaan syssyyn, eikö vain :heart:

"Itselläni kai joku KP 11, joten kai sitä pitäisi jotain puuhailla lähipäivinä, mutta virallisesti olen lomalla tästä projektista ja nautin siitä, ettei tarvitse miettiä mitä suuhunsa laittaa."

Jimima ja muut, olen huolestuneena seurannut, miten pihalla monet tuntuvat olevan tästä lapsenteosta...kuka pöllyttelee peittoja, kuka laittaa "asioita" suuhunsa...ja sitten ihmetellään kun ei plussaa kuulu :D

Kröhöm, anteeksi...

:/ Apua! Oonko aina tehnyt ihana väärin???? Olen työntänyt vällyt pesukoneeseen ja kuivausrumpuun ja sitten vain pikapesu&kuivaus - onko ok? Vai mikä oliskaan paras pesuohjelma? Hienopesu? Saako lingota vai kärsiikö siitä lopputulos...? Onko kokemuksia kanssasisaret? Toi vällyjen pöllyyttäminen kun on niin vaivallosaista. Jotenkin pesukoneen linkouskierrokset tuntuis kiehtovan enemmän... Apua! Teenkö nyt jotain väärin ja menetän siks tän kierron? Ehtiikö vielä korjata syntynyttä vahinkoa???? Auttakaa! Oon vain niin koukussa noihin limkousohjelmiin...

~lounis~ :(

Viimeksi muokattu:
Ai että jo plussanneisiin, Apua!! Eihän mulla ole edes menkat vielä myöhässä!! En halua luopua teistä!! Pitäkää huoli, että te kaikki tulette perässä tuonne +40 odottajiin!! Jopo nyt ekana, lounis seuraavana ja siitä sitten järjestyksessä jokainen!!

Ja jos vähän vielä analysoisin tätä plussautumista, jos se jotakuta kiinnostaa, niin karkkia söin enemmän ku aikoihin. (se siitä sokerittomasta elämästä/dietistä).
Greippimehua join ovikseen asti.
Royal geleetäkin söin muistaakseni ovikseen asti, mutta vaan pari viikkoa. Raskausvitamiinit kyllä käytössä.
Alkoholia en juurikaan käytä, 2-3 siideriä jounut heinäkuun aikana. Kahvia menee normaalisti.
En ole urheillut mitään heinäkuussa.
Seksiä harrastettiin 28h ennen ovista ja 20h oviksen jälkeen. Mies nukahti 5h ennen ovista iltana ennen aikojaan, jota kyllä harmittelin. Vahvat ovis oireet siis 02 yöllä. Mistäs sitä sitten tietää, milloin irtosi, mutta tällainen oletus. Juu ja meillä ei pöllyytetä, heiluteta peittoja eikä juuri vaihdeta lakanoitakaan liian usein. Ehkä sen kolmannenkin kerran voin tässä mainita...
Ja stressasin varmasti, koska tää oli viimeinen kk tärpätä ennen kuin esikoinen täyttää kolme. Tiukille menee, LA 8päivää aiemmin.

Ja mitähän vielä. Niin, ei myöskään ole niitä raskautumisoireita, kuten sekopäisiä unia, hajuherkkyyttä tai runsasta valkovuotoa. Tissit turvoksissa, ja se, että menkka tuntemukset puuttuu. (eilen illalla kyllä turvotti ja jomotti, mutta meni ohi...). Niin että se siitä edellisiin plussakiertoihin vertailemisesta...

Viikko pari sitten löysin kyllä neliapilan, ja silloin saatoin jonkin toiveen esittää... =)

Lounis, Sun mies siellä tykkää, kun peppu pystyssä metsästät!! ;)

Ja älkää nyt kaikki häätäkö mua vielä pois! Mä olen vielä täällä. Kunnon viivakin pitää ensin saada tikkuun. Ja haluan nähdä teidän muiden piinailut. Joku teistä saa luvan lähteä mun mukana!! :) Ja sitten vasta palailen kertomaan kuulumisia.

Yhteistyössä